home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23287
  0 Brugere, 286 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenofmumbai
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Tottenham tråden
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 3 [4] 5 6 ... 27 Udprint
Forfatter Emne: Tottenham tråden  (Læst 77054 gange)
jimmi90
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Tottenham fans på FMFreaks
« Svar #45: 26 Okt 2008, 02:42 »

Logged

Brøndby
Real Madrid
Liverpool

DimitarBerbatov
Gæst
 
Sv: Tottenham fans på FMFreaks
« Svar #46: 26 Okt 2008, 02:48 »

Hehe jaa Ramos blev lige fyret og Redknapp ligner ny mand i sædet .. Wink
Godt Berbatov kom væk fra den klub ! Wink hehe ville aldrig få de trofæer han fortjener .. Peace
Men håber Tottenham klarer den .. !
Logged

Cesc
Gæst
 
Sv: Tottenham fans på FMFreaks
« Svar #47: 26 Okt 2008, 09:44 »

Jeg synes det er et tilbageskridt for Tottenham at hente en overvurderet Redknapp ind på posten, fremfor det nok største trænertalent, Juande Ramos. Ramos er genial - og han var grunden til jeg troede Tottenham ville drille Big Four i denne sæson, men heldigvis er han væk nu - og måske kan han tage overfor Wenger når den tid kommer (det håber jeg!).

Håber I skal bruge 5-10 kampe på at indrette jer efter Harry's koncepter, det ville være utroligt dejligt. Ramos bliver nok fisket af en anden klub inden længe, hvem det bliver, er jeg meget interesseret i. Måske en spansk- eller tysk klub?
Logged

ManUtd83
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Tottenham fans på FMFreaks
« Svar #48: 26 Okt 2008, 10:08 »

Ramos har da gjort det virkelig dårligt, hvis han tænker på det spillermateriale han har til rådighed. Han kunne ikke engang få sit hold til at få point mod Stoke, som er den svageste af oprykkerne. Det er et godt valg af Tottenham at fyre ham - kan ikke se hvordan han skulle få dem ud af det her.

Fatter ikke du gerne vil have Ramos til Arsenal, Cesc. I hvert fald ikke med det han har vist i Premier League indtil videre.
Logged


JosepGuardiola
Gæst
 
Sv: Tottenham fans på FMFreaks
« Svar #49: 26 Okt 2008, 11:36 »

Ramos har jo vist, at han på ingen måde magter engelsk fodbold Smiley
Logged

ZiDaNe5
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Tottenham fans på FMFreaks
« Svar #50: 26 Okt 2008, 11:37 »

Ja, han skal tilbage til spansk fodbold. Smiley
Logged

JKJ
Gæst
 
Sv: Tottenham fans på FMFreaks
« Svar #51: 27 Okt 2008, 17:05 »

Jeg synes det er et tilbageskridt for Tottenham at hente en overvurderet Redknapp ind på posten, fremfor det nok største trænertalent, Juande Ramos. Ramos er genial - og han var grunden til jeg troede Tottenham ville drille Big Four i denne sæson, men heldigvis er han væk nu - og måske kan han tage overfor Wenger når den tid kommer (det håber jeg!).

Håber I skal bruge 5-10 kampe på at indrette jer efter Harry's koncepter, det ville være utroligt dejligt. Ramos bliver nok fisket af en anden klub inden længe, hvem det bliver, er jeg meget interesseret i. Måske en spansk- eller tysk klub?

Hvis han nu er/var så genial, vil jeg da nødig se hans resultater hvis han er dårlig...

Og det er fordi engelsk fodbold ikke passer til den stil for fodbold han gerne vil spille skal jeg lade være usagt, men han har da stort set intet vist i klubben siden han kom til...

Redknapp er så overvurderet siger du? Måske man han har altså skapt resultater med spillertrupper som ikke ikke er i nærhedens af Tottenhams kvalitet, så hvorfor skulle han så ikke kunne skabe flere resultater end Ramos...

Jeg ser fyringen som en ny begyndelse for Tottenham, Redknapp har vist oven i købet fået fuld styring over hvem der skal sælges og købes, ikke som før hvor der sad en sportsdirektør og styrede det...
Logged

DimitarBerbatov
Gæst
 
Sv: Tottenham fans på FMFreaks
« Svar #52: 27 Okt 2008, 17:14 »

Haha meget farvet mening om Ramos fra din side Cesc..
Men fair nok kan ikke følge dig i din vurdering af Ramos.. Han sku være blevet i Sevilla.. Nogle trænere duer ikke til engelsk fodbold og sådan er det jo .. Smiley Ramos har skabt nogle vilde resultater i Sevilla tiden, så der sku han være blevet.. Han duer ikk til Tottenham..
Genial er han ikke .. Man er ikk genial når man får et hold med det spillermateriale til at ligge på SIDSTEPLADSEN i PL .. 0 Sejre i 8 kampe.. Så smider man ham ud og gudskelov for det.. Tænk kampen efter uden Ramos VINDER TOTTENHAM.. det er utroligt ikk? Opstemt
Jaa for guds skyld lad ham blive Arsenal træner .. Så er der en konkurrent færre til mesterskabet for de røde djævle Wink
Logged

