home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
11 Jun 2025, 19:37 Broen13 Blogs Indsæt Titel
09 Jun 2025, 20:39 g00n Blogs Minimalistic 2020
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23575
  1 Bruger, 569 Gæster Online.

Nyeste Bruger: datarecovee
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  USA - På vej mod toppen
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 [3] 4 5 Udprint
Forfatter Emne: USA - På vej mod toppen  (Læst 15439 gange)
Zone 43
Manager

Sv: USA - På vej mod toppen
« Svar #30: 16 Maj 2006, 17:44 »

Så er det igen tid at høre hvad der sket "over there". Jeg kan fortælle, at vi skal finde ud af hvem der bliver mester i MLS, Det kan dog komme bag på nogen hvem det bliver. Vi skal se om USA kan få det ene point så de kan komme til næste fase i VM-Kval'en og hvem der ellers går videre. Der vil være en masse kåringer samt en tur til Danmark og se hvordan det ser ud for dem. Så der er en del at se til i denne update, so let's begin. Der vil desuden være lavet noget om den opstilingen, ikke taktikken men måden den er skrevet på. Wink

10/10

Ian Russell har afsløret overfor flere Amerikanske aviser, at hans stolthed er på toppen pga. sin landsholds debut. Desuden roser han også landstræneren får at bruge en del unge spillere.

12/10

Den Amerikanske presse forventer storsejr og godt spil af USA når de skal gæste Honduras. Andersen afviser pga. de tidligere udekampe. Han regner dog med at der kommer point på kontoen, så den vidre deltagelse vil være en realitet.

13/10

Arsenals youngster Franklin Simek udtaler til ESPN, som viser kampen, at selvtilliden i den Amerikanske lejr er så stor at alt andet end en sejr ville komme bag på dem.

Kamp. Honduras - USA.  Med uafgjort ville bege nationer sikre videre deltagelse. Honduras har været en positiv overraskelse hidtil, som om de kan overraske mod USA, vil du få at se. Først de startende 11.

Howard

Albright
Berhalter
Curtin
Marshall

Reyna (c)
Behncke

Russell
Beasley
Convey

Donovan

Bænken :

Keller
Simek
Bocanegra
Whitbread
Szetela
Ralston
Kirovski

1. Halvleg

Stadion uret når dårligt nok en omgang før dommer Buatois har dømt straffe til gæsterne fra USA. Straffet var måske lidt tyndt, men dømt var det. Donovan kommer med Amerikansk føring efter blot 1 min. Men 3 min. bliver buh'en til jubel blandt hjemmeholdets tilhængere da Melendez bringer Honduras på 1-1 på et lop lige ude foran feltet da Howard var for langt ude. I de næste 20 min. skete der ikke rigtigt noget. Men så erobre Reyna bolden ude på fløjen og sender Convey afsted, han får en halv banelængde og det udnyttes maksimalt 1-2. Herefter kommer Howard og forsvaret på masser af prøver resten af halvleg, men inden spillerne går til pause bliver Honduras' stjerne angriber, Suazo, vist ud for brokkerier. Hans andet gule kort.

2. Halvleg

Trods en mand i underskud, virker Honduras som det mest farlige hold. De har flere store chancer, som enten forsvaret eller Howard tager sig af. Efter knap 20 min. efter pausen må Beasley forlade banen efter et sammenstød. Heldigvis var det ikke noget alvorligt. Men Ralston kom ind istedet, han byttede plads med Convey, som så kom ud på venstrekanten. Senere kom også Szetela og Bocanegra ind istedet for hhv. Reyna og Marshall. Netop Bocanegra fik en uheldig rolle. Da han i det 92 min. begik straffe mod Guevara, fra Metrostars. Han sparker selv, en meget dum ide. Han placerer bolden midt i målet og der stod Howard. Howard ville sætte Donovan afsted men dommeren fik fløjtet af. USA var videre til anden fase.

MoM : Tim Howard, USA

En stolt Howard efter kampen mod Honduras.

