home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
12 Maj 2025, 10:08 g00n Blogs Minimalistic 2020
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
27 Mar 2025, 15:21 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
17 Mar 2025, 14:40 szukizek Træningsbanen Fm Tweak
Antal Registrerede Brugere: 23570
  1 Bruger, 611 Gæster Online.

Nyeste Bruger: mmb79493
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Træningsbanen FM2009
| | | | |-+  Taktik til FCK ?
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 Udprint
Forfatter Emne: Taktik til FCK ?  (Læst 6911 gange)
Nicolai-babz
Lilleputspiller
*

Taktik til FCK ?
« : 15 Nov 2008, 21:05 »

Hej mates Peace ..
jeg mangler en taktik til Fck i 09 udgaven, de eneste spillere jeg har hentet er :
Thomas gravesen , Nazaritih og kim aabech

Tak på forhånd .

Selzer
Juniorspiller
**

Sv: Taktik til FCK ?
« Svar #1: 16 Nov 2008, 11:54 »

Jeg spiller lidt med fck, jeg kører en 4-4-2, med offensive wings det kører godt nok

TORRES!!

korzika
Gæst

« Svar #2: 16 Nov 2008, 11:57 »

Spil med højt tempo og stor bredde.

En offensiv 4-4-2 virker som et godt bud imo. Smiley

En Marek Sapara, ville passe rigtig godt til FCK.
« Seneste Redigering: 16 Nov 2008, 11:59 af korzika » Logged

Thore
Manager

« Svar #3: 16 Nov 2008, 16:16 »

Jeg har også gang i et spil med FCK, er det kun mig der ikk kan score mål?
Min topscore er Ailton med 8 mål for 22 kampe. Jeg kommer egentlig frem til chancer nok, men spillerne kan bare ikk' få den i kassen

"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."

ridderteiro
Lilleputspiller
*

« Svar #4: 17 Nov 2008, 07:19 »

Du skal bare sætte den offensive del lidt ned og evt. lave et træningsprogram til dine angribere.

Nicolai-babz
Lilleputspiller
*

« Svar #5: 17 Nov 2008, 10:24 »

okay tak for hjælpen drenge

Thore
Manager

« Svar #6: 17 Nov 2008, 17:34 »

Nå kan mærke jeg allerede er træt af FM09. Jeg kan bare ikke få til det fungere godt, bevars jeg taber ikke så meget med FCK, men jeg spiller uafgjort hele tiden, det er simpelthen frustrerende

"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."

Hanii
Lilleputspiller
*

« Svar #7: 24 Nov 2008, 02:52 »

Jeg har meget stor succes med en 4-1-1-2-2. Jeg har købt ljungbjerg ind til denne taktik, da jeg ikke kun kan spille med Sionko, og han gør det godt. Spillestil er direkte, og med højt tempo. Spiller ikke med offensive backs, da mine kanter skaber mange chancer selv. Forsvaret skal stå dybt, ellers bliver der ALT for meget plads til modstandernes angribere.
Hvis taktiken skal blive lidt mere defensiv kan man bare tage de to fløje ned som regulær midtbane så den hedder: 4-1-3-2. Virker meget godt på udebane mod stærke offensive hold.

HVad angår det med at score så prøv at træne angriberne for sig selv, som der allerede er foreslået. Det virkede meget godt for mig i starten, og herefter tog jeg dem tilbage i den normale træning, og de scorer stadigvæk mål.

Held og lykke!

Jeg er hurtig
jeg er farlig
.....
.....
Og jeg score hver gang!;)

cube
Manager

« Svar #8: 25 Nov 2008, 12:37 »

Jeg har meget stor succes med en 4-1-1-2-2. Jeg har købt ljungbjerg ind til denne taktik, da jeg ikke kun kan spille med Sionko, og han gør det godt. Spillestil er direkte, og med højt tempo. Spiller ikke med offensive backs, da mine kanter skaber mange chancer selv. Forsvaret skal stå dybt, ellers bliver der ALT for meget plads til modstandernes angribere.
Hvis taktiken skal blive lidt mere defensiv kan man bare tage de to fløje ned som regulær midtbane så den hedder: 4-1-3-2. Virker meget godt på udebane mod stærke offensive hold.

