home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23287
  0 Brugere, 519 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenofmumbai
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Morten Olsen er et dårligt menneske?
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Morten Olsen er et dårligt menneske?  (Læst 1880 gange)
AH
Gæst
 
Morten Olsen er et dårligt menneske?
« : 12 Okt 2005, 13:35 »

Tyrkiets landstræner, Fatih Terim, har udtalt sig dårligt om vores landstræner, Morten Olsen, på et pressemøde.

Er det en ansvarlig opførsel af Fatih Terim at sige, at han mener, at Morten Olsen er et dårligt menneske? Smiley

Personligt mener jeg ikke, at man skal udtale sig sådan, men jeg nu snart ikke Peace

http://www.onsidedk.com/main/index.phtml?ac_start2=1&id=143958
Logged

torkR
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Morten Olsen er et dårligt menneske?
« Svar #1: 12 Okt 2005, 13:45 »

Tyrkiets landstræner, Fatih Terim, har udtalt sig dårligt om vores landstræner, Morten Olsen, på et pressemøde.

Er det en ansvarlig opførsel af Fatih Terim at sige, at han mener, at Morten Olsen er et dårligt menneske? Smiley

Personligt mener jeg ikke, at man skal udtale sig sådan, men jeg nu snart ikke Peace

http://www.onsidedk.com/main/index.phtml?ac_start2=1&id=143958

Jeg kan godt følge Fatih Terim, desværre - I hvert fald inden for fodboldverdenen
Logged

AH
Gæst
 
Sv: Morten Olsen er et dårligt menneske?
« Svar #2: 12 Okt 2005, 13:46 »

Jeg kan godt følge Fatih Terim, desværre - I hvert fald inden for fodboldverdenen

Forklar venligst Smiley

Hvorfor er Morten Olsen i dine øjne et dårligt menneske?
Logged

torkR
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Morten Olsen er et dårligt menneske?
« Svar #3: 12 Okt 2005, 14:16 »

Forklar venligst Smiley

Hvorfor er Morten Olsen i dine øjne et dårligt menneske?

Mener at han er et dårligt menneske inden for fodboldverdenen (som træner), der er ikke så meget at forklare.. jeg bryder mig bare ikke om den måde han styrer landsholdet på!
Logged

LosCules
Gæst
 
Sv: Morten Olsen er et dårligt menneske?
« Svar #4: 12 Okt 2005, 14:51 »

Terim har helt klart ret, hvorfor fanden skal Morten Olsen sige sådan noget med at Tyrkiet og Albanien ikke spiller fair-play? Han må da tro på det tyrkiske og albanske fodboldforbund, hvis i forstår.

Svagt af Olsen, men Terim er lige så svag, hvis han begynder at kalde ham et dårligt menneske Wink.
Logged

torkR
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Morten Olsen er et dårligt menneske?
« Svar #5: 12 Okt 2005, 14:52 »

Terim har helt klart ret, hvorfor fanden skal Morten Olsen sige sådan noget med at Tyrkiet og Albanien ikke spiller fair-play? Han må da tro på det tyrkiske og albanske fodboldforbund, hvis i forstår.

Svagt af Olsen, men Terim er lige så svag, hvis han begynder at kalde ham et dårligt menneske Wink.

Jae.. Bare fordi Morten Olsen måske er presset og kommer med sådanne nogle udtagelser, så behøver han ikke at være et dårligt mennesker.. - Selvom jeg ikke kan lide Morten Olsen, og jeg synes det er tamt udtalt af ham :/
Logged

Skaarup
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Morten Olsen er et dårligt menneske?
« Svar #6: 16 Okt 2005, 17:08 »

Det er ikk fair at Morten Olsen sætter spørgsmålstegn ved tyrkiets kvalifikation... jeg kan godt forstå FT 
Vi har desværre ikke været gode nok og det er grunden til, at vi ikk skal til tyskland!! Morten Olsen burde vide bedre!!!
Logged

Audere-Est-Facere

PartyOn
Gæst
 
Sv: Morten Olsen er et dårligt menneske?
« Svar #7: 16 Nov 2005, 15:18 »

Morten Olsen er nok en meget god træner men han bruger bare det forkerte spiller system på landsholdet, der er jo ikke nogen af landsholds spillerne der spiller 4-3-3 i deres klubber. ticked off

men uden få fodbold verden er han bare høj røvet  :k: kommer fra selv fra vordingborg hvor han oz kommer fra.
Logged

Sider: [1] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010