14/10

Chicago's Jim Curtin fortæller at hans drenge drøm er gået i opfyldelse, til klubbens hjemmeside.

16/10

Colorado's Pablo Mastroeni synes på vej væk efter et mindre skænderi med en holdkammerat. Spanske Osasuna skulle være interresseret.

Sidste runde i MLS

Chicago 1-0 Colorado
DC United 2-0 Kansas
FC Dallas 0-0 New England
LA Galaxy 0-2 Columbus
Metrostars 4-0 San Jose

Det giver følgende kvartfinaler :

Columbus - Metrostars
Chicago - New England
LA Galaxy - Kansas
Colorado - FC Dallas

Første kamp spilles 23/10. Retur kampene 30/10.

23/10

Første kvartfinale, giver følgende resultater :

Chicago - New England 0-1
Colorado - FC Dallas 2-0
Columbus - Metrostars 2-1
LA Galaxy - Kansas 3-0

30/10

Returkampene

New England - Chicago 2-1. New England videre med 3-1 samlet
FC Dallas - Colorado 1-0. Colorado videre med 2-1 samlet.
Metrostars - Columbus 1-0. Metrostars videre efter straffe konkurrence.
Kansas - LA Galaxy 0-2. LA Galaxy videre med 5-0 samlet.

1/11

Månedens spiller

John Wolyniec, Metrostars
C.J. Brown, Chicago
Ricardo Clark, Metrostars

Månedens mål

Dwayne de Rosario, San Jose - FC Dallas 2/10
Jeff Cunningham, Columbus - New England 2/10
Jeff Cunningham, Columbus - La Galaxy 16/10

2/11

Der mangler en kamp i den første fase af den nordamerikanske VM-Kval. Vi tager imod Haiti hjemme. Truppen til den kamp.

Brad Friedel, Blackburn
Tim Howard, Man Utd.
Kasey Keller, Tottenham

Jeff Agoos, San Jose
Matt Behncke, FC Dallas
Gregg Berhalter, Cottbus
Carlos Bocanegra, Fulham
Steven Cherundolo, Hannover 96
Jim Curtin, Chicago
Chad Marshall, Columbus
Ogucialu Chilioke Onyewu, Metz
Eddie Pope, Metrostars

Chris Albright, LA Galaxy
DaMarcus Beasley, PSV
Bobby Convey, Reading
Landon Donovan, San Jose
Chris Goos, San Jose
Cobi Jones, LA Galaxy
Eddie Lewis, Preston North End
Steve Ralston, New England
Claudio Reyna, Man City
Ian Russell, San Jose
Daniel Szetela, Columbus

Jovan Kirovski, La Galaxy
Brian McBride, Fulham
Taylor Twellman, New England

3/11
Det første afbud til kampen mod Haiti kommer fra Bobby Convey, som melder fra pga. en skade. Ricardo Clark, Metrostars, afløser.

Det store samtale emne er Chris Goos. Mange mener ikke han er god nok til landsholdet. Et andet emne er at der bliver satset ungt.

6/11

Semifinalerne i MLS ender således :

LA Galaxy 2-0 Colorado
New England 1-2 Metrostars

Finalen vil bestå af LA Galaxy og Metrostars. Kampen spilles 14/11 på Rose Bowl i LA.

8/11

Onyewu må også melde fra til kampen mod Haiti med en skade. Jonathan Spector tilføjes i truppen.

9/11

Chicago's J. Curtin melder fra, lige ledes, pga. en skade. Klubkammeraten Cory Gibbs støder til truppen i LA.

14/11

Finalen i MLS spilles.

Hjemmeholdet LA Galaxy stiller op i en 3-5-2 mens gæsterne fra New York stiller op i den "klassiske" 4-4-2. LA Galaxy må regnes som favoritter, bl.a. fordi de har små 50.000 fans med sig.

