home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
28 Jun 2024, 10:39 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
22 Jun 2024, 13:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23344
  1 Bruger, 820 Gæster Online.

Indlæg: 1132853 over 31369 Emner
Nyeste Bruger: anastasiyakavi...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Blogs FM2009
| | | | |-+  #12' Det Ny Brøndby
0 Brugere og 9 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 [3] 4 5 6 Udprint
Forfatter Emne: #12' Det Ny Brøndby  (Læst 18873 gange)
Adellovich
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Det Ny Brøndby
« Svar #30: 16 Nov 2008, 20:57 »

prøv se om du kan lokke djiby fall til klubben. han skal nok bombe Grin ham og jallow  eller duncan. så kan de 3 skiftes til 2 af dem har fundet den rigtige stime
Logged

BenMusalho
Gæst
 
Sv: Det Ny Brøndby
« Svar #31: 16 Nov 2008, 21:02 »

prøv se om du kan lokke djiby fall til klubben. han skal nok bombe Grin ham og jallow  eller duncan. så kan de 3 skiftes til 2 af dem har fundet den rigtige stime
Haha, forsøgte faktisk at lokke Fall til klubben. Mine spejdere sagde, at han var interesseret, men jeg skulle byde utroligt mange penge, for at de ville slippe ham, og det var jeg ikke villig til. Smiley
okay indkøb, synes godt du kunne have fundet en bedre end Aabech men lad os nu se det kan jo være han bliver en gevinst.

Havde nu også håbet du havde hentet en angriber eller venstre back som kunne agere backup til Thomas Rasmussen.


Nu ved jeg ikke, om du har kigget på Aabechs stats, men de er ihf. et kig værd. Han lyder ikke af meget, og hvis Anders B hentede ham til klubben irl, så ville det da være en katastrofe, men i FM09 er han fandme god! Han er fuldsændig overvurderet!

Mht. til venstrebacknoget.. Kvalitet frem for kvantitet. Kunne ikke finde noget ordenligt.
« Seneste Redigering: 16 Nov 2008, 21:04 af BenMusalho » Logged

DavideSanton
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Det Ny Brøndby
« Svar #32: 16 Nov 2008, 21:09 »

Nu ved jeg ikke, om du har kigget på Aabechs stats, men de er ihf. et kig værd. Han lyder ikke af meget, og hvis Anders B hentede ham til klubben irl, så ville det da være en katastrofe, men i FM09 er han fandme god! Han er fuldsændig overvurderet!


okay, har ikke set Aabechs stats i 09, men irl har han ikke niveau til brøndby som du siger, og han stats i 08 var ikke særlig imponerende.

Men kan du så ikke lige smide et ss op af Aabech ?
Logged

GadeFM
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Det Ny Brøndby
« Svar #33: 16 Nov 2008, 21:14 »

God blog du har fået skevet, også med den bedste klub. Smiley
Ville lige høre om du kun køber spiller fra skandinavien?

Logged

Your can't fucking cheer for your team one day, and the next day cheer for the opponent just because they play in Europe!

"De (F*CK) bliver danske mestre, og så er der 11 spillere og en træner, der fejrer det. Og et par fans. Der er jo ingen klub." - Tom Køhlert

BenMusalho
Gæst
 
Sv: Det Ny Brøndby
« Svar #34: 16 Nov 2008, 21:20 »

okay, har ikke set Aabechs stats i 09, men irl har han ikke niveau til brøndby som du siger, og han stats i 08 var ikke særlig imponerende.

Men kan du så ikke lige smide et ss op af Aabech ?
http://i299.photobucket.com/albums/mm286/BenMUsalho/Billede1-17.png - de har ramt fuldstændig forbi! Opstemt
God blog du har fået skevet, også med den bedste klub. Smiley
 Ville lige høre om du kun køber spiller fra skandinavien?


Tak, og enig i det med den bedste klub i Skandinavien.. xD
Nej, det er ikke et mål, jeg har sat mig, men jeg vil gerne have en masse skandinaviske/danske spillere..

Logged

DavideSanton
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Det Ny Brøndby
« Svar #35: 16 Nov 2008, 21:24 »


hold da op! det var sgu nogle vilde stats han har Smiley Jamen så er det jo et super køb :b

Prøv at kigge på Guerrio ham Brasilianeren der har fået polsk statsborgerskab, ham fik jeg til mit brøndby hold for 14 mio.
Logged

fc-hansen
Manager
********

Offline Offline

 
Sv: #2 Det Ny Brøndby
« Svar #36: 17 Nov 2008, 15:10 »

nu har jeg kigget bloggen igennem, og syntes sku det ser fornuftigt ud. Grafisk er det svært at bedømme, da du tydeligvis ikke lægger vægt på det, rent skriftligt er det dog godt, dog med enkelte fejl, men er sjældent at blogs er fejlfrie. Indkøbene er super, dog vil jeg kalde din midtbane nummeret mere end bred, og måske der er for meget konkurrence om de 5 pladser. Men ihervtfald en rigtgi god start, og jeg, på trods af mit løvehjerte, læser trofast med Smiley
Logged

Citat af Wayne Rooney: " Jeg kan fylde ronaldos hul"

hay que joder?

