home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
03 Feb 2025, 22:56 g00n Blogs Minimalistic 2020
26 Jan 2025, 14:30 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
24 Jan 2025, 19:17 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
21 Jan 2025, 13:54 andersnomanni Blogs SAF Challenge
14 Jan 2025, 13:54 Sirstaal Spillersøg... Spillererfaring
06 Jan 2025, 20:57 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
01 Jan 2025, 09:52 hoeven Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
Antal Registrerede Brugere: 23502
  1 Bruger, 1274 Gæster Online.

Nyeste Bruger: brukens5434
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring FM2009
| | | | |-+  Liverpool FC
0 Brugere og 19 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 6 7 [8] 9 10 ... 12 Udprint
Forfatter Emne: Liverpool FC  (Læst 39850 gange)
gerre
Førsteholdsspiller

Sv: Liverpool FC
« Svar #105: 07 Apr 2009, 18:17 »

Babel endte i Tottenham istedet for Sunderland, der bakkede ud i sidste øjeblik. FCK købte rent faktiskt Benayoun for 7,5 mio og Alonso blev solgt til City for 20 mio. Sælger ellers ikke til rivaler normalt, men der var ingen andre inde i billedet til den pris. Riera kunne jeg ikke komme af med til en tilfredsstillende pris, og Lennon fortsætter også, netop pga. CL truppen.

Stærkt hold. Hvornår blev klubben opkøbt? Og er der andre der er blevet opkøbt?

Den blev opkøbt nogle få måneder, efter jeg startede spillet. Altså allerede i okt/nov tror jeg. Mener Portsmouth blev også, men ellers har jeg ikke set flere.

@JKJ
Ud af den trup kan du i forhold til CL tage Asenjo, Insua og Sakho ud, fordi de kan alligevel spille CL, indtil de bliver 21, selv om de ikke er udtaget. Men Insua bliver 21 til den tid der skal spilles knock out, så de rmå jeg finde på noget Wink

Carra, Gerrard, Hammill, Spearing, Darby, Walcott, Lennon og Johnson

Så min Cl trup hedder noget i sti med:
Reina, Carra, Johnson, Arbeloa, Agger, Hyypia, Skrtel, Aurelio, Masch, Palombo, Moutinho, Gerrard, Hammill, Lennon, Walcott, Capel, Riera, Giovinco, Pandev, Adriano, Torres, Spearing, Darby, Ngog og Plessis(mener jeg også er udtaget)

Modric havde desværre spillet Europæisk for Tottenham før jeg købte ham. Hvorfor er det egentlig jeg ikke kan udtage ham, når han har spillet Euro Cup, når Madrid f.eks. kunne gøre det med Diarra i virkeligheden?
« Seneste Redigering: 07 Apr 2009, 18:33 af gerre » Logged

Kezman
Landsholdsspiller

« Svar #106: 11 Apr 2009, 01:58 »

jeg hr riigtig gode erfaringer med fernandez. køb!  hva med ben arfa hvordan gå det??

maaahhh-h-h-h

LFC_Fisker
Landsholdsspiller

« Svar #107: 11 Apr 2009, 08:44 »

Ben Arfa spiller rigtig godt. Efter 7 kampe i ligaen er han faktisk topscorer for mig, men med Torres lige bag sig.

Pihl
Lilleputspiller
*

« Svar #108: 12 Apr 2009, 22:57 »

Efter et par relativt skuffende sæsoner som FC København, med masser af mesterskaber men ingen større europæisk succes, har jeg nu startet et nyt spil med pool, hvor jeg i skrivende stund er nået 8 kampe ind i 2. sæson.

1. sæson:

Efter at have afskibet en del overskudsspillere;
Sami Hyppiä til Ajax for 3,5 mil.
Yossi Benayoun til Sunderland for 47 mil.
Damien Plessis til Fulham for 13 mil.
Nabil El Zhar til Birmingham for 14 mil.
Martin Hansen til Blackpool for 140k

hentede jeg:
Vagner love i CSKA for 125 mil. foran City's lange, grimme snude.
Marquinhos for 82,5 mil. i Palmeiras.
Ibrahim Affelay i PSV for 50 mil. + reservekeeper Charles Itandje.

Derfor så holdet sådan ud da sæsonen startede:

--------------------Love---------Torres-------------------

Riera/Babel--Mascheran------Gerrard--Kuyt/Marquinhos

Aurélio------Agger------------Carragher----------Arbeloa

------------------------------Reina------------------------

I vinterpausen bød Lyon 100 mil. for Lucas, jeg takkede ja og hentede i stedet Miguel Veloso i Sporting for samme beløb. Brugte ham først på midten sammen med Gerrard, men har siden, med succes, omskolet og brugt ham som venstre back så jeg kunne få Mascherano ind igen.

