home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 05:18:13 rodeoneerer Klubsøgnin... Unlocking the Power of...
I går kl. 22:40:08 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
Antal Registrerede Brugere: 23425
  0 Brugere, 763 Gæster Online.

Indlæg: 1132882 over 31376 Emner
Nyeste Bruger: diazkeira740
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring FM2009
| | | | |-+  Man City
0 Brugere og 7 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 6 7 [8] 9 10 ... 32 Udprint
Forfatter Emne: Man City  (Læst 98154 gange)
sneglen2003
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Man City
« Svar #105: 08 Dec 2008, 14:58 »

... Og det er noget du bestemmer? - eller hvordan hænger verden sammen?

Enig...
Logged

the-moon
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Man City
« Svar #106: 08 Dec 2008, 18:59 »

Bare fordi en dreng på højst 16 år sidder og skriver sådan noget, behøver vi jo ikke os at være ligesom ham og hoppe med på det pis han skriver,  så kan vi da bare ignorer det Wink
Logged

the-moon
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Man City
« Svar #107: 09 Dec 2008, 15:55 »

Så blev min første sæson med Man City færdig og jeg må sige, det var en sindsyg god sæson for mig.

Jeg vandt liga cuppen, i finalen spillede jeg 0-0 mod Tottenham men vandt så med 5-4 på straffespark.
skal lige siges at tottenham var det bedste hold jeg mødte, efter at have slået Barnsley, Stoke, Aston Villa, og Blackburn ud af turneringen.

i FA cuppen kom jeg til semifinalen efter at have slået Bradford, Sheffield Wednesday, Sheffield United, og Tottenham igen i kvartfinalen til FA cuppen, tabte jeg så med 1-0 på wembley til Man United, og det var fortjent nok.

I UEFA cuppen mødte jeg bla andet brøndby som jeg tæskede ud af turneringen, slog os Valencia, Everton og AS roma ud inden jeg i finalen mødte Sevilla, en kamp som sluttede 1-1 efter forlænget spilletid og på straffespark ja der vandt jeg igen med 5-4, fik 19 mio for at vinde den turnering.

I ligaen vandt jeg os det engelsk mesterskab, spillede mega godt mod de store hold hele vejen igennem, tabte kun 3 kampe til henholdsvis Chelsea, Newcastle og Blackburn alle gange på udebane.

Top 5 i ligaen

1. Man City 91 piont
2. Chelsea 88 piont
3. Arsenal 84 piont
4. Man United 83 piont
5. Liverpool 76 piont

Fulham, Stoke og Hull rykker ned.

Glæder mig allerede nu helt vildt til næste sæson hvor jeg skal spille cl.
« Seneste Redigering: 09 Dec 2008, 17:05 af the-moon » Logged

patrick J
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Man City
« Svar #108: 09 Dec 2008, 16:01 »

Sindssyg flot hvad du har opnået på bare en enkelt sæson  Thumbs Up Peace

Kan jeg bede om et SS af din trup + Transfers?
Logged

Bob Paisley til Alan Kennedy: "They shot the wrong Kennedy back in 1963!"

the-moon
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Man City
« Svar #109: 09 Dec 2008, 17:12 »

http://imageshack.dk//viewimage.php?file=/imagesfree/ZaN39071.jpg

Skal lige siges jeg har ungået mange skader og jeg jagter en som virkelig kan score mål, så har tænkt på at hente Karim Benzema.

Men tak for den fine omtale af mit spil Wink jeg bruger os en del tid på taktik og på at spille kampene, hvor andre måske gør det mere hurtigt.  Wink

Theo Walcott blev kåret til arets unge spiller, foran Micah Richards, i kan lige få et ss af ham os.

http://imageshack.dk//viewimage.php?file=/imagesfree/xIC39317.jpg

Også lige mine tranfers her

http://imageshack.dk//viewimage.php?file=/imagesfree/utE39480.jpg
« Seneste Redigering: 09 Dec 2008, 17:20 af the-moon » Logged

Yakushin
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Man City
« Svar #110: 09 Dec 2008, 17:25 »

Hold da op, det ser jo godt ud, godt gået!

Undre mig dog lidt over salget af Fernandes, i mit City spil er han uundværlig for holdet, og styre den centrale midtbane sammen med Elano, og efter 7 kampe er det blevet til 4 sejre og 3 uafgjorte... Hvilket rækker til en 2. plads i ligaen efter Man Utd.

Jeg vil selvfølgelig komme med ydeligere opdateringer, når Jeg er kommet længere ind i spillet, men kan se det er noget at levve op til.  Smiley

/Yakushin
Logged

Manchester City F.C.
Superbia In Proelia

SoAP
Gæst
 
Sv: Man City
« Svar #111: 09 Dec 2008, 17:33 »

http://imageshack.dk//viewimage.php?file=/imagesfree/ZaN39071.jpg

Skal lige siges jeg har ungået mange skader og jeg jagter en som virkelig kan score mål, så har tænkt på at hente Karim Benzema.