1. Halvleg.

Kampen er meget lige, og chancer i begge ender. Med tiden lidt kedeligt. Efter et lille kvarter kan venstre wingen Sasha Victorine smutte ud på bænken med en skade. Der skulle gå 30 min. før måltavlen skulle i sving. Der stod 0-1 til New Yorkerne, takket være Wolyniec. Ti min. senere må endnu en LA spiller tilføjes skadeslisten, denne gang er det landsholdsangribere n Jovan Kirovski. 0-1 ved pausen, og det er blot et af mange mål.

2. Halvleg.

Til trods for to af profilerne hos hjemmeholdet er på skadeslisten kæmper de bravt for det, LA. Men som det er set før IRL får hjemmeholdet en mand vist ud. Til trods for udvisningen, når tilhængerne dårligt nok at buh'e før Ruiz bringer hjemmeholdet tilbage i kampen med blot 5 min. De første 90 min. ender da også 1-1, så der skal ekstra tid til.

Ekstratiden - både 1. og 2. halvleg

Hjemmeholdet LA kæmper som var det deres liv det gjaldt, og igen er det Ruiz som scorer, blot 3 min. er der spillet. Herefter spiller de defensiv for at forsvare føringen. Det holder da også. i 3 min. Wolyniec skyder, Hartmann redder, Vaca scorer på ri-posten. 2-2. Begge holds forsvar virkede mere og mer usikre jo længere der gik, men heldigvis for dem begge endte blev det ikke udnyttet til trods for kæmpe chancer i begge ender. Også skulle der straffe konkurrence til.

Straffekonkurrence.

1-0 Ruiz
1-1 Vaca
2-1 Jones
2-2 Wolyniec
3-2 M. Gonzales
3-3 R. Clark
4-3 Albrugh
4-4 Lisi
5-4 Califf
5-5 Pope
5-5 Torres brænder.
5-6 Arena

New York Metrostars er hermed mestre år 2004.

Wolyniec spillede en god kamp i finalen.

15/11

Kirovski blev jo bekendt skadet i finalen, han erstattes af Conor Casey fra tyske Mainz

16/11

Kirovski's holdkammerat, Cobi Jones, må også melde fra til landskampen med en skade. Stortalent Craig Capano støder til.

Så skal der deles priser ud. 7 stk.

Årets målmand

Scott Vallow, Colorado
Adin Brown, New England
Jon Busch, Columbus

Årets Forsvar

Nat Borchers, Colorado
C.J. Brown, Chicago
Eddie Pope, Metrostars

Årets nye spiller (unge talent)

Arturo Alvarez, San Jose
Chad Marshall, Columbus

Årets topscorer. I MLS.

Igor Simutenkov, Kansas. 18 fuldtræffere
Jaime Moreno, DC United. 18 kasser
Damani Ralph, Chicago. 16 mål

Året manager

Steve Sampson, LA Galaxy
Dominic Kinnear, Metrostars

Årets MVP (Mest værdifulde spiller)

Nat Borchers, Colorado
C.J. Brown, Chicago
Eddie Pope, Metrostars

Årets mål

Ante Razov, Chicago - New England 8/5
Jaime Moreno, Dc United - Columbus 8/5
Taylor Twellman, New England - Metrostars 17/4

Beasley håber på at kunne ydmyge Haiti godt og grundigt.

Ralston har måtte melde fra pga. en skade. DC United's Ben Olsen tager den lange tur til LA.

Nat Borchers løb med 2 af de 7 priser. Imporende.

17/11

Kamp. USA - Haiti. USA er sikre på videre deltagelse, så der er ikke noget pres på dem i dagen kamp.

