|
RiotAct
|
|
Kan man forvente en megapack på et tidspunkt, altså en enkel fil der ska hentes med 'alle' ligaerne samlet?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Rooland
|
|
Kan man forvente en megapack på et tidspunkt, altså en enkel fil der ska hentes med 'alle' ligaerne samlet?
Selvfølgelig  Ligue 1 pakken er klar til download nu 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Temp
|
|
Selvfølgelig  Ligue 1 pakken er klar til download nu  Lyder godt. Den skal hentes ned nu  Godt arbejde, med at få dem herind på FmFreaks 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
adam93
|
|
Det er super arbejde!  Men jeg savner dog en superpack til spanien.. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
g00n
FmFreaks' Venner
|
|
Som der står i 1. indlæg: Facepacks skal udpakkes i My Documents\Sports Interactive\Football Manager 2009\graphics
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
B-rock
|
|
Skal jeg bare lave en ny mappe i graphics, som hedder facepack også ligge ind der, virker det så når jeg går ind i fm 2009?
|
|
|
|
|
|
Nu er vi her igen De berygtede fra Vestegnen I kamp for gul og blå Og jeg kan mærke mit hjerte slå
Tro håb og kærlighed Fanatismen den varer ved Livet er fuld af valg Brøndby IF er vores kald!
|
|
|
|
|
B-rock
|
|
Kan ikk få det til at virke
|
|
|
|
|
|
Nu er vi her igen De berygtede fra Vestegnen I kamp for gul og blå Og jeg kan mærke mit hjerte slå
Tro håb og kærlighed Fanatismen den varer ved Livet er fuld af valg Brøndby IF er vores kald!
|
|
|
|
|
Temp
|
|
Skal jeg bare lave en ny mappe i graphics, som hedder facepack også ligge ind der, virker det så når jeg går ind i fm 2009?
Hvis mappen graphics ikke er der. Så skal du bare lave den, og putte alt sammen deri.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
B-rock
|
|
der er en mappe der hedder det. har puttet det i men, satdig intet og vise
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Temp
|
|
der er en mappe der hedder det. har puttet det i men, satdig intet og vise
Gå ind i indstillinger og sæt flueben ved "Genindlæs altid skin ved bekræft" Tryk derefter bekræft.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Temp
|
|
hmm... Du kan vel stadig gå ind i spillet? Det er i spillet du skal gøre det.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
g00n
FmFreaks' Venner
|
|
Fået spillet af en ven?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Manniche
|
|
Hvorfor kan jeg ikke hente det der panel :S
|
|
|
|
|
|
Liverpool - You'll never walk alone <3 Self. Alt for verdens rigeste freak 
|
|
|
|
|
B-rock
|
|
er inde i spillet nu, er igang med fc nordsjælland
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
g00n
FmFreaks' Venner
|
|
Fået spillet af en ven?
EDIT: B-rock - at du undlader at svare, og sletter dit indlæg gavner dig ikke.
|
|
|
|
« Seneste Redigering: 15 Dec 2008, 15:26 af g55n »
|
|
|
|
|
|