home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 14:53:35 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
Antal Registrerede Brugere: 23289
  0 Brugere, 475 Gæster Online.

Indlæg: 1132682 over 31363 Emner
Nyeste Bruger: hennry176
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring FM2009
| | | | |-+  AC Milan
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 3 ... 8 Udprint
Forfatter Emne: AC Milan  (Læst 22351 gange)
Madridista
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
AC Milan
« : 29 Nov 2008, 00:16 »

Jeg er lige startet med AC Milan  Smiley

Jeg tror, at det bliver en stor udfordring, da de ikke har mange penge at købe for, lidt over 70 mio. kr.

Der skal også renses ud i truppen, da de har ALT for mange gamle spillere, men det må man vente med, da man som sagt ikke har det største transferbudget.

Den eneste spiller jeg har købt pt. er Sergio Asenjo fra Valadollid (67,5 mio.)

Jeg har solgt Inzaghi for 10 mio. kr.
Jeg havde ikke tænkt mig, at bruge ham, da han er for gammel og ringe  Smiley


Mine transfermål

- Evra, Man Utd

- M. Richards, Man city

- David Villa, Valencia

----------------------------------------------------------------------------------

Jeg har tænkt mig den her opstilling:


                                                 Pato





                             Ronaldinho              Kaká





                       Flamini              Pirlo        Gatusso






     Jankulovski                Nesta             Kaladze          Zambrotta





                                                 Asenjo             

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Hvordan går det så med jeres AC Milan hold?  Thumbs Up
Logged

MartinMikkelsen
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: AC Milan
« Svar #1: 08 Apr 2009, 23:03 »

Jeg startede med Milan og fik gennemført 2 sæsoner, med to mesterskaber og uefa cup triumf til følge Smiley!

til sidst havde jeg:

Abbiati
HB: rafinha.
CB: Pique, kjær.
VB: Marcello.

DM: Veloso - gatusso/pirlo.
CM: Montelivo?/Pirlo.
OM: Kaka- ronaldinho.
angriber: Pato.

havde en meget bred trup. satsede på talenter og solgte ikke den gamle garde, men solgte dog flamini for 300.
Logged

Svendsen89
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: AC Milan
« Svar #2: 08 Apr 2009, 23:19 »

Det som i mine øjne gør AC Milan spændende er som tidligere nævnt gennemsnits alderen.

Hvem har I selv haft i kikkereten af unge spillere fra Italien ?

Jeg selv har blandt andet haft Tommaso Bianch i sigte. Smiley
Logged

Rooland
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: AC Milan
« Svar #3: 08 Apr 2009, 23:29 »

Jeg spiller også med Milan og jeg er fuldstændig ligeglad med alderen modsat jer andre Smiley

Det går nogenlunde. Jeg har mange dumme nederlag, hvor jeg styrer hele kampen og så smider sejren væk til sidst. Jeg ligger lige nu nr. 2 i Serie A 10 point efter Inter, som har vundet 19 kampe ud af 23 mulige. Jeg er i 1. sæson.


Vagner Love - Ronaldinho

Kaká
Gattuso - Beckham
Pirlo

Dedé/Zambrotta - Kaladze - Bonera - Rafinha

Boruc


Jeg har ikke købt nye midterforsvarer, da jeg helst vil vente på at Nesta og Silva bliver klar.
Logged

Blackstone
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: AC Milan
« Svar #4: 08 Apr 2009, 23:49 »

Først vil jeg sige/råde dig til at købe D.Aquino(han bomber for vildt for mig ved siden af Shevschenko, som også bomber meget).
Jeg er i gang med 1.Sæson og ligger desværre kun nr. 3 i ligaen.
Jeg stiller med denne opstilling og disse spillere:

                                         D.Aquino (Pato,M.Borriello)              A. Schevchenko (Inzaghi)                        



T.Viduez (Mark Gonzales)      G.Gattuso (M.Flamini)                      C. Seedorf (Kaka)                   Ronaldinho



 Jankulowski                        P. Maldini (Nesta)                             K. Kaladze                      Zambrottta(D.Bonera)
                                                         

                                                                         C. Abbiati


Vh.Blackstone

Logged

m-k-p
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: AC Milan
« Svar #5: 09 Apr 2009, 00:00 »

Så kan jeg da også komme med mit hold. Jeg er i 3. sæson og i ligaen fører jeg suværent. Efter 19 kampe ser top-5 sådan ud:
1. Milan - 51 pt.
2. Roma - 42 pt.
3. Fiorentina - 41 pt.
4. Inter - 39 pt.
5. Juventus - 36 pt.

Pato - Love

Agüero - Kaká

Sissoko - Pirlo

Zambrotta - Demichelis - Nesta/Zapata - Santon/Zapata

Abbiati/Ustari

Jeg er i gang med at forhandle kontrakt med Maicon. Hvis jeg får ham, kommer han til at spille højre back, og så vil jeg kun bruge Zapata som center forsvar.

