home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 22:40:08 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
25 Jul 2024, 08:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
Antal Registrerede Brugere: 23425
  0 Brugere, 779 Gæster Online.

Indlæg: 1132881 over 31375 Emner
Nyeste Bruger: diazkeira740
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Omklædningsrummet FM2009
| | | | |-+  patch 9.2.0 er kommet !
0 Brugere og 14 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 [3] 4 5 ... 9 Udprint
Forfatter Emne: patch 9.2.0 er kommet !  (Læst 27592 gange)
naRf
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: når patch 9.0.2 kommer
« Svar #30: 17 Dec 2008, 12:33 »

Den kommer mellem d. 12.-30. februar. Det vil jeg godt sætte 100 kr på!
Logged

maxwell
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: når patch 9.0.2 kommer
« Svar #31: 17 Dec 2008, 12:35 »

WOW! Vi er 4 der synes det er godt spil  Peace

Jeg kører med standard træningsprogrammet i spillet, og det fungerer rigtig godt. Det er kun i kampe, hvor modstanderen går efter at skade mine spillere, at jeg får mange. Ellers får jeg et meget realistisk antal.

Men DNE, du siger noget, med hensyn til målmændene. De har en fantastisk evne til at lave assists med deres udspark. Det har jeg også lagt mærke til! Generelt lange bolde fra de bagerste kæder er primær årsag til mange mål. Har man en angriber der er hurtig med en god førsteberøring, så kan man godt score mange mål  Wink

Men det er nok det eneste, jeg ville sige er urealistisk. Ellers har jeg intet på stående fod at klage over.

Flot i er 4, du burde måske overveje at slå udtrykket "Overdrivelse fremmer forståelsen" op, og der vil du opdage at hele min kommentar selvfølgelig er stærkt overdrevet, men at det som sagt, er for at udtrykke den utilfredshed som jeg har med spillet. Med hensyn til dine "4", som sikkert kan blive til 100, så overvej hvor mange tråde,indlæg og ja nærmest forummer der er oprettet bare pga. utilfredsheden med spillet. Så kan du måske sætte dine egne oplevelser lidt i perspektiv, Plutonium.
Logged

White and Royal
AGF
Real Madrid

JKJ
Gæst
 
Sv: når patch 9.0.2 kommer
« Svar #32: 17 Dec 2008, 12:41 »

Flot i er 4, du burde måske overveje at slå udtrykket "Overdrivelse fremmer forståelsen" op, og der vil du opdage at hele min kommentar selvfølgelig er stærkt overdrevet, men at det som sagt, er for at udtrykke den utilfredshed som jeg har med spillet. Med hensyn til dine "4", som sikkert kan blive til 100, så overvej hvor mange tråde,indlæg og ja nærmest forummer der er oprettet bare pga. utilfredsheden med spillet. Så kan du måske sætte dine egne oplevelser lidt i perspektiv, Plutonium.

Nu er det som regel kun dem der har problemmer man hører om... og mange af dem der har problemmer af den ene eller anden art opretter flere tråde...

Skulle flertallet så også oprette en tråd om hvor godt de synes spillet er, for jeg vil væde med at der er flere tilfredse brugere end der er utilfredse!

Og hvis man så desuden er så utilfreds med spillet når det udkommer år efter år kan man jo godt undre sig over at man så stadig bliver ved med at købe spillet...
Logged

maxwell
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: når patch 9.0.2 kommer
« Svar #33: 17 Dec 2008, 12:46 »

Nu er det som regel kun dem der har problemmer man hører om... og mange af dem der har problemmer af den ene eller anden art opretter flere tråde...

Skulle flertallet så også oprette en tråd om hvor godt de synes spillet er, for jeg vil væde med at der er flere tilfredse brugere end der er utilfredse!

Og hvis man så desuden er så utilfreds med spillet når det udkommer år efter år kan man jo godt undre sig over at man så stadig bliver ved med at købe spillet...

