home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 21:03:22 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
11 Jul 2025, 22:24 g00n Blogs Minimalistic 2020
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23599
  2 Brugere, 690 Gæster Online.

Nyeste Bruger: milokdmenAtogs
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Blogs FM2009
| | | | |-+  15# Landsholdsdebut - The Hammers (tidl. OB)
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 [3] 4 5 Udprint
Forfatter Emne: 15# Landsholdsdebut - The Hammers (tidl. OB)  (Læst 21474 gange)
Krellz
Landsholdsspiller

Sv: 3# Transfers - Striwerne
« Svar #30: 30 Nov 2008, 10:32 »

Tuxtla
Landsholdsspiller

Sv: 5# Sas Ligaen - Striwerne
« Svar #31: 30 Nov 2008, 10:35 »

Jeg kan sige at jeg er i gang med en update igen nu Smiley, men det bliver den sidste i dag, tror jeg Smiley

Krellz
Landsholdsspiller

Sv: 5# Sas Ligaen - Striwerne
« Svar #32: 30 Nov 2008, 10:36 »

Lækkert, 6 updates er også mange Smiley!

Tuxtla
Landsholdsspiller

6# Turneringerne er i gang - Striwerne
« Svar #33: 30 Nov 2008, 10:55 »

Turneringerne er i gang

Sas Ligaen

Nu er der blevet spillet 14 kampe i sas ligaen. Det er blevet til 6 sejre, 3 uafgjorte og 5 tabte kampe. En 6 plads, er den plads der er blevet opnået Lørdag d. 17 november.

Den første kamp i september måned var på Lørdag d. 13, hvor OB skulle ud og møde FC København, på PARKEN. Kampen blev vist på nationalt tv, eller rettere sagt TV3+. Der var mødt 30125, fans op til denne kamp, de fleste af dem var københavnere, men et par fynboer var der også. OB's fans var meget ambitiøse, men det blev ikke til en sejr, istedet så vandt FC København, 1-0. På et sent mål i 1 halvleg af Pospech, fordi Absalonsen ikke ramte bolden. Så stod Pospech lige bag ham og hamrede den forbi stolpen. Dermed var det blevet til 3 vundne kampe og 2 tabte. Og i næste kamp blev det ved med at gå skidt, da vi tabte 3-2 til Esbjerg FB. Endda på hjemmebane, som er rigtig skidt.

Det måtte simpelthen ikke blive 3 kampe i træk uden sejr, men det blev det altså da vi skulle møde FC Nordsjælland på udebane, kampen endte 2-2, og vi burde have vundet, vi havde bolden i lange perioder af kampen. 4 kampe uden sejr, blev det også til, da vi skulle møde AaB, i næste kamp. Vi fik ikke engang uafgjort mod dem, vi tabte 2-1. Og nu var OB's træner begyndt at blive lidt sur, på sine spillere, så han havde valgt at vælge nogen nye forsvarer og en ny taktik i næste kamp. Men det var ikke nok, for den næste kamp endte uafgjort og det var meget slemt, da det var mod Sas Ligaen's svageste modstander, nemlig SønderjyskE. Nu var det blevet til 5 kampe uden sejr. Men 6 kampe skulle det også blive uden sejr. Da vi skulle møde Randers hjemme i næste kamp. 2-2 blev det til.
Nu var det Vejle som var næste modstander og OB krævede en sejr, men det blev det altså ikke til, istedet blev det til det modsatte, vi tabte 2-1 mod Vejle, og det er meget skidt.
Nu var det bare at møde FC Midtjylland i godt humør i næste kamp, for det ville højst sandsynligt blive en fyreseddel, hvis Aron ikke ville vinde denne kamp, men han vandt 3-1, det var det modsatte resultat, som sidste gang de mødte FC Midtjylland, så OB blev meget glade da de kunne bryde deres dårlige stime på 7 kampe uden sejr.
Nu ligger OB så på en 6 plads.

