home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
03 Feb 2025, 22:56 g00n Blogs Minimalistic 2020
26 Jan 2025, 14:30 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
24 Jan 2025, 19:17 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
21 Jan 2025, 13:54 andersnomanni Blogs SAF Challenge
14 Jan 2025, 13:54 Sirstaal Spillersøg... Spillererfaring
06 Jan 2025, 20:57 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
01 Jan 2025, 09:52 hoeven Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
Antal Registrerede Brugere: 23502
  0 Brugere, 871 Gæster Online.

Nyeste Bruger: brukens5434
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring FM2009
| | | | |-+  Hoffenheim
0 Brugere og 7 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 4 ... 7 Udprint
Forfatter Emne: Hoffenheim  (Læst 26454 gange)
Marc2705
Landsholdsspiller

Sv: Hoffenheim
« Svar #15: 21 Nov 2008, 00:21 »

lyder godt kunne være den sku prøves

Lavet Af GadeFM

Marc2705
Landsholdsspiller

« Svar #16: 21 Nov 2008, 12:26 »

så er jeg igang med ligaen efter en 1-0 sejre over bielefeld med et mål af kim aabech tabte jeg meget uheldigt 1-0 til HSV. jeg havde både skud på overlæggeren stolpen og havde alt spillet total ufortjænt.! :S

Lavet Af GadeFM

Berendt
Manager

« Svar #17: 21 Nov 2008, 12:31 »

jeg har ikke rigtig fundet den rigtige taktik.... men har haft succes med:
                 x
             x  x  x
              x   x

x   x   x   x
                x

altså en 4-2-3-1 med de tre offensive centralt... Smiley

Marc2705
Landsholdsspiller

« Svar #18: 21 Nov 2008, 13:06 »

jeg bruger

X  X  X

X  X  X

X  X  X  X

X

altså en 4-3-3 med offensive backs

Lavet Af GadeFM

mogf
Juniorspiller
**

« Svar #19: 21 Nov 2008, 16:29 »

Hvilke målmænd har i hentet til klubben?
Jeg kan virkelig ikke finde den rette. Det er så ærgeligt at starte sæsonen med ham Özcan.

Hala Madrid

korzika
Gæst

« Svar #20: 21 Nov 2008, 16:44 »

Hvilke målmænd har i hentet til klubben?
Jeg kan virkelig ikke finde den rette. Det er så ærgeligt at starte sæsonen med ham Özcan.

Vincent Enyeama! Han er klasse.

Hvis jeg har stavet efternavnet forkert, så søg under Vincent E

Philli
Landsholdsspiller

« Svar #21: 22 Nov 2008, 12:02 »

Jeg er næsten kommet til vinter-transfervinduet, og sidder og håber på at bestyrelsen giver mig lidt ekstra penge at handle for, da jeg kunne kunne bruge en enkelt spiller, eller to. Er er nogle af jer som har fået ekstra penge op til transfervinduet?

Men det går nu meget godt i mit spil. Jeg ligger nummer 5 efter 17 kampe, men det er meget tæt i om 3-4-5. pladsen. Her er top 5:
Werder Bremen - 42 point
FC Bayern - 38 point
Schalke - 33 point
Leverkusen - 31 point
Hoffenheim - 31 point.

Mine bedste spillere indtil videre har været; Sejad Salihovic(19 kampe, 4 mål, 5 oplæg, Gns. 7.05), Damba Ba(15 kampe, 9 mål, 2 oplæg, Gns. 7.00), Martin Compper(13 kampe, 3 mål. 0 oplæg, Gns. 7.02.

Jeg stiller op i en 4-1-1-2-2 som ser således ud:

Vilar
Beck - Compper - Nilsson - Rat
                 Gustavo
                 Salihovic
Edu                             Eduardo
                 Ba - Wellington/
                        Ibisevic

Bænk: Özcan, Vorsah, Odonkor, Lorentzen, Copado, Teber, Ibisevic/Wellington

Det jeg gerne så forbedret var højrebackpladsen, og måske midterforsvaret. Og udover det kunne jeg godt tænke mig en ekstra angriber, som kunne hjælpe med at lave nogle mål.