Der er skam oprettet tråde som fortæller hvor godt spillet er.. Glædestråden osv. Så det er ikke fordi den mangler. Men kan sagtens se din pointe, men er et spil ikke dårligt hvis bare 20% af dem der spiller det synes det er for bugged? jeg siger ikke flertallet mener det er bugged, men hvis bare 20% mener et spil er for bugged så er det da til grin.
Med hensyn til at jeg køber spillet år efter år så er det fordi at forskellen fra 2007 til 2008 var enorm, og 2008 so far har været det beste i rækken af spil, så hvad med at stoppe med at sutte diller på SI og giv dem den kritik de fortjener så de ikke laver de her fejl igen, evt. når 2010 versionen kommer næste år?
Logged

White and Royal
AGF
Real Madrid

JKJ
Gæst
 
Sv: når patch 9.0.2 kommer
« Svar #34: 17 Dec 2008, 13:01 »

Der er skam oprettet tråde som fortæller hvor godt spillet er.. Glædestråden osv. Så det er ikke fordi den mangler. Men kan sagtens se din pointe, men er et spil ikke dårligt hvis bare 20% af dem der spiller det synes det er for bugged? jeg siger ikke flertallet mener det er bugged, men hvis bare 20% mener et spil er for bugged så er det da til grin.
Med hensyn til at jeg køber spillet år efter år så er det fordi at forskellen fra 2007 til 2008 var enorm, og 2008 so far har været det beste i rækken af spil, så hvad med at stoppe med at sutte diller på SI og giv dem den kritik de fortjener så de ikke laver de her fejl igen, evt. når 2010 versionen kommer næste år?

Det er jo så bare svært at give kritik af noget man ikke har oplevet!!

Desuden har de deres eget forum hvor man kan poste alt det kritik man har lyst til, jeg tvivler på at de kigger herind for at læse om de fejl der evt er i spillet!! Der kan du jo evt starte da du jo åbenbart ikke gider sutte diller på SI. Og det er da alt andet bedre at gå direkte til kliden fremfor der er nogle mellemled...
Logged

GhettoKlinac
Gæst
 
Sv: når patch 9.0.2 kommer
« Svar #35: 17 Dec 2008, 13:04 »

http://community.sigames.com/showpost.php?p=2308071&postcount=22

Patchen skulle komme i morgen 18 December, dog kan den blive udskudt 1-2 dage hvis de føler den ikke er færdig endnu! Opstemt
Logged

eucalyptus
Gæst
 
Sv: når patch 9.0.2 kommer
« Svar #36: 17 Dec 2008, 13:10 »

Den kommer mellem d. 12.-30. februar. Det vil jeg godt sætte 100 kr på!
Så er jeg glad for at blive 100 kr rigere funny Thumbs Up Hævet Øjenbryn
Logged

maxwell
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: når patch 9.0.2 kommer
« Svar #37: 17 Dec 2008, 13:13 »

Det er jo så bare svært at give kritik af noget man ikke har oplevet!!

Desuden har de deres eget forum hvor man kan poste alt det kritik man har lyst til, jeg tvivler på at de kigger herind for at læse om de fejl der evt er i spillet!! Der kan du jo evt starte da du jo åbenbart ikke gider sutte diller på SI. Og det er da alt andet bedre at gå direkte til kliden fremfor der er nogle mellemled...

Tvivler du helt ærligt på at de kigger ? jeg tror sku de kigger, jeg tror de kigger rigtigt meget, det er deres eneste kilde til at kunne rette fejlene.
Logged

White and Royal
AGF
Real Madrid

g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: når patch 9.0.2 kommer
« Svar #38: 17 Dec 2008, 13:14 »

Det er min klare fornemmelse at der er masser der synes at spillet er udmærket, men det er som altid dem der brokker sig der råber højest.

