home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
03 Feb 2025, 22:56 g00n Blogs Minimalistic 2020
26 Jan 2025, 14:30 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
24 Jan 2025, 19:17 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
21 Jan 2025, 13:54 andersnomanni Blogs SAF Challenge
14 Jan 2025, 13:54 Sirstaal Spillersøg... Spillererfaring
06 Jan 2025, 20:57 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
01 Jan 2025, 09:52 hoeven Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
Antal Registrerede Brugere: 23502
  0 Brugere, 1317 Gæster Online.

Nyeste Bruger: brukens5434
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring FM2009
| | | | |-+  Liverpool FC
0 Brugere og 5 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 8 9 [10] 11 12 Udprint
Forfatter Emne: Liverpool FC  (Læst 39819 gange)
Pepe
Gæst

Sv: Liverpool FC
« Svar #135: 09 Jun 2009, 20:42 »

Aaron Lennon? Han har ikke fantastiske tal imo, men kan han noget?

I øvrigt er det et dejligt træk at rykke Jay Spearing og Stephen Darby op og få dem vejledt af Mascherano og Arbeloa. Så har du to glimrende backups Smiley

-LFC-
Manager

« Svar #136: 09 Jun 2009, 20:44 »

Nej, det har han ikke, men jeg tager en lille chance med ham for at se om han kan blive til noget. Peace Han er jo kun 21. Peace

Anfield
Reserveholdsspiller

« Svar #137: 10 Jun 2009, 13:26 »

Har også lige begyndt et nyt save med Liverpool.
Har solgt Aurelio, Bena, Itandje og El Zar.

Har så købt Pandev, Ismael Miller fra WBA, Lavezzi og Glen Johnson. Derudover ungdomsspillere som Fleck og Opare

Lavezzi og Miller kan begge bruges som kant hvis de får lidt træning. Regner med disse indkøb kan få mig gennem første halvdel af sæsonen for forhåbentlig Walcott venter Smiley

Er desuden lige blevet opkøbt af en fra Saudi Arabien og kan se frem til store summer Smiley

"Son, when participating in sporting events - it is not a question about winning and loosing, it's about how drunk you can get !"

patrick J
Manager

« Svar #138: 16 Jun 2009, 21:59 »

Lyder fedt Wink Hvad år blev du opløbt i? Wink

Bob Paisley til Alan Kennedy: "They shot the wrong Kennedy back in 1963!"

Anfield
Reserveholdsspiller

« Svar #139: 17 Jun 2009, 22:37 »

Lyder fedt Wink Hvad år blev du opløbt i? Wink

Min computer er for tiden til rep. så mit game bliver desværre nok slettet Skuffet

Men blev opkøbt allerede i oktober måned 2008 Smiley

"Son, when participating in sporting events - it is not a question about winning and loosing, it's about how drunk you can get !"

bøvle
Manager

« Svar #140: 17 Jun 2009, 22:46 »

Det er mega fedt, det er også lige sket for mig, der var det bare englændere der købte Opstemt

-LFC-
Manager

« Svar #141: 21 Jun 2009, 16:43 »

Så har jeg valgt at give favoritklubben det tredje forsøg i dette års FM. Har endnu ikke lykkedes med at få et seriøst spil i gang, og jeg kan ikke få noget i gang med andre, så det skal være Liverpool. Har solgt Aurélio for 40 millioner, hvilket fik presset mit budget lige over 300 millioner, hvor de 220 millioner går til Ashley Young, som jeg vil omskole til højrefløj. Mere kommer senere...

knudsen_0
Landsholdsspiller

« Svar #142: 21 Jun 2009, 16:46 »

Sjovt nok var det lige præcis tredje forsøg det lykkedes for mig at få dem til at spille ordentligt.
Klogt at sælge en venstreback og købe Ashley Young. Hvis jeg må give dig et råd skulle det være at spille en 4-4-2 evt. med offensive kanter. Det er i hvert fald den formation der har givet mig succes med dem, hvor jeg bl.a. vandt ligaen i første sæson. Som en ekstra angriber kan jeg anbefale Vagner Love meget højt.

Vuelve la ilusión

Pepe
Gæst

« Svar #143: 21 Jun 2009, 16:51 »

Tredje gang er lykkens gang, Chrille Thumbs Up Jeg har gang i et fint Liverpool-spil. Har dog ikke spillet meget, da jeg har andre spil i gang også. More coming up!

-LFC-
Manager

« Svar #144: 21 Jun 2009, 16:54 »

Mange tak for forslaget, men vil fastholde tremands-midtbanen med Mascherano, Alonso og Gerrard, da den skal være fundamentet til sejr sammen med Torres og Young! Thumbs Up

knudsen_0
Landsholdsspiller

« Svar #145: 21 Jun 2009, 17:04 »

Mange tak for forslaget, men vil fastholde tremands-midtbanen med Mascherano, Alonso og Gerrard, da den skal være fundamentet til sejr sammen med Torres og Young! Thumbs Up

Det er ogs klart den oplagte formation for Liverpools hold fra start, men af en eller anden grund har jeg aldrig kunnet få en formation med en enkelt angriber til at fungere. Men sig endeligt til hvis det kommer til at gå, og hvad du har gjort Wink

Vuelve la ilusión

patrick J
Manager

« Svar #146: 21 Jun 2009, 19:52 »

Nogen som kunne smide en god taktik op til download? Taktikken skal være en med 2 angribere, da jeg gerne vil spille med Torres og Love på toppen Wink

knudsen_0
Landsholdsspiller

« Svar #147: 21 Jun 2009, 19:58 »

Nogen som kunne smide en god taktik op til download? Taktikken skal være en med 2 angribere, da jeg gerne vil spille med Torres og Love på toppen Wink

Min taktik med netop Love og Torres på toppen fungerede perfekt, så den lægger jeg da meget gerne ud Wink

Vuelve la ilusión

patrick J
Manager

« Svar #148: 21 Jun 2009, 19:59 »

Lyder kanon Wink ville jeg blive meget taknemlig for :=)

-LFC-
Manager

« Svar #149: 21 Jun 2009, 20:09 »

Transfervinduet nærmer sig sin ende, så startelleveren består af følgende spillere.
Reina
Árbeloa - Carragher - Agger - Insúa/Dossena
Mascherano
Gerrard - Alonso
Young                           Babel
Torres
Gerrard og Mascherano har pil frem, så Gerrard teknisk set er en smule OMC, mens Mascherano vil lægge sig lidt ved siden af Alonso. Lennon og Young er blevet købt, mens Kuyt og Aurélio er solgt. Jeg regner med at købe nogle englændere for de sidste 86 millioner, mens jeg håber på en overtagelse i løbet af efteråret, så jeg kan få forstærket bredden om vinteren. Thumbs Up

Sider: 1 ... 8 9 [10] 11 12 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010