home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
11 Jun 2025, 19:37 Broen13 Blogs Indsæt Titel
09 Jun 2025, 20:39 g00n Blogs Minimalistic 2020
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23575
  0 Brugere, 565 Gæster Online.

Nyeste Bruger: datarecovee
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  USA - På vej mod toppen
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 4 5 Udprint
Forfatter Emne: USA - På vej mod toppen  (Læst 15438 gange)
Zone 43
Manager

Sv: USA - På vej mod toppen
« Svar #15: 08 Maj 2006, 07:35 »

Skuffebde at du ikke bruger Tim Howard ticked off

men ellers ser det jo fint ud og spænende og se om du kan slå Caymanøerne Ubeslutsom

held og lykke her fra Smiley

Det er nu fordi at Man Utd kun vil have at han bliver brugt i 45 min. Men han fik da 1. halvleg mod Bosnien Smiley

Mon ikke de bliver slået Smiley

Tak

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

Zone 43
Manager

« Svar #16: 08 Maj 2006, 07:37 »

Med de modstander du er oppe i mod skulle du gerne komme til VM.

De nu overstående kampe var bare træningskampe, men ja modstanderne er ikke de bedste herover Smiley

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

Zone 43
Manager

« Svar #17: 08 Maj 2006, 17:38 »

Synes du at der mangler noget, hvad kan gøres bedre Rullende Øjne

Der skulle havde været en update nu, men eftersom min PC lukkede ned og jeg ikke fik gemt spillet, kommer der en anden update senere Smiley

- Daniel Agger.

Zone 43
Manager

« Svar #18: 08 Maj 2006, 21:53 »

Så er der nyt fra "over there". Er USA kommet et skridt nærmere VM i Tyskland Rullende Øjne

29/5

Landon Donovan' sakde fra kampen mod Bosnien, er så slem at han må undvære to de kampe mod Caymanøerne. Jonathan Spector, Man Utd. tag den lange tur fra Manchester til Los Angeles.

31/5

3. Valget på målmandsposten, Joe Cannon, må melde fra opgørene mod Caymanøerne pga. en skade. Kasey Keller vender tilbage.

Ugens Spiller i MLS

1. Darryl Poweel, Colorado
2. Ian Russell, San Jose
3. Mark Chung, Colorado

1/6

Månedens spiller i MLS

1. Jaime Moreno, DC United
2. Nat Borchers, Colorado
3. Eddie Pope, MetroStars

Månedens mål i MLS

1. Ante Razov, Chicago - New England 8/5
2. Jaime Moreno, DC United - Columbus 8/5
3. Jamal Sutton, Columbus - DC United 8/5

9/6

Ugens Spiller i MLS

1. Nat Borchers, Colorado
2. Ian Russell, San Jose
3. Jaime Moreno, DC United

I angrebet må Conor Casey, Mainz, tilføjes den efterhånden lange liste over skadede spillere. Eddie Lewis overtager hans plads.

10/6

Bomberen fra Chicago, Ante Razov, må melde fra pga. en skade. Jovan Kirovski, tidl. Sporting Lissabon spiller, støder til truppen.

11/6

ESPN har i en artikel på deres hjemmeside, skrevet at man forventer, en walk over. Eddie Lewis citeres dog for at vi (USA) ikke må undervudere dem.

12/6

Kamptid. USA er rejst fra LA til Caymanøerne, for at spille den første, af to, opgør for at komme et skridt videre til VM i Tyskland 2006.