Pokalturneringen

I pokalturneringen, så har OB spillet helt fantastisk, de er kommet til semifinalen, men det har heller ikke været særlig svære modstandere som de har mødt.
De mødte LFA i den første kamp i Pokalturneringen, hvis man tænker på OB's vedkommende, men anden kamp for LFA's det var nemlig 3 runde i pokalturneringen.  OB vandt 2-1 mod holdet fra Falster. Djiby Fall blev målscoreren som scorede målene i denne kamp. Efter 39 minutter og så 5 minutter senere, så scorede han igen til 2-0. Men LFA fik scoret til 2-1 efter 86 minutter, Martin B. Christensen var målscoreren. 1 måned og 1 dag efter, så blev det tid til at møde Vejle i 4 runde. OB havde store forventninger til denne kamp, og dem opfyldte de også. Roberto Guana startede kampen ved at score til 1-0 efter 14 minutter. Og på et straffespark i det 29 minut, så fik Esben Ruud også scoret. Efter 64 minutter, så lukkede og slukke Bjørn Runstrøm kampen. Dermed var OB videre til kvartfinalen.
Nu var det så Randers der ventede på at OB ville komme og vinde over dem. 4366 fans var mødt op på Fionia Park til at se Randers FC mod OB. OB vandt kampen 1-0, da BJørn Runstrøm scorede efter 54 minutter til 1-0. Men der var en dårlig ting over denne kamp, for 4 minutter inde i de tillægstiden så blev Johan Absalonsen skadet, og måtte skiftes ud.

"Jeg er virkelig glad for at den dårlige stime endelig er slut, det var ved at blive kritisk på nogle tidspunkter. I Sas Ligaen, synes jeg godt at vi kan præstere bedre, men det går nok, fordi vi er ikke engang halvvejs i sæsonen. Så der er stadig mange point at hente.
Men i den Danske pokalturnering så klarer vi alt, selvom at vi var i en meget dårlig stime, så fik vi stadig vundet nogen kampe i den danske pokalturnering og så stort som vi vandt mod Vejle Boldklub, det er helt fantastisk. Nu er det bare Esbjerg FB der venter i semifinalen, og så må vi se hvad der sker." Sagde en glad Aron Vidarsson efter de havde vundet mod Randers.

Holm
Landsholdsspiller

Sv: 6# Turneringerne er i gang - Striwerne
« Svar #34: 30 Nov 2008, 11:01 »

Fed nok blog. Nice og se AaB stikker af !!!

[Min signatur er for stor]

Tuxtla
Landsholdsspiller

Sv: 6# Turneringerne er i gang - Striwerne
« Svar #35: 30 Nov 2008, 11:02 »

Tak for det Smiley

Tuxtla
Landsholdsspiller

7# De sidste kampe i ligaen før pausen - Striwerne
« Svar #36: 01 Dec 2008, 15:42 »

De sidste kampe i ligaen før pausen

Nu er de sidste kampe i ligaen før vinterpausen spillet, det er blevet til 3 kampe, 3 ud af 9 mulige point har vi fået og det skal betragtes som at være sindssyg skidt. Da vi kun har mødt 1 hold af de 3, som har været gode nok til at slå os.
Den første kamp var helt gal, og jeg tror aldrig jeg har prøvet i fm, at mit hold har spillet ligeså dårligt. Afleveringerne, kom til modstanderne ofte, faktist så var kun 78% af vores afleveringer succesfulde. Vi var stærkest i hovedstødsdueller og tacklingsdueller, så jeg forstår ikke
hvad der gik galt. AGF starter med at score til 1-0 efter 10 minutter spillet og så blev der ikke scoret flere mål i 1 halvleg. Men 2 halvleg var det helt galt. Nando Rafael scorer til 2-0 efter 49 minutter. 9 minutter efter, så scorer Kári Arnason, mod sin landsmands hold til 3-0. Heldigvis i det 65. minut, så scorer OB til 3-1, så det ikke blev en total ydmygelse, men det blev det så alligevel 11 minutter efter at Runstrøm scorede så scorer Michael Lumb til 4-1 og lige efter så scorer Jorge Soto til slutresultatet 5-1. En kamp der gik helt galt.

