home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
28 Jun 2024, 10:39 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
22 Jun 2024, 13:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23344
  0 Brugere, 611 Gæster Online.

Indlæg: 1132853 over 31369 Emner
Nyeste Bruger: anastasiyakavi...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Blogs FM2009
| | | | |-+  #12' Det Ny Brøndby
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 4 ... 6 Udprint
Forfatter Emne: #12' Det Ny Brøndby  (Læst 18840 gange)
Baliian
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Det Ny Brøndby
« Svar #15: 15 Nov 2008, 10:13 »

Hvornår kommer der update igen? Smiley
Logged

BenMusalho
Gæst
 
Sv: #1 - Det Ny Brøndby
« Svar #16: 15 Nov 2008, 11:16 »



Fodbolddanmark vågnede i dag op til en kæmpe overraskelse. Brøndby har ansat en ny træner, efter pensionerede Tom Køhlert har sagt op. Det er den tidligere Brøndby-, Danmark- og Schalketopscorer, Ebbe Sand, der skal sætte sig i det varme sæde på Brøndby Stadion. Sand, som ikke har den store trænererfaring, havde følgende at sige:

"Brøndby vil altid være min klub, og da de kontaktede mig og min agent, var jeg ikke et sekund i tvivl. Mit hjerte har hamret for klubben i rigtig lang tid, og det har været ulideligt at skulle se på denne krise i så lang tid. Nu er vi dog på vej mod bedre tider, og at jeg selv skal stå i spidsen for projektet, er en fantastisk følelse".
MANAGERPROFIL:
Navn: Ebbe Sand
Klub: Brøndby IF
Alder: 36
Nationalitet: Dansk
Yndlingsklub: Brøndby IF


Hermann Haraldsson, Brøndbys nye direktør, har lovet guld og grønne skove. Brøndby skal i Champions League inden for fem år, og går efter sejren i SAS-Ligaen i år. Målet er dog "kun" at ende i top 4.

"Med denne ansættelse ville vi have noget nyt blod til trænerbænken. En træner, som kan gå ind og markere sig. Han har stor erfaring fra gamet, da han selv har været i det i mange år, også som en stor profil i Schalke 04. Han ved derfor, hvordan tingene skal gøres, og han har også et godt omdømme samt en masse kontakter rundt omkring i verden. Vi har fuld tiltro til Ebbe, og vi håber, at han kan gå ud og skabe resultater med det samme", smilte Anders Bjerregaard, da pressen mødte ham.





MÅL:

  • Champions League inden for fem år
  • End i top 4 i første sæson
  • Vind SAS-Ligaen inden for 3 sæsoner


« Seneste Redigering: 15 Nov 2008, 11:19 af BenMusalho » Logged

DavideSanton
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Det Ny Brøndby
« Svar #17: 15 Nov 2008, 15:01 »

God update, dejligt med Ebbe sand som manager, håber han vil hente mesterskabet hjem Smiley
Logged

BenMusalho
Gæst
 
Sv: Det Ny Brøndby
« Svar #18: 15 Nov 2008, 15:10 »

Hatt11@ Tak. Jeg spiller lige til den 1. september, hvor transfervinduet slutter, og så fortæller jeg om indkøb og kampe.. Der kommer nok en update på et tidspunkt i morgen så.
Logged

Hamza_BIF
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Det Ny Brøndby
« Svar #19: 15 Nov 2008, 15:20 »

Såadan Benny Tunge følger med! Wink
Logged

Ovenstående indlæg er af høj klasse.

DavideSanton
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Det Ny Brøndby
« Svar #20: 16 Nov 2008, 14:43 »

Hvornår kommer der update ? Smiley
Logged

BenMusalho
Gæst
 
Sv: Det Ny Brøndby
« Svar #21: 16 Nov 2008, 17:54 »

Hatt@ Vil ikke lægge pres på mig selv ved at love noget, så det kan jeg ikke sige. Wink

Hvad siger I til, at der kommer en update om SAS-Ligaen indtil videre, en om UEFA Cuppen og en om handlerne? Så der er en update, der fortæller om SAS-ligaen, en der fortæller om UEFA cuppen og en der fortæller om transfervinduet.. xD I så fald i hvilken rækkefølge?
Og der kommer nok ikke nogen med gennemgang af truppen, men når jeg har lavet transferupdaten, smider jeg truppen op i 2. indlæg, så man kan se den der.
Logged

DavideSanton
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Det Ny Brøndby
« Svar #22: 16 Nov 2008, 18:02 »

Det synes jeg lyder godt, og synes det skal være handlerne, sas ligaen også uefa cuppen.
Logged

korzika
Gæst
 
Sv: Det Ny Brøndby
« Svar #23: 16 Nov 2008, 18:03 »

Spændende spiller selv med BIF (Surprise:D) så følger lige lidt ekstra med.. Smiley
Logged

patrick J
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Det Ny Brøndby
« Svar #24: 16 Nov 2008, 18:18 »

Fedt med en Brøndby blog, rigtig godt træner valg syntes jeg Opstemt Jeg er i hvert fald allerede fast læser Opstemt

Syntes også den samme rækkefølge som Hatt11
Logged

Bob Paisley til Alan Kennedy: "They shot the wrong Kennedy back in 1963!"

