home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 19:04:23 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23453
  0 Brugere, 1157 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Seraphinang
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Advent
0 Brugere og 12 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Syntes du det har været nogle gode adventsgaver du har fået?  (Afstemning slut: 03 Jan 2009, 18:45)
Ja
- 7 (87,5%)
Nej
- 1 (12,5%)
Antal Stemmer: 8

Sider: 1 2 [3] 4 5 ... 33 Udprint
Forfatter Emne: Advent  (Læst 72291 gange)
Dasmessi
Gæst

Sv: Advent
« Svar #30: 29 Nov 2008, 23:39 »

Jeg tænker heller ikke på hvad gaverne koster. Jeg er bare tilfreds hvis jeg får mindst. 2 ting fra min ønskeliste.
Mangler jeg så noget, så køber jeg det bare selv Smiley

Cesc
Gæst

« Svar #31: 29 Nov 2008, 23:43 »

Jeg har aldrig fået pakkekaldender eller noget i den stil, men advent bliver naturligvis holdt i mit hus hvert eneste år. Mig og min lillesøster plejer at få en ting til omkring de 100 kr. Det plejer oftest at være en DVD, CD eller noget parfume af en art. Min lillesøster kan måske også få en Bratz-dukke eller noget i den stil, da hun jo ikke er mere end 6 år gammel.

I morgen har jeg ingen anelse om, hvad der kan havne i sokken. Måske noget cremé af en art, da jeg jo er en smule metro.

Og ja, hjemme ved os, synes jeg der er en tendens til at vi får mere i julegave end til fødselsdag. Jeg er ikke sikker på, om det er rigtig, men synes det virker sådan. Det er som om mine forældre (nok mest mor), lige køber en ting ekstra når hun er i byen efter gaver når det er ved juletid. Jeg synes nu og så, at julen er en bedre måde at få gaver på end fødselsdag.

På fødselsdag er det jo bare op, pakke gaverne ud, gøre sig klar og i skole/arbejde, hjem, slappe af, måske en speciel ting og så næste dag. Så er julen en meget hyggeligere og skønnere måde at samles om gaverne og rigtig have det godt.

Tja, hvad jeg får i julegave og fødselsdagsgave plejer oftest at være ting fra min ønskeseddel og jeg er fint tilfreds med det jeg får. Det nytter sgu' ikke at gå og være skuffet, for det bliver skam ikke ændret på nogen måde. Jeg nyder bare at holde jul, gaverne er bare en ting som gør en glad for en tid. Julen vil altid gøre en glad, da den i mine øjne er helt speciel og så lækker!

Jul!<3

Dasmessi
Gæst

« Svar #32: 29 Nov 2008, 23:45 »

Er enig med dig Cesc. Ingen grund til at blive skuffet, det hjælper ikke på det.
Og det er ikke kun gaverne jeg kan lide ved julen. Kan også godt lide maden! Tunge Tunge Tunge

motZ
Gæst

« Svar #33: 29 Nov 2008, 23:46 »

Jeg har aldrig fået pakkekaldender eller noget i den stil, men advent bliver naturligvis holdt i mit hus hvert eneste år. Mig og min lillesøster plejer at få en ting til omkring de 100 kr. Det plejer oftest at være en DVD, CD eller noget parfume af en art. Min lillesøster kan måske også få en Bratz-dukke eller noget i den stil, da hun jo ikke er mere end 6 år gammel.

I morgen har jeg ingen anelse om, hvad der kan havne i sokken. Måske noget cremé af en art, da jeg jo er en smule metro.

Og ja, hjemme ved os, synes jeg der er en tendens til at vi får mere i julegave end til fødselsdag. Jeg er ikke sikker på, om det er rigtig, men synes det virker sådan. Det er som om mine forældre (nok mest mor), lige køber en ting ekstra når hun er i byen efter gaver når det er ved juletid. Jeg synes nu og så, at julen er en bedre måde at få gaver på end fødselsdag.

På fødselsdag er det jo bare op, pakke gaverne ud, gøre sig klar og i skole/arbejde, hjem, slappe af, måske en speciel ting og så næste dag. Så er julen en meget hyggeligere og skønnere måde at samles om gaverne og rigtig have det godt.