De 26 spillere som er udtaget, i forsøget på at slå Caymanøerne er :

Brad Friedel, Blackburn
Tim Howard, Man Utd.
Kasey Keller, Tottenham

Chad Marshall, Columbus
Pablo Mastroeni, Colorado
Ogucialu Onyewu, Metz
Eddie Pope, MetroStars
Jonathan Spector, Man Utd
Gregg Berhalter, Cottbus
Carlos Bocanegra, Fulham
Steven Cherundolo, Hannover 96

Chris Albright, LA Galaxy
Claudio Reyna, Man City
Justin Mapp, Chicago
Ben Olsen, DC United
Eddie Lewis, Preston North End
Bobby Convey, Reading
Clint Dempsey, New England
Cobi Jones, LA Galaxy
Earnie Stewart, Colorado
DaMarcus Beasley, PSV
Justin Mapp, Chicago
Daniel Szetela, Columbus

Jovan Kirovski, LA Galaxy
Taylor Twellman, New England
Chris Goos, Charleston.

Startopstillingen for USA

T. Howard

E. Pope
C. Bocanegra
G. Berhalter
O. Onyewu

C. Reyna (c)
C. Albright

D. Beasly
E. Lewis
C. Dempsey

T. Twellman

1. Halvleg

Det startede overraskende godt for hjemmeholdet, som havde flere gode forsøg. Tim Howard tog dem dog som de kom. Specialt deres offensiv, virkede skarpe, mens defensiven stod solidt. Dog måtte, holdets bedste i første halvleg, lade sig udskifte med en skade. Ingen mål i første halvleg, men hjemmeholdet fans, var 99% tilfredse, de ville blot have et enkelt mål.

2. Halvleg

Hvor 1. halvleg slap ud, fortsatte den anden. Nemlig med hårdt pres fra Caymanøerne. Det var lige indtil at de de amerikanske gæster slog kontra, og de måtte træde i nødbremsen for at stoppe Twellman. Straffe. Kaptajen Reyna udnyttede sikkert og USA var i front 0-1 efter 57 min. Ufortjent. 20 Minutter måtte Carlos Bocanegra forlade bane, efter sit andet gule kort. Også skulle man tro at Caymanøerne ville score, men det skete ikke og Taylor Twellman kunne med 3 min. igen gøre det til slutresultatet 0-2. Hans første mål for USA.

Carlos Bocanegra er ikke valgbar til returkampen.

T. Twellman kunne fejre sit første mål for landsholdet i 0-2 sejren ude mod Caymanøerne.

14/6

Ugens Spiller i MLS

1. Darryl Powell, Colorado
2. Arturo Alvarez, San Jose
3. Jovan Kirovski, LA Galaxy

16/6

Chris Goos måtte forlade den amerikanske lejr pga. en skade, Steve Ralston, New England, tager turen til LA.

18/6

Efter et sammenstød mellem Mastroeni og Bocanegra, må begge spillere tage hjem til deres klubber med skader. Ricardo Clark og Franklin Simek støder til truppen.

ESPN forventer sikker sejr, og bedre spil i morgensdagens kamp mod Caymanøerne. B. Friedel afviser dog at en walk over ikke ville være nemt.

Kamp. USA har en 2-0 føring fra første kamp. Kan de holde den hjem.

De startende 11 for hjemmeholdet.

Brad Friedel

O. Onyewu
G. Berhalter
J. Spector
C. Marshall

C. Reyna (c)
C. Albright

D. Beasley
S. Ralston
B. Convey

J. Kirovski

1. Halvleg.

De første 10 minutter byder på totalt pres fra gæsterne. De har nok noget de vil hævne fra sidst. Efter 2 min. lyser måltavlen 0-1. Cowling er målscoren. Herefter får Brad Friedel dårligt nok rørt bolden, men nok om det. Efter et lille kvarter kan de Amerikanske spiller juble over Kirovski's mål til 1-1. USA forsætter presset og det giver bonus i form af to kasser fra Bobby Convey i det 27 og 35 min. 5-1 er den samlede stilling ved pausen, og Reyna og Beasley kan holde fri. Friedel overtager anførerbindet.

2. Halvleg.

Bolden når sjælendt over midten på USA's halvdel, og det er til hjemmeholdet's store fortjeneste, da den blot 17-årige Daniel Szetela kan gøre det 4-1. Herefter går alt galt for Caymanøerne. 4 min. senere kan Eddie Lewis, i bedste Peter Foldagst stil, gøre det til 5-1 inden Jovan Kirovski, i overtiden, gør det til slutresultatet 5-1. Kirovski endte som MoM.

