Magnusa
|
|
Jeg ville nok kræve noget mere for ham..
|
|
|
|
|
|
|
|
ydersog
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
|
|
Har spillet en sæson med at. madrid og sluttet som nummer tre i ligaen og transfervinduet er lige åbnet.
klub: arsenal spiller: heitinga Sælge beløb:200 mill. gennemsnitlig bedømmelse: 7.02 vurdering: 92.5 mill
Deal / No Deal
No deal! Heitinga er voldsomt god..
|
|
|
|
|
|
|
|
Nistelrooyen
|
|
Har spillet en sæson med at. madrid og sluttet som nummer tre i ligaen og transfervinduet er lige åbnet.
klub: arsenal spiller: heitinga Sælge beløb:200 mill. gennemsnitlig bedømmelse: 7.02 vurdering: 92.5 mill
Deal / No Deal
No deal du skal have det dobbelte
|
|
|
|
GLORY GLORY MAN UNITED
|
|
|
|
Kimmimuz
|
|
Klub: Manchester City Spiller: Gareth Bale Købe/sælge: Sælge Køber/Sælger: A.C. Milan Beløb: 225 mio + 20 % af fortjenesten af næste salg Sæson: Sommeren inden 3.
|
|
|
|
|
|
|
|
Simze
|
|
No Deal. Han er og bliver genial og hvis du endelig skal sælge ham skal det være for meget mere.
|
|
|
|
|
|
|
|
SoAP
Gæst
|
|
Deal / No Deal
Jeg ville sige ja tak!
|
|
|
|
|
|
|
|
Kimmimuz
|
|
No Deal. Han er og bliver genial og hvis du endelig skal sælge ham skal det være for meget mere.
Ok  Så afviser jeg 
|
|
|
|
|
|
|
|
Simze
|
|
Fintjavascript:void(0);
|
|
|
|
|
|
|
|
alek9000
|
|
Netop Simze.
|
|
|
|
Alek er gud!

|
|
|
|
Simze
|
|
Klub: Manchester Spiller: Lionel Messi Købe/sælge: Købe Beløb: 405 mil. Sæson:Starten af anden sæson. Speciel info. Skal bruge en god fløj og har "kun" 500 mil men er han det værd for en sæson hvor jeg kan købe ham 360 mil? Så kan jeg nemlig købe mange andre.
|
|
|
|
|
|
|
|
jeppe_nr13
|
|
Han er suverænt spillet bedste spiller.. så klar DEAL!! Men i mit barca save er jeg desværre udsat for at han er skadet 4-5 måneder ud af 12. men behøver ikke være det samme i dit 
|
|
|
|
|
|
|
|
Simze
|
|
Ok. Desværre ville han ikke til min klub så prøver senere;D
|
|
|
|
|
|
|
|
jeppe_nr13
|
|
okay.  . Ellers kan du købe guardado, han er helt fantastisk i mit spil
|
|
|
|
|
|
|
|
Simze
|
|
For hvor meget tror du?
|
|
|
|
|
|
|
|
Quixotry
|
|
For hvor meget tror du?
165 mio kr
|
|
|
|
Åh VK. Du forstår sandelig at skifte imellem den sympati og idioti som ingen andre.
|
|
|
|