|
Drillo
Gæst
|
|
Brugte dem på skift (scholes og anderson) i første sæson og blev meget overrasket over hvor højt et niveau Scholes har holdt han er blandt holdets bedste. Og skal lige tilføjes at jeg vandt alt der var og vinde (7 pokaler) men mangler et tredjevalg som spiller central midtbane men med gode offensive krafter.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
guldborg
|
|
Klub: Milan Spiller: Marco Borriello Købe/sælge: Sælge Køber/Sælger: Lyon Beløb: 45 mio.
|
|
|
|
|
|
oi oi pippo segna per noi
|
|
|
|
|
real ralle
|
|
Klub: Valladolid Spiller: Carioca Købe/sælge: Købe Køber/Sælger: Gremio Beløb: 37 millioner
Er i midten af 3. sæson Har i forvejen Kaboré og Faé til den defensive midt. Har 200 mio i saldo
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ELS
|
|
Klub: Man City Spiller: Anderson Købe/sælge:købe Køber/Sælger:Man Utd Beløb:230 mio kr.
Eller:
Klub:Man City Spiller:Montolivo Købe/sælge:Købe Køber/Sælger:Fiorentina Beløb:130 mio kr
Er i mellem sæson 2 og 3.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
sindsygt
Gæst
|
|
Klub: Man City Spiller: Anderson Købe/sælge:købe Køber/Sælger:Man Utd Beløb:230 mio kr.
Eller:
Klub:Man City Spiller:Montolivo Købe/sælge:Købe Køber/Sælger:Fiorentina Beløb:130 mio kr
Er i mellem sæson 2 og 3.
Montolivo.. Jeg synes ikke at Anderson er så god i 9.3, og så er Montolivo 100 mio billigere, selvom det dog nok ikke er det der er problemet 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ELS
|
|
Montolivo.. Jeg synes ikke at Anderson er så god i 9.3, og så er Montolivo 100 mio billigere, selvom det dog nok ikke er det der er problemet  Tak for svaret. Jeg køber begge og sælger Van der Vaart. Han er sur og vil væk
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Danielsen
|
|
Klub:Liverpool Spiller: Younes Kaboul Købe/sælge: Købe Køber/Sælger: Man City Beløb: 65 Mil
|
|
|
|
|
|
''Life goes up and down, but everything will be okay if you turn right''
|
|
|
|
|
Marc2705
|
|
Klub:Liverpool Spiller: Younes Kaboul Købe/sælge: Købe Køber/Sælger: Man City Beløb: 65 Mil
snyder
|
|
|
|
|
|
 Lavet Af GadeFM
|
|
|
|
|
Kimmimuz
|
|
Brugte dem på skift (scholes og anderson) i første sæson og blev meget overrasket over hvor højt et niveau Scholes har holdt han er blandt holdets bedste. Og skal lige tilføjes at jeg vandt alt der var og vinde (7 pokaler) men mangler et tredjevalg som spiller central midtbane men med gode offensive krafter.
Prøv evt at tage et kig på: Alan Dzagoev
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
vmanstar
|
|
Klub:Bolton er FCK Spiller: Ola ToivonenKøbe/Sælge:Sælge, købt for 9 millioner. Beløb:45 millioner cash Speical info: Hælder til No Deal, da jeg tilbød til klubber og han er stadigvæk ung. Plz, lad mig høre fra jer 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
korzika
Gæst
|
|
No Deal.
Behold ham. Han har gode stats. Og med en rigtig god sæson, kan han let snige sig længere op på pris-stigen..
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
vmanstar
|
|
Men jeg kan få Jozy Altidore og rapport for 39,5 millioner og Alex for 58,5 millioner! Spiller med tre angribere. Sådan her er min taktik taktik, håber virkelig i kan hjælpe mig 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
real ralle
|
|
Klub: Valladolid Spiller: Antonio Adan Købe/sælge: Købe Køber/Sælger: Real Madrid Beløb: Fri transfer
Klub: Valladolid Spiller: Vincenzo Fiorillo Købe/sælge: Købe Køber/Sælger: Sampdoria Beløb: Fri transfer
Klub: Valladolid Spiller: Kasper Schmeichel Købe/sælge: Købe Køber/Sælger: Manchester City Beløb: Fri transfer
Det er som back-up til Asenjo
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Mr-legendary
|
|
Klub: Valladolid Spiller: Antonio Adan Købe/sælge: Købe Køber/Sælger: Real Madrid Beløb: Fri transfer
Klub: Valladolid Spiller: Vincenzo Fiorillo Købe/sælge: Købe Køber/Sælger: Sampdoria Beløb: Fri transfer
Klub: Valladolid Spiller: Kasper Schmeichel Købe/sælge: Købe Køber/Sælger: Manchester City Beløb: Fri transfer
Det er som back-up til Asenjo
Jeg ville spejde alle tre og vælge den med størst potentiale. Ellers ville jeg bare tage den billigste.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|