home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
01 Jun 2024, 21:57 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
01 Jun 2024, 11:16 Bubbles Blogkonkur... #12 - Danish Viking Wa...
31 Maj 2024, 17:14 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
30 Maj 2024, 15:49 szukizek Blogkonkur... 10# Hjertet banker kun...
27 Maj 2024, 20:09 warmon Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
19 Maj 2024, 05:48 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
13 Maj 2024, 13:45 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
Antal Registrerede Brugere: 23318
  1 Bruger, 207 Gæster Online.

Indlæg: 1132813 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: godrejsunrisee...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Blogs FM2009
| | | | |-+  Leeds - The britain way
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Leeds - The britain way  (Læst 2912 gange)
bacigo
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Leeds - The britain way
« : 29 Nov 2008, 23:45 »

Først vil jeg lige sige at dette er min første blog, så i må endelige komme med forslag til hvad der kan gøre bloggen bedre,  men også hvad der fungere. Jeg håbr i vil læse med  Thumbs Up

Jeg har opsat nogle regler :
- Jeg må kun købe og leje britiske spillere
- Jeg skal rykke mindst to talenter op fra u 18 holdet til førsteholdet hvert år for at fremme talent udviklingen
- jeg skal have solgt alle "ikke-britiske" spillere inden 5 sæsoner


Leeds United  - Ny Dansk manager



Den traditions rige klub Leeds har i dag indkaldt til pressemøde for at præsentere deres nye manager. Den nye mange er en overraskende ukendt ung manager ved navn Nicky Petterson. Nicky på blot 32 har før Leeds været ungdoms ansvarlig i Brøndby og det kan tænkes at en anbefaling fra den tidligere Brøndby spiller Casper Angergren har fundet vej til klubbens bestyrelsesformand Ken Bates kontor. Klubben valgte at søge en ny manager da man ikke var tilfreds med sidste sæsons 5 plads. Leeds drømmer stadig om at samle et hold på niveau med 90’ernes stjerne mandskab. Forskellen er dog blot at de denne gang vil man satse på et rent britisk hold og satse mere på talent arbejdet. Men der er ikke ændret på målsætning om at når premier league inden 3-5 år maks. Nicky fortalte på pressemødet at han var meget glad for at få chancen i en klub med så store ambitioner og han så en sjov udfordring i "the only british way".

De talenter jeg har valgt at rykke op er

Matty Edwards (mm)  -http://img213.imageshack.us/my.php?image=mattyedwardsxq7.jpg
Tom Elliot (bo) - http://img517.imageshack.us/my.php?image=tomeliiotfu8.jpg
Aiden White (fv) - http://img519.imageshack.us/my.php?image=aidennx7.jpg


Jeg har derudover købt den tidligere Leeds stjrne Ian Harte (fv) - http://img517.imageshack.us/my.php?image=ianfv4.jpg som jeg regner som holdets største profil og jeg tror han kan hjælpe os på vej til toppen igen.
Jeg har også Lejet Henri Lansbury  - http://img262.imageshack.us/my.php?image=henrizc6.jpg og Randall - http://img262.imageshack.us/my.php?image=randalluu1.jpg  i Arsenal To spillere som jeg både forveenter mig af nu, men også har en lille bagtanke med. i og med jeg kun må købe britiske spillere er de to herre meget interasnte indkøb i fremtiden. Dog tror jeg der går nogle år før de kan være interesret i et permanent skifte.
Jeg har også lejet Craig Bettie - http://img90.imageshack.us/my.php?image=bettieyy2.jpg i west bromish Jeg håber han kan udgøre en farlig duo med Jermaine. De skal udnytte d mange chancer vi forhåbentlig kommer til at skabe.

Jeg ville også gerne have haft  fat i en ny højre back og  en højre kant. Men det må vi se på i januars Transfer vindue.
Jeg har sluppet tre ubetydelige spillere som kun var en lønbyrde og som derudover ikke havde britisk nationalitet.



Forvntninger og opstilling

Jeg har lagt mig fast på en 4-4-2 taktik med offentsivt spil.
http://img255.imageshack.us/my.php?image=akikqz3.jpg

og her i stærkeste opstilling

http://img140.imageshack.us/my.php?image=akik2gn4.jpg

og endnu et af hele truppen


http://img91.imageshack.us/my.php?image=rupdk8.jpg

Jeg har tre spillere jeg har meget store forventninger til, en i hver kæde. Den første er Paul Hungtington, den talntfulde forsvare som jeg sagtens kan se som en habil forsvar langt ud i fremtiden. Så der fabian Delph, selvom han er ung, har han fået en nøgle rolle på mit leeds hold og jeg håber han kan indfri dem. Sidste mand er Jermaine Beckford som lavede hele 20 mål for leeds sidste sæson. Hvis disse tre spillere kan ramme top niveau ser det lovende ud.