Tja, hvad jeg får i julegave og fødselsdagsgave plejer oftest at være ting fra min ønskeseddel og jeg er fint tilfreds med det jeg får. Det nytter sgu' ikke at gå og være skuffet, for det bliver skam ikke ændret på nogen måde. Jeg nyder bare at holde jul, gaverne er bare en ting som gør en glad for en tid. Julen vil altid gøre en glad, da den i mine øjne er helt speciel og så lækker!

Jul!<3

Helt igennem enig i det du siger.

Udover gaverne elsker jeg selvfølgelig også maden.

Cesc
Gæst

« Svar #34: 29 Nov 2008, 23:50 »

Maden, stemningen, hyggen, sidste afsnit af julekalderen, spændingen, glæden og alt det andet gode, er bare ting som gør julen til en af de fedeste events om året!

Det er så hyggeligt og dejligt! Ærgerligt de danske FM-sider, ikke pynter op på siderne med julekugler og andet gøgl - det ville være fedt!

motZ
Gæst

« Svar #35: 29 Nov 2008, 23:51 »

Jeg kommer virkelig i julestemning nu. Smiley
Julen er det fedeste der findes. Og det kan ikke diskuteres.

JosepGuardiola
Gæst

« Svar #36: 29 Nov 2008, 23:54 »

Jeg fejrer ikke jul. Det er noget opreklameret pjat, og hvem kan helt ærligt komme med en grund til hvorfor vi fejrer det? Tsk..

Barca-boy
Landsholdsspiller

« Svar #37: 29 Nov 2008, 23:58 »

Er det seriøst? Intet træ, ingen julehygge, ingen gaver? /:

JosepGuardiola
Gæst

« Svar #38: 29 Nov 2008, 23:58 »

Jeg kan ærligt sige, at der intet juletræ kommer op i mit hus i år, ja! Smiley

Chelidze90
Ynglingespiller

« Svar #39: 30 Nov 2008, 00:00 »

Jeg fejrer ikke jul. Det er noget opreklameret pjat, og hvem kan helt ærligt komme med en grund til hvorfor vi fejrer det? Tsk..

Nu har i jo heller ikke de økonomiske midler. Håber du får en så god jul som muligt JG Smiley

- fordi jeg kan.

"Sådan undgår du trænerfyring i Madrid: Vind ikke mesterskabet!

Af: Del Bosque, Capello og Schuster"

Barca-boy
Landsholdsspiller

« Svar #40: 30 Nov 2008, 00:01 »

Hvad siger familien til det, holder de heller ikke jul eller hvordan foregår det? Smiley

JosepGuardiola
Gæst

« Svar #41: 30 Nov 2008, 00:03 »

Hvad siger familien til det, holder de heller ikke jul eller hvordan foregår det? Smiley

At der ikke skal være et juletræ i mit hus, er en fælles beslutning. Smiley Jeg kan ikke se hvorfor vi skal holde jul.

Philli
Landsholdsspiller

« Svar #42: 30 Nov 2008, 00:04 »

Julen, is simply the best.
Jeg eeeeeelsker jul. Og specielt maden er i verdensklasse.
Men også bare det med at hygge sig med familien, det er virkelig klasse.
Gaverne spiller selvfølgelig også en stor rolle, men hyggen og maden er nu det bedste Smiley

Barca-boy
Landsholdsspiller

« Svar #43: 30 Nov 2008, 00:05 »

Selvfølgelig respekterer jeg dit valg.. Men jeg ville ikke kunne leve uden julen Smiley

JosepGuardiola
Gæst

« Svar #44: 30 Nov 2008, 00:08 »

Hovedårsagen er naturligvis at jeg ikke er hjemme juleaften, og jeg holder da naturligvis også jul med gaver osv., men jeg må ærligt indrømme at jeg slet ikke forstår princippet i at fejre en "frelsers" fødsel, når han blot var født til at dø - og når det nu slet ikke engang er den dato han blev født.. Smiley

Sider: 1 2 [3] 4 5 ... 33 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010