Marc2705
Landsholdsspiller

« Svar #22: 22 Nov 2008, 17:59 »

i min gemmer har jeg købt kim aabech.! som er topscore i ligaen med 6 mål i 6 kampe.! Opstemt

Lavet Af GadeFM

Marc2705
Landsholdsspiller

« Svar #23: 25 Nov 2008, 20:00 »

har lige vundet 3-2 over Werder bremen og 3-0 over Leverkusen.! så er inde i en god stime

Lavet Af GadeFM

Blankesten
Førsteholdsspiller

« Svar #24: 25 Nov 2008, 20:22 »

ang målmand, så prøv at se på Johan Dahlin fra sverige ? Smiley han skulle være meget god + han er ung ..

!!  Supra Societatem Nemo  !!

eucalyptus
Gæst

« Svar #25: 27 Nov 2008, 06:13 »

Så er jeg også hoppet med på bølgen af managere der har valgt TSG 1899 Hoffenheim. Bliver spændende at se om denne klub kan opnå en eller anden form for "kult status" i FM 09 regi, som så mange andre klubber også har gjort det i de seneste par år.

Har folk stadig gang i deres Hoffenheim spil, eller er det gået døde i det?! Regner med at blive i Hoffenheim så længe som tilladt og skabe en form for dynasty med titler.

Glæder mig til udfordringen!

Jookoko
Juniorspiller
**

« Svar #26: 28 Nov 2008, 10:02 »

Jeg har lige færdiggjort første sæson med Hoffenheim... Jeg har spillet hele sæsonen med Hass som 1. målmand, og han har faktisk gjort det kanon godt. Jeg har dog til den nye sæson hentet Ustari, så bliver spændende at se hvad han kan.

Jeg endte som nr. 3 i første sæson med Leverkusen som nr. 1 med 81 point, Bayern nr. 2 med 71 point og jeg havde 66 point på en 3. plads. Utrolig stolt af arbejdet faktisk. Jeg har selv for første gang opsat træningsprogram og taktik, og det har simpelthen spillet hundrede procent. Har spillet ret offensivt - og det har belønnet sig.

Min opstilling igennem sæsonen har været helt fast. En offensiv 4-4-2:

Målmand: Hass
Backs: Compper (venstre) + Trabelsi (højre) - han blev desuden årets spiller.
Midterforsvar: Vorsah og Gioda (en gammel kending fra 08)

Centrale midtbaner: Salihovic + Copado/Görlitz (hentet billigt i Halmstad - tysker)
Fløje: Pape Diouf (fra en svensk klub - venstre) - Ignacio Piatti (højre)

Angreb: Ibisevic og Obasi (Ba og Bobadilla som reserver)

Jeg har været forskånet for de helt voldsomme skader på samme tid, selvom jeg dog synes, de er skadet lidt længere tid end normalt i forhold til 08.

Hvis nogen vil se indstillinger for holdet mht taktik + træning osv til hoffenheim, så kan I sige til. Det har virkelig fungeret for mig. Slog blandt andet Bayern 2-1 ude. Har dog haft mine problemer med de andre store hold, men skyldes nok jeg også i disse kampe bibeholder min offensive taktik.

Til den nye sæson har jeg fået hentet en masse spillere, da jeg fik 180 mio at handle for, da mit mål var at kvalificere mig til europæisk fodbold igen. Så der er handlet flittigt ind. Mange nye fine talenter, plus mange af spillerne i Hoffenheim meget gerne vil videre til større klubber, så de bliver lynhurtigt utilfredse, hvis du ikke føjer dem...

En sidste ting: Har skrevet med en 16-årig nordmand fra Start fra den nye sæson - Kristoffer Sælnes - MC. Han har uhyggeligt gode tal for en central midt, så glæder mig til at se ham udvikle sig i de kommende sæsoner...

*** Blue Is The Colour ***

WinLimit
Lilleputspiller
*

« Svar #27: 28 Nov 2008, 10:49 »

Jeg er lige omkring December i mit spil, og det er uden tvivl det spil jeg har haft med sjovest med indtil videre. Min trup ser ud som følger :

Målmand: Haas

Venstre back Radek Sirl(hentet for 40 mill i Zenit) han spiller fantastisk, i store kampe rykker jeg ham op på venstre midt, for at have en mere stabil venstre kant.
højre back: Andreas beck svinger meget, og er nok der min næste forstærkning skal hentes
central forvar: Per nillson spiller med stor autoritet og det er udelukkende ham og Sirls skyld at mit forsvar kan holde bare lidt stand.
centralforsvar: Compper/Vorsah varierer meget, har tendes til at sætte Vorsah ind mod hold med store angribere, men det kommer meget an på dagsformen.

