Velkommen
Gæst
SENEST AKTIVE EMNER
Dato
Forfatter
Forum
Emne
30 Okt 2024, 07:58
Kenitho
Challenges
The real SAF Challenge
29 Okt 2024, 18:26
andersnomanni
Blogs
SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05
Broen13
Blogs
Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05
Bubbles
Blogs
#2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31
Svartowiz
Omklædning...
Sommer opdatering
10 Okt 2024, 15:45
Svartowiz
Skadestuen
Spil uden Steam
24 Sep 2024, 14:27
Broen13
Omklædning...
Underlige ting
Antal Registrerede Brugere:
23444
0 Brugere, 599 Gæster Online.
Nyeste Bruger:
keiraupton91
FORUM
FmFreaks Forside
Forum: Andet
Kategori: Fodbold
Sven-Göran kommer til at koste England VM??
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider:
[
1
]
2
Forfatter
Emne: Sven-Göran kommer til at koste England VM?? (Læst 2183 gange)
MartinBeyer
Gæst
Sven-Göran kommer til at koste England VM??
«
:
02 Maj 2006, 14:17 »
Efter al balladen med Sven-Görans pinlige "hjemmevideo", nu er faldet lidt til ro, kunne man håbe at der er kommet lidt fokus på, hvad det kommer til at handle om til sommer. Men tror i at spillerne ikke tænker over hvad han har siddet og sagt? Jeg ville ikke have det godt med at min træner ikke står 100 % bag mig og holdet. Efter min mening skulle det engelske fodbold forbund have fyret Svennie og fundet en afløser. Fuck om han er lige så kvalifiseret. Drengene ved godt hvordan man spiller fodbold. Det er opbakningen der tæller under en slutrunde - se bare EM92.
Hvad siger i?
Acido
FmFreaks Crew
(Programmør)
Sv: Sven-Göran kommer til at koste England VM??
«
Svar #1:
02 Maj 2006, 14:29 »
Vil sige at Sven-Göran har alt mulig grund til at være utilfreds med de engelske spilleres indsats gennem de sidste par år.. Men skal selvfølgelig ikke offentligøre det hehe.
Syntes eller andet sted at det er fair nok at de har fået en opsang, så må de jo vise ham under VM at han tager fejl
MartinBeyer
Gæst
«
Svar #2:
02 Maj 2006, 14:47 »
Okay. Internationalt set, har de engelske spillere ikke imponeret.
Men på klubplan har de været suveræne. Chelsea har været med i toppen i nogle år nu, men mangler stadig ligedet sidste for at være suveræne. Arsenal er stadig med i kampen om Champoins League trofæet og Middlesbrough er i finalen om Uefa cuppen. Og så er der jo Liverpool der leverede end af de bedste præstationer, i champions League regi, nogensinde. Det er da ikke så ringe endda...?
Men der er selvfølgelig ikke meget at juble over hvis man sidder med sine Man Utd briller på...
JosepGuardiola
Gæst
«
Svar #3:
02 Maj 2006, 15:12 »
Citat af: MartinBeyer 02 Maj 2006, 14:47
Okay. Internationalt set, har de engelske spillere ikke imponeret.
Men på klubplan har de været suveræne. Chelsea har været med i toppen i nogle år nu, men mangler stadig ligedet sidste for at være suveræne.
Nu er det jo heller ikke fordi, at Chelsea er fuldstændig indvaderet af engelske landsholdsspillere, så dette er knap så brugeligt.
Arsenal er stadig med i kampen om Champoins League trofæet og Middlesbrough er i finalen om Uefa cuppen.
Arsenal har ofte ingen engelske spillere blandt de første 11. Middlesbrough har en del englændere, men enten er de stoppet, er for gamle, eller så er der bare bedre alternativer i stedet for spillerne fra Middlesbrough.
Og så er der jo Liverpool der leverede end af de bedste præstationer, i champions League regi, nogensinde. Det er da ikke så ringe endda...?