1. sæson sluttede til min store tilfredshed med en ligasejr med 2 point ned til man u, efter en sidste-rundes sejr over dem på 2-0. Dog var hverken jeg eller bestyrelsen tilfreds med at ryge ud af CL's 8. delsfinale til Roma, samt blive slået ud af begge hjemlige cups af hhv. Chelsea og et eller andet midterhold jeg ikke lige kan huske. Der er derfor lavet en del trupændringer op til 2. sæson. Klubben blev desværre ikke overtaget af det engelske forretningskonsorti um den ellers forhandlede med i flere omgange, men i stedet af et andet bestyrelsesmedlem, som ikke har planer om at investere i klubben foreløbig.  Skuffet Transferbudgettet var ikke nævneværdig større end det op til 1. sæson, men lykkedes fint med at få solgt nogle uønskede spillere.

Ud:

Nikolay Mihaylov til Basel for 7,25 mil.
Peter Gulácsi til Sparta Prag for 1,8 mil.
Albert Riera til Man City for 100 mil.
Andrea Dossena til Tottenham for 80 mil.
Jordy Brouwer til Crewe for 1,8 mil.
Diego Cavalieri til Inter for 29 mil.
Fábio Aurélio til Torino for 39 mil.
Philip Degen til West Brom for 39 mil.
Dirk Kuyt til Tottenham for 80 mil.

Ind:

Damien Le Tallec fra Stade Rennais på en fri.
Mamadou Sakho fra PSG for 75 mil.
Hatem Ben Arfa fra Marseille for 135 mil.
Artem Milevskyi fra Dynamo Kiev for 70 mil.
Juan Manuel Vargas fra Fiorentina for 95 mil.
Rafinha fra Schalke for 100 mil.
Sergio Asenjo fra Valladolid for 62,5 mil.

Holdet ser derfor nu således ud:

----------------Love-----------Torres--------------

Vargas-----Mascherano-----Gerrard-------Ben Arfa

Veloso---------Agger------Carragher------Rafinha

-----------------------Reina-------------------------

Roterer en del, så ingen kommer til at mangle kampe.
Har vundet de første 8 ligakampe, den ene i ligacuppen og de to i i CL, hvliket betyder jeg kun er én sejr fra at tangere klubrekorden for flest sejre i træk. Smiley Damn det fedt!

LFC_Fisker
Landsholdsspiller

« Svar #109: 13 Apr 2009, 19:10 »

Godt hold. Jeg har også kun haft held med at blive overtaget af et andet fesent bestyrelsels medlem Skuffet Økonomien daler, lige med hvad jeg gør. Jeg har et budget på 250 mio, men det er ikke så sjovt når man har et underskud på 150. Spiller Rafinha godt?

Pihl
Lilleputspiller
*

« Svar #110: 14 Apr 2009, 13:05 »

Han gør det helt udmærket, er blevet min faste straffeskytte og har ikke brændt endnu. Dog får han mange gule kort pga brok over for dommeren, noget han desværre ikke kan se pointen i at holde op med.  Rullende Øjne

Min økonomi er heller super god; det er vist sidste måned med plus på kontoen.

edit: stavefjel

LFC_Fisker
Landsholdsspiller

« Svar #111: 15 Apr 2009, 20:00 »

Citat

edit: stavefjel
Det er godt du har rettet din stavefjel  funny

MR. Baun
Reserveholdsspiller

« Svar #112: 15 Apr 2009, 20:32 »

Fedt citat at lave til stavefejl (stavefjel)

Pihl
Lilleputspiller
*

« Svar #113: 16 Apr 2009, 09:43 »

Var den for raffineret? Peace

Anyways. 2. sæson endte med et suverænt mesterskab med 10 point ned til City og en 4-1 sejr over Chelski i FA Cup Finalen. CL blev endnu engang en skuffelse med samlet kvartfinalenederlag til Fiorentina.

Transfers op til 3. sæson ser således ud:

og truppen således:

Nu må trofæet med de store ører komme i skabet!

ap87
Lilleputspiller
*

« Svar #114: 22 Apr 2009, 12:23 »

Hey

Jeg har opgivet et spil med Liverpool efter knap 10 kampe i Premier League og 2 kampe i CL gruppespillet. Jeg kunne overhovedet ikke få det til at fungere. De eneste spillere, der præsterede var Torres, Alonso og til dels Riera! Jeg stillede op i en 4-2-3-1, der så således ud:

Reina

Arbeloa - Carragher - Agger - Aurelio/Dossena

Mascherano - Alonso

Kuyt        -         Gerrard         -        Riera

Torres

Masch med de defensive pligter, Alonso styrede spillet og Gerrard i den frie rolle og med høj kreativitet.
Holdet var sat til at spille en smule offensivt med direkte afleveringer i højt tempo og med udemærket bredde.

