sjobo
Lilleputspiller
|
|
Klub: Arsenal Spiller: Kaká Købe/Sælge: Købe Køber/Sælger: AC Milan Beløb: 400 mio. Sæson: Sommervinduet 2010
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Seller95
|
|
no deal han er god men ikke 400 mio. værd han er jo os ved at være oppe i årene nu
|
|
|
|
|
|
Arsenal <3
|
|
|
|
sjobo
Lilleputspiller
|
|
Vil Anderson fra United være et bedre køb?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cjensen94
Gæst
|
|
Klub: Arsenal Spiller: Kaká Købe/Sælge: Købe Køber/Sælger: AC Milan Beløb: 400 mio. Sæson: Sommervinduet 2010
Prøv at presse den ned på 280 eller der omkring(:
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Seller95
|
|
Prøv Mascio fra Cisco roma
|
|
|
|
|
|
Arsenal <3
|
|
|
|
|
Kimmimuz
|
|
Det rigtigt, men jeg stod og manglede penge til en venstre midtbane (kalou) og da jeg kunne få Chiellini for 14 mil som backup for Ferdinand. arh jeg ved det s* ikke om det var godt. Brugte også sindsygt langtid på at beslutte mig igår.
der står under Chiellini's positioner at han er bedst til det centrale forsvar.
Og når man sammenliner (stave) Ferdinand og Chiellini er Chiellini mærkant bedre ind Ferdinand både i marking, tackling osv.
Jeg synes squ det var okay Chiellini er sindsygt god efter min mening  Mange gange bedre end Ferdinand .. Og han er ikke særlig gammel oveni (:
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Drillo
Gæst
|
|
Tak det var dejligt at der er andre ind mig selv der syntes at det ja godt gjordt. Det eneste minus jeg kan se er at det er Chelsea der har fået Ferdinand.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
FTR
|
|
Jeg er Tottenham, lige i starten.. De Silvestri 100 mio kr. Vs. Srna 150 mio kr. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
T1de
|
|
Jeg er Tottenham, lige i starten.. De Silvestri 100 mio kr. Vs. Srna 150 mio kr.  Jeg ville sige Srna, hvis du skal have en af dem. De Silvestri er ikke 100mio værd(det mener jeg i hvertfald ikke), og selvom det måske er lige lovlig mange penge at give for Srna ville jeg vælge ham.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
FTR
|
|
okay, men de er ikke til at forhandle med Sharktar.. Men har er jo også 105 værd til at starte med.. Kan du da anbefale andre???
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
FTR
|
|
Srna valgte Man City:( Så nu søger jeg en højre back der er mulig at hente til Tottenham
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Hexokain
|
|
Srna valgte Man City:( Så nu søger jeg en højre back der er mulig at hente til Tottenham
Valon behrami, hvis han da ikke er blevet solgt
|
|
|
|
|
|
Smile and wave boys.... just smile and wave
|
|
|
|
|
Hexokain
|
|
Andrea mazzarani er ung men bliver god og kan sikert hentes for en rimelig pris
|
|
|
|
|
|
Smile and wave boys.... just smile and wave
|
|
|
|
|
T1de
|
|
Behrami ville jeg også anbefale har selv købt ham til Fiorentina hvor han gør det ubeklageligt. Ellers kunne du købe Davide Santos, ved dog ikke om han har niveauet til Tottenham endnu. Ellers tager det ikke mere end et par minutter et finde en god back inde i spillersøgningen. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|