Keller

Cherundolo
Gibbs
Marshall
Specor

Clark (c)
Albright

Capano
Beasley
Goos

Casey

Bænken :

Friedel
Agoos
Bocanegra
Pope
Reyna
Szetela
Twellman

1. Halvleg

Haiti havde en meget lille chance for at kunne gå videre, det krævede dog sejr samtidig med at Honduras skulle tabe til Cuba. Det er tydeligt at se at de vil fremad på banen og de kommer også til flere chancer i starten af kampen. Efter 12 min. begår Spector, lidt klodset, frispark. Forsvarspilleren Cattet hugger igennem, den rammes af Beasley og 0-1 til gæsterne. Herefter er det som om at Haiti går i stå og USA presser på. Hjørne. Talentet Capano sparker det og indenover står Casey, 1-1. Hans første mål i landsholdssammenhæn g.blot 5 min. efter Haiti kom i front. Efter 35 min. begår Haiti's målscore, Cattet, straffe mod Goos. En gylden chance for at komme i front, Casey brænder. Herefter kommer ingen af holdene rigtigt til noget. 1-1 ved pausen.

2. Halvleg.

I pausen havde Amerikanerne brugt alle 3 udskiftninger. 2 af dem var i forsvaret. Marshall og Spector måtte på bænken, de fik selvskab af Albright. Ind kom Reyna, Agoos (c) og Pope. Så kom der mere kontrol i forsvaret. Spector var også tæt på en udvisning, må slap heldigvis for den. 2. Halvleg er ikke meget at råbe hurra for. Og Haiti bliver hermed det første hold til at tage point på Rose Bowl. Noget de ikke kunne bruge.

MoM : Beasley

Casey blev både helten og skurken i hjemmekampen mod Haiti.

Stillingen i de 3 grupper. Lidt overraskende at Canada, Jamiaca og Costa Rica allerede må lade livet.

Sådan ser fase 2 ud i den nordamerikanske VM-Kval.

Desuden er 3 træningskampe blevet aflyst, da vi (USA) skal spille VM-Kval kampe. Det drejede sig om følgende :

Belgien (ude)
Martinique (hjemme)
Puerto Rico (hjemme)

Som lovet, tager vi et kig til det danske og ser hvordan de klarer deres gruppe.

Den store "helt" for Danmark er højrewingen Dennis Rommedahl, som har scoret 66,6% af målene eller rettere 4.

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

donthomas
Landsholdsspiller

« Svar #31: 16 Maj 2006, 18:01 »

Som ventet gik du videre og alt andet havde vel også været et flot selvmål Opstemt

Men syntes det er lidt skuffende at du ikke kan slå de "små" hold. Det ser ikke alt for godt ud med henblik på at holdene bliver bedre. Kan jo også være at holdet så tager sig sammen når holdene bliver bedre.

Ellers godt for talt og især finalen i MLS var godt lavet Thumbs Up forsæt endelig det fine arbejde Smiley

Super at se DK er på vej til VM06 Wink

Zone 43
Manager

« Svar #32: 16 Maj 2006, 18:35 »

Som ventet gik du videre og alt andet havde vel også været et flot selvmål Opstemt

Men syntes det er lidt skuffende at du ikke kan slå de "små" hold. Det ser ikke alt for godt ud med henblik på at holdene bliver bedre. Kan jo også være at holdet så tager sig sammen når holdene bliver bedre.

Ellers godt for talt og især finalen i MLS var godt lavet Thumbs Up forsæt endelig det fine arbejde Smiley

Super at se DK er på vej til VM06 Wink

Det ville havde været meget pinligt.

Ja, men mange var også uden stor rutine eller meget spilletid. Hvilket der forhåbenligt bliver lavet om på senere. Der kommer også mere rutine til de kommende kampe. Forhåbenligt er Razov klar igen Smiley

Jeg takker Smiley

Det er rigtig godt med Danmark. Wink

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

Zone 43
Manager

« Svar #33: 20 Maj 2006, 13:26 »

En lille hurtig update fra det Amerikanske.

17/11

Danmark og Sydkorea accepterer en venskabskamp i USA hhv. 12/11-05 og 16/11-05

27/11

USA bliver tildelt det Nordamerikanske gold cup 2005

Grupperne kan ses her

5/1

Pressen mener at Metrostars' John Wolyniec, bør udtages til Nordamerikanske Gold Cup 2005

6/1

Truppen til Nordamerikanske Gold Cup 2005. Der må maks. være 22 mand med.

