|
TottenhamHotspur
Gæst
|
|
Klub: Lyon Spiller: Abbas ThulinSæson: 2013/2014 Købe/sælge: Købe Køber/Sælger: Aris Beløb: Omkring 50 millioner Speciel Info: Han har potentiale til at blive bedre end Benzema Eller Klub: Lyon Spiller: Jin Dae-ShikSæson: 2013/2014 Købe/sælge: Købe Køber/Sælger: Recreativo Beløb: Omkring 200 millioner Speciel Info:
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
korzika
Gæst
|
|
Deal til begge. Rimlige priser, syntes jeg.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
TottenhamHotspur
Gæst
|
|
Det overvejer jeg også stærkt men problemet er bare at jeg så ligger inde med 5 angribere som egentlig burde være førstevalg. Har på nuværende tidspunkt Benzema, Marquinhos og Gignac som de overordnede frontløbere. Så er der også spillere som Robinho og Vela i klubben.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
TottenhamHotspur
Gæst
|
|
sælg Robinho og evt Gignac
Robinho er faktisk lige blevet sat til salg  Mht. Gignac så scorede han hattrick i min seneste kamp, der endte 5-0 over Bordeaux, så ham er jeg lidt skeptisk over at sælge.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
KarelPoborský
|
|
Klub: Lyon Spiller: Armand Traoré Sæson: 2013/2014 Købe/sælge: Købe Køber/Sælger: Arsenal Beløb: 34 mio kr. Speciel Info: Jeg har i forvejen Jeremy Mathieu(som dog nok er på vej væk) og Patrice Evra. Evra er jo gammel. Men skal man hente Traoré, sådan man har en god fremtidig venstre back (to-tre år) Jeg har desuden også Jeremy Helan, men han er bare ikke så god.
|
|
|
|
|
|
Tidligere kendt under navnet "Vestjyde" Vinder af Champions Freak 2011!
|
|
|
|
|
real ralle
|
|
Synes Traoré er en af de spillere der har et meget forskelligt potentiale spil til spil. Men efter jeg flest gange har set ham med udmærket potentiale siger jeg deal.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
TottenhamHotspur
Gæst
|
|
Jeg synes helt klart du skal købe ham! han er en kanon venstre back i mit spil, og er fast mand for mig i Lyon. Han har såvel defensive som offensive forcer hvilket gør ham til en rigtig god back.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
alek9000
|
|
Robben eller David Silva? Robben for 740 og Silva for 760.
|
|
|
|
|
|
Alek er gud!

|
|
|
|
|
Caspper
|
|
Silva. Spiller bedre og den yngste af dem.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
SoAP
Gæst
|
|
Er det ikke al for mange penge ?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
bennybenny
|
|
Klub: Udinese Spiller: Gökhan Inler Sæson: 2008/2009, Vintertransfer-perioden Købe/sælge: Sælge Køber/Sælger: Arsenal Beløb: 225 mio kr.
|
|
|
|
|
|
Fc Bayern - Stern des Südens
|
|
|
|
|
|
|
bennybenny
|
|
Det er andet bud.  men jeg er godt nok i tvivl, fordi jeg mener da at jeg kan finde bedre spillere til den pris. 
|
|
|
|
|
|
Fc Bayern - Stern des Südens
|
|
|
|
|
Philli
|
|
Jeg ville helt klart sige deal. Er sikker på du kan få andre gode spillere for de penge.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|