home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23281
  0 Brugere, 258 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: TindraTindra
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Skadestuen FM2009
| | | | |-+  Problem Tråden
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 [3] 4 5 Udprint
Forfatter Emne: Problem Tråden  (Læst 20146 gange)
Pepe
Gæst
 
Sv: Problem Tråden
« Svar #30: 19 Nov 2008, 16:16 »

Hej Freaks!
Det var med stor begejstring, jeg fandt ud af, spillet virkede pludseligt fredag aften. Jeg gamede da også hele natten indtil jeg faldt i søvn af mig selv. Næsten morgen spillede jeg så igen. Nu prøver jeg så at åbne spillet igen, men når jeg trykker på FM09-ikonet, kommer der en lang pause, hvorefter der kommer en boks frem med en teksten noget nær: "FM09 holdt op med at fungere".
Det er super irriterende! Håber VIRKELIG, der er en venlig sjæl, der kan hjælpe Smiley

Hiver lige den her frem igen, da jeg er ved at være godt træt af det Smiley
Logged

Jackzz
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Problem Tråden
« Svar #31: 19 Nov 2008, 21:14 »

nej støt football manager spillet og køb det!
Logged

Ivanhoe
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Mit spile vil ikke starte op....
« Svar #32: 19 Nov 2008, 21:27 »

Hey gutter.

Når jeg starter mit FM 2009 op så starter den spille op men under iotroen går den i stå med sort skærm og der kommer et lille L nede i højre hjørne. Hvad kan det være???
Logged

enged
Gæst
 
Sv: Mit spile vil ikke starte op....
« Svar #33: 19 Nov 2008, 21:29 »

det er fordi du ikke har tjekket nogen af de have af traade omkring problemer med starten af spillet Peace
Logged

Ivanhoe
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Mit spile vil ikke starte op....
« Svar #34: 19 Nov 2008, 21:46 »

Mange tak for hjælpen, det var en stor hjælp. Har kigget efter det men kunne ikke finde noget om det.link?
Logged

Pepe
Gæst
 
Spillet starter ikke!
« Svar #35: 20 Nov 2008, 17:37 »

Hej! Jeg ved, der er et hav af trådte om dette emne herinde, men jeg har ikke kunnet finde svar i nogen af dem, så nu prøver jeg altså selv. Det er nemlig super frustrerende, det her!
Jeg har spillet spillet fint fredag og lørdag, men da jeg prøver at starte det mandag, sker der først ingenting.... så kommer der en boks op, hvor der står "FM 2009 holdt op med at fungere, Windows prøver at finde en løsning på problemet." Så står der så, at der skete en fejl, og jeg kan kun trykke på "luk programmet".
Det er virkelig irriterende, da jeg havde set frem til spillet og iøvrigt brugt knap 300 kroner på det.
Er desperat efter hjælp Opstemt
Logged

BIF-Boy
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Spillet starter ikke!
« Svar #36: 20 Nov 2008, 17:41 »

HAr du prøvet og geninstalere det ?
Logged

Brøndby ´96
Arsenal ´96

Pepe
Gæst
 
Sv: Spillet starter ikke!
« Svar #37: 20 Nov 2008, 17:42 »

Nej, det har jeg ikke. Men jeg vil lige høre, om der er nogen, der har en løsning, for jeg har et rigtig dejligt FCK-spil igang, og jeg vil helst ikke miste det Smiley
Logged

MadzeN92
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Spillet starter ikke!
« Svar #38: 20 Nov 2008, 17:45 »

du kan da bare ligge det spil ud på skrivebordet og så uninstall spillet. Så putter du dit save ind igen når det er installeret.
Logged

Pepe
Gæst
 
Sv: Spillet starter ikke!
« Svar #39: 20 Nov 2008, 17:46 »

Smart. Det kan jeg lige prøve. Vender tilbage Smiley
Logged

Leebowyer
Gæst
 
Spillet lukker.
« Svar #40: 20 Nov 2008, 19:08 »

Hej Freaks.

Jeg har et problem som jeg ikke rigtigt har kunne finde en løsning på her på siden.
Jeg har oplevet det to gange, mit i et spil hvor det bare kører uden nogle problemer så lukker lortet ned, og der kommer en lille firkantet boks op på skrivebordet hvor der står noget med en error.

Håber på der er nogle kloge hjerner der ude, som har en løsning på dette problem..


mvh..
Logged

sif4ever90
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Problem Tråden
« Svar #41: 22 Nov 2008, 15:52 »

Hej

Jeg har et problem med aktiveringen af mit FM09.
Da jeg ikke har adgang til internettet fra min computer, er jeg nød til at aktivere over telefon.
Problemet er bare at den crasher ved tredje step hver gang. Ved godt at svarret på dette issue er at man skal tjekke om ens kode er rigtig, da den ellers altid vil crashe, men det har jeg altså gjort.
Jeg er sikker på at koden er rigtig og alligevel kan jeg ikke aktivere over telefon.
Er der nogen der har haft samme problem, eller nogen andre der kan hjælpe mig?
Logged

andenark
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Problem Tråden
« Svar #42: 23 Nov 2008, 16:08 »

Hej. Jeg har et virkelig stort problem og håber der er nogen der kan hjælpe...

Når jeg går ind til en kamp, så går den bare i stå. også når jeg kommer ind i Windows Jobliste  siger den at det ikke svarer.

Set samme problem har jeg.
Mit operative system er Vista 32-bit?
Logged

SirToby
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Problem Tråden
« Svar #43: 23 Nov 2008, 20:13 »

Får beskeden "Failed to setup graphics system". How to solve?
Logged

tturbo1
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Spillet starter ikke!
« Svar #44: 23 Nov 2008, 21:01 »

du kan da bare ligge det spil ud på skrivebordet og så uninstall spillet. Så putter du dit save ind igen når det er installeret.
Det er slet ikke nødvendigt...
Selve spillet ligger i Programmappen. Men Savegames ligger i din dokument mappe hvor også taktikker, træningsfiler, samt alt grafik ligger.
Så når du vælger Uninstall sletter den KUN Program mappen og IKKE de filer der ligger i din Dokument mappe. Så derfor ligger dine savegames der altid når du har geninstalleret.
Logged


Sider: 1 2 [3] 4 5 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010