Visby
|
|
Jeg synes du skal sælge...
Og så køb enten Mata eller Obertan som erstatning til kanten, afhængig af hvilken kant..
|
|
|
|
Fc København !
|
|
|
|
psyko-jorgensen
Lilleputspiller
|
|
Hvad med Juan Manuel Mate? Har jeg allerede Fik ham for 24 mil. Et kæmpe røverkøb hvis du spørger mig Han har bare ikke spillet sig på venstrekanten endnu - forståeligt nok når de andre venstre-wings er Carlos Vela og Vargas
|
|
|
|
|
|
|
|
r-mand
|
|
Har jeg allerede Fik ham for 24 mil. Et kæmpe røverkøb hvis du spørger mig Han har bare ikke spillet sig på venstrekanten endnu - forståeligt nok når de andre venstre-wings er Carlos Vela og Vargas Hehe, ja okay Vargas er jo syg Men du kan også bruge mata som angriber? han har jo omkring 17 i afslutning.
|
|
|
|
Supra Societatem Nemo
|
|
|
|
psyko-jorgensen
Lilleputspiller
|
|
Hehe, ja okay Vargas er jo syg Men du kan også bruge mata som angriber? han har jo omkring 17 i afslutning. Vargas er så overdrevet vild Men ja, han har faktisk 18 lige nu i mit save. Men Mutu og Andre Pierre Gignac er faste startere, så lige for tiden agerer Mata super-sub.
|
|
|
|
|
|
|
|
r-mand
|
|
Vargas er så overdrevet vild Men ja, han har faktisk 18 lige nu i mit save. Men Mutu og Andre Pierre Gignac er faste startere, så lige for tiden agerer Mata super-sub. Ja okay. Men den en god erstatning for Mutu
|
|
|
|
Supra Societatem Nemo
|
|
|
|
J-KobZ
|
|
Marquinhos kunne vel også bruges eventuelt ?
|
|
|
|
|
|
|
|
Anders-G
|
|
Hey freaks jeg har fået tilbudt diego fra werdern for 82,5 mill dkk.. Jeg er barce har egentlig ikke brug for ham men tænkte på at jeg kunne sælge ham videre for lidt flere penge end jeg skal gi for ham.. så er det en go deal?
|
|
|
|
Erik Mykland: En god fodboldspiller skal være temperamentsfuld. 80% temperament og 20% fuld.
|
|
|
|
r-mand
|
|
Hvad sæson er du i? 82.5 mio kr, er fandme billigt, for hans færdigheder.
|
|
|
|
Supra Societatem Nemo
|
|
|
|
Anders-G
|
|
2. ja det er det.. han er sat til salg efter eget ønske
|
|
|
|
Erik Mykland: En god fodboldspiller skal være temperamentsfuld. 80% temperament og 20% fuld.
|
|
|
|
r-mand
|
|
Okay Han kan vel blive en god reserve, vis du ikke har brug for ham?
|
|
|
|
Supra Societatem Nemo
|
|
|
|
Anders-G
|
|
Ja det kan han..
|
|
|
|
|
|
|
|
r-mand
|
|
Så vis økonomien er god, så siger jeg deal
|
|
|
|
Supra Societatem Nemo
|
|
|
|
Anders-G
|
|
Klub:Barce Spiller:Marcelo Købe/sælge:Købe Køber/Sælger:Real Madrid Beløb:175 mill dk
|
|
|
|
|
|
|
|
xaagaard
|
|
Klub:Barce Spiller:Marcelo Købe/sælge:Købe Køber/Sælger:Real Madrid Beløb:175 mill dk
No deal. Alt for dyrt.. Hvem har du på venstre backen?? - Hvis du skal købe en backup så køb en billigere. Hvis du skal bruge en mand til startopstillingen så køb en bedre
|
|
|
|
|
|
|
|
SoAP
Gæst
|
|
Køb Philipp Lahm i stedet. Nogenlunde samme pris og meget bedre.
|
|
|
|
|
|
|
|