Træningskampe

Jeg vælger ikke at gå i dybten med træningskampene men i kan lige få resultarterne:

1-1 falkirk
0-1 Norwich
3-0 farsley
3-1 Guisely
2-0 Crystal Palace
1-1 Derby

God start i ligaen
Her er resultarterne fra den første tid.

CCL Kamp
Leeds 3 - 1 Tranemere
Craig beattie (45+1,54,77)

Ligacup 1.R
Leeds 2 - 0 Port vale
Mark Randall (26)
Jermiane bckford (51)

CCL Kamp
2-0 walsall
Jermaine beckford (62)
Mark Randall (88)

CCL kamp
1 - 0 Yeovil
Jermaine Beckford (66)

CCL
1 - 0 Colchester
Jermaine Beckford (76)

LC 2R
1 - 2 Fulham
Mark schwarzer (SM 89)

CCl
1 - 0 MK Dons
Tom Elliot (40)

VANS  R1
2 - 1 Lincoln
Tom Elliot (32)
Andy Robinson (69)

CCL
2 - 1 Peterborough
Robert snodgrass (10)
Jermaine Beckford (30)

CCl
2 -1 Scunthorpe
Jonathan Douglas (40)
Jermaine (46)

Ummidelbart en god start, men mange af kampene er blevet vundet på en lidt billig bagrund. Vi har haft en god defensiv og vi har kun lukkt sølle tre mål ind i ligaen. Jermaine er kommet godt i gang og jeg tror han har en god mulighed for at løbe med topscorer værdigheden. Dog ser jeg gerne flere mål fra de øvrige angriber, for det bestemt ikke chancer vi mangler, bare lidt skarphed.

Her er ss af Stillingen i Ligaen
http://img517.imageshack.us/my.php?image=stillingen1kk7.jpg

Derudover er fabian Delph og Aiden White blevet udtaget til u 19 landsholdet. De Fik begge debut mod Sverige, men ingen gjorde sig særligt bemærket.
« Seneste Redigering: 29 Nov 2008, 23:51 af bacigo » Logged


alek9000
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Leeds - The britain way
« Svar #1: 29 Nov 2008, 23:52 »

Lang intro, og måske burde du holde introen (reglerne og forventningerne), taktikken (giver vist sig selv) og resultaterne (dine spillede kampe) hver for sig, da det bliver en lang smøre at læse. Og så burde du ikke lægge alle de links ud. I stedet for ligaen + et link, kunne du bare skrive Ligaen
Det gør du ved at skrive [ url=http://DITLINKHER]NAVN[/url ]   I starten og slutningen hvor jeg har lavet mellemrum skal der ikke være mellemrum. Det har jeg bare lavet for at kunne vise dig det. Men prøv nogle af de ting, og så se om det ikke skal blive godt Wink
Logged


bacigo
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Leeds - The britain way
« Svar #2: 29 Nov 2008, 23:59 »

Tak for  tipsne, Jeg vil fremover bruge det med linkene og ja introen er lidt lang, Men jeg fandt lige pludselig ud af jeg ville skrive en blog og der havde jeg spillet 10 kampe, så rgnr og meed at lave kortere updates, da det måske godt kan blive for langt at læse Smiley
Logged


bacigo
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Leeds - The britain way
« Svar #3: 30 Nov 2008, 14:35 »

Leeds offentigør samarbjde med...





Måneden Startede med at Leeds fik ny samarbejds klub. Det blev london Klubben Totenham der skulle være moderklub for Leeds de næste par år. Ellers bød månederne på tre signings som kommer i januar, men dm må i vente med at se til i næste del af bloggen. Samtidig fik jeg også en meeddelse om at pressen sys Leeds havde nydt godt af mig som manger og at der ikke vil gå længe for flere ville hoppe med på leeds bølgen.




CCl
3 - 1 Northhampton
Tom elliot (15)
Henri Lansbury (48)
Andy Robinson (65)

Kommentar:
Jeg vil gå så langt til at sige det den bedste kamp vi har spillet i år. Masser af chancer og god udnyttelse.
Deres mål kom i det 90 min efter jg havde valgt at give den blot 17 årige Matty Edwards t par lærings minutter.
Det så godt ud inden top braget  mod Leyton Orienti CCL1.

