home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
03 Nov 2024, 19:31 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23453
  1 Bruger, 1140 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Seraphinang
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Giro d'Italia 2006
0 Brugere og 7 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 4 ... 6 Udprint
Forfatter Emne: Giro d'Italia 2006  (Læst 14788 gange)
United-styrer
Gæst

Sv: Giro d'Italia 2006
« Svar #15: 06 Maj 2006, 18:24 »

Uha, en irriterende god enkeltstart af Savoldelli. 23 sekunder er virkelig meget på så kort en distance, og Bassos enkeltstart tyder måske på, at han ikke helt er i den form, jeg havde forventet.

Mgt09
Gæst

« Svar #16: 06 Maj 2006, 18:32 »

EUROSPORT - dårligt at TV 2 ikke sender !

Øhh hvorfor dog det? Hvad mon giver flest seere:

1) Semifinaler i herrehåndbold.

2) Prologen i Giro d'Italia.

Edit:
Snakkes der om, at TV2 slet ikke sender fra Giro d'Italia, er dette skam også et ganske logisk valg. Jeg har dog ikke tid til at uddybe yderligere nu.

« Seneste Redigering: 06 Maj 2006, 18:34 af Mgt09 » Logged

Ramos 4
Landsholdsspiller

« Svar #17: 06 Maj 2006, 18:37 »

Plejer det ikke at være Zulu der sender cykelsport? med undtagelsen af Touren Smiley

United-styrer
Gæst

« Svar #18: 06 Maj 2006, 18:38 »

Plejer det ikke at være Zulu der sender cykelsport? med undtagelsen af Touren Smiley

Jo, klassikerne og Vuelta A Espana sendes på Zulu. Det kunne man også have håbet, at Giro'en ville blive, men jeg klager ikke, da jeg har Eurosport.

Ramos 4
Landsholdsspiller

« Svar #19: 06 Maj 2006, 18:43 »

Så falder argumentet med herrehåndbold bare til jorden, eller? for Zulu sendte en masse genudsendelser og "ligegyldige" programmer. Og jeg klager da heller ikke Smiley

Mgt09
Gæst

« Svar #20: 06 Maj 2006, 18:48 »

Så falder argumentet med herrehåndbold bare til jorden, eller? for Zulu sendte en masse genudsendelser og "ligegyldige" programmer. Og jeg klager da heller ikke :)

Hvorfor skulle det falde til jorden? Jeg har på intet tidspunkt blandet Zulu ind i billedet? Jeg forholder mig til det skrevne, og der blev kun TV 2 nævnt. Faktum.

Ramos 4
Landsholdsspiller

« Svar #21: 06 Maj 2006, 18:51 »

Hvorfor skulle det falde til jorden? Jeg har på intet tidspunkt blandet Zulu ind i billedet? Jeg forholder mig til det skrevne, og der blev kun TV 2 nævnt. Faktum.

Det er også korrekt, det jeg selvfølgelig mener er at der ikke er nogen grund til at Zulu ikke sender det. Jeg er helt enig i dine betragtninger omkring Tv2.

wirenfeldt
Gæst

« Svar #22: 06 Maj 2006, 18:53 »

Uha, en irriterende god enkeltstart af Savoldelli. 23 sekunder er virkelig meget på så kort en distance, og Bassos enkeltstart tyder måske på, at han ikke helt er i den form, jeg havde forventet.
Græder Er han ikke? Håbede på at han vandt Skuffet

Thore
Manager

« Svar #23: 06 Maj 2006, 18:55 »

Ville nu gerne have de sendte det på TV2, da jeg hverken har Eurosport eller Zulu.
Det er selvfølgelig klart det giver bedre sertal og sende håndbold, men personligt hænger alt det håndboldt dr1 og tv2 sender mig efterhånden langt ud af halsen.

"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."

United-styrer
Gæst

« Svar #24: 06 Maj 2006, 18:55 »

Græder Er han ikke? Håbede på at han vandt Skuffet

Det er også stadig muligt, at han er det, men enkeltstarten i dag viste ikke de bedste takter. Han kan jo selvfølgelig have haft en dårlig dag, om han er klar til at vinde, får vi først at se i bjergene :-)

DeBuur
Manager

« Svar #25: 06 Maj 2006, 18:57 »

Øhh hvorfor dog det? Hvad mon giver flest seere:

1) Semifinaler i herrehåndbold.

2) Prologen i Giro d'Italia.

Edit:
Snakkes der om, at TV2 slet ikke sender fra Giro d'Italia, er dette skam også et ganske logisk valg. Jeg har dog ikke tid til at uddybe yderligere nu.

Hmmm - jo der er sikkert nogle (læs mange) der gider spille deres tid med Håndbold - men der spilles jo ikke håndbold hver dag de næste mange uger - derfor syntes jeg at TV2 skulle have valgt at satse på Giroen især når vi har et dansk team med og især fordi teamet har en god chanche for at vinde

YNWA

freshy
Landsholdsspiller

« Svar #26: 06 Maj 2006, 19:02 »

De skulle have sendt Giro'en på tv2

Herrehåndbold er virkelig lort og jeg tror sku' giro'en vil have givet flere seere jeg tror sku' ik' der er mange der ser herrehåndbold og overhovedet ik' når de sender det hele tiden jeg er sku' ved at blive træt af alt det håndbold pis

Ramos 4
Landsholdsspiller

« Svar #27: 06 Maj 2006, 19:18 »

Jeg kan ikke helt forstå debatten, det er ZULU der plejer at sende cykling (på nær når det er Touren) så tag diskussionen omkring Zulu og deres programmer i stedet for, det er dem der har fravalgt Giroen denne gang, eller hvad? Tv2 plejer ikke at sende det, så hvis de skulle ud og købe rettigheder til Giroen pludselig, kunne det nok ikke betale sig.

KF
Landsholdsspiller

« Svar #28: 06 Maj 2006, 19:19 »

Herrehåndbold er virkelig lort og jeg tror sku' giro'en vil have givet flere seere jeg tror sku' ik' der er mange der ser herrehåndbold og overhovedet ik' når de sender det hele tiden jeg er sku' ved at blive træt af alt det håndbold pis

Herrehåndbold giver flere seere, eller ville de ikke sende det. Det kan jeg godt forsikre dig Smiley.

"We wouldn't buy this club at all if this wasn't West Ham. It makes no commercial sense for anyone to buy this club and it's amazing that two other people wanted to buy it."

Mgt09
Gæst

« Svar #29: 06 Maj 2006, 19:19 »

Hmmm - jo der er sikkert nogle (læs mange) der gider spille deres tid med Håndbold - men der spilles jo ikke håndbold hver dag de næste mange uger - derfor syntes jeg at TV2 skulle have valgt at satse på Giroen især når vi har et dansk team med og især fordi teamet har en god chanche for at vinde

Og I tror ikke at folk som dagligt ser Tv2 ville blive mættet af ca. 2 måneders cykelløb på under 3 måneder? Det tror jeg faktisk at de fleste ville.

Mon ikke Tv2 har styr på hvad som bedst kan betale sig at sende. Jeg kunne forstå det bedre, hvis debatten drejede sig om Zulu.

Sider: 1 [2] 3 4 ... 6 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010