Sikkert nok ikke, men igen har de heller ikke de store engelske spillere. Steven Gerrard, Jamie Carragher og nogle få andre, men resten, af de gode, er da fra udlandet af. Altså ikke noget man kan bruge til en dyt.
I det hele taget, synes jeg det er sjovt, at du nævner de hold, som du nu gør. IMO er det disse hold der ødelægger engelsk landsholdsfodbold. De plukker de bedste engelske spillere, og ellers finder de spillere fra udlandet. De resterende engelske spillere, må tage til takke med at spille i lavere rangerede klubber, der ligger på et niveau under Chelsea, Man Utd, Arsenal og Liverpool.
Skulle de endelig komme ind på en af disse hold, vil de sikkert nok også blive ødelagt af, at spille for meget på bænken osv. Lad os f. eks. kigge på Joe Cole. Ikke at han er "ødelagt" eller noget, men grundet den store konkurrence på holdet osv, starter han tit og ofte ude. Hvis en spiller som ham, nu fik fast spilletid i CFC, er jeg sikker på, at han ville være en del bedre.
Citat
DNE
Landsholdsspiller
«
Svar #4:
02 Maj 2006, 15:39 »
Hvis der er noget der kommer til at koste England VM, så er det England selv.
For det første er Englændere generelt hurtige til at udpege en frelser, der som oftest ikke helt formår at leve op til forventningerne, enten på grund af for mange skader, for lidt rutine eller simpelthen fordi han ikke har den klasse man troede. Med andre ord, Englænderne har en tendens til at overvurdere deres spillere, så holdet på papiret kommer til at se farligere ud, end det egentlig er.
Samtidig er de Engelske klubbers succes, som regel baseret på ikke-Engelske spillere, f.eks. startede Real med flere Englændere i Champions League kampene mod Arsenal, end Arsenal gjorde (så vidt jeg lige erindrer).
Mange Engelske talenters udvikling går som regel også i stå, når de er ved at vokse fra den klub de spiller i, simpelthen fordi de Engelske klubber forlanger overpriser for deres spillere, set i forhold til resten af verden, så de få der kommer afsted, kommer til de rige klubber, hvor de så pænt må finde sig til rette på bænken, eller ligefrem på reserveholdet.
Der er selvfølgelig stadig Engelske spillere, der slipper igennem nåleøjet, og udvikler sig til verdensklasse spillere, men ikke nok til at det for alvor kan gøre England farlige i slutrunderne.
Sådan ser jeg i hvert fald på det.
MartinBeyer
Gæst
«
Svar #5:
02 Maj 2006, 15:47 »
Joe Cole - chelsea
John Terry - chelsea
Frank Lampard - Chelsea
Shaun-Wright Phillips - Chelsea
Glen Johnson - Chelsea
Wayne Bridge - Fulham(loan fra chelsea)
Sol Campell - Arsenal
Ashley Cole - Arsenal
Jamie Carragher - Liverpool
Steven Gerrard - Liverpool
Peter Crouch - Liverpool
Scott Carson - Liverpool
Stephen Warnock
Stewart Downing - Middlesbrough
Gareth Southgate - Middlesbrough
Disse spillere er alle nævnt på FA's side som folk der skal med til VM. Det er da meget godt af nogle hold der ikke skulle have nogen landsholdsspillere.
..
JosepGuardiola
Gæst
«
Svar #6:
02 Maj 2006, 15:48 »
Citat af: MartinBeyer 02 Maj 2006, 15:47
Joe Cole - chelsea
John Terry - chelsea
Frank Lampard - Chelsea
Shaun-Wright Phillips - Chelsea
Glen Johnson - Chelsea
Wayne Bridge - Fulham(loan fra chelsea)
Sol Campell - Arsenal
Ashley Cole - Arsenal
Jamie Carragher - Liverpool
Steven Gerrard - Liverpool
Peter Crouch - Liverpool
Scott Carson - Liverpool
Stephen Warnock
Stewart Downing - Middlesbrough
Gareth Southgate - Middlesbrough
Disse spillere er alle nævnt på FA's side som folk der skal med til VM. Det er da meget godt af nogle hold der ikke skulle have nogen landsholdsspillere.
