|
naitsirhc
|
|
@ Beee, jeg tror jeg ville sige no deal, fordi at han kan bliver ekstrem god, og du ved jo ikke hvor længe du fortsætter i newcastle ? 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Beee
|
|
regner med et par sæsoner endnu hvert fald.. har sagt nej til kontrakt fra Chelsea allerede.. men ja hvis jeg kan få 275 nu kan jeg vel få lidt ekstra om et par pr skulle man mene.. beholder ham sgu nok.. han er noget vildern jo..
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Dalle75
|
|
Fabio Quagliarella Købe Lyon 245 mio. Start 2. sæson.
Deal eller No Deal???
|
|
|
|
|
|
At diskutere med en kvinde er som at læse en avis i stormvejr
|
|
|
|
|
Oester30
|
|
Han er god, men ikke så mange penge værd.
No deal
|
|
|
|
|
|
Øster af navn Øster af gavn
"Vores mentalitet - jeres misundelse"
|
|
|
|
|
Simze
|
|
Fabio Quagliarella Købe Lyon 245 mio. Start 2. sæson.
Deal eller No Deal???
No deal. Det er en alt for høj pris for ham. Højst 150 mil for ham
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
klint2670
Lilleputspiller
|
|
Jeg er Catania og har fået et tilbud på 185 mio for delejet på bojan. Hvad synes i?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Fulham FC
|
|
Jeg vil sige no deal. Bojan er en rigtig rigtig god angriber, og delejerskab er efter min mening noget værre noget. Hvis du endelig skal sælge halvdelen af ham skal du have mindst 250 mill.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
schöler/*-*
Gæst
|
|
Klub: Leverkuen Spiller: Alexandr Anyukov Købe/sælge: Sælge Køber/sælger: Man City Pris: 140 mio dkk
Speciel info: Har selv købt ham for 70 mio for ½ år siden, og bruger ham meget, jeg ikke rigtig har en backup.
DEAL/NO DEAL?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
CarlosVela
|
|
Klub:Lyon Spiller:Gago Købe/sælge:Købe Køber/Sælger:Real Madrid Beløb:65 Mio
Deal/No Deal
|
|
|
|
|
|
FMFreaks inside you.
|
|
|
|
|
Dalle75
|
|
Jeg har selv et spil med Lyon og hvis jeg fik det tilbud ville jeg helt klart sige: DEAL!
|
|
|
|
|
|
At diskutere med en kvinde er som at læse en avis i stormvejr
|
|
|
|
|
TottenhamHotspur
Gæst
|
|
Jeg forsøgte også selv at få Gago til Lyon i sin tid, men prisen var altid tårnhøj. Det er et super tilbud og du skal sige ja! Medmindre du allerede har forstærket dig på den position selvfølgelig. Og hvad med Makoun?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
CarlosVela
|
|
Jeg forsøgte også selv at få Gago til Lyon i sin tid, men prisen var altid tårnhøj. Det er et super tilbud og du skal sige ja! Medmindre du allerede har forstærket dig på den position selvfølgelig. Og hvad med Makoun?
Har solgt Toulalan Og Makoun er skadet for resten af sæsonen 
|
|
|
|
|
|
FMFreaks inside you.
|
|
|
|
|
TottenhamHotspur
Gæst
|
|
Har solgt Toulalan Og Makoun er skadet for resten af sæsonen  Det er ærgeligt da Makoun er en ekstremt effektiv mand på den defensive midtbane! Men du får også et fremragende alternativ i Gago.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
TottenhamHotspur
Gæst
|
|
Klub: Lyon Spiller: Ousmane KonéKøbe/sælge: Købe Køber/Sælger: Fredrikstad Beløb: 15 millioner
|
|
|
|
« Seneste Redigering: 27 Feb 2009, 22:45 af TottenhamHotspur »
|
|
|
|
|
|
|
Crazy-Poul
|
|
Jeg er i starten af sæson 2010 er manager for brøndby og har fået tilbudt job som landstræner hos ghana og cameroun. hvem skal jeg tage?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|