Det startede ellers godt med, at jeg slog Galatasaray ud i kvalen til CL. Det blev fulgt op af en 2-1 sejr over Everton i den første ligakamp. Herefter taber jeg så bl.a. til Sunderland, Newcastle og Bolton!!! Spiller uafgjort med United og vinder den første gruppekamp i CL over Werder Bremen med 3-2 efter at have ført 3-0. Det bliver fulgt op ad en 2-2 kamp mod Dynamo Kiev.

Jeg forstår ikke hvorfor resultaterne er så svingende, og når jeg endelig vinder, så er det ikke tit særligt imponerende hverken resultatmæssigt eller spillemæssigt.

Jeg har besluttet mig for at give Pool en chance mere, men ved at starte forfra. Er der i den forbindelse nogle, der kan komme med gode råd. Her tænker jeg på alt fra taktik, opstilling, holdinstrukser, spillerintstrukser, træning, indkøb osv.Huh Jeg tror selv mine begrænsninger, om man vil, ligger i hold- og spillerinstrukserne . Derudover er jeg heller ikke god til at lave træningsskemaer. Jeg bruger bare de standarder, der er når man starter.

Det skal siges, at jeg spiller med den nyeste opdatering, altså 3.0 eller hvad den nu helt præcist hedder.

På forhånd, mange tak for hjælpen.

bøvle
Manager

« Svar #115: 22 Apr 2009, 12:29 »

Spil med nogle hurtige KORTE afleveringer, måske ikke så bredt som nu, da du har en af de allerbedste "stammer" på holdet med de tra fantastiske midtbanespillere. Samt Torres på toppen.

Alle dine midtbanespillere er gode til at aflevere, derfor kan de magte de korte og hurtige afleveringer, inden Gerrard kan lave den sidste og afgørende aflevering til Torres Opstemt

ap87
Lilleputspiller
*

« Svar #116: 22 Apr 2009, 12:34 »

Ok. Mange tak for svaret Smiley

Håber på alt den feedback jeg kan få.

Pihl
Lilleputspiller
*

« Svar #117: 27 Apr 2009, 10:10 »

@ ap87

Jeg kan anbefale denne side, og i særdeleshed det set med betegnelsen "442 no target man". Det har givet mig 2 mesterskaber på sæsoner. Det forudsætter dog at du fra starten investerer i en klasseangriber som makker til Torres, som f.eks Vagner Love, samt er realistisk med dit taktik valg op til hver kamp. F.eks ville det da være skønt at mule United på Old Trafford ved at dominere spillet og belejre deres felt. Det fungerer dog ikke i praksis, hvorimod en defensiv tilgang har langt større chance for succes forudsat dine spillere rammer dagen.

JKJ
Gæst

« Svar #118: 27 Apr 2009, 12:34 »

@ ap87

Jeg kan anbefale denne side, og i særdeleshed det set med betegnelsen "442 no target man". Det har givet mig 2 mesterskaber på sæsoner. Det forudsætter dog at du fra starten investerer i en klasseangriber som makker til Torres, som f.eks Vagner Love, samt er realistisk med dit taktik valg op til hver kamp. F.eks ville det da være skønt at mule United på Old Trafford ved at dominere spillet og belejre deres felt. Det fungerer dog ikke i praksis, hvorimod en defensiv tilgang har langt større chance for succes forudsat dine spillere rammer dagen.

Det kan sagtens lade sige gøre... Nu har jeg mødt Man U 7 gange over 2 sæsoner og har endnu ikke tabt point i de 4 kampe der er foregået på OT. Og spiller IKKE defensivt. Spiller godt nok kun med en angriber men har 2 meget offensive fløje og 2 offensvie centrale midtbane folk...

Pihl
Lilleputspiller
*

« Svar #119: 27 Apr 2009, 13:14 »

@ JKJ

Respekt for det. Det skal nu også siges at den defensive tilgang jeg taler om handler mere om forsigtighed end decideret nedgravning. Det vil man hurtigt kunne se når man bruger den defensive version.
Spiller du en 4-1-2-2-1 som det populært hedder? Det kan være den er et specielt godt våben mod Uniteds normale 442, det skal jeg ikke kunne sige.

Sider: 1 ... 6 7 [8] 9 10 ... 12 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010