home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 260 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Skadestuen FM2009
| | | | |-+  Problem FAQ
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 3 Udprint
Forfatter Emne: Problem FAQ  (Læst 23882 gange)
Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

Offline Offline


 
Problem FAQ
« : 15 Nov 2008, 11:04 »

Hvis du får fejlen (0xc0150002), skal man downloade Microsoft Framwork v. 2.0 - den engelske udgave findes her: http://www.microsoft.com/downloads/details.aspx?familyid=0856EACB-4362-4B0D-8EDD-AAB15C5E04F5&displaylang=en

Hvis du oplever Error [-51] eller [-52], bør I læse guiden her, der forhåbentlig kan hjælpe: http://community.sigames.com/showthread.php?t=61131. Hvis det ikke hjælper, forsøg da at afinstallere FM09 helt, og installér det igen.

Hvis du oplever fejl 703, så genstart computeren og hvis det stadig ikke virker så forsøg ovenstående eller prøv det der står på dette link: http://community.sigames.com/showthread.php?t=62568

Fejl 1003 betyder du har tastet din key forkert, tallene kan være meget svære at tyde, du kan evt prøve om den fikse lille funktion på følgende link kan hjælpe dig: http://keylookup.fm2009.softanchorinsight.com/

Hvis du oplever at FM fryser på vejen til en kamp, sørg da for at 3D er slået fra under indstillinger i FM - det er højest sansynligt fordi at dit grafikkort ikke er godt nok til de øgede krav der bliver stillet til 3D delen af FM.

Hvis du oplever at FM fryser i opstarten, check da om dit grafikkort lever op til standarderne som er følgende: 128MB Nvidia FX 5900 Ultra, 128MB ATI Radeon 9800, 128MB Intel 82915G/82910GL eller bedre. Mange bærbare har desværre et dårligt grafikkort og er derfor ikke understøttet officielt, en lang række kan dog komme til at kører spillet i 2d, ved at hente og installer programmet på følgende link: http://www.microsoft.com/downloads/details.aspx?familyid=5493F76A-6D37-478D-BA17-28B1CCA4865A&displaylang=en

Hvis du oplever problemer med Steam, så geninstaller det.

Hvis din aktivering ikke kan få forbindelse til internettet skal du gøre følgende:
1) Åben IE og gå til: https://fm2009.sa01.softanchorinsight.com
2) Vis du bruger IE7 vil du få noget ala følgende – “Der er et problem med websidens sikkerhedscertifika t .”
3) Tryk på – “Forsæt til websiden(ikke anbefalet)”. I dette tilfælde er det dog sikkert.
4) Kig på toppen af din IE Adresse bar – Du vil se noget ala “Certifikat fejl”. tryk på boksen,tryk derefter  “Vis certifikat”.
5) tryk, “installer certifikat”
6) Vælg “Placer alle certifikater i følgende certifikatlager”.
7) Tryk “Gennemse”
8) Vælg “'Rodnøglecentre der er tillid til”.
9) Tryk OK
10) Tryk næste
11) Tryk udfør
Luk IE, for derefter at åbne det igen, gå ind på følgende adresse: https://fm2009.sa01.softanchorinsight.com der burde denne gang ikke opstå problemer.

Gør derefter følgende:

1) Genstart dit Football Manager 2009 Spil
2) Indtast din key
3) Vælg online aktivering
4) tryk næste

Dit spil skulle nu gerne kunne aktiveres

Til MAC brugere har vi den sørgelige nyhed, at MAC patchen først kommer i løbet af mandagen.

Vi håber at folk vil læse denne nyhed og læser rundt omkring i forummet før de opretter nye tråde - det vil lette vores arbejde 
« Seneste Redigering: 15 Nov 2008, 12:38 af Sunbao » Logged

thomasmoll
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Problem FAQ
« Svar #1: 18 Nov 2008, 14:37 »

Fejl -821 - Koden virker ikke, og man skal gå ind og hente et program, hvor man så får Loader og Activation.exe Man åbner Loader.exe og skriver ens cd nøgle. Så siger den at koden er forkert, og får fejlmeddelesen -821... Det kan da ikke passe?
Så går man ind og prøver at skrive koden igen når man åbner fm.exe. Går videre, istedet for at få fejlmeddelelsen -821 så får man -819.
Men den står der intet om her på FmFreaks, eller på deres hjemmeside.
Nogen der kan hjælpe med det problem?
Logged

HarmlessDK
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Problem FAQ
« Svar #2: 18 Nov 2008, 23:02 »

Kan Crash Dumps problemet, der er anerkendt af SI, som forekommer hvis man har Serie C med ikke skrives i en denne nyhed eller en sticky.. Det er fanme det mest irriterende problem.

