Hr-vild
Lilleputspiller
|
|
Hvorfor kan man ikke se ansigterne på spillerne kan kun se maven og ned
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Dasmessi
Gæst
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Hr-vild
Lilleputspiller
|
|
Hvor skal den kopiers hen ?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Dasmessi
Gæst
|
|
Bar ind i Sports Interactive - Football Manager 2009 - Så kopierer du den bare der hvor mapperne er med Games, Matches osv.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Hr-vild
Lilleputspiller
|
|
Skal jeg slukke computeren eller trykke på noget i instilligerne
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
JeppeA
|
|
Hvor skal MOD ligge ?
|
|
|
|
|
|
Kunne du tænke dig at blive den uofficielle Danmarksmester i Football Manager 2012 samt vinde utrolige lækre præmier? Så tjek de forskellige challenges her: DM i FM - Info + ChallengesVi er nu oppe på 31 deltagere!
|
|
|
|
|
Brodtgaard
|
|
Hvor skal MOD ligge ?
Den skal ligge her: C:\Dokumenter\Sports Interactive\Football Manager 2009\ Det står også på siden hvor du downloadede den 
|
|
|
|
|
|
Put your hands down my pants, and I´ll bet you´ll feel nuts
|
|
|
|
|
JeppeA
|
|
Ja har jeg gjort nu, men kan ikke se ansigtet fra næsen og opefter på billederne?
|
|
|
|
|
|
Kunne du tænke dig at blive den uofficielle Danmarksmester i Football Manager 2012 samt vinde utrolige lækre præmier? Så tjek de forskellige challenges her: DM i FM - Info + ChallengesVi er nu oppe på 31 deltagere!
|
|
|
|
|
Brodtgaard
|
|
Det kunne godt tyde på at den ligger forkert eller ikke er udpakket. Har du udpakket filen med f.eks WinRar ?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
JeppeA
|
|
Har udpakket den som jeg har gjort. .. skal man også udpakke MOD?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Brodtgaard
|
|
Ja, du skal udpakke MOD'en til den sti jeg skrev ovenfor.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Brodtgaard
|
|
Citat fra tturbo1's guide: "Næsten alt grafik, man downloader, er pakkede RAR-filer. Det kræver, at man har WinRar eller tilsvarende pakkeprogram til at pakke filen ud med"
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
JeppeA
|
|
Det virker nu Godt nok off-topic, men nogle der kan få de nye skins til at virke?: (:
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Brodtgaard
|
|
Det var godt...  Ja jeg har hentet et skin der hedder Flex, og det virker fint! Her er lige en prøve: 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|