home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Jun 2025, 11:31 NAsMaR Blogs Minimalistic 2020
11 Jun 2025, 19:37 Broen13 Blogs Indsæt Titel
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23581
  0 Brugere, 612 Gæster Online.

Nyeste Bruger: diannawiggins
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Spillersøgning og -erfaring FM2009
| | | | |-+  Deal/No Deal - 09 [Den officielle]
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 91 92 [93] 94 95 ... 163 Udprint
Forfatter Emne: Deal/No Deal - 09 [Den officielle]  (Læst 261460 gange)
SoAP
Gæst

Sv: Deal/No Deal - 09 [Den officielle]
« Svar #1380: 09 Apr 2009, 11:26 »

Jeg ville mene Yuri Zhirkov, men satser du på fremtidig succes frem for succes med det samme, så tag Andres Guardado

Anders-G
Reserveholdsspiller

« Svar #1381: 09 Apr 2009, 19:16 »

købe.
Steve mandanda eller rene adler 480 mil?

Erik Mykland: En god fodboldspiller skal være temperamentsfuld. 80% temperament og 20% fuld.

Barca-boy
Landsholdsspiller

« Svar #1382: 09 Apr 2009, 19:22 »

Adler!! Smiley

Anders-G
Reserveholdsspiller

« Svar #1383: 09 Apr 2009, 19:31 »

Men det er ikke for mange penge?

Erik Mykland: En god fodboldspiller skal være temperamentsfuld. 80% temperament og 20% fuld.

-LFC-
Manager

« Svar #1384: 09 Apr 2009, 19:34 »

Jo klart for meget. Er det dem begge der koster så meget, så pres prisen ned og den der bliver billigst tager du. Synes de er nogenlunde lige gode, selvom Adler bliver mere værd rent pengemæssigt..

Anders-G
Reserveholdsspiller

« Svar #1385: 09 Apr 2009, 19:37 »

ja. jeg kan ikke få dem mere ned.. og så er jeg i 5 sæson

-LFC-
Manager

« Svar #1386: 09 Apr 2009, 19:42 »

ja. jeg kan ikke få dem mere ned.. og så er jeg i 5 sæson

Så kan jeg desværre ikke sige andet end no deal. Skuffet

Cesc
Gæst

« Svar #1387: 10 Apr 2009, 12:32 »

Klub: Juventus
Spiller: Marek Hamsik
Købe/sælge: Sælge
Køber/Sælger: Real Madrid
Beløb: 190 millioner

Jeg er lidt i tvivl. Kan jo godt finde en ny spiller af samme kaliber, og har lige solgt Amauri for 380 millioner, så penge mangler jeg egentlig ikke. 190 millioner er dog rigtig mange penge...

Hvad siger folket?

-Benja-
Landsholdsspiller

« Svar #1388: 10 Apr 2009, 12:44 »

Klub: Juventus
Spiller: Marek Hamsik
Købe/sælge: Sælge
Køber/Sælger: Real Madrid
Beløb: 190 millioner

Jeg er lidt i tvivl. Kan jo godt finde en ny spiller af samme kaliber, og har lige solgt Amauri for 380 millioner, så penge mangler jeg egentlig ikke. 190 millioner er dog rigtig mange penge...

Hvad siger folket?
Hvad sæson er du nået til - og har han spillet godt? Som du selv siger, mangler du jo ikke ligefrem penge, men altid godt at have hvis nu falder over en spiller og tænker: "Ham skal jeg bare have!"

Cesc
Gæst

« Svar #1389: 10 Apr 2009, 12:48 »

Hvad sæson er du nået til - og har han spillet godt? Som du selv siger, mangler du jo ikke ligefrem penge, men altid godt at have hvis nu falder over en spiller og tænker: "Ham skal jeg bare have!"

Jeg er i anden sæson, og han har da været fremragende, men svært at nævne nogen har spillet godt, når Ribéry har været flyvende, og ingen har kunne måle sig med ham...

Hamsik har dog spillet bedst af alle mine spillere i løbet af de sidste fem kampe, med undtagelse om den jeg lige har spillet, hvor Ribéry endnu engang var indblandet i alle mål.

-Benja-
Landsholdsspiller

« Svar #1390: 10 Apr 2009, 12:53 »

Jeg er i anden sæson, og han har da været fremragende, men svært at nævne nogen har spillet godt, når Ribéry har været flyvende, og ingen har kunne måle sig med ham...

Hamsik har dog spillet bedst af alle mine spillere i løbet af de sidste fem kampe, med undtagelse om den jeg lige har spillet, hvor Ribéry endnu engang var indblandet i alle mål.
Det lyder som om du ikke har problemer med at tiltrække store navne. Tror godt du kan få bedre til den pris, så ville nok sige deal - men kunne være rart med et SS.

Cesc
Gæst

« Svar #1391: 10 Apr 2009, 12:59 »

Lad mig stille det op på en anden måde, som måske kan give et lidt andet billede af det hele.......

Hvis jeg vælger at sælge Hamsik har jeg råd til LIONEL MESSI og FEDERICO ZUCULINI.. Zuculini har jeg, og resten af storklubberne, virkelig forelsket sig i, og han er virkelig en suveræn spiller. Har lige spillet mod hans klub, en medrivende kamp, hvor jeg vinder 3-4. Han tackler så meget igennem, og han er meget svær at komme forbi. Med ham på midtbanen, vil jeg jo kunne stoppe en masse angreb, og så hvis jeg samtidig får Messi...

Så kan jeg måske køre Messi i angrebet med Agüero, holde Ribéry på højrefløjen, Giovinco og Zuculini inde midt på, og så Angel Di Maria på venstreflanken...

Men spørgsmålet er, om det er Hamsik frem for Zuculini, der imo er et større talent..

Cesc
Gæst

« Svar #1392: 10 Apr 2009, 13:02 »

Nopes. Messi vil ikke til klubben alligevel, men på sigt, kan han jo komme for de millioner, og så kan jeg hente Hulk eller en anden angriber lige nu som midlertidig løsning..

-Benja-
Landsholdsspiller

« Svar #1393: 10 Apr 2009, 13:03 »

Jeg ville mene Zuculini udfra billedet, og han er mere defensiv orrienteret end Hamsik er. Du har to rigtige offensive fløje og Giovinco som foretrækker at kigge frem ad, det kan koste dig dyrt, hvis du har fire meget offensive midtbanespillere.

Så jeg synes klart du skal skynde at hente Federico Zuculini!

Cesc
Gæst

« Svar #1394: 10 Apr 2009, 13:07 »

Jeg ville mene Zuculini udfra billedet, og han er mere defensiv orrienteret end Hamsik er. Du har to rigtige offensive fløje og Giovinco som foretrækker at kigge frem ad, det kan koste dig dyrt, hvis du har fire meget offensive midtbanespillere.

Så jeg synes klart du skal skynde at hente Federico Zuculini!

Lige for tiden har jeg Poulsen på midtbanen....

Men lader være med at sælge Hamsik, dog køber jeg Zuculini, så jeg kan spille med denne midtbane: Giovinco - Zuculini - Hamsik - Ribéry..

Også henter jeg Hulk og en centerforsvare. Lionel Messi kan komme til sommer, når jeg nok laver et lille generationsskifte..

Sider: 1 ... 91 92 [93] 94 95 ... 163 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010