Ens game er bare fucked d. 24 Juli 2009 hvis man har Serie C aktiveret.
Logged

HK
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Problem FAQ
« Svar #3: 19 Nov 2008, 15:27 »

jeg har problem: d3dx9_37.dll    s: ?
hvad kan jeg gøre?
Logged

Mikle123
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Problem FAQ
« Svar #4: 19 Nov 2008, 15:37 »

Jeg har proplem -1003, men jeg har brugt koden en gang, så blev jeg nødt til at slette spillet, så har jeg installeret det igen, kan jeg så ikk bruge den selv om det er samme computer jeg gør det på
Logged

bomark
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Problem FAQ
« Svar #5: 21 Nov 2008, 14:18 »

Har præcis det samme problem som thomasmoll med fejl 821.. har prøvet alt men det vil bare ikke virke er virkelig frustreret købte det på release dagen og havde samme problem som alle andre med serverne selvfølgelig og derefter dette problem håber nogle kan hjælpe og jeg ikke bare har smidt penge direkte i lokummet
Logged

g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Problem FAQ
« Svar #6: 21 Nov 2008, 14:21 »

Fra SI's hjemmeside:

Error 821 vista/XP solution
It shouldn't happen to first time activators. If encountered the solution is to delete the XP or Vista directories:
XP users: C:\Documents and Settings\All Users\Application Data\Sports Interactive\Football Manager 2009 Certificate
Vista users: C:\Program Data\Sports Interactive\Football Manager 2009 Certificate
And reactivate.
Logged



aien
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Problem FAQ
« Svar #7: 24 Nov 2008, 13:28 »

Nu er jeg nået i 3. sæson, og nu skal jeg spille Uefa Cup-kamp og hver gang, jeg trykker "holdinstrukser", står der:
"Der er stødt på en alvorlig fejl og systemet lukker ned. En fejl fil er oprettet i:
My Documents/Sports Interactive/Football Manager 2009/crash dumps"

Hvad skal jeg gøre ?!
Logged

g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Problem FAQ
« Svar #8: 24 Nov 2008, 13:34 »

Så vidt jeg kan læse mig frem til, er det bedste bud nok at geninstallere spillet.
Logged



k_brandt
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Problem FAQ
« Svar #9: 24 Nov 2008, 23:37 »

Har et problem med at mit spil staller på alle mulige tidspunkter.. Har startet et spil med Thisted og hver gang jeg vælger information om klubben, kommer jeg ind på siden, og så kan jeg ikke gøre mere, bliver nød til at lukke spillet ved hjælp af task manager, som siger spillet ikke svare. Samme problem opatår hvis jeg vil se kamp-skærmen fra en spillet kamp og i mange andre tilfælde.. Problemet er begyndt at irritere mig så meget at jeg helt overvejer at stoppe med at spille.. Så håber virkelig der er nogen med en løsning??
Logged

Jonni
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Problem FAQ
« Svar #10: 25 Nov 2008, 18:50 »

Mit spil er på engelsk?! Har kigget i MAC halløj F.A.Q men jeg har ikke en MAC computer, hvad end det er :S


Vil gerne have det på dansk..
Logged

g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Problem FAQ
« Svar #11: 25 Nov 2008, 18:51 »

Hvis du har købt en version af spillet der ikke er dansk sprog i, er den eneste udvej desværre at købe en dansk version.
Logged



Jonni
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Problem FAQ
« Svar #12: 25 Nov 2008, 18:54 »

Hvis du har købt en version af spillet der ikke er dansk sprog i, er den eneste udvej desværre at købe en dansk version.
Ej hvor klamt det er jo spild af penge :S


Jeg går i 9. og er udmærket til engelsk... Men dansk er nu bedst /:
Logged

g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Problem FAQ
« Svar #13: 25 Nov 2008, 18:55 »

Derfor er det en god ide altid at sikre sig at det er på dansk (hvis det er det man vil have), inden man køber det. Personligt kunne jeg dog aldrig finde på at spille det på andet end engelsk.
Logged



Jonni
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Problem FAQ
« Svar #14: 25 Nov 2008, 19:03 »

Derfor er det en god ide altid at sikre sig at det er på dansk (hvis det er det man vil have), inden man køber det. Personligt kunne jeg dog aldrig finde på at spille det på andet end engelsk.

Må man spørge - hvorfor ikke Smiley?
Logged

Sider: [1] 2 3 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010