Brad Friedel, Blackburn
Tim Howard, Man Utd.
Kasey Keller, Tottenham

Chad Marshall, Columbus
Eddie Pope, Metrostars
Jonathan Spector, Man Utd.
Gregg Berhalter, Cottbus
Carlos Bocanegra, Fulham
Jeff Agoos, San Jose
Steven Cherundolo, Hannover 96
Matt Behncke, FC Dallas

Chris Albright, LA Galaxy
Daniel Szetela, Columbus
Claudio Reyna, Man City
DaMarcus Beasley, PSV
Steve Ralston, New England
Eddie Lewis, Preston North End
Landon Donovan, Leverkusen

Conor Casey, Mainz
Brian McBride, Fulham
Taylor Twellman, New England

7/1

Den udtagede Ricardo Clark skifter de Amerikanske mestre ud med Spanske Valencia CF.

En glad Ricardo Clark. Først landsholdsudtagelse også et skifte til Valencia.

Eddie Lewis må melde afbud med en skade. Clint Dempsey ankommer til den Amerikanske lejr.

8/1

ESPN og resten af den Amerikanske presse, mener at både Jovan Kirovski og Bobby Convey burde være med i truppen til Nordamerikanske Gold Cup

16/1

Jeff Agoos skifter San Jose ud med New England.

17/1

Brasilien får ny landstræner. Luxemburgo overtager, det varme sæde.

18/1

Colorado's Mastroeni håber på lykken i Græske Olympiakos.

21/1

Den Amerikanske presen forventer og forlanger storspil som fører til storsejr. Beasley enig.

22/1

Kamp. USA - De Britiske Jomfruøer.

USA er kæmpe favorit hjemme mod DBJ. Det må og skal udnyttes.

Skadede : Clark, Casey og Beasley.

Howard

Bocanegra
Berhalter
Spector
Pope

Albright
Reyna (c)

Dempsey
Donovan
Ralston

McBride

Bænken

Friedel
Marshall
Agoos
Cherundolo
Szetela
Behncke
Twellman

1. Halvleg.

USA presser godt fra start og efter knap 8 min. tilkæmper USA sig et indkast. Indenover står McBride og kan heade den ind til 1-0. USA forsætter presset og kommer til flere gode chancer, som dog ikke ryger ikke. Ca. midt i 1. halvleg forsøger kaptajn Reyna et langskud og den ryger ind. 2-0 og Reyna's 10. mål landsholsmål. Spillet bliver dårligt nok sat i gang igen inden McBride gør det til 3-0. En kopi af det første mål. 5 min. senere får McBride en god chance med DBJ målmanden redder, bolden ryger ud til Ralston som får bolden i nettet til 4-0. Hvilket også er pause resultatet.

2. Halvleg.

USA fortsætter i samme stil som i første halvleg, dog ryger den ikke i mål. Efter 62 min. kan Reyna og McBride så holde fri. Szetela og Twellman kommer ind. Kort tid efter kommer Szetela med et indlæg lige i panden på Albright. 5-0. Noget som kunne minde om holdets første chance brændte DBJ's angriber på det skammeligeste. Med et lille kvarter kan Albright gøre det til slutresultatet 6-0. Den største sejr under Andersen's ledelse.

MoM : Clint Dempsey.

Med to mål og skyld i et burde Brian McBride måske havde været MoM.

Intet nyt fra Danmark.

More to come.

- Daniel Agger.

United-styrer
Gæst

« Svar #34: 20 Maj 2006, 13:28 »

Med den gruppe skal du være dårligere end mig for at undgå at komme til VM Thumbs Up

donthomas
Landsholdsspiller

« Svar #35: 20 Maj 2006, 13:53 »

Tillykke med den fortjente sejr over De Britiske Jomfruøer.