BenMusalho
Gæst
 
Sv: #2 Det Ny Brøndby
« Svar #37: 17 Nov 2008, 16:10 »

Dasmessi: Han siger, at JEG ikke lægger vægt på det grafiske, og det er skam i rigtigt nok. Og han skriver heller ikke noget om, at han kan gøre det bedre.. :p

Tak til jer begge. Fc-h: Vil prøve at kigge dem bedre igennem så. Og ja, der er rimelig mange spillere til midtbanen. Prøvede også at komme af med nogen i transfervinduet, men det lykkedes ikke, så det må jeg leve med indtil næste transfervindue.

EDIT: Og har en UEFA Cup update, som jeg kan smide op nu (ihf. snart), men vil I hellere have SAS-liga- og Ekstra Bladet Cup updaten først?
« Seneste Redigering: 17 Nov 2008, 16:12 af BenMusalho » Logged

Dasmessi
Gæst
 
Sv: #2 Det Ny Brøndby
« Svar #38: 17 Nov 2008, 16:12 »

Jeg har misforstået indlægget Smiley
Det er nu fjernet Smiley
Logged

DavideSanton
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: #2 Det Ny Brøndby
« Svar #39: 17 Nov 2008, 16:22 »

Det må du selv bestemme Ben, hvad der passer dig bedst Smiley
Logged

BenMusalho
Gæst
 
Sv: #4 Det Ny Brøndby
« Svar #40: 17 Nov 2008, 16:46 »



SKUFFELSE I UEFA CUPPEN


Torsdag den 17.07.08 skulle Brøndby spille mod den Nordirske klub Cliftonville. En overkommelig  modstander, hvor Brøndby simpelthen skulle gå videre. Alt andet ville være en katastrofe!
Under Brøndbys storhedstid i 90'erne, hvor der i truppen var spillere som Peter Schmeichel, Kim Vilfort og Uche Okechukwu, nåede de bl.a. til semifinalen i UEFA Cuppen, hvor de på et mål af Rudi Müller blev sendt ud to minutter før tid. Inden det lå de til at sende Roma ud, da den blev 0-0 hjemme på Brøndby Stadion, og måltavlen viste 1-1 inden Müllers mål.

BRØNDBY 5-0 CLIFTONVILLE
CLIFTONVILLE 0-1 BRØNDBY
BRØNDBY 1-1 M. NETANYA
M. NETANYA 1-0 BRØNDBY


Spillerne var knap nok nået ud på banen, før stadion-speakerens stemme rungede ud i højtalerne.
1-0 til Brøndby på mål af den svenske kreatør, Martin Ericsson. Det resultat blev fordoblet efter 19 minutter, da Jan Kristiansen rundede Cliftonvilles keeper, Ian Perry, og lod bolden trille ind i det tomme mål. Derefter var det 'one-way-traffic' på banen. Peter Madsen, Alexander Farnerud og Kasper Lorentzen fik alle lov til at fejre mål, og på trods af Thomas Rasmussens brændte straffespark, var Drengene fra Vestegnen i et usædvanlig godt spillehumør. 5-0 ved pausen.

I anden halvleg lod spillerne ikke til at have det store behov for at fortsætte i samme stil, og da stadionuret rundede de 90 minutter, viste måltavlen stadig 5-0 til hjemmeholdet.

I returkampen sparede Brøndby-manager Ebbe Sand flere af holdets store profiler, og kampen endte således kun 0-1 til Brøndby.

I lodtrækningen til 2. runde blev den israelske klub Maccabi Netanya hevet op lige efter Brøndby. Det betød, at Brøndby havde hjemmebanefordelen i første kamp.
Brøndbys manager, Ebbe Sand, havde ikke meget at sige efter lodtrækningen: ”Det er en fin lodtrækning. Nu skal vi prøve at få en sejr hjemme, og så gå ud og forsvare det i israel”.

En sejr hjemme fik de dog ikke. Det så længe ud til at ende 0-0, men Jan Kristiansen ville det anderledes. Han brød igennem i venstre side af feltet, og bankede bolden op i modsatte hjørne. Det så dermed ud til at ende 1-0 til Brøndby, men to minutter senere, bare tre minutter før tid, headede Itsik Bakhar bolden forbi en blafrende Stephan Andersen i Brøndbymålet. Kampen endte 1-1, et resultat Brøndby ikke kan være helt tilfredse med.

Brøndbytruppen rejste i fuld udrustning til Israel, for at få et acceptabelt resultat med hjem til Danmark. En sejr var kravet fra de mange tusinde Brøndbyfans, der sad og sang hjemme i stuerne. Selvom Brøndby havde et overtag i både spil og chancer, var det M. Netanya, der scorede kampens enlige mål.
På trods af de 30°C og den skinnende sol, må Brøndbyspillerne have følt det som iskoldt i omklædningsrummet. Ikke mindst på grund af de hårde ord fra Brøndbytræneren. Skuffelsen stod da også malet i alles ansigter, da de kom ud fra omklædningsrummet.