..
Men så kan du stille dig selv spørgsmålet, der lyder på: Hvor meget spilletid får disse?
MartinBeyer
Gæst
«
Svar #7:
02 Maj 2006, 15:56 »
Jamen der er et startende forsvar, to startende på midtbanen og én i angrebet, nu hvor Rooney er skadet og Owen knapt nok er klar. Jeg kan godt se hvad i mener, men min pointe er at de engelske succes-hold ikke er fuldstændig blottede for engelske spillere.
Iøvrigt mener jeg stadig at Sven-Göran's mange skandaler har svækket tilliden til ham på det Engelske hold. Det var ikke et spørgsmål om at han ville sætte holdet på plads, men at Svennie ikke ved bedre...
Det kan ikke undgå at blive bragt på banen i omklædningsrummet, når England er bagud 3 -0 mod Trinidad.
DNE
Landsholdsspiller
«
Svar #8:
02 Maj 2006, 16:16 »
Joe Cole - chelsea - Rotationsspiller
John Terry - chelsea - Fast
Frank Lampard - Chelsea - Fast, men ved at være godt brugt
Shaun-Wright Phillips - Chelsea - Øh, er han ikke så langt ude på fløjen, at han som regel opholder sig på den gale side af sidelinien (læs bænken)
Glen Johnson - Chelsea - Rotationsspiller
Wayne Bridge - Fulham(loan fra chelsea) - Hvis han er så fantastisk, hvorfor så leje ham ud
Sol Campell - Arsenal - Mig bekendt er det ikke just topform der præger ham lige for tiden
Ashley Cole - Arsenal - I alt 9 optrædender i Premier League i år, to af dem startende på bænken
Jamie Carragher - Liverpool - Fast
Steven Gerrard - Liverpool - Fast
Peter Crouch - Liverpool - 6 kasser i Premier League, hmmmm
Scott Carson - Liverpool - 9 førsteholdskampe
Stephen Warnock - Kender ham ikke rigtig, så ham vil jeg ikke udtale mig om
Stewart Downing - Middlesbrough - Kan jeg ikke rigtig finde noget statistik på så jeg lader tvivlen komme Middlesbrough spillerne til gode, dog har de ud over UEFA Cuppen, ikke just væltet sig i succes på det seneste.
Gareth Southgate - Middlesbrough - Se ovenfor.
Hvis disse spillere skulle være Englands frelsere, så illustrerer det vel egentlig meget godt hvad jeg skrev tidligere, omkring hvordan Englænderne har det med at overvurdere sine spillere.
Ali
Reserveholdsspiller
«
Svar #9:
02 Maj 2006, 19:39 »
DNE har ret imo. Englændernes største problem er dem selv, da News of the World konstant skaber intriger og kaos med fx afslørerende kommentarer fra Svennis om spillerne, Rooneys forhold til hans kæreste etc.
En anden kæmpe faktorer er uden tvivl, at de ikke ved, hvor de selv ligger, som DNE så fint pointerer. De er jo pavestolte over at have slået et argentisk B-hold, og de blev som sådan spillet ud af banen, indtil Riquelme blev udskiftet - men det glemmer aviserne. Det, de ikke glemmer, er, at de "vandt" kampen, og det gør dem så åbenbart til VM-favoritter.
DeBuur
Manager
«
Svar #10:
02 Maj 2006, 20:35 »
England har et godt hold - Ferdinand og Terry er måske det stærkeste midter forsvar også er der jo også King som reserve.
Men det står skidt til på backs pladserne.
