|
|
|
Kimmimuz
|
|
Jeg har hentet det og lagt det hvor der står man skal, men det duer ikke -.- EDIT: NVM, har fixet det 
|
|
|
|
« Seneste Redigering: 29 Dec 2008, 20:21 af Kimmimuz »
|
|
|
|
|
|
|
Balkanos
Gæst
|
|
Hej alle fraks:D
Hvis jeg gerne vil træne en spiller til at være Venstre Midtbane.. skal han så trænes som CM eller Wings?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
niller122
|
|
wings
|
|
|
|
|
|
You'll Never Walk Alone! - LIVERPOOL TIL DØDEN JEG SKILLER
|
|
|
|
|
Balkanos
Gæst
|
|
Ok takker ...
er der nogen der ved hvad for en træning der er bedst til Ungdom, kan se cesc ikke er udkommet endu?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Balkanos
Gæst
|
|
et spørgsmål mer : kan ikke forstår hvorfor jeg ikke har 7 stjerne i dødbolde.. Har : 17 teknisk 16 mental 17 Off.. = 50
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
mama99ai
|
|
et spørgsmål mer : kan ikke forstår hvorfor jeg ikke har 7 stjerne i dødbolde.. Har : 17 teknisk 16 mental 17 Off.. = 50 For dødbolde skal du finde traenere med en af foelgende kombinationer: Teknisk træning = 17 & mental træning + offensiv træning > = 39 sammenlagt eller Teknisk træning = 18 & mental træning + offensiv træning > = 36 sammenlagt eller Teknisk træning = 19 & mental træning + offensiv træning > = 33 sammenlagt eller Teknisk træning = 20 & mental træning + offensiv træning > = 30 sammenlagt Da du som udgangspunkt har 17 i teknisk traening, skal du finde en traener der har 39 eller bedre naar man laegger hans stats sammen for mental traening og offensiv traening, dvs. f.eks. 19 i mental og 20 i offensiv. I dit eksempel har din traener kun 33 sammenlagt (16+17), saa derfor vil han ikke have 7 stjerner  . Hvis du kan finde en traener me 19 i teknisk traening og 16 og 17 i mental og offensiv traening, saa skulle du faa 7 stjerner i traening  . Haaber det hjaelper.  Den oprindelige traad kan findes her: http://www.fmfreaks.dk/index.php?topic=14398.0
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
mama99ai
|
|
Hej alle fraks:D
Hvis jeg gerne vil træne en spiller til at være Venstre Midtbane.. skal han så trænes som CM eller Wings?
jeg ville traene ham som wing
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Krellz
|
|
Et eksempel på en stigning i mit Sunderland save, hvor jeg har købt Zanka Jørgensen og efter en måneds træning har han udviklet således: Zanka Jørgensen
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
madsskaarup
Gæst
|
|
Det er ikke for at virke utålmodig, men kan vi få en lille opdatering på hvor langt vi er fra at få ungdomsprogrammerne 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
fc_masken
Lilleputspiller
|
|
hvor kan man downloade den? altså cesc-træningen
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
alek9000
|
|
På første side.
|
|
|
|
|
|
Alek er gud!

|
|
|
|
|
Chakana
|
|
Et eksempel på en stigning i mit Sunderland save, hvor jeg har købt Zanka Jørgensen og efter en måneds træning har han udviklet således: Zanka JørgensenSå tænk lige på noget. En spiller kan sagtens (sker meget ofte) udvikle sig den første måned og så kommer han næsten ikke videre. Du skal komme med nogle bedre beviser, for det er ikke just overbevisende det der. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
fc_masken
Lilleputspiller
|
|
kan ikke finde mappen schedules, hvad skal jeg så gøre?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
alek9000