Jovan Kirovski åbede og slukkede målfesten på Rose Bowl i LA. Han endte også som MoM.

20/6

USA første puljespil er fundet, det drejer sig om om følgende modstandere : Cuba, Haiti og Honduras. USA starter ude mod Cuba 18/8.

Jonathan Spector og Daniel Szetela takker træner Casper Andersen for at vise dem selvtillid. Andersen har dog også ros spillerne igen, ved deres flotte karakter som ESPN har givet dem.

21/6

ugens spiller i MLS

2. Edson Buddle, Columbus
3. Eddie Pope, MetroStars

28/6

Ugens Spiller i MLS

1. Darryl Powell, Colorado
3. Troy Dayak, San Jose

1. Juli

Månedens spiller i MLS

1. Edson Buddle, Columbus
2. Jovan Kirovski, LA Galaxy
3. Eddie Johnson, FC Dallas

Månedens mål i MLS

1.Steve Ralston, NE - Chicago 9/6
2.Carlos Ruiz, LA Galaxy - Columbus 30/6
3.Taylor Twellaman, NE - Chicago 9/6

5/7

Ugens Spiller i MLS

2. Edson Buddle, San Jose
3. Eddie Pope, MetroStars.

I næste update : Kan USA slå Cuba på udebane. Rullende Øjne

- Daniel Agger.

donthomas
Landsholdsspiller

« Svar #19: 08 Maj 2006, 22:01 »

Sådan klasse. Nu ser det godt ud. Nem pulje hvor jeg ville mene at sejr i alle kampene må være målet.

GO USA GO

Zone 43
Manager

« Svar #20: 08 Maj 2006, 22:04 »

Sådan klasse. Nu ser det godt ud. Nem pulje hvor jeg ville mene at sejr i alle kampene må være målet.

GO USA GO

Det er også målet. Jeg er saftsusme glad for at have undgået Mexiko og T&T Smiley

Donovan er tilbage på holdet, han skulle helst ikke rende i nogen skader. Bocanegra ser jeg også helst klar igen.

btw. i hjemmekampen mod Caymanøerne spillede de to midterforsvar, Marshall og Spector, begge deres debut Opstemt

- Daniel Agger.

Metsu1
Manager

« Svar #21: 08 Maj 2006, 22:23 »

Hvad med Cory Gibbs fra Feyenoord, han er en rigtig god forsvarsspiller.

Ellers er der ikke meget andet at sige end held og lykke med VM, når du når så vidt  Thumbs Up

Zone 43
Manager

« Svar #22: 09 Maj 2006, 07:21 »

Hvad med Cory Gibbs fra Feyenoord, han er en rigtig god forsvarsspiller.

Ellers er der ikke meget andet at sige end held og lykke med VM, når du når så vidt  Thumbs Up

Ham må jeg så lige se på Smiley

Tak Smiley

edit : hverken Gibbs eller Besagno er at finde i spillet Skuffet

edit x 2 : Gibbs er med, dog ikke i Feyenoord. Men Besagno er ikke med.
« Seneste Redigering: 11 Maj 2006, 00:37 af Zone 43 » Logged

- Daniel Agger.

Zone 43
Manager

« Svar #23: 10 Maj 2006, 21:10 »

Update i morgen. Smiley

Gider ikke spille videre i dag, da jeg er mega træt og der er bold i flimmerkassen Wink

Husk at stem Smiley

- Daniel Agger.

donthomas
Landsholdsspiller

« Svar #24: 10 Maj 2006, 21:17 »

Så er der stemt. Som tidliger sagt så forventer jeg USA går igennem uden at tabe. Smiley

Zone 43
Manager

« Svar #25: 11 Maj 2006, 14:18 »

Så er der nyt fra "over there". Denne gang er der bl.a. overraskende point tab og storsejre i vente. Til sidst et kig på Danmarks chance for komme til VM. Enjoy.