Så er der jo en stærk midtbane hvor især Gerrard - Lampard og Beckham har kvaliteterne - Joe Cole og Wright-Phillips kan blive nogle af de spillere der får deres gennembrud.
Rooney skal blive klar ellers mener jeg det er her Englænderne har et kæmpe problem !
Men der er også et andet problem nemlig Målmændene - der er flere gode spillere men inger der er noget særligt.
Men det aller største problem er spillernes indstilling - er de fokuserede nok eller er de mætte af deres succes i klubberne og deres kanon høje lønninger ! Jeg tror desvære ikke de har mentaliteten til at vinde turneringen desuden er der jo verdens mest vanvittige presse - en presse der elsker at gøre dem til helte - men samtidig vil gøre alt for at fremstille dem som tabere - det kan være dråben der gør at England ikke vinder VM også er der jo lige et par hold som er bedre og her tænker jeg især på Brazil og Argentina mens et hold som Spanien også kan overraske
YNWA
United-styrer
Gæst
«
Svar #11:
02 Maj 2006, 20:48 »
Jeg har svært ved at sige, hvorvidt Svennis' opførsel påvirker Englands chancer ved VM, men til diskussionen om truppens styrke, så finder jeg den endda rigtig stærk, og hvis de får spillet til at flyde, hvilket jeg tvivler stærkt på, så har de en chance.
På målmandsposten har de et par stykker at tage af. Paul Robinson er vel deres førstevalg, og der må man sige, at han er en ganske habil målmand, men dog ikke blandt slutrundens stærkeste.
I forsvaret er de næsten verdens stærkeste landshold. Deres midterforsvar bestående af Rio Ferdinand og John Terry kan ingen komme i nærheden af og med Jamie Carragher og Ledley King som reserver, ser de uhyggeligt stærke ud derinde. På venstre backen kan man fra min side set ikke vurdere, at de er svage. Ganske vist har Ashley Cole ikke haft sin bedste sæson, langt fra, men stadig er han en fremragende spiller og en af de bedste på sin plads. I højre side er det Gary Neville. Tja, nogen stor spiller er han absolut ikke, men han gør da en stabil indsats til trods for sine tekniske mangler.
Igen på midtbanen ligner England et rigtig stærkt hold. Det er fortsat i midten, at der for alvor sættes trumf på med to af verdens bedste centrale midtbanespillere, Frank Lampard og Steven Gerrard. De to vil kunne styre midtbanen mod næsten alle hold. På højrefløjen er det David Beckham eller Shaun Wright-Phillips. Umiddelbart synes jeg, at Wright-Phillips er den bedste spiller, men han får jo ikke meget spilletid i Chelsea, så Beckham får sandsynligvis lov, da han også er holdets anfører. Jeg har aldrig ment, at han var fantastisk, men han kæmper for det og har trods alt et fremragende spark. I den modsatte side ser de bedre ud med Joe Cole som det klare valg foran Stewart Downing. Cole er en sublim spiller, og når han er bedst, er han virkelig flyvende.
I angrebet har de problemer, hvis ikke Wayne Rooney bliver klar, men gør han det, har de et særdeles fremragende angreb også. De to hurtige spillere kan sammen gøre livet surt for mange forsvarsspillere.
På papiret har England fra mig at se klart et hold, som burde spille med om titlen. De kommer bare næppe til det, men efter min mening kan man ikke tilskrive Svennis al skylden, selvom han naturligvis har sin andel.
Hawkins
FmFreaks' Venner
«
Svar #12:
02 Maj 2006, 21:18 »
Citat af: United-styrer 02 Maj 2006, 20:48
Ganske vist har Ashley Cole ikke haft sin bedste sæson, langt fra, men stadig er han en fremragende spiller og en af de bedste på sin plads.