Centralmidt: Salihovic/Luiz Gustavo. Luis Gustavo har spillet utrolig godt, og fået virkelig meget ros, men jeg kan ikke få mig selv til at sætte salihovic på bænken permanent, så han er stadig starter, men han bliver presset hårdt af Luiz Gustavo
Offensiv midt: Carlos Eduardo/Rivaldo. Rivaldo er egentlig bare købt som underholder, og jeg fik ham utrolig billigt. Men han holder niveau, og specielt i kampene mod de mindre hold har han rutinen til at dræbe modstandernes forsvar
Venstre midt: Aquino/Cardenas. Begge nyindkøb er blevet meget rost, og jeg forventer mig meget af dem begge, Aquino bruges nogle gange også i angrebet, og Cardenas på den offensive midt, Dette er nok mit stærkeste punkt på banen, da Radek Sirl kan spille pladsen lidt mere defensivt end de to førnævnte.
Højre midt: Obasi/Lulinha. Obasi scorer rimelig mange kasser herude fra, og han er indtil videre den spiller med flest assist på mit hold. Lulinha er min super-sub og fremtidig klasse kant
Angriber: Ibisevic/Rivaldo. Ibesivic er utrolig god til at sætte hans med angriber i scene med dybe stikninger osv
Angriber: Demba Ba/Wellington/Aquino. Demba Ba er min topscorer indtil videre på trods af at han har været skadet i halvanden måned med 9 mål i 11 kampe har han været utrolig vigtig for mig.

Største spillermæssige præstationer:
3 Hattrick i mine 3 første kampe af Ibisevic, Demba Ba og Carlos Eduardo, gav mig fantastisk håb for sæsonen og Demba Ba har været fantatisk at følge indtil videre.
Største kampe:
2-1 ude over HSV, 2-2 ude mod Bayern fantastisk kampe, Ibisevic trak 3 røde kort på modstanderne i de 2 kampe tilsammen. 2 mod HSV og 1 mod Bayern, og siden da har han været unstoppable.
Vigtigste spillere:
Ibisevic har trukket omkring 6-7 røde kort i de første 20 kampe, Luiz gustavo har scoret 5 mål i 7 startende kampe og i 4 indskiftninger. Radek Sirl har fuldstændig lukket modstandernes højre kanter af, og jeg ville nok vælge ham som vigtigste spiller hvis ikke han havde haft et kollaps i formen i et 4-3 nederlag til Karlsruhe.

Desuden har min bestyrelsesformand en super lækker ide om at der skal være overskud hver måned, så han poster omkring 4-5 millioner i klubkassen hver måned, for at finansiere et lønbudget der er gået lidt for vildt op ad i takt med at spillerne præstere bedre.
« Seneste Redigering: 28 Nov 2008, 10:53 af WinLimit » Logged

Rooland
Manager

« Svar #28: 05 Dec 2008, 01:19 »

Mine spil holder ikke særlig længe i øjeblikket, så nu prøver jeg et langtidsprojekt med Hoffenheim, der kan hedde : Vælt Bayern og derefter Europa!

Jeg sluttede nr. 4 i første sæson, men med Dimitar Hopps enorme summer, som han har skudt ind i klubben har jeg købt en masse klassespillere nu og ligger nr. 2 i anden sæson, dog er Bayern stadig en klasse bedre og ligger 10 point foran.

Mario Gomez - Ikechuckwu Uche

Carlos Eduardo

Matias Fernandez  Gervinho

Maurane Fellani

Marcell Jansen - Per Mertesacker - Serdar Tasi - Loic Perrin

Leo Franco

Robert Huth og Martin Caceres roterer dog en del med de 2 centerforsvarere.
« Seneste Redigering: 05 Dec 2008, 01:28 af Rooland » Logged

Chakana
Manager

« Svar #29: 05 Dec 2008, 09:29 »

For...satan et hold Rooland! Shockeret

Virkelig godt hold du har fået opbygget på så kort tid, bliv ved med at opdatere os!

Arsenal Football Club

Sider: 1 [2] 3 4 ... 7 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010