Men tak for den fine omtale af mit spil Wink jeg bruger os en del tid på taktik og på at spille kampene, hvor andre måske gør det mere hurtigt.  Wink

Theo Walcott blev kåret til arets unge spiller, foran Micah Richards, i kan lige få et ss af ham os.

http://imageshack.dk//viewimage.php?file=/imagesfree/xIC39317.jpg

Også lige mine tranfers her

http://imageshack.dk//viewimage.php?file=/imagesfree/utE39480.jpg

hva hedder dit skin?
Logged

the-moon
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Man City
« Svar #112: 09 Dec 2008, 17:33 »

Ja men jeg solgte ham da i mit spil ikke gjorde det så godt og han gerne vil væk, så da Marseille de bød 82 mio for ham, så sagde jeg bare ja og har jo Miguel Veloso på den def midt og der kan Kompany og Zabaleta os godt spille som reserve og de har gjort det fint. fik nemlig Veloso skadet i 2 måneder og der kunne jeg godt have brugt Fernandes, men så må jeg bare investere i en nu ;9

men ja held og lykke med dit spil hehe, i kan os lige få et screen af slutstillingen.

http://imageshack.dk//viewimage.php?file=/imagesfree/ZEg40381.bmp

BTW det er tumma skin, du kan hente det under downloads
Logged

the-moon
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Man City
« Svar #113: 09 Dec 2008, 22:27 »

Til den nye sæson har jeg lige fået 1,38 mia kroner til indkøb, så nu er planen at hente Sergio Aguero, Karim Benzema og Gareth Bale til klubben. Wink
Logged

Chriz
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Man City
« Svar #114: 10 Dec 2008, 18:28 »

Har lige læst hele tråden igennem og kommer til at tænke lidt på, hvordan går Joe Hart det hvis man sammenligner lidt med Asenjo ??
Tænkte på om i evt ville smide nogle holdinstrukser op, så det kunne give mig lidt ideer Smiley hehe
Logged

the-moon
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Man City
« Svar #115: 10 Dec 2008, 23:35 »

Altså jeg har haft Asenjo i 1 år nu, han har spillet i UEFA cuppen hvor han har gjort det godt, så har han fået spilletid i Liga cuppen og FA cuppen og 3 kampe i Premier League, hvor han har spillet skidt, og han har kun udviklet sig en lille smule, har derimod brugt Joe Hart fast i Premier League og han har spillet 35 kampe til 7,17 i gennemsnit, men han udvikler sig overhoved ikke, så nu har jeg smidt 200 mio på bordet for Igor Akinfeev som udvikler sig og er meget meget bedre end Hart og Asenjo, de kan måske nå hans niveau, ved godt Asenjo udvikler sig mest med kampe, men overvejer at leje ham ud, for når jeg skal spille CL og ligge i toppen, har jeg brug for en rigtig god målmand.
« Seneste Redigering: 10 Dec 2008, 23:40 af the-moon » Logged

the-moon
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Man City
« Svar #116: 11 Dec 2008, 14:58 »

Det her er jo helt vildt, har købt Gareth Bale, Sergio Aguero, Igor Akinfeev og Karim Benzema og brugt alle 1,38 mia jeg fik til rådighed og nu har klubben så lige givet mig 1,26 mia til, det jo heeelt vildt.

http://imageshack.dk//viewimage.php?file=/imagesfree/8vT03765.jpg
Logged

B-rock
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Man City
« Svar #117: 15 Dec 2008, 17:46 »

Tror da jeg skal starte et spil med city, hvis man har så mange penge, og kan lave et sindsygt hold!

Det lyder vildt du lige har købt Sergio Aguero og Karim Benzema  . også fået 1,26 mia købe for igen? det kan da kun være et spil man skal starte
Logged

Nu er vi her igen
De berygtede fra Vestegnen
I kamp for gul og blå
Og jeg kan mærke mit hjerte slå

Tro håb og kærlighed
Fanatismen den varer ved
Livet er fuld af valg
Brøndby IF er vores kald!

the-moon
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Man City
« Svar #118: 16 Dec 2008, 11:29 »

Husk på jeg vandt os ligaen og uefa cuppen, ved ikke om du får ligeså mange penge som hvis du blir nummer 2 eller 3, men er dog helt sikker på, du har 850 mio til at starte med og bruger du dem, får du mindst 1 mia igen til næste sæson.
Logged

Fink
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Man City
« Svar #119: 16 Dec 2008, 11:39 »

Jeg fik 1,4 mia. til 2. sæson når jeg forventede at slutte i den bedste halvdel.. 1,68 ved titelvinder Wink
Logged

"Pain is temporary, glory...lasts forever!"
-George Best

Sider: 1 ... 6 7 [8] 9 10 ... 32 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010