Spillet har naturligvis sine fejl, men at sige at det var uspilleligt inden første patch er i hvert fald en overdrivelse af dimensioner.

Nu er 2. patch lige på trapperne, og props til SI for at få dem lavet så hurtigt. De sniger jo ikke bugs ind med vilje for at irritere jer...
Logged



Claudio
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: når patch 9.0.2 kommer
« Svar #39: 17 Dec 2008, 13:15 »

Jeg har heller ikke oplevet alle de fejl, folk taler om. Synes det er absurd at brokke sig over en skade eller to.
Logged

Der er sgu da ingen, der ryger mentholsmøger

Claudio
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: når patch 9.0.2 kommer
« Svar #40: 17 Dec 2008, 13:17 »

drop nu jeres snak om at det er svært at få angribere til at score...
det er det også i virkeligheden...
Logged

Der er sgu da ingen, der ryger mentholsmøger

maxwell
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: når patch 9.0.2 kommer
« Svar #41: 17 Dec 2008, 13:19 »

Det er min klare fornemmelse at der er masser der synes at spillet er udmærket, men det er som altid dem der brokker sig der råber højest.

Spillet har naturligvis sine fejl, men at sige at det var uspilleligt inden første patch er i hvert fald en overdrivelse af dimensioner.

Nu er 2. patch lige på trapperne, og props til SI for at få dem lavet så hurtigt. De sniger jo ikke bugs ind med vilje for at irritere jer...

Hvis du nu købte en computer der var virus på fra starten og du skulle vente 1 måned med at bruge den indtil det rigtige tool til at fjerne virussen kom på gaden ville du så ikke være utilfreds? det er hvad nogle brugere af FM09 oplever lige nu, konstant spilcrash efter en del af et spil. Overvej lige den, også kan du måske forstå hvorfor nogle "råber så højt". Og ja selvom det er utilfredsstillende med så bugget et spil fra start, er det flot at de har fået 2 patches ud på 1½ måned. Men det siger vel også bare hvor meget det var nødvendigt at blive rettet op på.
Logged

White and Royal
AGF
Real Madrid

Mika Karppinen
Gæst
 
Sv: når patch 9.0.2 kommer
« Svar #42: 17 Dec 2008, 13:27 »

Mener nu ikke at Patch 9.0.2 behøver at udkommer, da FM09 er det mest realistiske managerspil jeg nogensinde har haft(langt mere end alle CM og især FM08).

Jeg vil ihvert fald ikke selv hente den.
Logged

JKJ
Gæst
 
Sv: når patch 9.0.2 kommer
« Svar #43: 17 Dec 2008, 13:28 »

Tvivler du helt ærligt på at de kigger ? jeg tror sku de kigger, jeg tror de kigger rigtigt meget, det er deres eneste kilde til at kunne rette fejlene.

Det kan da godt være de kigger, men så skal de jo til at have det oversat fra dansk, serbo-kroatisk, finsk, tjekkisk osv... Og det tror jeg helt ærligt ikke de gider spille tid og penge på når de har deres eget forum...

Der er jo netop en grund til de har deres forum, nemlig at man kan komme med indput, positive som negative...
Logged

g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: når patch 9.0.2 kommer
« Svar #44: 17 Dec 2008, 13:28 »

Som sagt mener jeg absolut ikke at spillet har været uspilleligt fra starten, hvorfor din sammenligning med en "virus" ikke holder stik.

Mange har oplevet problemer, men langt de fleste af disse er der kommet løsninger på, både herinde og på SIgames' side hvis man lige søger lidt. Disse problemer har som regel haft noget med brugerens computer/grafikkort og opsætning at gøre, og altså ikke noget med spillet som sådan.

Hvis alle disse sorteres fra, er jeg sikker på at det er et minimalt fåtal af brugere der har haft et "uspilleligt" spil.
Logged



Sider: 1 2 [3] 4 5 ... 9 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010