home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 20:38:18 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
25 Jul 2024, 08:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
Antal Registrerede Brugere: 23425
  2 Brugere, 990 Gæster Online.

Indlæg: 1132879 over 31375 Emner
Nyeste Bruger: diazkeira740
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Omklædningsrummet FM2009
| | | | |-+  patch 9.2.0 er kommet !
0 Brugere og 4 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 7 8 [9] Udprint
Forfatter Emne: patch 9.2.0 er kommet !  (Læst 27499 gange)
2730lillemand
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: patch 9.2.0 er kommet !
« Svar #120: 20 Dec 2008, 18:02 »

tror jeg venter med at installere patch Wink!
Logged

Mernild
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: patch 9.2.0 er kommet !
« Svar #121: 20 Dec 2008, 18:14 »

Får man noget ud af at starte et nyt save ? Eller er ALT save-game kompatibel
Logged

Kunst77
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: patch 9.2.0 er kommet !
« Svar #122: 20 Dec 2008, 18:38 »

Installerer de nye patch og start så et nyt spil
Logged

I love the red I love the white I love Manutd:)

Christopher10
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: patch 9.2.0 er kommet !
« Svar #123: 21 Dec 2008, 15:15 »

hey .
Jeg har hentet den nye Patch 9.2.0, men den virker ikke, det eneste den har gjort er at ødelægge mit spil, for hver gang jeg begynder at indlæse til et nyt spil går det helt i sort og oppe i hjørnet står der (svarer ikke) og det eneste man så kan gøre er at lukke det ned, jeg har prøvet at afinstallere spillet og har slettet den hentede patch men intet hjælper, for den bliver ved med det :S ..
er det fordi Patchen har lagt sig et sted på computeren som jeg ikke har fundet, siden den bliver ved med at irreterre mit spil ?

Please hjælp, eller kan jeg jo ikke spille Opstemt
Logged


JKJ
Gæst
 
Sv: når patch 9.0.2 kommer
« Svar #124: 24 Dec 2008, 13:32 »

Nu har jeg kun spillet ca 1½ sæson, men har endnu ikke haft en eneste skader der har været længere end 2 mdr og dem har jeg så kun haft en enkelt af  Peace
Nogle gange sidder jeg næsten og venter på en skade så jeg kan få lidt rotation ind på holdet, er nemlig ikke sågod til det selv  Wink

Men har udover den ene "lange" skade vel ikke haft ret mange der har været længere end 14 dage og det er bestemt ikke noget der sker hver måned...

Det andet kan jeg heller ikke nikke genkendende til, det har jeg slet ikke oplevet  Peace

Har som tidligere skrevet ikke haft de storre problemmer med skader... men så henter man lige den nye patch og så vælter de nærmest ned over en!!

Over 3 uger henter jeg lige en 4-5 mdr skade til Macha, 3 mdr til Higuain og 3 mdr til Gerrard!! Ikke at det har gjort alverden endnu, andre har bare taget over og taget ansvar men man kan da undre sig en smule at det sker når man henter en ny patch  Ubeslutsom
Logged

enged
Gæst
 
Sv: patch 9.2.0 er kommet !
« Svar #125: 24 Dec 2008, 13:42 »

Vi kan så konstatere at det er alle dem som SI ikke kan lide der får en masse skader, jeg har ikke oplevet at jeg har fået flere skader end i den foregående patch, dog er det de samme spillere der bliver skadet hele tiden. I et save sendte jeg Messi til FCK, men han startede med at blive skadet to måneder, derefter spillede han 4-5 fantastiske kampe, som man kan forvente når det er sasliga bold crazy, men så røg han lige ud en måneds tid, jeg tror at han højest nåede at spille 25 kampe i alle turneringer for mig på den sæson.
Logged

Webber-XX
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: patch 9.2.0 er kommet !
« Svar #126: 24 Dec 2008, 13:45 »

Synes der er alt for mange skader i FM09 - måske det bare er en drillenisse :-P
Logged

Succes is Temporary - Loyalty is Forever

badazz
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: patch 9.2.0 er kommet !
« Svar #127: 12 Jan 2009, 13:57 »

Jeg kan ikke lige gennemskue udfra de kommentarer jeg har set om spillet virker som det skal efter man installerer patchen. Og vil man kunne fortsætte med ens save game bagefter?
Logged

Caspper
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: patch 9.2.0 er kommet !
« Svar #128: 12 Jan 2009, 14:00 »

Den virker helt perfekt..
Logged

Niicklas12
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: patch 9.2.0 er kommet !
« Svar #129: 12 Jan 2009, 14:05 »

Jeg kan ikke lige gennemskue udfra de kommentarer jeg har set om spillet virker som det skal efter man installerer patchen. Og vil man kunne fortsætte med ens save game bagefter?

altså, football manager 2009 er der 2 muligheder hvorved du kan installere spillet. du kan endten installere via steam eller unisoft(eller hvad det nu hedder).

hvis du har installeret dit spil via steam skulle den gerne opdatere de patches der kommer af sig selv. Hvis du har valgt den anden mulighed, så henter du patchen, ligger den på skrivebordet, og dobbeltklikker på den, derefter opdatere den dit fm, og patchen er instaleret.

Og ja, du kan godt spille videre på dine saves.
Logged

badazz
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: patch 9.2.0 er kommet !
« Svar #130: 12 Jan 2009, 14:09 »

Jeg har godt nok installeret via steam, men jeg starter det op manuelt nu.
Af samme grund er jeg ved at downloade patchen manuelt.
Men det var mest mine save games jeg var nervøs for  Opstemt
Logged

unicum
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: patch 9.2.0 er kommet !
« Svar #131: 12 Jan 2009, 14:13 »

Vi kan så konstatere at det er alle dem som SI ikke kan lide der får en masse skader, jeg har ikke oplevet at jeg har fået flere skader end i den foregående patch, dog er det de samme spillere der bliver skadet hele tiden. I et save sendte jeg Messi til FCK, men han startede med at blive skadet to måneder, derefter spillede han 4-5 fantastiske kampe, som man kan forvente når det er sasliga bold crazy, men så røg han lige ud en måneds tid, jeg tror at han højest nåede at spille 25 kampe i alle turneringer for mig på den sæson.

Nu lige med Messi kan du med genie scout gå ind og se på spillerne og han har som en af hans skjulte stats Injury Proneness og den ligger ret højt så vidt jeg husker 17-18 stykker (ud af de 20 self)
Så med ham er det en af grundene. Men føler stadig lidt med dig, har lige hentet guardado og han røg ud i et halv år i sin første kamp for mig Skuffet((
Logged

//--- Never argue with an idiot. They will drag you down to their level and beat you on experience. ---\\

Sider: 1 ... 7 8 [9] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010