Det handler vel ikke om hvor "god" Cole's sæson har været, han har været skadet i næsten hele sæsonen, så det handler mere om kampform end om hvor god han er, og der tvivler jeg på at han er klar. Han har været meldt klar flere gange før, men så er diverse skader sprunget op, hvorefter han har været ude længe igen
Citat
I højre side er det Gary Neville. Tja, nogen stor spiller er han absolut ikke, men han gør da en stabil indsats til trods for sine tekniske mangler.
Jeg vil også klart sige at deres højre side i forsvaret er det svageste punkt
Citat
Umiddelbart synes jeg, at Wright-Phillips er den bedste spiller, men han får jo ikke meget spilletid i Chelsea, så Beckham får sandsynligvis lov, da han også er holdets anfører. Jeg har aldrig ment, at han var fantastisk, men han kæmper for det og har trods alt et fremragende spark. I den modsatte side ser de bedre ud med Joe Cole som det klare valg foran Stewart Downing. Cole er en sublim spiller, og når han er bedst, er han virkelig flyvende.
Helt enig.. Igen er højresiden den svageste, da de bliver ved med at sætte deres lid til Beckham, der helt klart er deres svageste punkt set fra mit synspunkt. Han er efterhånden oppe i årene, og har aldrig kunne drible, løber nu langsomt, og hans eneste force er det mentale, og så hans indlæg. En SW Phillips eller en anden ville kunne gøre mere gavn end ham. Jeg vil også give dig ret med resten af midten, Gerrard og Lampard på midten er skræmmende, og Cole har gjort det godt når Mourinho har brugt ham, så den bliver stærk
Angrebet er så der det mangler. Rooney er klart den bedste engelske angriber, men når han ikke har sine dage... Owen er en udemærket spiller, men hans skader og opholdet i Madrid har sænket ham gevaldigt, og han er ikke noget stort længere. Desværre. Han er en god afslutter og hurtig på fødderne, men det er ikke meget han præsterer i en kamp. Crouch er slet ikke landsholdsniveau selvom han dog er høj, og en Defoe og hvem de nu ellers har udtaget, er ikke gode nok.
I angrebet har de problemer, hvis ikke Wayne Rooney bliver klar, men gør han det, har de et særdeles fremragende angreb også. De to hurtige spillere kan sammen gøre livet surt for mange forsvarsspillere.
På papiret har England fra mig at se klart et hold, som burde spille med om titlen. De kommer bare næppe til det, men efter min mening kan man ikke tilskrive Svennis al skylden, selvom han naturligvis har sin andel.
Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.
Ali
Reserveholdsspiller
«
Svar #13:
02 Maj 2006, 21:39 »
Det største problem for England er faktisk, at Gerrard og Lampard ikke imponerer. De fungerer ikke godt sammen, og England oplevede en af sine bedste kampe, da Lampard var skadet, og King spillede i stedet iirc. Dette gjorde, at King tog sig af det defensive, mens Gerrard havde offensiv frihed. I Lampard og Gerrard har man ikke en defensiv spiller, da de begge foretrækker at gå frem, og de har også begge deres forcer der imo.
Dusty78DK
Manager
«
Svar #14:
02 Maj 2006, 21:48 »
Englands største problem er ... well, England.
Når de har vundet en kvalifikationskamp med et mål i sidste minut går de helt agurk og taler om at genskabe 1966 og er helt oppe i skyerne og væk fra virkeligheden. Desværre hopper spillere og trænere ofte på den vogn.
England skal helt ned på jorden, lidt i stil med dengang de ikke kom til VM i 1994, så de er ydmyge og tager kampene én ad gangen og ikke tror de skal vinde alting fordi de slår Saudi Arabien med 2-0.