BenMusalho
Gæst
 
Sv: Det Ny Brøndby
« Svar #25: 16 Nov 2008, 18:22 »

Tak for kommentarerne, alle sammen. Smiley

Så bliver det i den rækkefølge. Handlerne er nok også nødt til at blive den første update, da der jo er spillere med i kampene, som jeg har købt.

EDIT: Har lige lavet UEFA Cup-updaten, og regner med at bliver færdig med transferupdaten i dag (dog uden at love noget).
« Seneste Redigering: 16 Nov 2008, 18:36 af BenMusalho » Logged

BenMusalho
Gæst
 
Sv: Det Ny Brøndby
« Svar #26: 16 Nov 2008, 20:45 »



Der har ikke været meget gang i svingdøren på Vilfort Park, som Brøndby Stadion populært kaldes, i det netop overståede transfervindue. Kun to spillere er kommet til, mens der ikke er røget nogen den anden vej. Det er to midtbaner, som Brøndby har haft heldet til at hente. Den ene er den 32-årige midtbane fighter Thomas Gravesen, som Brøndby hentede på en fri transfer den 28. juni 2008,
blot to dage efter Sands ankomst.
<<

Thomas Gravesen, fri transfer
Kim Aabech, 6,5 mio.

>>

Ingen


Gravesen, som de fleste fodboldinteressered e nok kender primært pga. de mange skandaler og hans tid i Kongeklubben, Real Madrid, betegnes som en god spilfordeler, som kan lægge millimeterafleverin ger. Han er samtidig god til at tackle igennem, og har i det hele taget et pænt temperament – deraf de mange skandaler. Noget af et sats af Brøndbymanageren, men hvis de kan få styr på ham, og han falder til på Vestegnen, kan han blive en god spiller at have i truppen. Dog er han hentet som reserve, da det er svenske Samuel Holmén, der styrer den centrale midtbane.

Spiller nummer to er Kim Aabech, som ankommer fra Lyngby. Den offensive midtbanespiller er meget kreativ og dribler godt. Han har ikke et ligeså godt CV, som det andet nyindkøb Thomas Gravesen, men kan alligevel gå hen og blive en større forstærkning, end førnævnte hans midtbanekollega.

Brøndby har tidligere hentet offensive kræfter i Blue Vikings, det skete bl.a. i 2007, hvor højrekanten Tobias Mikkelsen fik en billet til Vestegnen. 21-årige Mikkelsen, som normalt huserer på højrekanten, har haft begrænset succes i Brøndby, og er lige nu reserve. End ikke en bænkeplads har han fået.
Det ventes, at Kim Aabech ryger direkte ind i staropstillingen ved siden den svenske stjerne Alexander Farnerud.


Spillerprofiler:

Navn: Thomas Gravesen
Position: Central midtbane
Nationalitet: Dansk
Tidligere klubber: Vejle, HSV, Everton, Real Madrid, Celtic, Everton (lån)
Styrker: Har en høj arbejdskapacitet, kan lægge gode afleveringer, går altid forrest.
Svagheder: Meget agressiv, er rimelig langsom, oppe i årene.
Kælenavn: Graver
Landskampe: 66
Landskampsmål: 5

Navn: Kim Aabech
Position: Offensiv midtbane
Nationalitet: Dansk
Tidligere klubber: Lyngby BK, B1903, Virum-Sorgenfri
Styrker: Kreativ, god dribler, god teknik, gode afleveringer, godt spark.
Svagheder: Mangler speed, manglende erfaring.
Landskampe: 0
Landskampsmål: 0

Logged

Adellovich
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Det Ny Brøndby
« Svar #27: 16 Nov 2008, 20:48 »

fint , havde nu set en ekstra angriber eller back til holdet
Logged

BenMusalho
Gæst
 
Sv: Det Ny Brøndby
« Svar #28: 16 Nov 2008, 20:52 »

fint , havde nu set en ekstra angriber eller back til holdet
Jeg gik efter en backup spiller til Thomas R, men kunne ikke finde nogen ordentlige. Dem jeg gik efter ville enten have for meget i løn, eller også ville de ikke være reserver. Så ville jeg hellere vente til jeg fandt en, der gad.
Og så har jeg rykket Thomas Mrva op i 1. holdstruppen, som reserve for TR. Det burde jeg nok have skrevet?
Logged

DavideSanton
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Det Ny Brøndby
« Svar #29: 16 Nov 2008, 20:54 »

okay indkøb, synes godt du kunne have fundet en bedre end Aabech men lad os nu se det kan jo være han bliver en gevinst.

Havde nu også håbet du havde hentet en angriber eller venstre back som kunne agere backup til Thomas Rasmussen.

Logged

Sider: 1 [2] 3 4 ... 6 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010