home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23289
  0 Brugere, 452 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: hennry176
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Netcaféen FM09
| | | | |-+  Efterlysnings og opsamlingstråd for alle
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Efterlysnings og opsamlingstråd for alle  (Læst 1446 gange)
Nekker
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Efterlysnings og opsamlingstråd for alle
« : 29 Nov 2008, 17:01 »

Hej Freaks  Wink

Som nogen af jer ved, så har jeg for kort tid siden forfattet en lille guide til netspil. For mange af jer var der ikke den helt store oplysningsværdi i den, da den jo ligger MEGET tæt op af den fremgangsmåde der blev brugt i 08-udgaven

MEN MEN MEN... Jonni har prøvet at oprette et spil med udgangspunkt i min guide, men han har ikke kunnet få det til at fungere (sorry Jonni  Smiley)

DERFOR har jeg nu tænkt mig at lave en lidt mere udførlig guide, hvorfor jeg nu efterlyser lidt info fra alle jer derude som SUCCÉSFULDT har benyttet sig af netspil i 09-udgaven. Dvs folk der har problemer eller spørger om hjælp IKKE skal benytte denne tråd.


Al info skal som sagt bruges til en guide, hvor alle tænkelig løsninger og fremgangsmåder er med.

Så ALLE, og jeg mener ALLE, som har spillet netspil med FM09 bedes skrive et indlæg her med flg. info:

Hvad var jeres NØJAGTIGE fremgangsmåde?? Dvs det er vigtigt i får samtlige detaljer med!! Brugte i Hamachi, havde i tændt eller slukket for firewall, tastede i bare en ip ind i netværksdelen uden brug af Hamachi, åbnede i "porte" eller hvordan gjorde i??

Hvilken version spillede i med (dvs med eller uden den nyeste patch)??

Hvor mange var i??

Fungerede det smertefrit eller blev i tit smidt eller lign??

Generelt skal der så mange detaljer med som muligt. Dem vil jeg så bruge til at sætte en komplet guide sammen, som vi allesammen kan benytte os af. Det er sjovt at spille mod hinanden over nettet og det er virkelig en fed måde at få skabt nogle kontakter til hinanden herinde på siden  Wink

VIGTIGT VIGTIGT!!!! ALLE der har fået det til at virke ved at åbne de porte nogle snakker om, de bedes sende en udførlig manual til mig via pb... Der skal her tænkes på at der er MANGE forskellige niveauer herinde ang. viden om computerbrug. Derfor skal den skrives så selv min far kan finde ud af det, og dvs den skal VIRKELIG være idiotsikker  Grin

Jeg vil gerne opfordre alle til at deltage i denne undersøgelse, så vi dermed kan hjælpe hinanden med en kampdygtig guide
  Thumbs Up
« Seneste Redigering: 29 Nov 2008, 17:03 af Nekker » Logged

Sider: [1] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010