7/7

Chicago's farligste mand, Ante Razov, får brækket sit ben under dagens træning. Han forventes ude i 7 mdr.

10/7

I noget der normalt ville minde om en ligalandskamp, blev USA delt op i to dele, for en enkelt dag. Nemlig American All Stars East og AAS West. Kampen skulle spilles på Rose Bowl. LA.

Kampen fik et enkelt mål, og det blev sat ind af Carlos Ruiz, fra AASW. Kampen blev blot overvåget af sølle 213 tilskuere. Kevin Hartmann, AASW, blev Man Of The Match.

12/7

Ugens spiller i MLS

1. Darryl Powell, Rapids
3. Eddie Pope, Metrostars

Ligesom Razov må melde afbud til kampen mod Cuba, må Steven Cherundolo også melde afbud. Han bliver erstattet af Carlos Bocanegra, Fulham.

19/7

Ugens spiller i MLS

1. Nat Borhers, Rapids

Martinique har accepteret en træningskamp mod USA 30/3-05, kampen skal spilles på Rose Bowl. U/20 landsholdet skal spille samme dag, mod Martinique's U/20 hold.

26/7

LA's Cobi Jones får en skade og må melde afbud. Hans afløser findes først når truppen udtages.

Ugens spiller i MLS

1. Darryl Powell, Rapids
3. Christian Gomez, DC United

1/8

Månedens spiller i MLS

1. Amado Guevara, Metrostars
2. Christian Gomez, DC United

Månedens mål i MLS

1. Chris Henderson, Colorado - Kansas 21/7
2. Perek Belleh, New England - Chicago 24/7
3. Santino Quaranta, DC United - Columbus 24/7

3/8

Truppen mod Cuba.

B. Friedel, Blackburn
T. Howard, Man Utd
K. Keller, Tottenham

J. Agoos, San Jose
G. Berhalter, Cottbus
C. Bocanegra, Fulham
C. Marshall, Columbus
O. Onyewu, Metz
E. Pope, Metrostars
F. Simek, Arsenal
J. Spector, Man Utd

C. Albright, LA
D. Beasley, PSV
R. Clark, Metrostars
B. Convey, Reading
C. Dempsey, New England
L. Donovan, San Jose
E. Stewart, Colorado
E. Lewis, Preston North End
B. Olsen, DC United
S. Ralston, New England
C. Reyna, Man City
D. Szetela, Columbus

J. Kirovski, LA
J. Moore, New England
T. Twellman, New England

Joe-Max Moore, var dagens kanin i træner Andersens hat. Her ses han i en tidl. kamp.

9/8

Ugens spiller i MLS

2. Darryl Powell, Colorado
3. Jim Curtin, Chicago

16/8

Ugens spiller i MLS

3. Jim Curtin, Chicago

17/8

ESPN og resten af den Amerikanske presse forventer en walk over mod "mini putterne" fra Cuba. O. Onyewu ville dog ikke tale om en walk over, men indrømmer gerne at USA er favoritter.

18/8

Kampdag. Cuba - USA.

De startende 11.

T. Howard

E. Pope
C. Bocanegra
G. Berhalter
J. Spector

C. Reyna (c)
C. Albright

D. Beasley
B. Convey
L. Donovan

J. Kirovski

1. Halvleg.

USA starter med at presse Cuba fra start, og det skulle gå hen og give bonus. Efter 2-3 indlæg fra Beasley og Convey ender bolden ude over mållinjen. Hjørne. Donovan sparkede bolden indover og ramte Gregg Berhalter, også 0-1 efter 3. min. Drømmestart fra gæsterne. Her efter kunne man at hjemme holdet ville udligne føringen, hvilket de også gjorde 10 min. senere. Gonzales Alvarez fik en friløber som blev udnyttet. Og stadion uret nåede dårligt nok at køre rundt fem gange mere før Pachon havde gjort det til 2-1! Her efter ville begge hold til pause, så der skete ikke rigtig mere. 2-1 til Cuba ved pausen også måtte der tales med store ord.

