home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 05:18:13 rodeoneerer Klubsøgnin... Unlocking the Power of...
I går kl. 22:40:08 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
Antal Registrerede Brugere: 23425
  0 Brugere, 784 Gæster Online.

Indlæg: 1132882 over 31376 Emner
Nyeste Bruger: diazkeira740
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring FM2009
| | | | |-+  Man City
0 Brugere og 9 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 7 8 [9] 10 11 ... 32 Udprint
Forfatter Emne: Man City  (Læst 98157 gange)
Humle1337
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Man City
« Svar #120: 16 Dec 2008, 22:37 »

Hej, jeg har lige startet et Man City hold, prøver en 4-1-3-2 af, som er ok offensiv i forhold til hvad jeg plejer.

har købt:

Miguel Veloso
Gareth Bale
Angel Di Maria
Davide Santon
Pavel Pogrebnyak
Sergio Asenjo

så min opstilling bliver

                  Asenjo
Zabaleta - Dunno - Richards - Bale
                  Veloso

Elano ---- Robinho ---- Di Maria
         Jo ---- Pogbrebnyak

Veloso fungere som "skraldemand" han skal tage alt der kommer forbi min offensive køde
Jeg prøver også med 2 stærke angribere, hvilket ikke gør så meget når dem der ligger omkring dem er meget bevægelige.

og min bænk forresten:
Santon
Kompagny
Johnson
Wright-Phillips
Petrov
Nery Castillo
Hart

ville gerne have Balotelli, men han siger ikke ja til kontrakten desværre, men det her fungere ok, har spillet 2 PL kampe også uefa cup kval og vundet alt  Opstemt
Logged

Have you ever seen a lion limber up before taking down a gazelle?

Frankovich
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Man City
« Svar #121: 17 Dec 2008, 12:29 »

Har også opstartet et spil med City, og som alle jer andre nyder jeg alle pengene...

spiller en god gang kontra bold 5-3-2.

i front har jeg hentet Pogrebnyak og han gør det fremragende sammen med Robinho.

på den centrale har jeg hentet Defour, Veloso, lassana Diarra og Hamsik spiller alle ganske udemærket, sys dog ikke jeg får det optimale ud af Veloso, så ville være lækkert hvis der var en del ville fortælle hvordan de har de personlige indstilliger på ham.

forsvaret er forstærket med Sakho, som får lidt pokal kampe og gør det fint. Santon som ligeledes spiller pokal og aflaster Zabaleta lidt engang imellem. og Marcelo til venstre kanten, og gør det fremragende.

i kassen er asenjo gået direkte ind som førstevalg, og spiller fremragende allerede i første season snit på 7.47 efter 13 kampe.

ligger pt på en 3 plads efter 13 kampe, og i uefa cuppen går det upåklageligt, ikke et point sat til endnu.

start 11'eren er som følger

                          Asenjo
          Kompany   Dunne   Richards
Zabaleta                                   Marcelo

             Veloso   Defour  Hamsik

               Robinho   Pogrebnyak

Santon

Diarra/skiftes meget med Veloso og startplads
Sakho
Garrido
Johnson
Enouha
Hart

Planen er at der skal forstærkes i angrebet itv, for at få mere bredde da jo ikke er min kop the, evt en Balotelli og en ældre rutineret frontløber.


Logged

TOD UND HASS DIE S04 - BvB09 vi kommer snart tilbage til toppen!

maxwell
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Man City
« Svar #122: 17 Dec 2008, 12:39 »

Har også opstartet et spil med City, og som alle jer andre nyder jeg alle pengene...

spiller en god gang kontra bold 5-3-2.

i front har jeg hentet Pogrebnyak og han gør det fremragende sammen med Robinho.

på den centrale har jeg hentet Defour, Veloso, lassana Diarra og Hamsik spiller alle ganske udemærket, sys dog ikke jeg får det optimale ud af Veloso, så ville være lækkert hvis der var en del ville fortælle hvordan de har de personlige indstilliger på ham.