Spænende at følge om du kan gå til tops i den turnering. Med lidt held kan det ikke være helt umuligt.

Zone 43
Manager

« Svar #36: 20 Maj 2006, 19:03 »

Tillykke med den fortjente sejr over De Britiske Jomfruøer.

Spænende at følge om du kan gå til tops i den turnering. Med lidt held kan det ikke være helt umuligt.

Tak.

Jeg regner med at spille i finalen i første omgang også må vi tage det derefter.

Med den gruppe skal du være dårligere end mig for at undgå at komme til VM Thumbs Up

Ja, eller bestikkelse af dommer osv. Opstemt funny

- Daniel Agger.

Zone 43
Manager

« Svar #37: 20 Maj 2006, 23:41 »

Jeg kan melde om angrebs problemer mht. Nordamerikanske Gold Cup 05. Nedern.

btw. Der skulle vel ikke være en hjælpsom sjæl et sted, som kan fikse afstemningen Smiley

- Daniel Agger.

chelidze90
Gæst

« Svar #38: 20 Maj 2006, 23:48 »

btw. Der skulle vel ikke være en hjælpsom sjæl et sted, som kan fikse afstemningen Smiley

Håber det funker nu Smiley

Zone 43
Manager

« Svar #39: 20 Maj 2006, 23:51 »

Håber det funker nu Smiley

Det gør det. Danke. Smiley

- Daniel Agger.

donthomas
Landsholdsspiller

« Svar #40: 20 Maj 2006, 23:57 »

Tror du underspiller din rolle Opstemt

Du vinder klart Gold Cup Smiley

Zone 43
Manager

« Svar #41: 21 Maj 2006, 00:03 »

Tror du underspiller din rolle Opstemt

Du vinder klart Gold Cup Smiley

Tja.. Casey er skadet. Twellman og McBride er mindre skadet. Men jeg skal nok finde på noget oppe i front Smiley

Det håber jeg nu også. Selvom der er en modstander som hedder Brasilien med..Shockeret Smiley

- Daniel Agger.

Zone 43
Manager

« Svar #42: 21 Maj 2006, 22:03 »

Så er det tid til at afgøre cuppen. I truppen findes der nogen herrer som vil gøre sit for det.

23/1

Brian McBride forventer at holdet spiller fokuseret i morgendagens kamp. Pressen forlanger sejr.

24/1

Kamp. Canada - USA. Under opvarmningen støder Cherundolo og Szetela sammen og må se kampen fra tilskurer pladserne sammen med Casey, Clark og Beasley.

Friedel
Spector
Berhalter
Bocanegra
Marshall
Reyna (c)
Behncke
Ralston
Dempsey
Albright
Donovan

Bænken :

Howard
Agoos
Pope
McBride
Twellman
Keller

1. Halvleg.

USA presser godt på fra start, selvom spillerne meget trætte fra tidl. kampe både for klub- og landshold. Det forhindre ikke Dempsey i at gøre det til 1-0 efter små 13 min. på en ri-post fra Donovan skyd. Herefter forsætter det Amriekanske pres uden yderligere scoringer.

2. Halvleg.

Hvor 1. halvleg sluttede forsatte den 2. Dog fik "Hjemmeholdet" en del chancer. Men dem tog Friedel sig godt af, hvis ikke forsvaret gjorde det. Med et lille kvarter igen foretog USA så alle 3 udskiftninger. Bocanegra, Dempsey og Donovan forlod banen for hhv. Aggos (c), McBride og Twellman. System 4-4-2. 10 min. senere ville McBride også på tavlen og det kom han. Reyna spiller bolden i dybten og McBride banker den ind. 2-0. Hvilket også var slutresultatet.

MoM. Reyna.

Reyna gjorde en forskel og blev fortjent MoM.

Og så var USA sikker på at gå videre. Thumbs Up.

Slut stillingen i gruppespillet.

29/1

Kamp. USA har fået El Salvador som modstander. På papiret en nem modstander, men undervuder ALDRIG en modstander.