2. Halvleg.

Cuba presser bedst på fra 2. halvlegs start, og takket været målscorer Berhalter stod der ikke 3-1 på måltavlen. Cuba pressede bedst og havde de fleste chancer gennem 2. halvleg de førte og ikke til de store prøver for hverken Howard eller Friedel, som kon ind mod slutningen af kampen. Kirovski sluttede kampen af med et forsøg på træværket. Men set gennem samtlige 90 mi. var det fuld fortjent af Cuba vandt.

0-1 G. Berhalter
1-1 G. Alvarez
2-1 Pachon
MoM : Jesus, Cuba.

Stillingen efter første runde.

20/8

Joe-Max Moore må forlade landsholdstruppen med en skade. Brian McBride, Fulham, afløser.

Joshua Grus erstatter Ben Olsen på landsholdet. Da B. Olsen er skadet.

Ugens spiller i MLS

2. Darryl Powell, Rapids
3. Jim Curtin, Chicago

27/8

Twellman er skadet og hans afløser, Edson Buddle, kan sagtens finde målet. nr. 4 på topscorer listen.

1/9

Månedens spiller i MLS

1. Mark Lisi, Metrostars
2. Amado Guevara, Metrostars
3. Sasha Victorine, LA

Månedens mål

1. Alejandre Moreno, LA - Columbus 28/8
2. Mark Chung, Rapids - Columbus 14/8
3. Taylor Twellman, New England - San Jose 1478

Brian McBride er ude af landsholdstruppen pga. en skade. Josh Wolff, Strasbourg, afløser ham.

3/9

Buddle må melde afbud til sin, måske, landsholds debut. Hans afløser det 17-årige stortalent Christopher Greer som til daglig slår sine folder i Kroatiske Cibalia.

Eddie Pope vil ikke tabe hjemme til Honduras, som man gjorde det mod Cuba, så han forlanger fokus af samtlige spiller i 90 min.

4/9

Kampdag. USA - Honduras.

De startende 11.

Friedel

Pope
Bocanegra
Agoos (c)
Onyewu

Reyna
Albright

Ralston
Beasley
Donovan

Kirovski

1. Halvleg.

USA var det eneste hold, som var synligt, på banen fra start. Derfor var det da også fortjent da Ralston slog et indlæg ind til Beasley som fandt en fri Kirovski og 1-0. Resten af 1. halvleg er ensrettet og lige inden at dommeren fløjtede til pause skulle Honduras' forsvar spiller også på tavlen. Han scorede nemlig selvmål, så de amerikanske favoritter kunne gå til pause med 2-0.

2. Halvleg.

USA lægger det bedste pres fra start med det giver ingen mål, endnu. Efter at Honduras skifter Amado Guevara ind får de mere kontrol på spillet og har da også mange flere chancer end tidl. Med små 10 igen kunne Reyna, Beasley og Kirovski holde fri. De kan fra bænken se hhv. Albright og Bocanegra score i hhv. 81 og 82 min. Herefter giver Honduras ikke rigtig prøve at lave mål, så hjemmeholdet leger med dem stille og roligt. 4-0 er slutciferne.

1-0 Kirovski
2-0 Ramirez (selvmål)
3-0 Albright
4-0 Bocanegra
MoM : S. Ralston

Steve Ralston spillede sin bedste landskamp i dag. Med 2 assist og flere gode forsøg endte han som MoM

6/9

Ugens spiller i MLS

3. Amado Guevara, Metrostars.

7/9

Selvom det er ikke er gået alt for godt på udebane forlanger pressen en storsejr. Spector citeres for følgende "Vi er 99% sikre på sejr, selvom det er ikke gået alt for godt ude."

Puerto Rico accepterer en venskabskamp 4/6. U/20 møde PR' U/20 hold dagen før.