I den næste kamp d. 1 december, var vi favoritter mod AC Horsens som ligger i øjeblikket på en 10 plads i Sas Ligaen. Der var store forventninger til denne kamp. Mange pressemænd, troede at AC Horsens ville vinde på grund af skuffelsen i sidste kamp mod AGF, men sådan blev det altså ikke da Mads Rieper scorede et selvmål i det 35. minut, så nu førte OB, og det blev også kampresultatet. Mads Riepers medspillere blev ikke just tilfredse, men de blev hvertfalt det modsatte. OB var rigtige glade for dette resultat da dette kunne være et boost, når de i næste kamp skal møde FC København, og hvis de vinder den kamp, så ender alt godt.
FC København ventede i næste kamp, som jeg også lige har skrevet, det var lørdag d. 6 december at de to hold skulle mødes, de havde begge ligemange point i ligaen, og lå på en 5 og 6 plads. Begge hold havde 24 point, og sådan kom det også til at være efter kampen for OB's vedkommende. Da de tabte kampen 1-0 på et meget sent mål af Ailton, han scorede i det 89. minut. Nu endte efterårssæsonen og OB endte på en 6 plads. Et dårligt resultat kan man roligt kalde det.

Tuxtla
Landsholdsspiller

Sv: 7# De sidste kampe i ligaen før pausen
« Svar #37: 01 Dec 2008, 15:43 »

Synes i at jeg skal acceptere et jobtilbud jeg har fået fra West Ham?

Super-EfB
Lilleputspiller
*

Sv: 7# De sidste kampe i ligaen før pausen
« Svar #38: 01 Dec 2008, 17:11 »

Nej Smiley
Fortsæt i OB, og prøv at få mere ud af den klasse spillertrup du har
Ved jeg du kan! Smiley

Why don't city fuck off home?!

Tuxtla
Landsholdsspiller

8# Nyt Job - Striwerne
« Svar #39: 01 Dec 2008, 17:50 »

Nyt Job

Efter at Gianfranco Zola blev fyret. Så udmeldte Aron Vidarsson på
en pressemeddelelse, at han ville gerne overtage trænerjobbet i West Ham. Lige efter, så spurte West Ham ham, om han ville overtage trænerjobbet i West Ham, han sagde stolt ja til jobbet. Og er nu ny manager i West Ham efter at Gianfranco Zola ikke kunne redde dem fra nedrykningsstregen, men det håber Aron Vidarsson at han kan. Nu da han har overtaget dem, så kan han sige at de ligger på en 19 plads.
En journalist fik et interwiev med Aron Vidarsson:

Journalist: "Du sidder her som den nye manager i West Ham, er det dit drømmejob?"
Aron Vidarsson: "Det kan jeg ikke helt kalde det, da der er mange andre klubber, som jeg gerne ville arbejde mere med, men at komme til at få et trænerjob med West Ham er også fantastisk, og at de også har en islænding som ejer klubben er simpelthen prikken over i'et."
Journalist: "Store ord. Men altså ved at tage roret hos West Ham så har du taget et stort skridt frem i din karriere. Er du nervøs over at tage den rolle?"
Aron Vidarsson: "Selvfølgelig er jeg lidt nervøs over at overtage West Ham. Ikke nok med at de er en større klub end OB, så har de jo også flere hundredtusinde fans, hvis ikke millioner af fans. Så selvfølgelig er jeg nervøs. Og at så mange mennesker ser op til en."
Journalist: "Din beslutning om at tage West Ham jobbet har taget dig til et nyt land. Er du spændt på at arbejde i England?"
Aron Vidarsson: "Jeg er helt vildt spændt på at møde alle de store klubhold, bl.a. Man United, Chelsea, Liverpool og Arsenal. Jeg håber selvfølgelig at vi vinder alle de kampe. At træne gode spillere ligesom vi har i West Ham, er jo også meget sværere end at træne spillerne i West Ham."
Journalist: "Hvem tror du vinder Premier League i år?"
Aron Vidarsson: "Det gør vi selvfølgelig!"
Journalist: "Er det ikke lidt svært da i har over 30 point til førstepladsen?"
Aron Vidarsson: "Jo selvfølgelig er det det, men som man siger nothing is impossiple."

