home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 05:18:13 rodeoneerer Klubsøgnin... Unlocking the Power of...
I går kl. 22:40:08 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
Antal Registrerede Brugere: 23425
  0 Brugere, 850 Gæster Online.

Indlæg: 1132882 over 31376 Emner
Nyeste Bruger: diazkeira740
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring FM2009
| | | | |-+  Man City
0 Brugere og 8 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 5 6 [7] 8 9 ... 32 Udprint
Forfatter Emne: Man City  (Læst 98188 gange)
sindsygt
Gæst
 
Sv: Man City
« Svar #90: 06 Dec 2008, 23:04 »

jeg har købt:

Gareht Bale
Igor Akinfeev
Mati fernandez
marek hamsik

Tror ikke jeg har købt flere, kan ikke lige huske det, og har ikke fm til at køre nu:P
Logged

the-moon
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Man City
« Svar #91: 07 Dec 2008, 00:01 »

Tror ikke det bliver i din levealder at du får kørt ham ejeren flad for penge, han ejer vist omkring 100 mia kroner.
Logged

Kongesoennen7
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Man City
« Svar #92: 07 Dec 2008, 00:13 »

Så har jeg os startet et City-spil op, med følgende indkøb:

Mario Bolatelli - 130 mio.
Sergio Asenjo - 75 mio.
John Fleck - 28 mio.
Marcelo - 42 mio.
Rafinha - 147 mio.
Miguel Veloso - 117 mio.

Klaas Jan Huntelaar - 120 mio.

Så må vi se om det bliver et HIT...

Det er nogle gode indkøb, bortset fra at jeg synes at du giver for meget for en spiller. Smiley Godt nok er du Man City, men alligevel, så skulle man prøve at spare lidt. Fx du gav 75 mio. for Asenjo og han har en frikøbs-klausul på 67,5 mio. Og har fået Balotelli for lidt under 100 mio. hver gang jeg købte ham for en klub, og tror sagtens du kunne have gjort det samme.

Men du bestemmer jo selv hvordan du bruger de penge dér. Smiley
Logged

BIFBoy88
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Man City
« Svar #93: 07 Dec 2008, 02:02 »

Det var en fejl det jeg skrev med Asenjo, Kongesoennen7, det var 65 mio. jeg skulle give for ham Wink og med hensyn til bolatelli prøve jeg mange gange at få prisen ned, men uden held. Så vil give dig ret i, at selvom man er city behøver man ikk smide rundt med pengene..Opstemt
Logged

the-moon
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Man City
« Svar #94: 07 Dec 2008, 13:03 »

Ville sq os ønske han hed bolatelli
Logged

BIFBoy88
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Man City
« Svar #95: 07 Dec 2008, 20:35 »

Ja ikk? .. det sku et federe navn...Peace
Logged

Kongesoennen7
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Man City
« Svar #96: 07 Dec 2008, 20:42 »

BIFBoy88:

Så er det bare fint nok. Smiley
Logged

DavidMadsen
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Man City
« Svar #97: 07 Dec 2008, 20:58 »

Jeg fatter brik af, at i får Balotelli.
Er det i 1. sæson?
Logged

Jebaka
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Man City
« Svar #98: 07 Dec 2008, 23:44 »

Jeg er ved at kaste op over alle de aber som vælger City med begrundelsen: Det er sjovt på grund af pengene!
Man vælger sgu da et af de hold man enten brænder for eller et hold man ser udfordringer i.
Personligt hat jeg valgt AC Milan fordi jeg brænder for dem, og fordi jeg har valgt dem altid. Jeg er loyal og vælger dem igen i år selvom de er blevet et væsentligt dårligere hold gennem årene. I løbet af 2 sæsoner skal cirka hele truppen udskiftes på grund af alderen. Det er ikke nemt når man ikke har en sugardaddy.

