home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
03 Feb 2025, 22:56 g00n Blogs Minimalistic 2020
26 Jan 2025, 14:30 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
24 Jan 2025, 19:17 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
21 Jan 2025, 13:54 andersnomanni Blogs SAF Challenge
14 Jan 2025, 13:54 Sirstaal Spillersøg... Spillererfaring
06 Jan 2025, 20:57 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
01 Jan 2025, 09:52 hoeven Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
Antal Registrerede Brugere: 23502
  0 Brugere, 1215 Gæster Online.

Nyeste Bruger: brukens5434
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring FM2009
| | | | |-+  Liverpool FC
0 Brugere og 12 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 7 8 [9] 10 11 12 Udprint
Forfatter Emne: Liverpool FC  (Læst 39807 gange)
JKJ
Gæst

Sv: Liverpool FC
« Svar #120: 28 Apr 2009, 16:26 »

@ JKJ

Respekt for det. Det skal nu også siges at den defensive tilgang jeg taler om handler mere om forsigtighed end decideret nedgravning. Det vil man hurtigt kunne se når man bruger den defensive version.
Spiller du en 4-1-2-2-1 som det populært hedder? Det kan være den er et specielt godt våben mod Uniteds normale 442, det skal jeg ikke kunne sige.

Ja spiller 4-1-2-2-1. Og har sat en offensiv taktik som jeg spiller med i alle kampene. Hjemme som ude og lige meget hvem modstanderne er. Der bliver naturligvis ændret en smulle i taktikken under kampene, men stort set aldrig i stor stil.

Jeg har det at de andre hold må frygte mig og ikke omvendt. Jeg ved godt det er vældigt populært at sætte sit hold alt efter hvem man skal møde, både irl og i FM. Men der er jeg altså sådan sat sammen at jeg ikke vil spille på en anden måde bare fordi man møder et storholdfremfor et lille hold...

Pihl
Lilleputspiller
*

« Svar #121: 29 Apr 2009, 20:08 »

Sådan ville jeg også helst have det, men har kun haft dårlige erfaringer med det. Har du mulighed for at uploade din taktik? Er blevet nysgerrig nu. Wink

AGF176
Lilleputspiller
*

« Svar #122: 08 Maj 2009, 14:45 »

Jeg spiller 4-1-2-2-1, hvor Torres er på toppen, og så har jeg to rigtig offensive kanter. De to kanter skulle egentlig gerne virke lidt, som to ekstra angribere, men de kommer bare ikke til afslutninger nok. Nogle der kan hjælpe? Desuden har jeg i nogle kampe problemer med at spille mig igennem til åbne chancer, og min assistent siger tit, at jeg kun er farlig fra distancen. Nogle der kan hjælpe her?

The Red
Landsholdsspiller

« Svar #123: 08 Maj 2009, 14:50 »

Jeg spiller 4-1-2-2-1, hvor Torres er på toppen, og så har jeg to rigtig offensive kanter. De to kanter skulle egentlig gerne virke lidt, som to ekstra angribere, men de kommer bare ikke til afslutninger nok. Nogle der kan hjælpe? Desuden har jeg i nogle kampe problemer med at spille mig igennem til åbne chancer, og min assistent siger tit, at jeg kun er farlig fra distancen. Nogle der kan hjælpe her?

Jeg har et netspil hvor jeg spiller samme taktik med Liverpool og med Torres på toppen hvor Babel har været meget målfarlig fra sin venstrekant - Jeg vil da meget gerne uploade den taktik til dig hvis det er Smiley?

EDIT: Min netspilsmakker som har savet, er desværre lige lukket af - Så kan ikke få fat i indstillinger osv. fordi jeg desværre ikkar har gemt taktikken på computeren endnu..

