home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Jun 2025, 11:31 NAsMaR Blogs Minimalistic 2020
11 Jun 2025, 19:37 Broen13 Blogs Indsæt Titel
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23580
  0 Brugere, 546 Gæster Online.

Nyeste Bruger: susankeaton
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Spillersøgning og -erfaring FM2009
| | | | |-+  Deal/No Deal - 09 [Den officielle]
0 Brugere og 4 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 68 69 [70] 71 72 ... 163 Udprint
Forfatter Emne: Deal/No Deal - 09 [Den officielle]  (Læst 259732 gange)
Nemeth
Landsholdsspiller

Sv: Deal/No Deal - 09 [Den officielle]
« Svar #1035: 16 Feb 2009, 17:33 »

Ja, der bliver hele tiden tilføjet penge på kontoen, når jeg har brugt nogle, men at få tilføjet yderligere 300 millioner på saldoen ville give klubben mulighed for at lokke endnu større og flere stjerner til klubben.

På min offensive midtbaneplads har jeg Diego, hvor Wijnaldum ersatter ham, når han er skadet, har brug for en pause etc. På den defensive plads har jeg så Silva, der bliver erstattet af Eduardo Costa, som har gjort det utrolig godt de to forrige sæsoner, hvor Silva i den første ikke var kommet til klubben og i den anden sæson ikke var moden nok til førsteholdsfodbold. Jeg tror sagtens, at han (Eduardo Costa) ville kunne gøre det godt indtil slutningen af sæsonen, og så kan jeg jo eventuelt hente en Veloso, Javi Garcia, Gago eller Sunny til klubben uden at have mistet særlig meget.

Kan sagtens forstå din tankegang, og hvis du nu har et rimelig ungt hold ville dette jo også være helt fantastisk med en erfaren defensiv styrmand. Og udfra det du selv siger nu, vil jeg give dig ret, og sige deal til Silva handlen, især hvis du mener at du er en overtager.
Du skriver at det vil give mulighed for at lokke store stjerne til? - Altså udfra statsne ser Silva da allerede ud til at være en stor stjerne, og samtdig er han lige nu klart billigere i løn ind en Veloso ville være.

vondracek
Gæst

« Svar #1036: 16 Feb 2009, 17:43 »

Kan sagtens forstå din tankegang, og hvis du nu har et rimelig ungt hold ville dette jo også være helt fantastisk med en erfaren defensiv styrmand. Og udfra det du selv siger nu, vil jeg give dig ret, og sige deal til Silva handlen, især hvis du mener at du er en overtager.
Du skriver at det vil give mulighed for at lokke store stjerne til? - Altså udfra statsne ser Silva da allerede ud til at være en stor stjerne, og samtdig er han lige nu klart billigere i løn ind en Veloso ville være.

Ja det er jeg også helt enig med dig i, men nu kan han jo kun spille på den centrale midtbane. Salget af ham vil give mig flere penge til at købe en ny erstatning, men også spillere til de øvrige positioner, hvor jeg er svagt besat :-)

Men må sgu indrømme, at den sgu er lidt svær. Hvis jeg skal have det optimale ud af både Diego, Silva og endda også Eduardo Costa, så skal jeg skifte taktik til en 4-2-3-1 med Diego på den offensive midtbane, Silva på MC/Attack og Eduardo Costa på MC/Defensive. Og så er det jo også altid svært at lade en spiller, som man selv har scoutet og hentet til klubben, smutte videre.

Shaft
Manager

« Svar #1037: 16 Feb 2009, 17:59 »

Ja det er jeg også helt enig med dig i, men nu kan han jo kun spille på den centrale midtbane. Salget af ham vil give mig flere penge til at købe en ny erstatning, men også spillere til de øvrige positioner, hvor jeg er svagt besat :-)

Men må sgu indrømme, at den sgu er lidt svær. Hvis jeg skal have det optimale ud af både Diego, Silva og endda også Eduardo Costa, så skal jeg skifte taktik til en 4-2-3-1 med Diego på den offensive midtbane, Silva på MC/Attack og Eduardo Costa på MC/Defensive. Og så er det jo også altid svært at lade en spiller, som man selv har scoutet og hentet til klubben, smutte videre.