Nu er det eneste der mangler bare at komme i gang, med at spille kampe og træne spillere, desværre for Aron så er transfersæsonen lige slut, så han kunne ikke gøre holdet klar. Men det går nok.

Søger nyt West Ham topbanner og gerne underbanner.
« Seneste Redigering: 03 Dec 2008, 07:13 af arongreve » Logged

Tuxtla
Landsholdsspiller

9# Første Generalprøve - The Hammers (tidl. OB)
« Svar #40: 01 Dec 2008, 20:11 »

Første Generalprøve

Allerede dagen efter at Aron Vidarsson ankom til England, for at præsenteres
som ny West Ham manager, så skulel han ud og vælge sin trup og sætte sine spillere til at spille en kamp mod Fulham. Aron var meget nervøs før kampen, da han gerne ville gøre et godt indtryk på de "øverste."
Kampen startede 19:45 lokal tid, på Craven Cottage, Aron havde valgt sin taktik, hvor Robert Green, var til at finde nederst, som målmand. Og lige over ham, så var der to spillere deres navne er M. Upson og D. Gabbidon, i deres sider kunne man finde Faubert til højre og Illunga til venstre. På midtbanen der kunne man finde nogen lidt kendtere navne, på højre midt, der havde vi V. Behrami stående og til venstre for ham K. Dyer, S. Parker og M. Etherington. Helt på toppen, stod C. Bellamy og D. Ashton. Dermed var det en meget stærk start 11'er som Aron havde valgt. West Ham starter kampen bedst ved at score til 1-0 efter sølle 10 minutter, men i det 35. minut, så scorer Andy Johnson til 1-1. Men kun 5 minutter efter, så scorer Craig Bellamy. Og igen kun 5 minutter efter, så blev det Fulhams tur til at score igen. Kun 2 minutter efter at 2. halvleg startede, så kom Valon Behrami på måltavlen, så nu stod kampen 3-2. Efter 83 minutter scorede Carlton Cole så til slutresultatet 4-2. Et resultat Aron Vidarsson er meget glad for.

Nu var det bare Wigan der ventede på Upton Park, der var mødt 30.000 fans op til den tidlige lørdagskamp. Men West Ham starter kampen bedst igen, hvor Dean Ashton finder frem til målet efter 32 minutter. Wigan var rigtig mange gange tæt på at reducere til 1-1. Men på grund af fremragende målmandsspil af Robert Green, så blev det ikke til en realitet. Da der kun var 3 minutter tilbage af den rigtige spilletid, så blev Kieron Dyer skadet, og måtte lade sig udskifte. S. Bennet fløjtede kampen af efter 90 minutter. Nu var det FA Cup 5. runde der ventede næste gang, og det var igen Fulham som vi skulle møde. De tørstede efter hævn, siden sidste opgør, det kunne man tydeligt se, da de kom ind på banen. Og West Ham kom aldrig til at score et mål, i stedet så scorede Fulham 2 og ødelagde West Ham's FA Cup drømme.
Bolton ventede på Upton Park i det næste opgør som West Ham ligesom sidste gang i Premier League vandt 1-0. Det gjorde de også i dette opgør, og nu er de forhåbentlig meget glade for at få Aron Vidarsson som træner da han har reddet dem fra at rykke ned. Men en dårlig ting er sket. West Ham kommer ikke til at kunne følge deres mesterskabsdrømme i denne sæson, da de ikke har en chance for at nå 1. pladsen, de kan højst nå en 2 plads.

« Seneste Redigering: 03 Dec 2008, 07:13 af arongreve » Logged

Krellz
Landsholdsspiller

Sv: 9# Første Generalprøve - The Hammers (tidl. OB)
« Svar #41: 02 Dec 2008, 08:00 »

Nej nej nej nej, et halvt år i OB. Det var sgu ikke meget. Skuffet, aron Wink. Men skal nok læse med. Og det var jo ikke prængende resultater du har leveret, og så kommer West Ham og tilbyder sig. Mærkeligt...