AaB - Liverpool

Følg min blog i blogkonkurrencen
Pride & Passion

AGF176
Lilleputspiller
*

« Svar #124: 08 Maj 2009, 14:57 »

Det må du gerne. Det er virkelig et stort problem med kanterne, for de skulle meget gerne score en del mål. De holder sig alt for meget ude på kanterne, og trækker slet ikke nok ind i banen og er ikke særlig målsøgende. Håber virkelig, at der er nogle, som kan hjælpe!

patrick J
Manager

« Svar #125: 04 Jun 2009, 20:00 »

Nogen som har en god taktik? Jeg har samme hold, ingen solgt, men jeg har købt:
Kuzmanoovic: 39 millioner
Azpilicueta: 65 millioner
Pandev: 77 millioner

Bob Paisley til Alan Kennedy: "They shot the wrong Kennedy back in 1963!"

-LFC-
Manager

« Svar #126: 09 Jun 2009, 20:00 »

Så er jeg startet med gudeklubben for anden gang efter, at det mislykkedes at få gang i noget første gang. Førsteprioriteterne var at komme af med Aurelio og Benayoun, hvilket ser ud til at lykkedes da City (<3, elsker den klub i FM, de køber altid lageret) har budt 50 for Aurélio og 70 for Bena. Nu vil jeg kigge på mulighederne for at komme af med Kuyt og få en god afløser. Smiley

Pepe
Gæst

« Svar #127: 09 Jun 2009, 20:02 »

Jeg spiller også med Liverpool pt. Har købt Theo Walcott for 100 mio, og det går fremragende i ligaen indtil videre. Vender tilbage, når jeg har spillet nogle flere kampe.

-LFC-
Manager

« Svar #128: 09 Jun 2009, 20:06 »

Jeg spiller også med Liverpool pt. Har købt Theo Walcott for 100 mio, og det går fremragende i ligaen indtil videre. Vender tilbage, når jeg har spillet nogle flere kampe.
Lækkert køb! Især fordi han er Liverpool-fan! Wink

Hvor langt er du fremme? Smiley

Pepe
Gæst

« Svar #129: 09 Jun 2009, 20:10 »

Præcis Wink

Er i starten af oktober så vidt jeg husker. Er dog lige i gang med et nyt spil, men tjekker det senere Smiley

Det er vist blevet til fire sejre og en uafgjort mod Newcastle indtil videre. Mit forsvar har stået rigtig solidt, og jeg har kun lukket to mål ind. Begge mod Newcastle Smiley

xaagaard
Landsholdsspiller

« Svar #130: 09 Jun 2009, 20:22 »

Så er jeg startet med gudeklubben for anden gang efter, at det mislykkedes at få gang i noget første gang. Førsteprioriteterne var at komme af med Aurelio og Benayoun, hvilket ser ud til at lykkedes da City (<3, elsker den klub i FM, de køber altid lageret) har budt 50 for Aurélio og 70 for Bena. Nu vil jeg kigge på mulighederne for at komme af med Kuyt og få en god afløser. Smiley
Spændende, bare lidt synd med Aurelio, for han spiller rigtig godt i mit save med Liverpool. Jeg er pt nået til januar 1 sæson, og det rigtig fint, og han gør det glimrende på venstre backen Smiley

-LFC-
Manager

« Svar #131: 09 Jun 2009, 20:33 »

Insua er et stort talent, så jeg vil hellere udvikle ham. Smiley

xaagaard
Landsholdsspiller

« Svar #132: 09 Jun 2009, 20:35 »

Lyder også fornuftigt nok, Aurelio har bare været god for mig Smiley
Hvis du mangler en backup til central midt, efter salget Yossi, kan jeg forslå dig Lee Cattermole, stort talent, ham har jeg lige selv hentet.

Pepe
Gæst

« Svar #133: 09 Jun 2009, 20:37 »

Jeg veksler mellem Insua og Glasbenet på venstre back.

Selvom vi lige har solgt ham, er Danny Guthrie faktisk værd at købe tilbage. En fremragende spiller!

-LFC-
Manager

« Svar #134: 09 Jun 2009, 20:40 »

Hmm... indtil videre har jeg købt Witsel som backup til midtbanen, Mattock til venstrebacken og Lennon til højrefløjen. Regner med at smide Kuyt afsted for en ca. 100 millioner, rykke N'Gog op og købe et par backups mere.

Sider: 1 ... 7 8 [9] 10 11 12 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010