8/9 Kampdag. Haiti - USA

De 11 udvalgte, som skal sikre USA 3 point er.

Friedel

Bocanegra
Onyewu
Agoos (c)
Pope

Albright
Reyna

Lewis
Donovan
Beasley

Kirovski

1. Halvleg

Haiti presser rigtig godt fra start, men det Amerikanske defensiv står som den skal. Gæsterne vil også være med offensivt og flere gange rammer de træværket, ind ville bolden bare ikke. De to nationer skiftes til at dominer i første halvleg, dog kommer der ikke de store forsøg, udover dem på træværket som nævnt tidl. Pause 0-0

2. Halvleg

Hvor den første halvleg sluttede forsætter den anden, i en halvkedelig kamp hvor begge defensiver spiller rigtig godt, ser det ikke ud til at der vil være nogen vindere. Med små 15 min. igen fortager de Amerikanske gæster alle tre udskiftninger, to af dem vil få stor betydning. For bare 5 min. senere får Josh Wolff en friløber og B. Jacob må trække i nødbremsen i målfeltet, farvel og tak til Jacob og straffe til gæsterne. Wolff tager selv sparket og scorer. 0-1 til gæsterne. Her efter kan/gider Haiti ikke mere, udvisningen var for stor for dem. Det bliver selvfølgelig udnyttet, ikke bare en gang men to gange. Daniel Szetela til 0-2 lige inden stadionuret passere 90 min. Det bliver også slutresultatet.

Røde kort Jacob
0-1 Wolff (straffe)
0-2 Szetela

MoM : Wolff.

Eddie Pope fik et gult kort i løbet af kampen og har karantæne i den næste kamp.

13/9

Ugens spiller i MLS

1. Nat Borchers, Rapids
3. Jim Curtin, Chicago

20/9

Ugens spiller i MLS

3. C.J. Brown, Chicago

21/9

De to landsholds aktuelle Clint Dempsey og Earnie Stewart er begge ude med skader i hhv. 3 og 2 måneder. Afløserne vil først blive fundet om 3 dage når truppen udtages.

24/9

Truppen til kampene mod Cuba og Honduras.

Brad Friedel, Blackburn
Tim Howard, Man Utd.
Kasey Keller, Tottenham

Jeff Agoos, San Jose
Gregg Berhalter, Cottbus
Carlos Bocanegra, Fulham
Jim Curtin, Chicago
Chad Marshall, Cloumbus
Eddie Pope, Metrostars
Franklin Simek, Arsenal
Jonathan Spector, Man Utd.

Chris Albright, LA
DaMarcus Beasley, PSV
Ricardo Clark, Metrostars
Bobby Convey, Reading
Landon Donovan, San Jose
Joshua Grus, DC United
Eddie Lewis, Preston North End
Claudio Reyna, Man City
Ian Russell, San Jose
Daniel Szetela, Columbus

Edson Buddle, Columbus
Jovan Kirovski, LA
Taylor Twellman, New England
Josh Wolff, Starsbourg

Edson Buddle var den eneste overraskelse i truppen

27/9

J. Spector må melde afbud til de to landskamp med en skade. Liverpool's Zak Whitbread afløser ham.

Ifølge ESPN er Colorado Rapids Nat Borchers kæmpe favorit til at vinde titlen som årets MVP (Mest værdifulde spiller) Sidste år vandt Carlos Ruiz den titel.

Ugens spiller i MLS

2. Eddie Pope, Metrostars
3. C.J. Brown, Chicago

1/10

Månedens spiller i MLS

1. Danny Califf, LA
2. Joshua Grus, DC United
3. Kyle Martino, Columbus

Månedens mål i MLS

1. Chris Henderson, Colorado - DC United 4/9
2. Igor Simutenkov, Kansas - Columbus 18/9
3. Jaime Moreno, DC United - FC Dallas 18/9

4/9

Ricardo Clark må udskyde sin landsholdsdebut pga. en skade. FC Dallas' Matt Behncke afløser.