forsvaret er forstærket med Sakho, som får lidt pokal kampe og gør det fint. Santon som ligeledes spiller pokal og aflaster Zabaleta lidt engang imellem. og Marcelo til venstre kanten, og gør det fremragende.

i kassen er asenjo gået direkte ind som førstevalg, og spiller fremragende allerede i første season snit på 7.47 efter 13 kampe.

ligger pt på en 3 plads efter 13 kampe, og i uefa cuppen går det upåklageligt, ikke et point sat til endnu.

start 11'eren er som følger

                          Asenjo
          Kompany   Dunne   Richards
Zabaleta                                   Marcelo

             Veloso   Defour  Hamsik

               Robinho   Pogrebnyak

Santon

Diarra/skiftes meget med Veloso og startplads
Sakho
Garrido
Johnson
Enouha
Hart

Planen er at der skal forstærkes i angrebet itv, for at få mere bredde da jo ikke er min kop the, evt en Balotelli og en ældre rutineret frontløber.




Gode indkøb, elsker at du har valgt at købe Defour, har selv spillet et par sæsoner med Standard Liége Wink og han er virkelig klasse!, ligesom du selv siger mangler du forstærkning/bredde i angrebet, men her får du dog problemer med at hente Balotelli, det er nemlig sådan at Balotelli i starten af spillet IKKE vil til Man City, selvom man tilbyder ham 1,5m i løn. Så han skal have dårlige sæsoner i Inter før han vil skifte, Hvis han får dette har jeg dog bevist i mit Birmingham spil at han kan hentes til middel klubber, fik ham for 35 mil i 4sæson.. Inter havde sat ham til salg..
Logged

White and Royal
AGF
Real Madrid

Frankovich
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Man City
« Svar #123: 17 Dec 2008, 14:57 »

Ja Defour er super sej...
ved godt ved godt Balotelli ikke bliver nem, men håber.. ellers må jeg jo bare se på andre muligheder!



Logged

TOD UND HASS DIE S04 - BvB09 vi kommer snart tilbage til toppen!

the-moon
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Man City
« Svar #124: 17 Dec 2008, 15:07 »

Tror Veloso spiller dårligt i dit spil, fordi du bruger ham lidt fokert, Veloso er en af de bedste def midt i spillet, også bruger du ham på højre midt?

ved han på en sæson for mig, som def midt har spillet 30 kampe i pl til 7,17 hvilket er fint nok Wink
Logged

Frankovich
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Man City
« Svar #125: 17 Dec 2008, 15:23 »

Tror Veloso spiller dårligt i dit spil, fordi du bruger ham lidt fokert, Veloso er en af de bedste def midt i spillet, også bruger du ham på højre midt?

ved han på en sæson for mig, som def midt har spillet 30 kampe i pl til 7,17 hvilket er fint nok Wink


Nej det er ikke højre midt, han spiller central, gør alle mine 3 midtbane spillere, og han har primært defensive pligter..
Logged

TOD UND HASS DIE S04 - BvB09 vi kommer snart tilbage til toppen!

micki82
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Man City
« Svar #126: 17 Dec 2008, 21:30 »

hej opdate på mit city spil har solgt helt vildt mange af min spillere og samlede mig et sygt hold
2 sæson var en fiasko på grund af skader det var helt vildt røg ud af alle turneringer og måtte nøjes med en 4 plads 15-20 point efter vinderen arsenal.

men går det sygt efter 4 kampe i champions league er jeg gået videre fra gruppe spillet.

havde problemer med at score

men købte så matias fernandez og bruger nu ham på omc istedet for aguero han var elendig.

robinho ville væk har prøvet alt med får at forhandle ny kontrakt men intet hjalp.
så til sidst inden han kontrakt udløb fik jeg et bud fra portsmouth på 195 så måtte desværre sige ja.

men går det sygt efter jeg er begyndt med ny træning cesc træning.........
de udvikler sig sygt og bliver solgt på stribe til gode mio.
Logged