CCL
0 - 1 Leyton orient

Kommentar:
Nr.1 mod Nr.2. Vi kommer hurtigt bagud og så brænder vi llrs chance på chance.
Vi havde en statestik med 9 skud indenfor mål, mod deeres ene indenfor målrammen.
Tre vigtige point som vi mister og dette kan måske være starten på den første nedtur Huh

Vans 2R
1 - 0 Rochdale
Aiden white (45)

Kommentar:
Jeg valgte at stille med reserve hold og det kunne bestemt ses, men efter 45 min kom forøsningen
fra den talentfulde back aiden white, som forøvrigt var undadt fra sidste England u19 truppen.
Men vigtig sejr som måske kan få os lidt op efter sæsonens første liga nederlag.

CCl
2 - 3  Hereford
Randall (6)
Tom Elliot (20)

Kommentar
Vi var uden Tre landsholds spillere, idt der var lagt landskampee samme dag.
Vi styre total og skaber masser chancer, Men de gange modstanderen kommer omkring vores forsvar seer
det MEGET skidt ud. Grunden skal nok findes i vi mangler to Stamspillere.
Men det simpeelthen for dårligt at tab til Nr 22!! Lad os håbe det hr var en enlig svale.

CCL
3 - 1 Hartlepool
Ian Harte (12)
Andy Robinson (44)
Jermaine Beckford (48)

Kommentar:
Der skulle idag rettes op på To liga nederlag i træk. Dt starter godt med et ægte drømme hug fra Ian Harte.
Vi kom foran 3 - 0 hvorefter de reducere men så slutter gave boden også der. Men Forsvaret sr stadig ustabilt ud.
En dejlig sejr som lettede det hele lidt.


CCL
2 - 2Leicester
Craig Bettie(42)
Mark Randall(48)

Kommentar:
Leicester var det hold jeg fra start regnede med at skulle kæmpe om oprykning med.
Så 2 - 2 er vel et fint resultat, men vi kommer både foran 1 - 0 og 2 - 1 så jeeg sad med følsen af at vi sagtens kunne have vundet.


CCL
0 - 1 Millwall

Kommentar:
Jeg er virkelig frustreret, vi skabbr tonsvis af chancer men vi omsætter dem ikke??
Vi er virkelig nede i et sort hul spille mæssigt og jeeg ovrvejer nogle taktiske ændringer.
Jeg vil sige at vi pt er inde i en mini krise, ihvrtfald mål krise!!
Vi er nu også røget ned på en anden plads og bestyrelsen er begyndt at bliv lidt små utilfreds.

CCL
0 - 1Bristol Rovers


Kommentar:
Nu må denne krise gerne snart vende, og kampen idag kunne hjælpe på det.
Jeg valgte at stille taktiken en anelse mere offentsivt.
Vi kommer hurtigt bagud og forsvaret sr igen virkelig skidt ud!!
Jeg tager konsekvensen og sætter endnu en boks spiller ind.
Vi presser dem i bund og har masser af chcancer, men som i de andre kampe kan vi ikke score. 
Jeg er ved at være tom fr ideer og jg håber virkelig dr snart sker noget for vi rammer ikke andet en stolber !!




En lidt dårligere periode i forhold til starten. Forsvaret er begyndt at sejle, men offensiven er tilgengæld blevet bedre.
Jg håber at vi kan forøge forspringet lidt mere den næste tid. Ian hart og Delph er virkelig trådt i karakter og der går mange rygter om andre intrreserede klubber. Men Pt er jeg ikke villig til at sælge nogle af dem.

Her er ss af  Stillingen








                                                                                 Statestik
                                                                                   Topscore: Jermaine Beckford (7)
                                                                              Flest Assists: Robert Snodgrass (4)
                                                                        Kampens Bedste: Ian Harte (3)
                                                                                  Gule Kort: Lubormir Michalik (4)
                                                                              Gennemsnit:Ian Harte (7,15)







Det blevet tid til et interwiew med den unge og brandvame angriber Tom Elliot



Hvad siger du til jeres start i ligaen ?
Jeg er Tilfreds med starten og vi ligger også godt til i ligaen, men man kan altid forbedre sig og det kan vi bestemt også! Vi har brug for at være langt mere stabile.

Hvad siger du til den meget meget spilletid du har fået?
Jeg er helt ærligt overrasket ovr den tillid træneren har givet mig, men jeg sys også jeg har bevidst at han kan være helt tryg ved at bruge mig.

Sidste spørgsmål, Hvad er din menning om din nye træner?
Han er hård og kontant, ved hvad han vil have og stiller sig ikke tilfreds med mindre. Jeg var lidt nervøs i starten, da rygtet gik på at han var den eneste der turde vove at tage leeds og gøre dem rent britisk.Alle andre havde simpelthen meldt pas og han var på ingen måde Ken Bates FortrukneMen indtil videre har han bevidst at han trives med pres og så er han Meget dygtig til at bruge og hjælpe talenter og det er klart der hans force ligger.





 
Logged


Sider: [1] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010