home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 14:32:26 RasmusA12 Blogs Rejsen gennem Portugal
I går kl. 18:18:52 Beckham23 Omklædning... Sommer opdatering
03 Okt 2024, 19:41 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
Antal Registrerede Brugere: 23430
  0 Brugere, 1076 Gæster Online.

Indlæg: 1132900 over 31377 Emner
Nyeste Bruger: purvaaerocity
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Omklædningsrummet FM2009
| | | | |-+  FM 09 - Fri snak tråden
0 Brugere og 42 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 5 6 [7] 8 9 ... 37 Udprint
Forfatter Emne: FM 09 - Fri snak tråden  (Læst 78591 gange)
Oester30
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: FM 09 - Fri snak tråden
« Svar #90: 06 Okt 2008, 13:47 »

Ja det har jeg hørt - mange gange før - men jeg tænkte på en bestemt dato.. Den er tilsyneladende ikke offentliggjort, så tak for svaret..
Logged

Øster af navn
Øster af gavn

"Vores mentalitet - jeres misundelse"

Kezman
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FM 09 - Fri snak tråden
« Svar #91: 06 Okt 2008, 13:58 »

der er da kun 1 uge til jo
Logged

maaahhh-h-h-h

Kezman
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FM 09 - Fri snak tråden
« Svar #92: 06 Okt 2008, 13:59 »

hahaha jeg troed det kom i denne måned
Logged

maaahhh-h-h-h

-LFC-
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FM 09 - Fri snak tråden
« Svar #93: 06 Okt 2008, 14:00 »

1 uge og en måned. 14. november. Wink
Logged

g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: FM 09 - Fri snak tråden
« Svar #94: 06 Okt 2008, 14:04 »

Ja det har jeg hørt - mange gange før - men jeg tænkte på en bestemt dato.. Den er tilsyneladende ikke offentliggjort, så tak for svaret..

Nej, der er ikke offentliggjort nogen specifik dato, så vi må indtil videre nøjes med det vage "2-3 uger før release"-svar Smiley
Logged



Oester30
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: FM 09 - Fri snak tråden
« Svar #95: 06 Okt 2008, 14:08 »

Nej, der er ikke offentliggjort nogen specifik dato, så vi må indtil videre nøjes med det vage "2-3 uger før release"-svar Smiley

Jaa det må vi nøjes med.. Håber det bliver 3 uger så, forventningens glæde er ved at blive lidt for meget  Wink
Logged

Øster af navn
Øster af gavn

"Vores mentalitet - jeres misundelse"

Cfg
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: FM 09 - Fri snak tråden
« Svar #96: 06 Okt 2008, 14:35 »

det der med græsset former, boldens farve, osv. er jo aldrig nogensinde noget en manager skal tage stilling til, tror sgu aldrig nogensinde at Wenger, Lippi, Solbakken osv. har bestemt hvad farver og former tingene skulle have..

Derimod håber jeg på en mulighed for at kunne vælge at være træner for U-landsholde, reservehold, 018 osv. det kunne være spændene efter min mening, man ser til tider manager's komme frem på denne måde, f. eks Guardiola (FC Barcelona) ..startede jo også med at være træner for deres B-hold tror jeg vidst nok.

Testimonale kampe, syntes jeg også er en mangel..

Og i fm 2008, syntes jeg det er så enormt plat at efter et par sæsoner at man kan se en målmand rende rundt med nr 4, en angriber med nr. 1.. come on, SI ...det er sgu aldrig sket, måske i et eller andet Uganda land, men satme ikke i de store liga'er.. er f. eks i Real Madrid, anden sæson, og der har Valencia's målmand nr 4, og det giver mig sådan lyst til at starte et nyt spil, da jeg finder det enormt urealistisk..

Og i 08'ern ..hvad sker der for at den danske liga kraftedme ikke køber andet end udlændinge, giver mig samme lyst til bare at starte et nyt..