Ugens spiller i MLS

1. C.J. Brown, Chicago
2. Jim Burton, Chicago
3. Edson Buddle, Columbus

6/10

Josh Wolff må tage tidl. hjem til Frankrig og Strasbourg med en skade. Fulham's Brian McBride vender tilbage.

8/10

ESPN forlanger at Cuba må vende med en røvfuld. Szetela er dog mere rolig mht. resultatet, han ønsker bare at USA får deres revanche.

9/10

Kampdag. USA - Cuba. Gæsterne fra Cuba vandt det første opgør, kan de overaske igen Rullende Øjne

De 11 startende.

Friedel

Bocanegra
Marshall
Agoos (c)
Albright

Szetela
Reyna

Lewis
Donovan
Russell

Buddle

1. Halvleg

Kampen når dårligt nok i gang før hjemmeholdet bliver ramt af endnu en skade. Denne gang er det målmand Friedel som må forlade banen. Howard afløser. USA virker opsatte på revenche, i hvert fald kan Eddie Lewis via. et dybdeløb og et godt venstreben gøre det til 1-0 efter blot 12 min. Herefter kom Cuba ikke til de store chancer og det udnyttede USA inden pausen. 2-0 ved Szetela med 5 min. til pause også kogte Rose Bowl.

2. Halvleg

Ligesom første halvleg styrede USA kampen, og for at sammenligne med første halvleg så gjorde Eddie Lewis det til 3-0 efter 12 min. USA holdt Cuba fra de store chancer, og med et kvarter igen blev Reyna og Lewis hyldet fra banen da hhv. Convey og Beasley erstattede dem. Og netop Beasley, som spillede OMV, gjorde som Lewis, nemlig lavede en kasse. Det var efter 83 min. 4-0. Sluttede kampen.

Skade. Friedel
1-0 Lewis
2-0 Szetela
3-0 Lewis
4-0 Beasley
MoM : Lewis

Jeff Agoos sikrede sig en karantæne, med sit gule kort i kampen.
Friedel afløses af Quentin Westberg, Troyes.

Eddie Lewis var kampens store oplevelse med 2 mål og flere farlige indæg fra sin position som OMV.

Stillingen efter 4. runde. Meget skal gå galt hvis ikke USA går videre.

Som lovet kigger vi lige hurtigt forbi Danmark. De ligger på en 4. plads efter 2 kampe. En sejr og et nederlag er det endt med.

- Daniel Agger.

United-styrer
Gæst

« Svar #26: 11 Maj 2006, 14:30 »

Skidt at du taber til Cuba, men jeg skal jo ikke snakke :-)

Ellers ser det jo meget fint ud Wink

Zone 43
Manager

« Svar #27: 11 Maj 2006, 14:32 »

Skidt at du taber til Cuba, men jeg skal jo ikke snakke :-)

Ellers ser det jo meget fint ud Wink

Det første nederlag skulle jo komme før eller siden, ja skidt. Skuffet

btw. fik ikke skrevet at i næste upate afgøres det hvem der går videre fra kval grupperne Smiley

- Daniel Agger.

donthomas
Landsholdsspiller

« Svar #28: 11 Maj 2006, 19:37 »

Nå et nederlag til FIDEL og Co. Sådan kan det gå.. Ellers ser det dog super godt ud og en vm billet er på vej.

Zone 43
Manager

« Svar #29: 15 Maj 2006, 17:00 »

Nå et nederlag til FIDEL og Co. Sådan kan det gå.. Ellers ser det dog super godt ud og en vm billet er på vej.

Ja skidt nederlag, men vi har da fået vores revanche.. Smiley

Inden FIFA sender vores billet, kommer der vidst nok en del flere gruppe eller knald-eller-fald kampe..

Men til de amerikanske fans kan jeg da garantere en update senere Smiley

- Daniel Agger.

Sider: 1 [2] 3 4 5 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010