Lige netop af den grund vil jeg sige No Deal.

Jeg finder det utroligt nice, nå ens eget opdaget talent, bliver en stjerne. Nå han den dag vinder Årets fodboldspiller, vil du sige. Det var ham JEG fandt. Og hvem ved, måske kan Silva udvikle sig meget mere, og blive endnu flere penge værd?

Nemeth
Landsholdsspiller

« Svar #1038: 16 Feb 2009, 18:00 »

Altså hvis du mener at Eduardo Costa eller en anden defensiv midtbane passer bedre ind i din nuværende taktik, som jeg regner med virker, så ville jeg sælge Silva.

Jeg tror du får overbevist mig mere og mere om et sælg, så jeg ville faktisk sige deal nu, men som du selv siger det er svært at lade et talent man selv har fundet smutte  Peace

Nemeth
Landsholdsspiller

« Svar #1039: 16 Feb 2009, 18:02 »

Jeg finder det utroligt nice, nå ens eget opdaget talent, bliver en stjerne. Nå han den dag vinder Årets fodboldspiller, vil du sige. Det var ham JEG fandt. Og hvem ved, måske kan Silva udvikle sig meget mere, og blive endnu flere penge værd?

Ja, og hvem ved, det kan gå lige modsat, og Silva får et par dårlige sæsoner, og man ender med at slippe ham for 150 mio. Så . . .  Wink

kasperbp12
Manager

« Svar #1040: 16 Feb 2009, 18:04 »

Kan godt se at den er svær Vondra! Men Jeg ville nu alligevel sige deal til den, selvom han er meget stort talent, men så kan du købe Veloso og de giver vel bare lysten for andre store spillere til at komme til klubben. Og så er 255 mio. jo også en stor sum for en spiller man selv har fundet. Og i størstedelen af mine spil, bliver talentet ikke brugt i de første par sæsoner og falder i pris, men stiger stadigvæk i sine stats og så kan du jo måske købe ham igen for omkring 150 mio. til den tid. Men jeg ville klart købe Javi Martínez, som har blevet en stor spiller i mine spil, eller Veloso, som du jo selv nævner, som afløser Smiley
« Seneste Redigering: 16 Feb 2009, 18:05 af kasperbp12 » Logged

vondracek
Gæst

« Svar #1041: 16 Feb 2009, 18:13 »

Ja det ville selvfølgelig være utrolig lækkert, men som Nemeth også siger, så kan det jo også godt gå den helt anden vej, og så har man mistet adskillige millioner kroner.

Altså hvis du mener at Eduardo Costa eller en anden defensiv midtbane passer bedre ind i din nuværende taktik, som jeg regner med virker, så ville jeg sælge Silva.

Jeg tror du får overbevist mig mere og mere om et sælg, så jeg ville faktisk sige deal nu, men som du selv siger det er svært at lade et talent man selv har fundet smutte  Peace

Silva vil jeg mene stadig mangler at stige en del i del attributes, hvor blandt andet markering kan nævnes, før jeg kan få fuldt udbytte af ham på den centrale midtbane med defensive indstillinger. Min 4-4-2 taktiksæt virker perfekt nu hvor jeg har fået utrolige dygtige spillere til klubben. Efter 20 kampe i min tredje sæson, er jeg placeret på en tredjeplads bag storholdene fra Barca og Real. At ændre taktik på grund af én spiller tør jeg sgu ikke helt, så det må sgu blive en deal :-/

