|
Nekker
|
|
Okay... Det lyder underligt!!
Har du kigget manualen i gennem?? Den kan evt hentes på Segas hjemmeside....
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Jonni
|
|
Okay... Det lyder underligt!!
Har du kigget manualen i gennem?? Den kan evt hentes på Segas hjemmeside....
Har kigget den mega meget i gennem :S ihh altså! Sådan noget er bare så... irriterende!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Jonni
|
|
Andre der har en muligvis årsag til det ikke virker?
Måske noget med nogle porte-halløj?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Nekker
|
|
Hvis du bruger trådløst netværk, så kan du evt. google navnet på din router og så finde en manual mht hvordan du åbner dine porte... Jeg ville mægtig gerne hjælpe dig, men jeg er ikke sikker på hvordan det skal gøres.
Kan godt følge dig i det er irriterende og i mine øjne er uforståeligt at det skal ændres i forhold til 08-udgaven...
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Jonni
|
|
Hvis du bruger trådløst netværk, så kan du evt. google navnet på din router og så finde en manual mht hvordan du åbner dine porte... Jeg ville mægtig gerne hjælpe dig, men jeg er ikke sikker på hvordan det skal gøres.
Kan godt følge dig i det er irriterende og i mine øjne er uforståeligt at det skal ændres i forhold til 08-udgaven...
Jeg har trådløst netværk og har prøvet, at søge på google... Jeg prøvede også noget, men det virkede åbenbart ikke !!? EDIT: Så "Erzael" Altså en bruger, der havde samme problem, han fik det fixet ved, at åbne nogle porte - Håber han ser dette 
|
|
|
|
« Seneste Redigering: 28 Nov 2008, 22:23 af Jonni »
|
|
|
|
|
|
|
Jacobqu
|
|
Er det der Hamachi helt sikkert for computeren ?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Dalle75
|
|
Kan man ikke spille netværksspil over Steam?
Så kunne man vel slippe for at bøvle med Hamachi og porte???
|
|
|
|
|
|
At diskutere med en kvinde er som at læse en avis i stormvejr
|
|
|
|
|
Jonni
|
|
Efter 13 dage - stadig intet svar 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Dalle75
|
|
Efter 13 dage - stadig intet svar  Prøv at sende en PB til ham der havde åbnet portene 
|
|
|
|
|
|
At diskutere med en kvinde er som at læse en avis i stormvejr
|
|
|
|
|
Jonni
|
|
Prøv at sende en PB til ham der havde åbnet portene  Har jeg - han svarede ikke!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
DavidMadsen
|
|
Har du aktiveret netspil, inde i dine indstillinger? Og hvis i ikke bruger hamachi, skal i bruge IP. Som i finder på f.eks. www.whatismyip.comOg skrive den når i skal ind i spillet.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Jonni
|
|
Har du aktiveret netspil, inde i dine indstillinger? Og hvis i ikke bruger hamachi, skal i bruge IP. Som i finder på f.eks. www.whatismyip.comOg skrive den når i skal ind i spillet. Ja det mener jeg...
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Jonni
|
|
Ihh hvad nu..
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
AGF
|
|
Det virker fint og vi kommer ind i spillet.. Men efter noget tid bliver vi smidt af netværket.. Nogle der har et bud på det? og i sær hvordan man ændrer det..?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Bior