EDIT: Vagner Love er fantastisk. Han har været min topscorer i alle tre sæsoner, og her er et bevis på at han simpelthen bare er fantastisk: http://i267.photobucket.com/albums/ii320/borggren/Untitled-1-7.png
Logged

Rooland
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: AC Milan
« Svar #6: 09 Apr 2009, 00:01 »



Først vil jeg sige/råde dig til at købe D.Aquino(han bomber for vildt for mig ved siden af Shevschenko, som også bomber meget).
Jeg er i gang med 1.Sæson og ligger desværre kun nr. 3 i ligaen.
Jeg stiller med denne opstilling og disse spillere:

                                          D.Aquino (Pato,M.Borriello)              A. Schevchenko (Inzaghi)                        



T.Viduez (Mark Gonzales)      G.Gattuso (M.Flamini)                      C. Seedorf (Kaka)                   Ronaldinho



  Jankulowski                        P. Maldini (Nesta)                             K. Kaladze                      Zambrottta(D.Bonera)
                                                          

                                                                          C. Abbiati


Vh.Blackstone




Hvorfor bruge du ikke Pirlo og Kaká?
« Seneste Redigering: 09 Apr 2009, 00:04 af Rooland » Logged

m-k-p
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: AC Milan
« Svar #7: 09 Apr 2009, 00:03 »

Glemte lige noget.
Chiellini ankommer til sommer. Han får højst sandsynligt pladsen på venstre back, så han skal bare omskoles lidt Smiley
Logged

Blackstone
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: AC Milan
« Svar #8: 09 Apr 2009, 00:19 »

Til Rooland:
Jeg kan bedre li Gattuso og Seedorf, jeg er dog lidt i tvivl om jeg skal bruge Seedorf eller Kaka.
Men skifter tit ud i løbet af kampen, så Viduez ryger ud og erstattes af Mark Gonzales og Ronaldinho ud og Gattusso over på højrekanten og ind istedet for Ronaldinho kommer Kaka som bytter plads med Gattuso.

Vh.Blackstone
« Seneste Redigering: 09 Apr 2009, 00:46 af Blackstone » Logged

Rooland
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: AC Milan
« Svar #9: 09 Apr 2009, 00:47 »

Til Rooland:
Jeg kan bedre li Gattuso og Seedorf, jeg er dog lidt i tvivl om jeg skal bruge Seedorf eller Kaka.
Men skifter tit ud i løbet af kampen, så Viduz ryger ud og erstattes af Mark Gonzales og Ronaldinho ud og Gattusso over på højrekanten og ind istedet for Ronaldinho kommer Kaka som bytter plads med Gattuso.

Vh.Blackstone

Det var dog underligt at du ikke kan lide Kaká ? Hvorfor spiller du ikke bare en formation hvor alle fem kan være med?

Ronaldinho - Kaká

Gattuso - Pirlo - Seedorf
Logged

Blackstone
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: AC Milan
« Svar #10: 09 Apr 2009, 01:14 »

Jeg kan også godt li Kaka også derfor at jeg er i tvivl, det du skriver ser godt ud, vil dog lave lidt om og bytte om/ud:

                                                                  Ronaldinho - Kaka

                             Flamini (T.Viduez/M.Gonzales) - Seedorf - Gattusso

Bryder mig ikke så meget om Pirlo eller kan bedre li Flamini og Mark Gonzales (men det er jo en smagssag), men så kan jeg jo ikke spille med både D.Aquino og Shevchenko i angrebet.

Vh.Blackstone
Logged

Rooland
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: AC Milan
« Svar #11: 09 Apr 2009, 01:18 »

Det er da synd, at ligge sådan en teknisk fremragende spiller som Seedorf på den mest defensive plads på midtbanen Smiley

Hvor mange kasser har Shevchenko og Aquino scoret? Og spiller Viduéz SÅ godt?
Logged

Blackstone
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: AC Milan
« Svar #12: 09 Apr 2009, 01:28 »

Kan ikke lige huske hvor mange mål de har scoret tilsammen , men tjekker det lige: 30 kampe/ 17 mål,
Aquino 12 kampe/ 6 mål /2 oplæg og Shevchenko 14 kampe/11 mål/5 oplæg, men lige nu er Aquino skadet(1-3 dage endnu), så bruger M.Borriello 2 kampe/ 1 mål.
F.Inzaghi 2 kampe/2 mål og han er lige kommet tilbage fra skade.
T.Viduez og Kaka er også begge skadede, Kaka i 4-5 uger og Viduez i 1-4 dage endnu.
Seedorf 15 kampe/2 mål/3 oplæg og en rating på 7.34,  hvor Kaka har 2 kampe fra start og 4 som indskifter og en rating på 6.82.
Flamini 3 som indskifter og en rating på 6.80.
Ronaldinho 15 Kampe/3 mål/4 oplæg og en rating på 7.00.
Gattusso 15 Kampe/2 mål/2 oplæg og en rating på 7.02.
Jeg har ikke brugt Pirlo endnu, spiller han godt for dig for så kan det være at jeg skal til at bruge ham og jeg har heller ikke brugt Pato endnu.
Nej Viduez er ike så god som jeg troede, men har købt M.Gonsalez fra R.Betis og han er udemærket.
Lige nu spiller jeg med følgende på midtbanen:
                               
                                                  Ronaldinho - M.Flamini - C. Seedorf - G.Gattusso

Alle med pil op


Vh.Blackstone
« Seneste Redigering: 09 Apr 2009, 02:14 af Blackstone » Logged

m-k-p
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: AC Milan
« Svar #13: 09 Apr 2009, 01:31 »

Jeg startede med at sende Sheva tilbage til Chelsea, da hans løn var lige i overkanten, og jeg havde ikke planer om at bruge ham.
Så købte jeg Love i stedet for, og han bomber bare Smiley
Logged

Rooland
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: AC Milan
« Svar #14: 09 Apr 2009, 01:34 »

Jeg startede med at sende Sheva tilbage til Chelsea, da hans løn var lige i overkanten, og jeg havde ikke planer om at bruge ham.
Så købte jeg Love i stedet for, og han bomber bare Smiley

Jeg gjorde fuldstændig det samme og også med stor succes  Thumbs Up

Det er heller ikke svært for brasilianere at få succes i Milan. Jeg er oppe på 8 nu Wink
Logged

Sider: [1] 2 3 ... 8 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010