Kan godt se at den er svær Vondra! Men Jeg ville nu alligevel sige deal til den, selvom han er meget stort talent, men så kan du købe Veloso og de giver vel bare lysten for andre store spillere til at komme til klubben. Og så er 255 mio. jo også en stor sum for en spiller man selv har fundet. Og i størstedelen af mine spil, bliver talentet ikke brugt i de første par sæsoner og falder i pris, men stiger stadigvæk i sine stats og så kan du jo måske købe ham igen for omkring 150 mio. til den tid. Men jeg ville klart købe Javi Martínez, som har blevet en stor spiller i mine spil, eller Veloso, som du jo selv nævner, som afløser Smiley

Det havde jeg faktisk glemt alt om. Det kunne jo være at jeg kunne købe ham billigt, hvis ikke Inter giver ham spilletid nok. Hentede jo blandt Diego fra Inter for 0 kroner efter han i to sæsoner kun havde spillet fire kampe :-)

AFC
Manager

« Svar #1042: 16 Feb 2009, 18:44 »

Spiller: Davide Santon
Alder: 20
Sælge
Køber: Parma og Torino
Bud: 70mio

DEAL ELLER NO DEAL?

kasperbp12
Manager

« Svar #1043: 16 Feb 2009, 18:49 »

Ja det ville selvfølgelig være utrolig lækkert, men som Nemeth også siger, så kan det jo også godt gå den helt anden vej, og så har man mistet adskillige millioner kroner.

Silva vil jeg mene stadig mangler at stige en del i del attributes, hvor blandt andet markering kan nævnes, før jeg kan få fuldt udbytte af ham på den centrale midtbane med defensive indstillinger. Min 4-4-2 taktiksæt virker perfekt nu hvor jeg har fået utrolige dygtige spillere til klubben. Efter 20 kampe i min tredje sæson, er jeg placeret på en tredjeplads bag storholdene fra Barca og Real. At ændre taktik på grund af én spiller tør jeg sgu ikke helt, så det må sgu blive en deal :-/

Det havde jeg faktisk glemt alt om. Det kunne jo være at jeg kunne købe ham billigt, hvis ikke Inter giver ham spilletid nok. Hentede jo blandt Diego fra Inter for 0 kroner efter han i to sæsoner kun havde spillet fire kampe :-)
Det er nemlig det jeg har erfaret med kæmpe talenter Smiley Ellers kender jeg en afløser, der hedder Anthony Annan, som jeg synes er virkelig god til både midterhold og storklubber, men ved ikke om han er lige så god i 09 som i 08 Smiley

sindsygt
Gæst

« Svar #1044: 16 Feb 2009, 18:50 »

@AFC:
NO DEAL... Han er kun 20, du har ham mange år endnu, og han er jo et af de størtse talenter i fm..
Så en helt klar NO DEAL Peace

AFC
Manager

« Svar #1045: 16 Feb 2009, 18:51 »

@AFC:
NO DEAL... Han er kun 20, du har ham mange år endnu, og han er jo et af de størtse talenter i fm..
Så en helt klar NO DEAL Peace
Ja, men problemet er at han ikke vil forlænge Skuffet

sindsygt
Gæst

« Svar #1046: 16 Feb 2009, 18:57 »

Ja, men problemet er at han ikke vil forlænge Skuffet
´
Når, jamen så er det jo med at få penge ud af ham, mens du kan Smiley

AFC
Manager

« Svar #1047: 16 Feb 2009, 18:58 »

´
Når, jamen så er det jo med at få penge ud af ham, mens du kan Smiley
Ja, men nu røg lysten hos klubberne sku. Prøver med 70 mio igen.

Joe Cocker
Lilleputspiller
*

« Svar #1048: 16 Feb 2009, 19:19 »

Klub: Fiorentina
Spiller Gamberini
Sælge til chelsea
Beløb: 150 mill
Spillet en sæson

DavidMadsen
Manager

« Svar #1049: 16 Feb 2009, 21:30 »

DEAL - du kan købe mange der er bedre for 150 mio.

Sider: 1 ... 68 69 [70] 71 72 ... 163 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010