I er til grin City drenge.
Logged

maxwell
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Man City
« Svar #99: 08 Dec 2008, 09:42 »

Har købt:
Martin Galván (0)
Henri Saivet (55)
Fiorillo (60)
Gareth Bale (160)
Marek Hamsik (180)
Illsinho (65)
Sakho (95)
Marquinhos (110)
Bafetimbi Gómis (100)
Arshavin (115)

Opstilling
                      Gomis         Marquinhos
                               
                               Arshavin
             
               Robinho     Hamsik      Wright-Phillips
         
          Bale         Dunne       Richards     Illsinho           
Logged

White and Royal
AGF
Real Madrid

maxwell
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Man City
« Svar #100: 08 Dec 2008, 09:45 »

Jeg er ved at kaste op over alle de aber som vælger City med begrundelsen: Det er sjovt på grund af pengene!
Man vælger sgu da et af de hold man enten brænder for eller et hold man ser udfordringer i.
Personligt hat jeg valgt AC Milan fordi jeg brænder for dem, og fordi jeg har valgt dem altid. Jeg er loyal og vælger dem igen i år selvom de er blevet et væsentligt dårligere hold gennem årene. I løbet af 2 sæsoner skal cirka hele truppen udskiftes på grund af alderen. Det er ikke nemt når man ikke har en sugardaddy.

I er til grin City drenge.

Lyder som om du ødelægger dit køb af spillet hvis du vælger at spille A.C Milan hver gang du starter et spil.. Hvad med at komme ned fra IRL piedestalen også udnyt spillet så du får så meget sjov ud af det som muligt?? Nok de færreste FM spillere der altid spiller med deres favorit klubber. Så hvis du ikke har noget konstruktivt at sige kan du lige så godt smutte ud af denne tråd.. Noob.
Logged

White and Royal
AGF
Real Madrid

the-moon
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Man City
« Svar #101: 08 Dec 2008, 14:00 »

Man City er da dårligere end milan i starten af spillet, men så med de penge du har, kan du gøre dem bedre, og det synes jeg personligt er ret sjovt, og husk på pengene er en stor del af fodbold, desværre.
Logged

Fink
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Man City
« Svar #102: 08 Dec 2008, 14:03 »

Jeg er ved at kaste op over alle de aber som vælger City med begrundelsen: Det er sjovt på grund af pengene!
Man vælger sgu da et af de hold man enten brænder for eller et hold man ser udfordringer i.
Personligt hat jeg valgt AC Milan fordi jeg brænder for dem, og fordi jeg har valgt dem altid. Jeg er loyal og vælger dem igen i år selvom de er blevet et væsentligt dårligere hold gennem årene. I løbet af 2 sæsoner skal cirka hele truppen udskiftes på grund af alderen. Det er ikke nemt når man ikke har en sugardaddy.

I er til grin City drenge.

Nu tager jeg lige City-drengene i forsvar (Selvom jeg er United-mand).. Hva vil du så gøre når man "løber tør" for klubber man brænder for eller klubber som man kan se er passende udfordringer i?
Logged

"Pain is temporary, glory...lasts forever!"
-George Best

Schjelde
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Man City
« Svar #103: 08 Dec 2008, 14:11 »

Jeg er ved at kaste op over alle de aber som vælger City med begrundelsen: Det er sjovt på grund af pengene!
Man vælger sgu da et af de hold man enten brænder for eller et hold man ser udfordringer i.
Personligt hat jeg valgt AC Milan fordi jeg brænder for dem, og fordi jeg har valgt dem altid. Jeg er loyal og vælger dem igen i år selvom de er blevet et væsentligt dårligere hold gennem årene. I løbet af 2 sæsoner skal cirka hele truppen udskiftes på grund af alderen. Det er ikke nemt når man ikke har en sugardaddy.

I er til grin City drenge.

Efter en lille halv sæson i Milan fik jeg lidt over en halv milliad til at købe for. Sååååå  Peace
Logged

Bobogol
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Man City
« Svar #104: 08 Dec 2008, 14:39 »

Man vælger sgu da et af de hold man enten brænder for eller et hold man ser udfordringer i.

... Og det er noget du bestemmer? - eller hvordan hænger verden sammen?
Logged

Sider: 1 ... 5 6 [7] 8 9 ... 32 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010