HVad angår det med at score så prøv at træne angriberne for sig selv, som der allerede er foreslået. Det virkede meget godt for mig i starten, og herefter tog jeg dem tilbage i den normale træning, og de scorer stadigvæk mål.

Held og lykke!

Når du siger forsvaret skal stå dybt, mener du så at man skal stå langt tilbage på banen? Og hvorfor skulle et højt pres give mere plads til modstanderens angribere? Og får modstanderen ikke bare en masse chancer på langskudschancer hvis man står dybt i banen?

Hvordan går det for dig i ligaen? Vandt du mesterskabet?

Håber du kan svare på alle disse spørgsmål Smiley

Tjek mit kunst/design ud på KasperPyndt.dk

Thore
Manager

« Svar #9: 25 Nov 2008, 16:48 »

Nu har jeg fået skabt en god solid 4-4-2 der i 2. sæson gav mig The Double, nu skal den så stå distancen i CL.
Den er meget som en normal 4-4-2, med en defensiv mand på midten og en offensiv. De personlige indstillinger er meget lig de normal, dog er der rettet lidt til med hver enkelt spiller, i sær kreativ frihed har jeg ændret i.
Ved de to angriber, stå den ene også længere tilbage på banen, og kan med fordel bruges som target mand, hvis man vel og mærket har en ordenlig boksspiller. Jeg har brugt Søren Larsen med succes.

Hvis man har lyst til lidt inspiration, så kan taktikken hentes her:
http://rapidshare.com/files/167279446/4-4-2_FCK_offensiv__FC_K_benhavn__Aug_2010_.tac

Milo1234
Lilleputspiller
*

« Svar #10: 25 Nov 2008, 16:55 »

mange tak for det

Helbo
Lilleputspiller
*

« Svar #11: 25 Nov 2008, 17:47 »

Nu har jeg fået skabt en god solid 4-4-2 der i 2. sæson gav mig The Double, nu skal den så stå distancen i CL.
Den er meget som en normal 4-4-2, med en defensiv mand på midten og en offensiv. De personlige indstillinger er meget lig de normal, dog er der rettet lidt til med hver enkelt spiller, i sær kreativ frihed har jeg ændret i.
Ved de to angriber, stå den ene også længere tilbage på banen, og kan med fordel bruges som target mand, hvis man vel og mærket har en ordenlig boksspiller. Jeg har brugt Søren Larsen med succes.

Hvis man har lyst til lidt inspiration, så kan taktikken hentes her:
http://rapidshare.com/files/167279446/4-4-2_FCK_offensiv__FC_K_benhavn__Aug_2010_.tac

Jeg er på arbejde så jeg kan ikke prøve den ligenu, derfor vil jeg meget gerne have et screenshot

Thore
Manager

« Svar #12: 25 Nov 2008, 17:56 »

Jeg er på arbejde så jeg kan ikke prøve den ligenu, derfor vil jeg meget gerne have et screenshot

Selve opstillingen er nu ikke særlig eksotisk:

Helbo
Lilleputspiller
*

« Svar #13: 25 Nov 2008, 18:12 »

Selve opstillingen er nu ikke særlig eksotisk:

Hvordan gik det for dig i første sæson og brugte du samme taktik der?
Hvem er din topscorer og hvem er din bedste spiller?

Thore
Manager

« Svar #14: 25 Nov 2008, 23:22 »

Hvordan gik det for dig i første sæson og brugte du samme taktik der?
Hvem er din topscorer og hvem er din bedste spiller?

Første sæson endte med en 2. plads i ligaen, hvor jeg brugte en lang række taktikker.
Jeg har ikke haft en virkelig topscore der banker kasser ind, tror Santìn blev topscore med 13 mål eller sådan noget. Mine målscoringer bliver fordelt ud på en lang række spiller.
Mine bedste spiller er klart den offensive del. Har de to unge argentinske kanter Sebastian Leto og Lautaro Acosta. I front er det Søren Larsen og Julien Quercia (en virkelig god fransk spiller)

Sider: [1] 2 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010