Skader : Szetela, Cherundolo og Ralston.

Howard
Pope
Bocanegra
Agoos (c)
Berhalter
Reyna
Behncke
Albright
Dempsey
Donovan
McBride.

Bænken :

Friedel
Marshall
Spector
Beasley
Casey
Twellman
Keller

1. Halvleg.

Alle gode gange tre, som man siger. Således gjaldt det også for USA. For to store chancer fra McBride's side blev den tredje store nemlig omsat til et mål. 7 Min. spillet. Efter 20 min. kunne McBride forøge sin mål i kampen. Ligesom hans mål mod Canada fik han den i dybten og scorede. 10 min. senere kunne de Amerikanske fans så juble endnu engang, ikke forbi der var mål, men fordi "gæsternes" Cuellar fik sit andet gule kort også var det farvel og tak. Herefter var det bare et spørgsmål om hvor meget USA ville vinde. 6 min. efter udvisningen kunne McBride så lave sit hattrick. Et vaskeægte et. Sådan endte 1. halvleg også.

2. Halvleg.

Efter 5 min. brugte USA så sine to første udskiftninger. Agoos og Dempsey forlod banen til fordel for Spector og Beasley. 13 min. senere kunne Beasley, via hjørne, komme med et indlæg og hvem andre end McBride fik den bold ind. 4-0. 4 McBride kasser. Bolden blev dårligt nok hentet ud af nettet før Donovan kunne på straffe øge til 5-0. Og festen var total. Med 5 min. igen kunne McBride så lade sig hylde da han gik ud for at blive erstattet af Taylor Twellman. Som sluttede af med to store chancer. 5-0 endte kampen.

MoM : Brian McBride (hvis nogen skulle være i tvivl) Wink

Med 4 mål og skyld i det femte var McBride skyld i den Amerikanske storsejr.

Eftersom imageshack.us ikke virker lige nu. Kan jeg fortælle at modstanderen hedder Costa Rica i næste kamp.

1/2

Målmanden Brad Friedel skulle angiveligt havde udtalt følgende : "Vi må under nogen omstændigheder ikke undervudere Costa Rica."

De forsvarende mestre fra MetroStars har fundet afløseren for Ricardo Clark. Valget faldt på Chris Albright fra LA Galaxy. Til gengæld får LA Tim Reagan.

2/2

Ved ankomsten til stadion er Fridel og Albright uheldige at slå sig i en grad at de ikke kan deltage i kampen mod Costa Rica. Szetela, Cherundolo ser også kampen fra tilskurer pladserne.

Howard
Pope
Bechcke
Spector
Marshall
Reyna (c)
Clark
Ralston
Beasley
Donovan
Twellman

Bænken :

Keller
Berhalter
Bocanegra
Agoos
Casey
Dempsey
McBride

1. Halvleg.

USA lægger godt ud og kommer frem til store chancer, nogen af dem får endda nettet til at blafre. Det er sidenettet som rammes. Efter knap 35 min. kommer Beasley til et af mange indlæg. Twellman hopper højest og 1-0. Fortjent pause resultat.

2. Halvleg.

USA fortsætter som i første halvleg. Efter små 63 min. Får Donovan et frispark som Reyna tager sig af. Donovan scorer på ri-posten. 2-0. Kort tid efter bliver Donovan og Reyna pillet ud til fordel for Dempsey og Berhalter. Efter det går der knap 4 min. får målnettet blaffre. Twellman kan score sit andet mål. Beasley retter et indlæg af og Twellman kommer flyvende ind i bolden. 3-0. Minuttet senere kommer Beasley med endnu et indlæg denne gang er det FC Dallas' Behncke som kommer højest. 4-0. Efter det bliver Twellman skiftet ud og Casey kommer ind. 4-0 ender kampen.

MoM : Beasley.

Beasley is back..

3/2

Behncke er stolt over sit første mål. Han kan heller ikke vente med at trække landsholdstrøjen over hovedet igen.

