Så er jeg endelig kommet igang med et godt spil med Real Madrid..
Jeg lagde ud med at købe Jesus Navas, synes de manglede lidt på højre fløj også satsede jeg lidt på fremtiden da jeg så investerede i I. Camacho, M. Balotelli, H. Saivet, G. Nlundulu og D. Iglesias også kommer Rochela og Rodriguez i januar vinduet...
Som i kan se har jeg satser ungt med en del u19 spillere.. Navas, Camacho og Balotelli er selvfølgelig på A-holdet, men de andre nyder tiden på u19 holdet og udvikler sig!
Navas: 130 mil (sevilla)
Camacho: 120 mil (at. madrid)
Balotelli: 107 mil (inter)
Saivet: 55 mil (bordeaux)
Nlundulu: 33 mil (portsmouth)
Iglesias: 28 (villareal)
Januar:
D. Rochela 6 mil (Deportivo)
P. Rodríguez 19 mil (Racing)
Jeg solgte så: Drenthe, Diarra også lejet Saviola og Salgado ud.. Er ikke helt vilde med de 2 spillere derfor røg de ud
Drenthe: 46 mil (feyenoord)
Diarra: 102 mil (Juventus)
Taktikken, der kører jeg en normal 4-4-2 selvfølgelig med anderledes indstillinger..
Og den fungere rigtig godt..
For at tage forsvaret spiller jeg rimelig plant.. også med Sergio Ramos som rigtig angreb ivrig og offensiv, men den er så skuret en tand ned i den anden side når Heinze er på banen..
Midtbanen, har overvejet at trække Fløjene op som OMV og OMH, men det fungere godt med at have dem der nede også ellers offensive indstillinger på dem begge også på center pladserne er den til venstre offensivt orienteret mens den til højre er mere defensivt..
Angriberne er sat til at Van Nistelrooy er så offensiv som han kan blive.. men Raul lige har lidt mindre, for at få lidt forskydning på dem
har også et billede af hold indstillingerne:
Fører ligaen, med 5 point ned til At. Madrid og 6 til Barcelona.. men er stadig ubesejret i 12 kampe i ligaen, så det kører upåklageligt!
har i nogle forslag til handler eller lign?