Tuxtla
Landsholdsspiller

Sv: 9# Første Generalprøve - The Hammers (tidl. OB)
« Svar #42: 02 Dec 2008, 08:10 »

Ja, det synes jeg også var mærkeligt, men jeg kunne ikke lade være med at acceptere, da jeg syntes at jeg meget snart ville miste lysten for spillet.

Tuxtla
Landsholdsspiller

10# Ikke chance for mesterskab - The Hammers (tidl. OB)
« Svar #43: 02 Dec 2008, 17:14 »

Ikke chance for mesterkskab

Der er 4 kampe tilbage i ligaen og siden sidst er der blevet spillet 6 kampe
. 3 af kampene er blevet tabt. Den første kamp som vi tabte var mod Manchester United, som ligger på en 1. plads 9 point foran Arsenal. Så hvis de bare vinder 1 kamp og får 1 uafgjort, så har de vundet Premier League. Og det regnes de for at komme til at gøre. Så Manchester United vinder forhåbentlig i år. Men i den anden side af tabellen, der ligger Stoke med 20 point, og er rykket ned ligemeget hvad, og 1 plads foran dem, der har vi Middlesbrough, som rykker ned, hvis West Ham vinder 1 kamp til. Men så er der Hull med 33 point, som har en god chance for at nå os, da vi kun har 4 point der skiller os fra nedrykningsstregen og overlevelse. Men vi skulle møde Man United. De var storfavoritter, da det ikke er nok at de er bedre end os, så var det også på deres hjemmebane, men de får ikkke scoret før Gary Neville scorer 2 minutter inde i tillægstiden til 1. halvleg. I 2. halvleg, så kørte de bare derudad. 4 minutter efter P. Downes fløjter 2. halvleg i gang, så scorer Owen Hargreaves og med 7 minutter tilbage af kampen, så scorer Lee Bowyer, bare på det forkerte mål. Dermed vcandt de 3-0 og fik et endnu længere forspring til 2. pladsen. Så var det de samme farvede trøje hold, som ventede, jeg snakker selvfølgelig om Aston Villa, det var også en kamp, som vi burde vinde, for at sikre os ikke at rykke ned, men nej, vi tabte 1-0.

Så skulle vi møde Everton på hjemmebane, Everton var favoritter da de lå på en 5. plads og vi lå på en 17 plads, derfor var de favoritter. Der var mange der tabte deres penge på den kamp, da vi vandt og Everton tabte. Matthew Etherington fulgte op på et brændt straffespark af Dean Ashton i det 17. minut og dermed stod det 1-0 til West Ham. Da der var spillet 32. minutter scorede Mark Noble til 2-0. Og det blev også kampens resultat. Nu havde Aron Vidarsson gjort 20.000 West Ham fans glade. Den næste kamp mod Portsmouth var en kedelig 0-0 kamp med mange brændte chancer. Men så skulle vi møde Middlesbrough som ligger på en 19. plads, og ville kunne skaffe sig en 18. plads hvis de vandt, men det gjorde de ikke, da vi vandt 2-1. Overraskelsen Sunderland, skulle spilles mod næste gang, de ligger på en 7. plads og er Premier League's største overraskelse i år. Vi taber 3-2. På grund af at Sunderland scorer et sent mål som afgør kampen. Forresten kan jeg sige at Robert Green har vundet månedens spiller for april måned i år. Det er kun et lille bevis for at Aron Vidarsson har gjort det godt.

« Seneste Redigering: 03 Dec 2008, 07:12 af arongreve » Logged

kie
Landsholdsspiller

Sv: 10# Ikke chance for mesterskab - The Hammers (tidl. OB)
« Svar #44: 02 Dec 2008, 17:21 »

Har lige læst din blog igennem og syntes det er en virkelig god blog..
Du skal nok klare dig for nedrykningen..

Men hvor har du fundet dette der skin henne, det ville jeg nemlig gerne have, det er mega fedt..

Sider: 1 2 [3] 4 5 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010