home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
11 Jun 2025, 19:37 Broen13 Blogs Indsæt Titel
09 Jun 2025, 20:39 g00n Blogs Minimalistic 2020
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23575
  0 Brugere, 733 Gæster Online.

Nyeste Bruger: datarecovee
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  Største præstation
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 Udprint
Forfatter Emne: Største præstation  (Læst 1504 gange)
Hojgaard
Ynglingespiller

Største præstation
« : 07 Maj 2006, 17:57 »

Hvad er jeres største præstation i FM? Har i ført FCM til et dansk mesterskab? Vundet CL 7 år i træk med Real? Eller andre store præstationer?

Jeg har lige overstået min anden sæson i AZ alkmaar og hvor utroligt det end lyder vnadt jeg the treble. DVS. at jeg også vandt CL?! Det er helt utroligt, og helt klart min største præstation. Specielt når jeg ikk er længere fremme end anden sæson?!

Mader: "Hér Bruyneel inderst, og Tafi allerinderst."

Zone 43
Manager

Sv: Største præstation
« Svar #1: 07 Maj 2006, 18:04 »

Har bl.a. slået Inter, Rangers og Barca i UEFA'en med BIF Smiley

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

United-styrer
Gæst

« Svar #2: 07 Maj 2006, 18:06 »

Champions League-guld med Atletico Madrid i sæson to. Dog ikke så stor en præstation igen, da Atletico jo er noget overvurderet i spillet.

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #3: 07 Maj 2006, 18:07 »

Det er jo en KÆMPE præstation for dine evner U-S Opstemt Peace

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

United-styrer
Gæst

« Svar #4: 07 Maj 2006, 18:12 »

Det er jo en KÆMPE præstation for dine evner U-S Opstemt Peace

Ja, det må siges at være bedre end hos Danmark, men nu regner jeg med at kopiere Thores taktik, og så vil jeg se resultater! crazy

Zone 43
Manager

« Svar #5: 07 Maj 2006, 18:17 »

Ja, det må siges at være bedre end hos Danmark, men nu regner jeg med at kopiere Thores taktik, og så vil jeg se resultater! crazy

2-0 1-3 Wink

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

Thore
Manager

« Svar #6: 07 Maj 2006, 18:20 »

Det skal du vidst passe lidt på med, luften er ved og gå ud af ballonen hos mig  Wink

"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #7: 07 Maj 2006, 18:21 »

Hvis du er så desperat efter at vinde, hvorfor henter du så ikke snydetræning? Ta' en kiks  Græder Peace Grin

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

JosepGuardiola
Gæst

« Svar #8: 07 Maj 2006, 18:27 »

Hvis du er så desperat efter at vinde, hvorfor henter du så ikke snydetræning? Ta' en kiks  Græder Peace Grin

Man kan vidst ikke have en træning til landshold?
Min største præstation, må være 2 gange mesterskab med sønderjyskE på 3 år :-)
Først bronze, så guld og igen guld :-)

United-styrer
Gæst

« Svar #9: 07 Maj 2006, 18:38 »

Hvis du er så desperat efter at vinde, hvorfor henter du så ikke snydetræning?

Det havde jeg såmænd også dengang i Atletico Madrid, men det har man desværre ikke hos landshold.. Nej, jeg vil nødig synke så dybt at kopiere andres taktikker crazy

Freak
Gæst

« Svar #10: 13 Maj 2006, 23:18 »

Vandt CL med Brøndby i anden sæson, efter ikke mindre end 3 afgørelser i straffesparkskonkur rencer  crazy
Men må indrømme at jeg "snød" lidt, da jeg hentede en taktik på nettet  Forlegen Græder
« Seneste Redigering: 13 Maj 2006, 23:23 af Freak » Logged

ZhotLog
Gæst

« Svar #11: 13 Maj 2006, 23:21 »

Jeg har stadig ikke fattet hvad det der snyde træning er  Forlegen Nogen der evt. har et link?  crazy

Highfarm
Førsteholdsspiller

« Svar #12: 14 Maj 2006, 10:33 »

Største præstation i nuværende spil jeg har gang i må vel have været at føre Canada til VM Opstemt vandt kval gruppen over Mexico og USA, at jeg så fik 0 point under VM og superhug er jo en anden historie.

Hojgaard
Ynglingespiller

« Svar #13: 14 Maj 2006, 10:53 »

Jeg har stadig ikke fattet hvad det der snyde træning er  Forlegen Nogen der evt. har et link?  crazy

Har ikke et link, nej, men snydetræning er en træning hvor alt står helt oppe i intensiv på nær målmandsspil, og arbejdsraten er nede på let:)

Mader: "Hér Bruyneel inderst, og Tafi allerinderst."

ZhotLog
Gæst

« Svar #14: 14 Maj 2006, 11:15 »

Min største præstation er enten med Everton, eller Hartlepool...
Med Everton vandt jeg mesterskabet i 1. sæson og blev slået af Real Madrid i CHL semi finale...
Købte en masse talenter, og fik lov at leje Didier Drogba fra Chelsea!!! Han blev topscorer i sæsonen... Ha Chelsea!
Jeg er dog stoppet på dette spil, da jeg gerne ville videre i karrieren, men af underlige grunde jeg ikke selv kan huske havde jeg kun valgt den bedste engelske og svenske række  Ubeslutsom

Med Hartlepool, rykkede jeg op fra Coca Cola League one, og så vandt jeg The Championship med 17 Point til nærmeste forfølger året efter... Dvs 2 oprykninger på 2 år... Men netop som jeg sidder og fryder mig, kigger på nye spillere i sommerpausen, crasher spillet. Efter dette kunne spille på mærkværdig vis ikke hentes, og jeg valgte at slette det  Græder

Sider: [1] 2 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010