home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23289
  0 Brugere, 417 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: hennry176
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: DesignerFreaks FM2009
| | | | |-+  TF Facepack (superpack)
0 Brugere og 3 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 3 ... 8 Udprint
Forfatter Emne: TF Facepack (superpack)  (Læst 26476 gange)
Rooland
Manager
********

Offline Offline


 
TF Facepack (superpack)
« : 27 Nov 2008, 16:56 »

Hej Freaks

Jeg ledte efter en ny facepack stil at bruge til FM09 og så fandt jeg en dejligt simpel stil. TF Facepacks er ikke fyldt med navn, nationaliteter eller andet ligegyldigt. Det er bare et ramme og et billede af spilleren.

Lyder det intressant?




Download her

Superpakken vil løbende blive opdateret.


Den indeholder indtil videre superpacks fra Danmark, England, Skotland Italien, Spanien, Frankrig, Tyskland, Schweitz, Østrig og Serbien. Grafikerne på FMGLive er ligenu igang med Holland og Belgien.

 
« Seneste Redigering: 02 Feb 2009, 17:36 af Rooland » Logged

Rooland
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: TF Facepack
« Svar #1: 27 Nov 2008, 22:07 »

Så er der tilføjet 3 nye klubber Smiley Esbjerg, AC Horsens og AGF kan du downloads og så kan der i alt hentes 138 billeder fra Danmark.

Stadig ingen der er intresserede eller har lyst til at hjælpe?
Logged

thecatholic
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: TF Facepack (Download oppe)
« Svar #2: 28 Nov 2008, 11:59 »

Det se rigtig fedt ud..

Men er der ikke mulighed for at upload super packs for hver div i hvert land når man har lave alle klubberne, eller skal man download dem enkel hvis?

Men super fedt kan godt lide at det er enkle Thumbs Up
Logged

Chakana
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: TF Facepack (Download oppe)
« Svar #3: 28 Nov 2008, 12:01 »

Er mange af billederne af samme kvalitet som Walcott billedet i første indlæg? Smiley
Logged


Arsenal Football Club


g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: TF Facepack (Download oppe)
« Svar #4: 28 Nov 2008, 12:03 »

I øvrigt er der ikke nogen af download- eller previewlinksene der virker (udover de danske), da der står %22 eller " bagved allesammen...
Logged



Rooland
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: TF Facepack (Download oppe)
« Svar #5: 28 Nov 2008, 18:11 »

I øvrigt er der ikke nogen af download- eller previewlinksene der virker (udover de danske), da der står %22 eller " bagved allesammen...

Det forstår jeg ikke? De virker alle sammen hos mig.

Det se rigtig fedt ud..

Men er der ikke mulighed for at upload super packs for hver div i hvert land når man har lave alle klubberne, eller skal man download dem enkel hvis?

Men super fedt kan godt lide at det er enkle Thumbs Up

England, Italien og Serbien er allerede klar som superpacks. De andre steder er alle holdene ikke lavet, men det er på vej. Så snart de kommer op inde på FMGLIVE smider jeg dem op her.

Er mange af billederne af samme kvalitet som Walcott billedet i første indlæg? Smiley

Selvfølgelig.


Randers og SønderjyskE bliver snart smidt op. Nogen der vil hjælpe med Aab eller FCM?
Logged

g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: TF Facepack (Download oppe)
« Svar #6: 28 Nov 2008, 18:15 »

Jeg korrigerer lige mig selv - download-linksene virker, preview-linksene gør ikke.
Logged



-LFC-
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: TF Facepack (Download oppe)
« Svar #7: 28 Nov 2008, 18:19 »

Det forstår jeg ikke? De virker alle sammen hos mig.

England, Italien og Serbien er allerede klar som superpacks. De andre steder er alle holdene ikke lavet, men det er på vej. Så snart de kommer op inde på FMGLIVE smider jeg dem op her.

Selvfølgelig.


Randers og SønderjyskE bliver snart smidt op. Nogen der vil hjælpe med Aab eller FCM?

Det vil jeg ikke håbe for imo. er Walcott billedet ikke fantastisk kvalitet. Skuffet
Logged

Dasmessi
Gæst
 
Sv: TF Facepack (Download oppe)
« Svar #8: 28 Nov 2008, 18:25 »

Kan i ikke lægge det i en stor pakke med alle ligaerne i, så er det nemmere at hente dem?
Ellers godt initiativ.
Logged

Rooland
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: TF Facepack (Download oppe)
« Svar #9: 28 Nov 2008, 18:40 »

Jeg korrigerer lige mig selv - download-linksene virker, preview-linksene gør ikke.

Det har du vidst ret i og det burde være rettet nu Smiley

Det vil jeg ikke håbe for imo. er Walcott billedet ikke fantastisk kvalitet. Skuffet

Jeg har så ikke lavet den pakke, men det er måske ikke topkvalitet det billede. Men det er sgu svært at se hvis man ikke kigger ordentligt på billedet.

Men jeg har downloadet næsten alle sammen og jeg syntes det er rigtig god kvalitet

Kan i ikke lægge det i en stor pakke med alle ligaerne i, så er det nemmere at hente dem?
Ellers godt initiativ.

England, Italien og Serbien er allerede klar som superpacks. De andre steder er alle holdene ikke lavet, men det er på vej. Så snart de kommer op inde på FMGLIVE smider jeg dem op her.


Der har du dit svar Dasmessi.
Logged

Rooland
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: TF Facepack (Download oppe)
« Svar #10: 28 Nov 2008, 19:28 »

SønderjyskE og Randers FC smidt op Smiley

Stadig ingen der gider at hjælpe?
Logged

dowie
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: TF Facepack (Download oppe)
« Svar #11: 28 Nov 2008, 19:43 »

Det er billeder lige efter mit hoved. Jeg har aldrig forstået, hvorfor der skal nationalitet og navn på. De står jo henholdsvis lige over og under i profilen.

Ville egentligt gerne hjælpe, men har ikke photoshop og er heller ikke den store grafiker..
Logged

Dasmessi
Gæst
 
Sv: TF Facepack (Download oppe)
« Svar #12: 28 Nov 2008, 21:34 »

Mange tak Rooland. Glæder mig til de andre lande kommer op også som superpack Thumbs Up
Logged

Rooland
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: TF Facepack (Download oppe)
« Svar #13: 28 Nov 2008, 21:42 »

Mange tak Rooland. Glæder mig til de andre lande kommer op også som superpack Thumbs Up

Jeg holder selvfølgelig øje med deres forum og får tråden opdateret med andre packs Smiley Den fulde bundesliga pack er fx. lige smidt klar til download.

Men Dasmessi er du frisk på at hjælpe til med en FCK pack?
Logged

Dasmessi
Gæst
 
Sv: TF Facepack (Download oppe)
« Svar #14: 28 Nov 2008, 21:43 »

Jeg holder selvfølgelig øje med deres forum og får tråden opdateret med andre packs Smiley Den fulde bundesliga pack er fx. lige smidt klar til download.

Men Dasmessi er du frisk på at hjælpe til med en FCK pack?
Kan desværre ikke. har kun photofiltre, og der ved jeg ikke hvordan man laver dem der. Ellers ville jeg gerne.
Logged

Sider: [1] 2 3 ... 8 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010