4/2

Tidl. stjerne Wylanda og Rutinerede Agoos er enige : "USA kan sagtens vinde".

Bronzekampen :

Costa Rica - Mexico. 1-4 (1-2)

1-0 Brenes
1-1 Palencia
1-2 Pardo
1-3 Blanca
1-4 Marquez.

Finalen kan i få i morgen. Modstanderen hedder Brasilien. Smiley

- Daniel Agger.

donthomas
Landsholdsspiller

« Svar #43: 21 Maj 2006, 22:21 »

Hva satan skal det forstille ticked off ticked off ticked off ticked off vente med finale til imorgen det kan du da ikke mene NEJ ticked off ticked off ticked off ticked off ticked off ticked off

Nå men ellers flot at du er kommet i finalen. Det bliver ikke nemt mod brasserne men mon ikke du hiver pokalen hjem Smiley her er der tror på at USA vinder finalen i gold cup Thumbs Up

Zone 43
Manager

« Svar #44: 23 Maj 2006, 16:17 »

Hva satan skal det forstille ticked off ticked off ticked off ticked off vente med finale til imorgen det kan du da ikke mene NEJ ticked off ticked off ticked off ticked off ticked off ticked off

Nå men ellers flot at du er kommet i finalen. Det bliver ikke nemt mod brasserne men mon ikke du hiver pokalen hjem Smiley her er der tror på at USA vinder finalen i gold cup Thumbs Up

Heh.. Du får 3 gæt hvorfor Wink

Det var meningen den skulle havde været der i gå, men jeg kom senere hjem end forventet, but here it comes Smiley

BRASILIEN - USA

For at kigge på modstanderen kommer her deres 22 udvalgte. Mine kender i Wink

Og som den hurtige læser ved, bliver det langt fra nemt. Til trods for deres skadede spillere.

Kampen.

Til dagens kamp vælger jeg et SS, fremfor at skrive navnene ned. Noget der måske vil blive brugt fremover.

http://imageshack.dk//viewimage.php?file=/imagesfree/Lpi92658.jpg

1. Halvleg.

Efter 3 min. slår Brasserne kontra og bolden ender i nettet, men Ronaldo var, rigtig nok, dømt off-side. Også skulle man tro at spillerne var advaret, men blot 3 min. senere får Lucio frispark midt på banen. Han slår den frem til Adriano og han flugtede den ind i målet. 1-0 til Brasserne. Resten af første halvleg forløb på selvsamme vis. 1-0 ved pausen.

2. Halvleg. Brasserne forsatte deres pres og tillod ikke os, USA, at komme til nogen chancer, hvilket deres forsvar også beviste, hvis man ser på skudstatikken efter kampen. Ca. midt i 2 anden slår Ronaldinho kontra efter at Reyna mistede den i en tackling. Jeff Agoos får stoppet Ronaldinho, dog med ulovlige metoder og så var det farvel og tak til Agoos. Beasley blev skiftet ud og ind på den unge Chad Marshall. Lidt senere fik så dommeren endnu en gang det røde kort frem, denne gang til Franca også pressede USA på, Twellman var skiftet ind kort for den anden udvisning. 4-3-2 spillede USA. Mens Brasserne ville forsvare deres føring, USA var lige ved og næsten tæt på en kæmpe chance da Lucio afviste i sidste øjeblik. Slut. 1-0 til Brasserne, som kan kalde sig Nordamerikanske Gold Cup vindere 2005. Et stort tillykke herfra.

Efter kampen

Brasilien med endnu et trofæ til deres, efterhånden, noget store samling

Efter kampen fik, den skuffede Amerikanske træner, dog lidt ros. Forbundet er tilfreds med resultaterne i Cuppen. Smiley

Næste update : Start på fase 2 i VM-Kvalen. Et smut til DK. bl.a. Thumbs Up

- Daniel Agger.

Sider: 1 2 [3] 4 5 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010