/C
Logged

amadeo
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: FM 09 - Fri snak tråden
« Svar #97: 06 Okt 2008, 16:15 »


Derimod håber jeg på en mulighed for at kunne vælge at være træner for U-landsholde, reservehold, 018 osv. det kunne være spændene efter min mening, man ser til tider manager's komme frem på denne måde, f. eks Guardiola (FC Barcelona) ..startede jo også med at være træner for deres B-hold tror jeg vidst nok.

Og i 08'ern ..hvad sker der for at den danske liga kraftedme ikke køber andet end udlændinge, giver mig samme lyst til bare at starte et nyt..

/C

God ide med at træne reserve hold osv... Men jeg tror bare ikke det bliver en succes på den lange bane. Hvem gider træne et reserve hold i sidste ende? Og spørgsmålet er jo om man overhoved bliver forfremmet i en overskuelig fremtid..

Til det sidste giver jeg dig også ret. Det er sindsygt hvilke udlændinge der havner i de danske klubber... Nu er deres transfer system omkodet, det kan være dette giver mere realistiske transfers..
Logged

Cfg
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: FM 09 - Fri snak tråden
« Svar #98: 06 Okt 2008, 18:18 »

Kan godt se det måske ikke er alle der vil finde det som en fed bonus at kunne gå ind og træne diverse ungdomshold, selv ville jeg dog syntes det ville være en kanon feature at kunne.. og ang. forfremmelsen kan jeg godt se det tricky i det.. Umuligt er det vel ikke? Vel lidt det samme som at starte et spil som Halifax, for at ende i sæddet i Manchester United.

/C
Logged

DavidMadsen
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FM 09 - Fri snak tråden
« Svar #99: 07 Okt 2008, 20:45 »

man kan godt træne ungdomshold? Smiley
Hvertfald for landshold Smiley
Logged

DavidMadsen
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FM 09 - Fri snak tråden
« Svar #100: 18 Okt 2008, 20:42 »

Afstemning tilføjet (:
Logged

Xavi_Hernandez
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: FM 09 - Fri snak tråden
« Svar #101: 18 Okt 2008, 20:45 »

man kan godt træne ungdomshold? Smiley
Hvertfald for landshold Smiley
Ja, men man kan ikke være ungdomstræner hvis du forstår. Man er stadig 1 holds træner, og man kan jo ikke blive forfremmet eller få opbygget et godt ry som ungdomstræner.
Logged

Barcá - Més que un club

Josep Guardiola, Xavi Hernandez & Rafa Marquez

AGF - De hviiiiiie' fra Fredensvang

Diddlidoo, Fæjlhaber og Lumbinho!

MadzeN92
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FM 09 - Fri snak tråden
« Svar #102: 18 Okt 2008, 20:48 »

Ved ikke om det lige er her jeg skal spørge. Men når jeg vil bestille FM09 over billigspil.dk, så får jeg det ikke for 250, men for 300. Hvordan kan det være? skal man skrive en bestemt kode for at få den rabat?
Logged

DavidMadsen
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FM 09 - Fri snak tråden
« Svar #103: 18 Okt 2008, 20:50 »

http://www.billigespil.dk/shop/football-manager-2009-4403p.html?utm_source=Partner&utm_medium=FMFreaks&utm_campaign=FM2009&SalesDiscountCode=ZSi8psb068
Tryk på læg i kurv: så skulle der gerne komme en ekstra "vare" som hedder FmFreaks Rabat, og koste -40 kroner Smiley
Logged

euthenasia
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: FM 09 - Fri snak tråden
« Svar #104: 19 Okt 2008, 13:24 »

glæder mig også til det nye spil udkommer. Men det er sq altid svært at lade det gamle spil ligge eller slette det fra pc'en. Prøv at tænke på alle de timer/dage/uger man har brugt på at bygge et mesterhold op, og så skal man pludselig starte helt forfra med et helt nyt spil for at være up to date.. Det er lidt med ambivalente følelser synes jeg.. enige? Men anyway, bliver fed med 3d.. har ikke selv set demoen endnu.. Men lyder til det funger.. Tænker tilbage på total club manager med fifa grafik eller det gode gamle premier manager 97 Smiley det var klass...!!! Smiley hehe...
Logged

LFC & OB!!!

Sider: 1 ... 5 6 [7] 8 9 ... 37 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010