|
real ralle
|
|
Synes helt klart du skal sige deal. Rivas er en rigtig god spiller, og han kunne uden tvivl klare sig hos en af mellem klubberne i de store ligaer, så i Sas-Ligaen er jeg sikker han vil blive en af de bedste på hans position. Klart DEAL!
Også en sikker deal fra mig af 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
LFC_Fisker
|
|
Jeg kunne ikke give Rivas den forlangte løn, så jeg venter til næste transfervindue og ser hvordan det ser ud til den tid. Krivets og Cristaldo er hentet istedet for.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
MadzeN92
|
|
Spiller: Martin Demichelis Klub: FC Bayern Sæson: 1 sæson Køb/Sælg: Sælg Køber: Real Madrid Pris: 55mio + Miguel Torres.
Deal / No Deal
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
-LFC-
|
|
Spiller: Martin Demichelis Klub: FC Bayern Sæson: 1 sæson Køb/Sælg: Sælg Køber: Real Madrid Pris: 55mio + Miguel Torres.
Deal / No Deal
Klar no deal.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
xaagaard
|
|
Deal / No Deal
Ja, No Deal..
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
bøvle
|
|
Spiller: Rafael Van Der Vaart Klub: Aston Villa Sæson: Mellem 1 sæson og 2. sæson. Køb/Sælg: Køb Sælger: Real Madrid Pris: 67,5 mio Deal eller No deal ? 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3460-NicO
|
|
Spiller: Rafael Van Der Vaart Klub: Aston Villa Sæson: Mellem 1 sæson og 2. sæson. Køb/Sælg: Køb Sælger: Real Madrid Pris: 67,5 mio Deal eller No deal ?  DEAL 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
-LFC-
|
|
Spiller: Rafael Van Der Vaart Klub: Aston Villa Sæson: Mellem 1 sæson og 2. sæson. Køb/Sælg: Køb Sælger: Real Madrid Pris: 67,5 mio Deal eller No deal ?  Klar deal. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
bøvle
|
|
Hvordan skal jeg spille ham? Bare som den centrale midt som erstatning for enten Barry eller Moutinho, eller andre gode og kreative forslag?? 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
xaagaard
|
|
Hvordan skal jeg spille ham? Bare som den centrale midt som erstatning for enten Barry eller Moutinho, eller andre gode og kreative forslag??  Svært at vurdere når man ikke kender resten af dit hold 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
mgk-99
|
|
Theo Walcott Fra: Arsenal(mig) Til: Real Madrid Pris: 300 mio.
Skal jeg acceptere?
|
|
|
|
|
|
LOVE UNITED - HATE GLAZER
|
|
|
|
|
claus-vest
|
|
vil umiddelbart sige no deal... prøv om du ikke kan få 25 % af næste salg oveni eller noget i den dur
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Kongesoennen7
|
|
Theo Walcott Fra: Arsenal(mig) Til: Real Madrid Pris: 300 mio.
Skal jeg acceptere?
No Deal .. Du kan få meget mere for ham! 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
MadzeN92
|
|
Ronaldinho Fra: Milan (mig) Til: Barcelona Pris: 200 mio Speciel info: Kan få jovetic for 140 millioner kroner, så har jeg stadig 60 millioner i overskud
Deal / No Deal
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|