Sider:
[
1
]
2
Vælg et område:
-----------------------------
Football Manager 2024
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Klubsøgning og -erfaring
=> Spillersøgning og -erfaring
=> Challenges
Football Manager 2023
=> Omklædningsrummet
=> Challenges
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Skadestuen
Football Manager 2022
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Challenges
Football Manager 2021
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2020
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
Football Manager 2019
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2018
=> Omklædningrummet
=> Lower League Management
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
===> November challenge
===> December challenge
===> Januar/februar challenge
===> Journey for the money
Football Manager 2017
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
===> Det taktiske panel
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Challenges
===> Europæisk Outsider
===> Galiciens helte
===> Genrejsningen af Østtyskland
===> Journey for the money
===> Mine FM17 saves
=> Designerfreaks
=> Idéfabrikken
Football Manager 2016
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Lav din egen klub
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Netcaféen
=> Challenges
Football Manager 2015
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> TV-Stationen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens anbefaling
=> FmFreaks anbefaler
Football Manager 2014
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> TV-Stationen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens Anbefaling
Andre Managerspil
=> Nostalgi
===> Blogs fra de ældre udgaver
===> FM2013
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Spillersøgning og -erfaring
=====> Klubsøgning og -erfaring
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Challenges
=====> Lower League Management
=====> TV-Stationen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> DesignerFreaks
=====> Månedens anbefaling
===> FM2012
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> TV-stationen
=====> Skadestuen
=====> DesignerFreaks
=====> Netcaféen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> Månedens anbefaling
===> FM2011
=====> DesignerFreaks
=====> TV-stationen
=====> Annonceringer
=====> Idéfabrikken
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Blogs
===> FM2010
=====> Blogs FM2010
=====> Netcaféen FM2010
=====> Annonceringer FM2010
=====> Omklædningsrummet FM2010
=====> Træningsbanen FM2010
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2010
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2010
=====> Skadestuen FM2010
=====> Lower League Management FM2010
=====> Idéfabrikken FM2010
===> FM2009
=====> Idéfabrikken FM2009
=====> Træningsbanen FM2009
=====> Blogs FM2009
=====> Lower League Management FM2009
=====> DesignerFreaks FM2009
=====> Skadestuen FM2009
=====> Netcaféen FM09
=====> Omklædningsrummet FM2009
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2009
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2009
=> Pro Cycling Manager
=> Football Manager Live
===> Blogs
=> DesignerFreaks
=> Annonceringer FM2012
Andet
=> Fodbold
===> VM 2010
===> EM 2012
===> VM 2014
===> EM 2016
=> Baren
===> Cykling
===> Redskabsrummet
=> Børnehaven
FmFreaks.dk
=> Introduktionsforum
=> Mødelokalet
===> Måneds awards
=> FmFreaks Blogs Hall of Fame
=> Konkurrencer
===> Premier League Picks
===> Champions Freak
===> Supertipperen
===> FmFreaks Awards 2007
===> Nekrolog Konkurrence 2008
===> Digtkonkurrence
===> VM-Konkurrence
===> Fmfreaks Tour de France konkurrence
===> Nekrologkonkurrencen, 2010
===> Nekrologkonkurrencen, 2011
===> Månedens mål
===> FMF Fantasy League
===> EM Last Man Standing
===> DM i Football Manager 2013
===> Prediction Mastery
===> Blogkonkurrencer
=====> Blogkonkurrencen 2016
=====> Blogkonkurrencen 2015
=====> Blogkonkurrencen, 2014
=====> Blogkonkurrencen, 2013
=====> Blogkonkurrencen, 2012
=====> Blogkonkurrencen, 2009
=====> Blogkonkurrencen, 2011
=====> Blogkonkurrence FM2008
=====> Blogkonkurrencen 2017
=====> Blogkonkurrencen 2018
=====> Blogkonkurrencen 2019
=====> Blogkonkurrencen 2020
=====> Blogkonkurrencen 2021
=====> Blogkonkurrencen 2022
=====> Blogkonkurrencen 2023
=====> Blogkonkurrencen 2024
===> FmF Mesterskabet
===> FmFreaks årsawards 2013
===> VM Last man standing
===> FmFreaks' årsawards 2014
Administrator forum
=> test
This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only.
« More Info »