Brøndby er dermed ude af UEFA Cuppen allerede i 2. runde.



Holdopstilling, Brøndby 5 – 0 Cliftonville:
4-1-2-1-2: Andersen, Wass, Rasmussen, Jönsson, Schlebrügge, Holmén, Kristiansen, Lorentzen, Farnerud, Madsen, Ericsson.

Holdopstilling, Cliftonville 0-1 Brøndby:
4-1-2-1-2: Andersen, Wass, Daugaard, Jönsson, Schlebrügge, Gislason, Ericsson, Gravesen, Lorentzen, Madsen, Williams.


Holdopstilling, Brøndby 1–1 M. Netanya:
4-1-2-1-2: Andersen, Wass, Rasmussen, Howard, Schlebrügge, Gravesen, Lorentzen, Kristiansen, Farnerud, Ericsson, M. D. Rasmussen.

Holdopstilling, M. Netanya 1-0 Brøndby:
4-1-2-1-2: Andersen, Wass, Rasmussen, Howard, Schlebrügge, Holmén, Lorentzen, Kristiansen, Farnerud, M. D. Rasmussen, Jallow.
« Seneste Redigering: 20 Nov 2008, 18:26 af BenMusalho » Logged

DavideSanton
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: #3 Det Ny Brøndby
« Svar #41: 17 Nov 2008, 16:59 »

God update, men meget skidt resultat mod Maccabi Netanya

Men du må op på hesten igen og vind pokalen og mesterskabet Smiley
Logged

BenMusalho
Gæst
 
Sv: #3 Det Ny Brøndby
« Svar #42: 17 Nov 2008, 19:12 »

Tak, Hatt. Ja, det er ærgeligt (og dårligt) med UEFA Cuppen, men kan røbe, at det går rigtig godt (langt over forventning) i ligaen.
Logged

Dasmessi
Gæst
 
Sv: #3 Det Ny Brøndby
« Svar #43: 17 Nov 2008, 19:24 »

Meget skidt med uefa cuppen, Ben.
Ellers ser det jo fint ud. Godt at hører det går bedre i ligaen så Opstemt
Logged

BenMusalho
Gæst
 
Sv: #3 Det Ny Brøndby
« Svar #44: 18 Nov 2008, 18:03 »



BRØNDBY-SPEEDEREN I BUND


SAS-liga premieren kom den 20. juli 2008, hvor Esbjerg FB tog imod de blå-gule fra Vestegnen. Vestegnsholdet havde kampen forinden udspillet det nordirske mandskab Cliftonville på kryds og tværs, så forventningerne var store til Sands mandskab.

Fiskerbyen lagde fint ud over for et Brøndby-mandskab, der ikke så særligt motiverede ud. Grunden kan dog også tilskrives, at de bare tre dage forinden havde brugt et Cliftonvillehold som træningskegler. At sige det var en stor udfordring for Brøndby i den kamp, ville være en løgn, men ikke desto mindre var benene stadig ømme. Kasper Lorentzen måtte udgå med en skade 25 minutter inde i kampen, og det tvang Ebbe Sand til at kaste Martin Ericsson ud i kampen. Selvsamme Ericsson lagde ti minutter før tid bolden tilbage til Brøndbys høje islænding, Stefan Gislason, som firsttimede skuddet. Lars Winde kunne ikke gøre andet end at se bolden suse ind i målhjørnet.
Med kun 10 minutter tilbage, var kampen så godt som afgjort, og det betød ikke rigtig noget, at Samuel Holmen og Jesper Bech begge fik lov til at score, for kampen endte 2-1, og Brøndby kunne tage til takke med de tre point, som helt sikkert bliver vigtige i deres kamp mod toppen.

De tre efterfølgende kampe var mod AC Horsens, FC Nordsjælland og Vejle BK, og de blev hhv. 2-1, 1-1 og 2-0. Dvs., at Brøndby havde 10 point i 4 kampe. Alle pointene var skaffet mod svagere modstandere, men hvis de kan fortsætte i samme stil, vil det se godt ud, når sæsonen slutter.

Efter en god uges pause, uden nogen kampe overhovedet, tog Brøndbyspillere og fans den lange tur fra den Københavnske Vestegn til det sydlige Jylland, hvor SønderjyskE ventede. En tur, der tog et par timer. Et Brøndbyhold i stærkeste opstilling skuffede de overraskende mange fans, der havde fundet vej til stadion denne lune sommerdag. Et 2-2 resultat var det eneste, de kunne få med hjem.

Dog fik de rettet op på det i næste kamp, hvor holdet fra Smilets By mødte op på Brøndbys frygtede hjemmebane.  Det var den sidste dag sommerdag i år 2008, men Brøndby-spillerne fik dog sommeren til at vare lidt længere på Vestegnen, med  Kim Aabechs og Nicolaj Aggers to mål. Også selvom AGF fik lov til at reducere.

Næste kamp for Brøndbys vedkommende er først den 13. september, hvor årets første New Firm-opgør venter.

« Seneste Redigering: 19 Nov 2008, 14:30 af BenMusalho » Logged

Sider: 1 2 [3] 4 5 6 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010