Suicide
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Tottenham fans på FMFreaks
« Svar #53: 27 Okt 2008, 17:18 »

Jeg synes det er et tilbageskridt for Tottenham at hente en overvurderet Redknapp ind på posten, fremfor det nok største trænertalent, Juande Ramos. Ramos er genial - og han var grunden til jeg troede Tottenham ville drille Big Four i denne sæson, men heldigvis er han væk nu - og måske kan han tage overfor Wenger når den tid kommer (det håber jeg!).

Håber I skal bruge 5-10 kampe på at indrette jer efter Harry's koncepter, det ville være utroligt dejligt. Ramos bliver nok fisket af en anden klub inden længe, hvem det bliver, er jeg meget interesseret i. Måske en spansk- eller tysk klub?

Redknapp overvurderet? Det kan du virkelig ikke mene vel? Han er en af de bedste engelske trænere der pt. er. Så hudt jeg visker var han endda oppe som emne til at blive landstræner, men blev det ikke.
Nej Redknapp kan sit kram, det er der ingen tvivl om.
Logged

Sådan gøres en entré i crewet!!

Citat af: Nekker
Jeg kan da godt komme forbi og lege stripper  Djævel

DimitarBerbatov
Gæst
 
Sv: Tottenham fans på FMFreaks
« Svar #54: 27 Okt 2008, 17:20 »

Redknapp overvurderet? Det kan du virkelig ikke mene vel? Han er en af de bedste engelske trænere der pt. er. Så hudt jeg visker var han endda oppe som emne til at blive landstræner, men blev det ikke.
Nej Redknapp kan sit kram, det er der ingen tvivl om.

Hehe jaa han er en god træner .. Det mener jeg helt klart .. Han er en af de der indspisker typer er jeg sikker på.. Han råber og skriger .. Det er der nogle hold der har brug for og det mener jeg faktisk Tottenham har brug for nu..
Vinder FA Cuppen med Portsmouth siger osse lidt om mandens kompetancer..

Men han er ikke fremtidens mand Opstemt haha
Logged

-LFC-
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Tottenham fans på FMFreaks
« Svar #55: 27 Okt 2008, 17:28 »

Jeg synes det er et tilbageskridt for Tottenham at hente en overvurderet Redknapp ind på posten, fremfor det nok største trænertalent, Juande Ramos. Ramos er genial - og han var grunden til jeg troede Tottenham ville drille Big Four i denne sæson, men heldigvis er han væk nu - og måske kan han tage overfor Wenger når den tid kommer (det håber jeg!).

Håber I skal bruge 5-10 kampe på at indrette jer efter Harry's koncepter, det ville være utroligt dejligt. Ramos bliver nok fisket af en anden klub inden længe, hvem det bliver, er jeg meget interesseret i. Måske en spansk- eller tysk klub?
Hvis han var det så havde Tottenham nok ligget væsenligt højere end det de gør nu... Rullende Øjne Desuden findes der mange bedre trænere end ham ihvertfald i Spanien. Ferguson, Scolari, Mourinho, Prandelli, Benitéz, Marcelino Torral, Rjikard, Pellegrini, Emery, Marcelino Torral. I øvrigt vil jeg slet ikke kalde Ramos et "talent". Han er efterhånden en garvet herre med en del triumfer på bagen...
Logged

Kezman
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Spurs - To Dare Is To Do
« Svar #56: 27 Nov 2008, 20:46 »

http://onside.dk/node/21622 .
det lyder rigtig godt synes jeg. så mangler man en ny målmand og en ekstra angriber hvis man ikke kan få campbell permanent,
Ny målmand skal der komme
Logged

maaahhh-h-h-h

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Spurs - To Dare Is To Do
« Svar #57: 27 Nov 2008, 20:50 »

Marc2705: Læs lige retningslinjerne og sørg for at overholde dem fra nu af.

Jeg fletter lige denne tråd med den anden Spurs tråd.
Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

DavidMadsen
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Spurs - To Dare Is To Do
« Svar #58: 27 Nov 2008, 21:00 »

http://onside.dk/node/21622 .
det lyder rigtig godt synes jeg. så mangler man en ny målmand og en ekstra angriber hvis man ikke kan få campbell permanent,
Ny målmand skal der komme
En ny målmand!?
Logged

Kezman
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Tottenham tråden
« Svar #59: 27 Nov 2008, 21:05 »

ny keeper til tottenham ja. Gomes er helt væk
Logged

maaahhh-h-h-h

Sider: 1 2 3 [4] 5 6 ... 27 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010