Schoedt
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: Man City
« Svar #127: 17 Dec 2008, 21:35 »

Ja Defour er super sej...
ved godt ved godt Balotelli ikke bliver nem, men håber.. ellers må jeg jo bare se på andre muligheder

Så ville jeg stærkt anbefale Giovanni Dos Santos
han er klasse, han bliver rigtig god med tiden og spiller godt. desuden kan man også bruge ham som kant hvis det er  Thumbs Up
Logged

korzika
Gæst
 
Sv: Man City
« Svar #128: 17 Dec 2008, 21:37 »

Jeg vil anbefale Luka Modric, han er utrolig god, for mit city hold. Smiley
Logged

Krellz
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Man City
« Svar #129: 17 Dec 2008, 21:40 »

hej opdate på mit city spil har solgt helt vildt mange af min spillere og samlede mig et sygt hold
2 sæson var en fiasko på grund af skader det var helt vildt røg ud af alle turneringer og måtte nøjes med en 4 plads 15-20 point efter vinderen arsenal.

men går det sygt efter 4 kampe i champions league er jeg gået videre fra gruppe spillet.

havde problemer med at score

men købte så matias fernandez og bruger nu ham på omc istedet for aguero han var elendig.

robinho ville væk har prøvet alt med får at forhandle ny kontrakt men intet hjalp.
 så til sidst inden han kontrakt udløb fik jeg et bud fra portsmouth på 195 så måtte desværre sige ja.

men går det sygt efter jeg er begyndt med ny træning cesc træning.........
de udvikler sig sygt og bliver solgt på stribe til gode mio.
Det lyder sygt funny.
Logged

Frankovich
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Man City
« Svar #130: 18 Dec 2008, 15:32 »

start 11'eren er som følger

                          Asenjo
          Kompany   Dunne   Richards
Zabaleta                                   Marcelo

             Veloso   Defour  Hamsik

               Robinho   Pogrebnyak

Santon

Diarra/skiftes meget med Veloso og startplads
Sakho
Garrido
Johnson
Enouha
Hart

Nogen bud på hvem jeg skal hente, mangler især i angrebet hvor Robinho har været skadet konstant!
Logged

TOD UND HASS DIE S04 - BvB09 vi kommer snart tilbage til toppen!

Viro
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: Man City
« Svar #131: 18 Dec 2008, 15:39 »

Du kan evt. hente en Gomis ?
Logged

Forza FCK !

Frankovich
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Man City
« Svar #132: 18 Dec 2008, 15:41 »

Har været inde at kigge på ham, men han er blevet solgt videre til Sevilla i vinter pausen... så de vil ikke slippe ham!
Logged

TOD UND HASS DIE S04 - BvB09 vi kommer snart tilbage til toppen!

the-moon
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Man City
« Svar #133: 18 Dec 2008, 17:19 »

Har købt Edison Cavani i mit Man City spil og han gør det faktisk glimrende, i første sæson som 21 år, scorede han 13 mål i 31 kampe og lagde op til 11 mål, og fik 7,07i gennemsnit, husk på han spillede ikke altid hele kampen og heller ikke altid fra start.
Logged

Frankovich
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Man City
« Svar #134: 18 Dec 2008, 19:02 »

Har købt Edison Cavani i mit Man City spil og han gør det faktisk glimrende, i første sæson som 21 år, scorede han 13 mål i 31 kampe og lagde op til 11 mål, og fik 7,07i gennemsnit, husk på han spillede ikke altid hele kampen og heller ikke altid fra start.

Har haft ham i tidligere spil m. Liverpool og 1 med tottenham, begge gange kunne han ikke falde til og spillede elendigt, så han er for mig uinterresant medmindre jeg er i italien eller spanien.
Logged

TOD UND HASS DIE S04 - BvB09 vi kommer snart tilbage til toppen!

Sider: 1 ... 7 8 [9] 10 11 ... 32 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010