home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
Antal Registrerede Brugere: 23290
  0 Brugere, 395 Gæster Online.

Indlæg: 1132682 over 31363 Emner
Nyeste Bruger: queenofnoida
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Skadestuen FM2009
| | | | |-+  Bugs i FM 2009
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 Udprint
Forfatter Emne: Bugs i FM 2009  (Læst 3395 gange)
occir76
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Bugs i FM 2009
« : 24 Nov 2008, 22:11 »

Hej Alle.

Ville høre om i andre har oplevet større bugs i forbindelse med spiller salg er brøndby på 3 sæson og min ubestridte topscorer bliver solgt til Reading af ledelsen uden min indblanding, ok tænkte jeg , bare de så får en god pris.

62,5 mio kr ikke dårligt for en angriber jeg selv gav 12 mio kr tidligere, men her stoppede det sjove så, kan se at til trods for at det er et kontant køb, har jeg ikke fået en krone i klub kassen , pengene er simpelthen forsvundet ud i den blå luft.

og ja jeg har været inde og se om det er Payments over flere år der skulle gøre sig gældende, men det er ikke tilfældet, har du eller i oplevet noget lignende og hvad fanden gør man, hele min økonomi var lagt an på at udvikle og modne spillere.
Logged

Möllnitz
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: Bugs i FM 2009
« Svar #1: 25 Nov 2008, 13:21 »

klubben har nok gemt pengene til dårlige tider har selv prøvet det i 08 mange gange. Men på langt sigt er det jo kun godt Opstemt
Logged

GhettoKlinac
Gæst
 
Sv: Bugs i FM 2009
« Svar #2: 25 Nov 2008, 23:39 »

Angående bugs.. Taktik funktionen virker åbenbart ikke så godt | Angribere scorer næsten slet ikke mål | Lidt for mange skader? |
Logged

rolighed99
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Bugs i FM 2009
« Svar #3: 25 Nov 2008, 23:42 »

Angribere scorer næsten slet ikke mål

Det er ikke en bug, det er for at gøre det mere realistisk, så man ikke kan vinde 6-0 eller 7-0 med middel hold mere, hvilket jeg syntes er fornuftigt
Logged




Bobogol
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Bugs i FM 2009
« Svar #4: 25 Nov 2008, 23:56 »

Er jeg den eneste der, til tider, har bidt mærke i urealistisk meget tillægstid.. Har oplevet en tillægstid på 9 min efter første halvleg...
Logged

rolighed99
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Bugs i FM 2009
« Svar #5: 25 Nov 2008, 23:58 »

Er jeg den eneste der, til tider, har bidt mærke i urealistisk meget tillægstid.. Har oplevet en tillægstid på 9 min efter første halvleg...

hey bobo forresten, hvis du da er den rigtige bobo

hmm nej ikke umiddelbart, jeg syntes derimod at jeg får lagt 3 min tillægstid til nærmest hver gang.
Logged




GhettoKlinac
Gæst
 
Sv: Bugs i FM 2009
« Svar #6: 26 Nov 2008, 13:56 »

Det er ikke en bug, det er for at gøre det mere realistisk, så man ikke kan vinde 6-0 eller 7-0 med middel hold mere, hvilket jeg syntes er fornuftigt

Ok lyder godt så. Hva med taktikkerne? Er det også meningen eller er det en bug. Jeg syntes de fleste taktikker ikke bliver udført rigtigt på banen.
Logged

steeval
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Bugs i FM 2009
« Svar #7: 02 Dec 2008, 17:43 »

Er der andre end mig der har oplevet at samtlige spillere der forlænger deres kontrakt i Spanien pludselig får meget lavere frikøbsklausul.. Har oplevet det med David Villa, Guardado, Javi Martinez og et par stykker mere..
Logged

Vi har sgu ikke behov for en kejser Grin

Vi skal bare bruge øl til dig, masser af godt humør og naturligvis LARS  Peace

Citat af: Shaft (Facebook)
Nogle gange burde jeg bruge hjernen.. Bare lidt..

MadzeN92
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Bugs i FM 2009
« Svar #8: 02 Dec 2008, 17:44 »

det er jo ikke nogen bug steeval. det er alt efter hvordan deres kontrakt er. har også oplevet det modsatte, at spillere får en meget dyrere klausul.
Logged

steeval
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Bugs i FM 2009
« Svar #9: 02 Dec 2008, 17:49 »

Ved godt det handler om deres kontrakter, men virker utroligt urealistisk, tror ALDRIG Bilbao ville gå med til en klausul på under 100 millioner på Javi Martinez.. Eller at Villareal ville gå med til en klausul på 122 millioner til Giuseppe Rossi..
Logged

Vi har sgu ikke behov for en kejser Grin

Vi skal bare bruge øl til dig, masser af godt humør og naturligvis LARS  Peace

Citat af: Shaft (Facebook)
Nogle gange burde jeg bruge hjernen.. Bare lidt..

thomasml
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Bugs i FM 2009
« Svar #10: 10 Dec 2008, 07:30 »

Jeg har været offer for en rimelig belastende fejl. Jeg spiller med Brøndby og har vundet mesterskabet de to første år. I 2. sæson fungerede alt som det skulle, men her i tredje sæson ser jeg så, da der trækkes lod til cl kval, at jeg er blevet puttet over blandt best placed teams, hvorimod FC Muh har fået min plads blandt mestrene. Og lad os bare blive enige om at det er noget nemmere at kvalificere sig blandt de andre mesterhold end via best placed teams. Lorte fejl.
Logged

wirenfeldt
Gæst
 
Sv: Bugs i FM 2009
« Svar #11: 17 Dec 2008, 20:34 »

Er jeg den eneste der, til tider, har bidt mærke i urealistisk meget tillægstid.. Har oplevet en tillægstid på 9 min efter første halvleg...
Jeg har været ude for samme "problem" op til flere gange. Det er virkelig irriterende!

Jeg har lige vundet den belgiske liga, og der var IKKE EN ENESTE NYHED om det? Fansene og bestyrelsen var SUPER glade, da jeg vandt pokalturneringen, men ikke ved ligaen? Der skete intet? Da jeg havde afgjort mesterskabet 3 runder inden slut, stod der ikke engang jeg var mester? Ikke engang i ligastillingen?!.. Nu skifter jeg klub, for gider ikke det pjat i den belgiske liga.
Logged

The Red
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Bugs i FM 2009
« Svar #12: 17 Dec 2008, 20:38 »

Jeg oplever tit at offensive midtbane og angriber-positionerne "kopiere" sig selv inde på taktikstærmen, altså så der er to af samme spiller.
Logged

AaB - Liverpool

Følg min blog i blogkonkurrencen
Pride & Passion

g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Bugs i FM 2009
« Svar #13: 17 Dec 2008, 20:58 »

Det er en kendt grafisk bug der nogen gange fremkommer når man spiller 4-4-1-1, og det skulle være rettet i næste patch.
Logged



The Red
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Bugs i FM 2009
« Svar #14: 17 Dec 2008, 20:59 »

Det er en kendt grafisk bug der nogen gange fremkommer når man spiller 4-4-1-1, og det skulle være rettet i næste patch.

Hos mig sker det ikke kun når man spiller 4-4-1-1. Det sker stort set hver gang en af de positioner er besat.
Logged

AaB - Liverpool

Følg min blog i blogkonkurrencen
Pride & Passion

Sider: [1] 2 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010