home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 22:25:50 Wester Jr. Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
17 Dec 2024, 12:58 Broen13 Omklædning... Underlige ting
15 Dec 2024, 10:51 Broen13 Blogs The American Dream
11 Dec 2024, 19:07 andersnomanni Blogs SAF Challenge
02 Dec 2024, 19:48 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
29 Nov 2024, 16:21 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
Antal Registrerede Brugere: 23470
  0 Brugere, 1221 Gæster Online.

Nyeste Bruger: MarekaDype6559
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Omklædningsrummet FM2009
| | | | |-+  Tilbud af job
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 Udprint
Forfatter Emne: Tilbud af job  (Læst 3485 gange)
Jagge
Lilleputspiller
*

Tilbud af job
« : 26 Nov 2008, 20:57 »

Kan det lade sig gøre, at blive tilbudt job fra en anden klub mens man er træner for et hold?
Jeg er træner for Aab, og har været det i 3 sæsoner nu (1. juni 2011) - Kan jeg godt risikere
at få kontrakttilbud fra andre klubber ved kontraktudløb med Aab også inden jeg stopper hos Aab?
Hvordan fungerer det?

Med Venlig Hilsen
Jacob P Mark

Jonni
Reserveholdsspiller

Sv: Tilbud af job
« Svar #1: 26 Nov 2008, 21:00 »

Kan det lade sig gøre, at blive tilbudt job fra en anden klub mens man er træner for et hold?
Jeg er træner for Aab, og har været det i 3 sæsoner nu (1. juni 2011) - Kan jeg godt risikere
at få kontrakttilbud fra andre klubber ved kontraktudløb med Aab også inden jeg stopper hos Aab?
Hvordan fungerer det?
Ja det mener jeg på det stærkeste og jo mindre klubber du er jo oftere...

Fx var jeg Cannes(Nationale/Frankrig) i 08. 

Det lykkedes mig, at rykke mig op i Ligue Orange 2. Og derefter bombede de mig med rygter, og jeg fik flere forslag bl.a. Bordeaux og Getafé, Marseille, Lyon, Valencia, mange andre franske klubber og et par andre internationale..

Så jeg tror ganske nok det er muligt!

Lillebror54
Juniorspiller
**

« Svar #2: 26 Nov 2008, 21:14 »

I 08 blev jeg efter flere succerige sæsoner med Millwall tilbudt en kontrakt med Glasgow og efter 1 år der fik jeg pludselig tilbudt en kontrakt med Inter. Mens jeg var under kontrakt og jeg svarede ja tak.

Prøvede også efter længere tid med Ceske Budejovice at få en kontrakt tilbud fra Man Utd.

Andreas93
Gæst

« Svar #3: 26 Nov 2008, 21:28 »

Hvordan fungerer det?

ja det kan du godt.

Josef OMaria
Juniorspiller
**

« Svar #4: 04 Dec 2008, 17:58 »

Måske er jeg bare virkelig forhadt i FM, ellers er der noget, der ikke passer sammen. I min første sæson med Leeds rykkede jeg op, vandt den der lille turnering og kom til kvartfinalen i FA Cup'en. I min anden sæson ligger jeg suverænt nummer et og rykker nok i Prem League. Jeg har det faktisk fint med Leeds, men jobtilbud lader til at være en by i Rusland for mig. En gang imellem prøver jeg erklære min interesse i diverse managerstillinger, men hver gang får jeg at vide, at jeg ikke har en snebolds chance i helvede for at få det job. Eksempelvis har jeg lige haft en føler ude hos AGF (!!!), der ligger nummer 10 i Superligaen, men det samme sker.

Jeg har heller ikke fået så meget som et enkelt jobtilbud eller været genstand for et eneste rygte.... Tanker og forslag er velkomne. Smiley

enged
Gæst

« Svar #5: 04 Dec 2008, 18:03 »

Hvad er du startet med af erfaring?

Josef OMaria
Juniorspiller
**

« Svar #6: 04 Dec 2008, 18:06 »

Næstlaveste.

enged
Gæst

« Svar #7: 04 Dec 2008, 18:08 »

så er det nok fordi din reputation ikke er høj nok endnu Smiley

Men ville det ikke også være ærgeligt at skifte væk når det nu går så godt? Peace

Josef OMaria
Juniorspiller
**

« Svar #8: 04 Dec 2008, 18:10 »

Jo, bevares. Jeg vil bare gerne have muligheden. Men min rep er National, så helt skidt kan det vel heller ikke være. Realistisk set vil en succesfuld dansk manager i England nok have en mindre chance for at få chancen i AGF...

Dette problem havde jeg ikke i FM08 btw.

Pepe
Gæst

« Svar #9: 04 Dec 2008, 18:42 »

Har engang skiftet fra FCK til Manchester United efter første sæson Opstemt
Det gik ikke engang sådan helt fantastisk Smiley

Josef OMaria
Juniorspiller
**

« Svar #10: 04 Dec 2008, 19:56 »

Gad vide om tidligere erfaring har større betydning i år så... Hvad havde du, Pepe, valgt?

søgaard
Gæst

« Svar #11: 04 Dec 2008, 20:09 »

Jeg har oplevet, at det har haft stor betydning, da jeg startede med automatisk rep. med Barcelona, og selvom jeg vandt pokalen og ligaen i første sæson og vandt CL i anden, så gad de ikke at forlænge med mig, hvilket jeg skylder skylden på min rep. da de overhovedet ikke var utilfredse med mine resultater eller indkøb.

RAppel
Juniorspiller
**

« Svar #12: 04 Dec 2008, 22:32 »

Rep har en hel del at sige (i hvert fald når man er United). Ens spillere har en meget lav motivation hvis man har et lavt rep.

Og så vil jeg da gerne lige indskyde jeg ALDRIG har skiftet klub i et spil. Hvis jeg er nået til et punkt hvor jeg ikke kan nå længere starter jeg et nyt spil. Ellers er der jo altid nye udfordringer Smiley

United is life. The rest are mere details.

BuLa
Ynglingespiller

« Svar #13: 06 Dec 2008, 14:48 »

Rep har en hel del at sige (i hvert fald når man er United). Ens spillere har en meget lav motivation hvis man har et lavt rep.

Og så vil jeg da gerne lige indskyde jeg ALDRIG har skiftet klub i et spil. Hvis jeg er nået til et punkt hvor jeg ikke kan nå længere starter jeg et nyt spil. Ellers er der jo altid nye udfordringer Smiley

Lyder som om du spillet med Manchester United, og der kan der da umuligt være flere udfordinger efter 2-3 sæsoner?

Hvis du aldrig har prøvet at spille Fm mere end 2-3 sæsoner, så må det godt nok være kedeligt

Beee
Førsteholdsspiller

« Svar #14: 06 Dec 2008, 15:14 »

jeg fik tilbudt at komme til chelsea efter 1 sæson i Brøndby Peace lidt voldsomt, men måtte self takke nej til dem, det var lige tideligt nok at forlade brøndby.. men så crashede mit brøndby spil så godt nok.. (heldigvis kunne windows genoprette et savegame, som var på en halv sæson, så må jeg prøve igen)

Sider: [1] 2 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010