home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23288
  0 Brugere, 233 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: pedenmedroden
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring FM2009
| | | | |-+  Manchester United
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 5 6 [7] 8 Udprint
Forfatter Emne: Manchester United  (Læst 38016 gange)
Zachar
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Manchester United
« Svar #90: 10 Apr 2009, 16:11 »

Har et lille problem i mit save, der går alt for mange mål ind på mig i de mest vigtige minutter.. Det kan være efter jeg har brugt 60 min på at score til 1 - 0, går der akkurat 2 minutter og så er der 1-1...

Min bagkæde består nuv. af Sergio Ramos (FH), Patrice Evra (FV), Vidic, og ferdinand i (FC).
Udover det spiller jeg 4-2-2-2 med denne opstilling:

---------------Akinfeev---------------
Ramos -- Ferdinand -- Vidic -- Evra
---------------------------------------
---------Iniesta-----De Rossi--------
Messi------------------------Ronaldo
-------Torres ------------Villa--------

Spiller jeg, for offensivt?

Holdet ser rigtig skarpt ud, men du har jo i realiteten kun én midtbanespiller, der agter at deltage i det defensive arbejde Daniele De Rossi, det kunne måske være en idé at hente en spiller som eksempelvis Marek Hamsik som balacespiller og bruge ham mod de store hold (Arsenal, Chelsea, Chl-kampe osv.) og iniesta mod de lidt mere overkommelige modstandere (Sunderland, Wigan, Boltom, Tottenha. osv.) Bare et foreslag.. Smiley
Logged

Kongesoennen7
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Manchester United
« Svar #91: 10 Apr 2009, 16:17 »

Har et lille problem i mit save, der går alt for mange mål ind på mig i de mest vigtige minutter.. Det kan være efter jeg har brugt 60 min på at score til 1 - 0, går der akkurat 2 minutter og så er der 1-1...

Min bagkæde består nuv. af Sergio Ramos (FH), Patrice Evra (FV), Vidic, og ferdinand i (FC).
Udover det spiller jeg 4-2-2-2 med denne opstilling:

---------------Akinfeev---------------
Ramos -- Ferdinand -- Vidic -- Evra
---------------------------------------
---------Iniesta-----De Rossi--------
Messi------------------------Ronaldo
-------Torres ------------Villa--------

Spiller jeg, for offensivt?


Må jeg ikke lige se et SS af Sergio Ramos-transferen?  Peace
Logged

Caspper
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Manchester United
« Svar #92: 10 Apr 2009, 16:47 »

Jeg kan huske at jeg engang i mit United save gav 1.1 mia for Sergio Ramos Grin
Logged

Crede88
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Manchester United
« Svar #93: 10 Apr 2009, 17:01 »

er ikke hjemme lige pt, men mener jeg gav omkring 900 også, det var næsten hele transfer budgettet hvertfald...
Logged

Old Trafford, Theatre of Dreams.
Manchester United siden 1988
---------------------------------------------------------------
http://img9.imageshack.us/i/fcklol.jpg/

MagnusChristiansen
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Manchester United
« Svar #94: 12 Apr 2009, 10:52 »

Det var sgu mange penge for Ramos.. Istedet kan jeg kun anbefale Srna som jeg selv har på højreback i mit United-save. Ham kan man få for kun 105 mio. og han er efter en halv sæson med mig, den med flest assist i PL.. Peace

Det går rigtig godt for mig, spiller ca. sådan: (4-2-3-1)

Van der Sar.

Srna - Vidic - Ferdinand - Evra.

Anderson - Carrick.

Ronaldo - Diego - Nani.

Tevez/Rooney.

Fører ligaen suværent Smiley
Logged


Caspper
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Manchester United
« Svar #95: 12 Apr 2009, 10:56 »

Ifølge News of the World skal vi betale vores 10 mia gæld af, over de næste 9 år. Skuffet De siger ydermere at det kan betyde vi bliver nødt til at sælge nogen af de store spillere(Ronaldo, Rooney, you name it), for at få luft i økonomien. Triste nyheder at stå op til.
Logged

MagnusChristiansen
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Manchester United
« Svar #96: 12 Apr 2009, 16:59 »

Ifølge News of the World skal vi betale vores 10 mia gæld af, over de næste 9 år. Skuffet De siger ydermere at det kan betyde vi bliver nødt til at sælge nogen af de store spillere(Ronaldo, Rooney, you name it), for at få luft i økonomien. Triste nyheder at stå op til.

