home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
03 Nov 2024, 19:31 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23453
  0 Brugere, 1151 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Seraphinang
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Giro d'Italia 2006
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 [3] 4 5 6 Udprint
Forfatter Emne: Giro d'Italia 2006  (Læst 14811 gange)
Thore
Manager

Sv: Giro d'Italia 2006
« Svar #30: 06 Maj 2006, 19:31 »

Jeg kan ikke helt forstå debatten, det er ZULU der plejer at sende cykling (på nær når det er Touren) så tag diskussionen omkring Zulu og deres programmer i stedet for, det er dem der har fravalgt Giroen denne gang, eller hvad? Tv2 plejer ikke at sende det, så hvis de skulle ud og købe rettigheder til Giroen pludselig, kunne det nok ikke betale sig.

De store klasikker bliver da også sendt på TV2. heldigvis.

"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."

DeBuur
Manager

« Svar #31: 06 Maj 2006, 20:51 »

TV2 eller Zulu hmmm for mig er de stadig i familie - men fuck det.... ingen af dem sender giroen og det er jeg stadig irriteret over - særligt fordi jeg så ikke kan se det mens jeg er på arbejde  ticked off

TV2 gjore med deres dækning af Tour de France cykelløb til en populær tv sport - hvem husker ikke Mader og Leth.... TV2 kunne gøre det samme med Giroen - et cykelløb der i år virker mere interessant end Tour de france men ihvertfad mere interessant end Vueltaen..... men heldigvis dækker Eurosport og det er da bedre end intet  Wink

nå men tilbage til topic - jeg håber Basso har formen - har aldrig helt forstået at han starter i Giroen - mener ikke han kan vinde Touren hvis han kører Giroen 100 % men det er da dejligt at se ryttere der laver andet end at køre Touren..... mon man tænker på Armstrong ?

Jeg mener ikke man kan vurdere noget efter dagens prolog andet end at der er andre der kører stærkt og at Basso får nok at se til i bjergene... generelt tror jeg det bliver et ualmindeligt spændende Giro - jeg er spændt på at se hvad T-mobile kan..... de har sgu et stærkt hold også selvom Ullrich er ude af form.... man kunne jo også spørge er den mand nogensinde i form ?

YNWA

Ramos 4
Landsholdsspiller

« Svar #32: 06 Maj 2006, 20:54 »

TV2 eller Zulu hmmm for mig er de stadig i familie - men fuck det.... ingen af dem sender giroen og det er jeg stadig irriteret over - særligt fordi jeg så ikke kan se det mens jeg er på arbejde  ticked off

TV2 gjore med deres dækning af Tour de France cykelløb til en populær tv sport - hvem husker ikke Mader og Leth.... TV2 kunne gøre det samme med Giroen - et cykelløb der i år virker mere interessant end Tour de france men ihvertfad mere interessant end Vueltaen..... men heldigvis dækker Eurosport og det er da bedre end intet  Wink

nå men tilbage til topic - jeg håber Basso har formen - har aldrig helt forstået at han starter i Giroen - mener ikke han kan vinde Touren hvis han kører Giroen 100 % men det er da dejligt at se ryttere der laver andet end at køre Touren..... mon man tænker på Armstrong ?

Jeg mener ikke man kan vurdere noget efter dagens prolog andet end at der er andre der kører stærkt og at Basso får nok at se til i bjergene... generelt tror jeg det bliver et ualmindeligt spændende Giro - jeg er spændt på at se hvad T-mobile kan..... de har sgu et stærkt hold også selvom Ullrich er ude af form.... man kunne jo også spørge er den mand nogensinde i form ?

Hvert år snakkes der om at Ullrich er i bedre form end nogensinde op til Touren, men så skuffer han alligevel. I år snakkes der så om at han er i ringe form, så mon ikke han vinder Tour de France Smiley

Thore
Manager

« Svar #33: 06 Maj 2006, 20:54 »

Jeg må nok indrømme, at jeg tror ikke Basso kan vinde Giroen og Turen det samme år. Men når han nu er fra Italien kan jeg godt forstå hvis han heller vil vinde Giroen.

"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."

Smith
Gæst

« Svar #34: 07 Maj 2006, 10:54 »

Hvornår starter dagens etape?

KF
Landsholdsspiller

« Svar #35: 07 Maj 2006, 10:59 »

Eurosport starter med at sende kl. 15.

"We wouldn't buy this club at all if this wasn't West Ham. It makes no commercial sense for anyone to buy this club and it's amazing that two other people wanted to buy it."

United-styrer
Gæst

« Svar #36: 07 Maj 2006, 11:02 »

203 km temmelig fladt terræn i dag. Der er lagt op til en dag for sprinterne :-)

DeBuur
Manager

« Svar #37: 07 Maj 2006, 14:45 »

203 km temmelig fladt terræn i dag. Der er lagt op til en dag for sprinterne :-)

Jep spændende at se hvem af super sprinterne der er mest fit - jeg tror Petacchi vinder idag han kørte en rimelig prolog igår.
Men jeg håber dog at det lykkes nogle at stikke af også eller vinde 5-6 minutter - det giver løbet ekstra spænding.

YNWA

DeBuur
Manager

« Svar #38: 07 Maj 2006, 17:06 »

Feltet er samlet her 15 km før mål - der bliver kørt stærkt og det ser ud som om vi får et dejligt spurt opgør  Thumbs Up

YNWA

DeBuur
Manager

« Svar #39: 07 Maj 2006, 17:23 »

McEwen vinder  Thumbs Up

YNWA

United-styrer
Gæst

« Svar #40: 07 Maj 2006, 18:05 »

Jep, sejr til McEwen. Jeg havde nu nok sat mine penge på Pettachi, men det kan da blive nogle underholdende massespurter, hvis de to skal kæmpe om hver eneste etape.

United-styrer
Gæst

« Svar #41: 08 Maj 2006, 18:54 »

Så fik vi en ny mand i den gule trøje, som er lyserød, når vi snakker Giro. Stefan Schumacher fra Tyskland, som kører fra Gerolsteiner, vandt foran Rubiera fra Discovery.

Smith
Gæst

« Svar #42: 08 Maj 2006, 19:15 »

Og Pettachi skal vi ikke regne med at se i klassemenet. Styrt, nogen som ved hvor meget tid han er bagefter?

JosepGuardiola
Gæst

« Svar #43: 08 Maj 2006, 19:18 »

Og Pettachi skal vi ikke regne med at se i klassemenet. Styrt, nogen som ved hvor meget tid han er bagefter?

Nu er det heller ikke liiiige fordi, at jeg regnede med, at en sprinter ville gå hen og vinde Giro d'Italia Wink

United-styrer
Gæst

« Svar #44: 08 Maj 2006, 19:19 »

Hehe, Pettachi ville vi næppe se i klassementet alligevel. Han stopper vel, når de kommer til bjergene  Opstemt

Sider: 1 2 [3] 4 5 6 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010