Rooland
|
|
Han er da ikke helt vild ham der Osei ? Han bliver da helt vildt god Han skal da bare trænes og efter et par sæsoner bliver han klasse
|
|
|
|
|
|
|
|
thecatholic
|
|
Han bliver da helt vildt god Han skal da bare trænes og efter et par sæsoner bliver han klasse Er helt enig.. Købte ham i første seasson med Lyngby. lej ham ud til Brøshøj med det samme og i anden seasson leje jeg ham ud til B93.. Nu i 3 seasson er han for vild for mig i superliga.
|
|
|
|
|
|
|
|
sebman
|
|
Er helt enig.. Købte ham i første seasson med Lyngby. lej ham ud til Brøshøj med det samme og i anden seasson leje jeg ham ud til B93.. Nu i 3 seasson er han for vild for mig i superliga.
Kan vi se et ss af ham:)
|
|
|
|
Danmark: Brøndby/ Viborg Italien: Inter Spanien: Atl. Madrid Frankrig: PSG
|
|
|
|
Nieki
Gæst
|
|
For bundhold i sasligaen eller 1. Divison gammel men god Edgar Davids
|
|
|
|
|
|
|
|
benjaminbb
Lilleputspiller
|
|
Jeg hentede Thomas Gaardsøe til Varde på fri transfer i første sæson - klasse!
|
|
|
|
|
|
|
|
DavidMadsen
|
|
Man kan forresten ofte hente Fred fra Lyon omkring december/januar ved 2008/2009. Fordi hans kontrakt udløber sommeren 2009
|
|
|
|
|
|
|
|
tjacobt
|
|
Man kan forresten ofte hente Fred fra Lyon omkring december/januar ved 2008/2009. Fordi hans kontrakt udløber sommeren 2009 Vil han til nogle af de danske klubber?
|
|
|
|
|
|
|
|
DavidMadsen
|
|
Det ved jeg ikke, har aldrig rigtigt spillet med en superliga klub
|
|
|
|
|
|
|
|
|
asj89
Gæst
|
|
Så har jeg skrevet dem alle ned på en lang liste!:) Nu tjekker jeg vær eneste ud for at se deres niveu..
|
|
|
|
|
|
|
|
sindsygt
Gæst
|
|
Stephen Miller - 18 årig stort målmandstalent. Kan gå direkte ind i flere danske klubber.
Hvilken klub spiller han i?? Kan nemli ikke finde ham når jeg bare søger på hans navn er Randers og kunne nemli godt bruge en ny målmand, da ellegård sikkert snart forsvinder...
|
|
|
|
|
|
|
|
fcangelo
Lilleputspiller
|
|
Esmir Sabic, ganske ung og en god centerback til mindre klubber.
han er ikke altid lige god hans sats er ikke ens fra spil til spil
|
|
|
|
|
|
|
|
fcangelo
Lilleputspiller
|
|
hej
skal bruge en central forsvar og en målmand og en mv. til afc wimbledon i første sæson nogle forslag???
|
|
« Seneste Redigering: 06 Jan 2009, 03:13 af fcangelo »
|
|
|
|
|
|
Fink
|
|
Lequi som central forsvarer.. Han er rigtig god og gratis..
|
|
|
|
"Pain is temporary, glory...lasts forever!" -George Best
|
|
|
|
fcangelo
Lilleputspiller
|
|
tak vl lige kigge på ham har ellers fået thomas gaardsøe men han blev skadet i 5 måneder efter et par liga kampe
|
|
|
|
|
|
|
|