Ja, alle os United-fans har god grund til at være bekymret Skuffet 

Det er virkelig trist  Græder
Logged


Krellz
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Manchester United
« Svar #97: 12 Apr 2009, 17:32 »

Der er jo sikkert en eller anden der smider nogle millarder ind i klubben til gengæld at han bliver ejer eller en vigtig stilling i bestyrelsen.
Logged

Michaellaudrup
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Manchester United
« Svar #98: 12 Apr 2009, 17:43 »

Ifølge News of the World skal vi betale vores 10 mia gæld af, over de næste 9 år. Skuffet De siger ydermere at det kan betyde vi bliver nødt til at sælge nogen af de store spillere(Ronaldo, Rooney, you name it), for at få luft i økonomien. Triste nyheder at stå op til.

Så længe vi har Sir Alex, er jeg sikker på det går!  Wink
Logged


DavidMadsen
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Manchester United
« Svar #99: 12 Apr 2009, 18:09 »

Det sidste debat her, skal foregå i tråden om det rigtige United. Ikke i FM tråden Smiley
Logged

Plambek
Gæst
 
Sv: Manchester United
« Svar #100: 14 Maj 2009, 19:22 »

Hej!
Jeg har startet et spil med Man Utd (no suprise!).
Her kan i se mine køb/salg http://i618.photobucket.com/albums/tt270/ikaika_2009/ManUtdtransfer1sson-1.jpg
Som i kan se har jeg solgt nogle af de lokale drenge, bl.a. til man city, men mente simpelthen ikke at de var stærke nok.
Det skal lige nævnes at jeg ihærdigt forsøger at købe Balotelli, men pt. er der 1o mio imellem mig og Mr.Mourinho..

Jeg har tænkt mig at spille en offensiv 4-4-2, men jeg har dog lidt problemer med at få spillet til at hænge sammen og bevare overtaget i kampene, så hvis der er nogen der har nogle taktiske forslag/råd, er jeg meget åben for inputs!

Nu er jeg nået til marts måned i 1.sæson.. Pt ligger jeg nr 3 i ligaen, med Liverpool som nr 2 og Chelsea som nr 1.
Jeg har haft store problemer med mine angribere, Tevez har scoret 6 gange i 21 kampe, Rooney 6 mål i 24 kampe og berbatov lavede én kasse i 17 kampe, så ham solgte jeg til chelsea for 180 mio kr, og købte så Amauri. Udover det solgte jeg Owen Hargreaves for 125 mio kr til Bayern, han var ofte skadet, så synes at tilbuddet var for godt til at afslå..

På hjemmebane dominerer jeg totalt kampene, men pga. mine scoringsproblemer får jeg dog ikke uddelt de store øretæver, men vinder ofte 2-0.. På udebane har jeg virkelig store problemer, både med små og store hold.. Har lige tabt 3-0 på udebane til Villarreal, et hold som jeg aldrig har haft problemer med før..

Her kan i se min formation http://i618.photobucket.com/albums/tt270/ikaika_2009/holdoversigt.jpg
Her kan i se mine team instructions http://i618.photobucket.com/albums/tt270/ikaika_2009/taktik.jpg

Igen, hvis der er nogen der har nogen forslag til min taktik, spillerinstruktione r osv. Må i meget gerne komme med nogle kommentare..



« Seneste Redigering: 23 Maj 2009, 16:26 af Plambek » Logged

Matigol
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Manchester United
« Svar #101: 14 Maj 2009, 19:37 »

Link virker ikke Plambek Smiley
Logged

Danielsen
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Manchester United
« Svar #102: 14 Maj 2009, 19:41 »

Logged

''Life goes up and down, but everything will be okay if you turn right''

Danielsen
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Manchester United
« Svar #103: 14 Maj 2009, 19:42 »

David Silva for 107 mil.. WTF
Logged

''Life goes up and down, but everything will be okay if you turn right''

Plambek
Gæst
 
Sv: Manchester United
« Svar #104: 14 Maj 2009, 19:43 »

David Silva for 107 mil.. WTF
Jeg har rettet Valencia´s økonomi, så de nu har det underskud i spillet, som de har i virkeligheden.. Synes det gør spillet mere realistisk..
Logged

Sider: 1 ... 5 6 [7] 8 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010