|
jeppe_nr13
|
|
hmm.. jamen har du så foreslag til andre unge spanske centrale midtbane spillere? xavi er ude et halvt år 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
nicolas-nth
|
|
skal jeg forlade QPR til fordel for Napoli er ved nytår 2009/2010. Napoli ligger fint i serie a, det samme gør jeg med QPR i PL. men jeg får 3x så meget i løn xD
|
|
|
|
« Seneste Redigering: 19 Jan 2009, 19:02 af nicolas-nth »
|
|
haha dig kender jeg sq det er dig med de store madpakker ikk?
|
|
|
|
|
nicolas-nth
|
|
napoli har også 460 mio til transfers
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Glynge
Gæst
|
|
Klub: Barcelona Spiller: Ignacio Camacho Sæson: Starten af 1. Købe/sælge: Købe Beløb: 32 mio + Thierry Henry. Hjælp tak  Deal... Derefter kan du nok få Marquinhos som erstatning, der vist kommer til jul, men det kommer an på hvor mange penge du har?
|
|
|
|
« Seneste Redigering: 19 Jan 2009, 19:05 af Glynge »
|
|
|
|
|
|
|
bettepjevs
|
|
hmm.. jamen har du så foreslag til andre unge spanske centrale midtbane spillere? xavi er ude et halvt år  Javi Martines fra Athletic. Plejer at have en frikøbs klaus. på cirke 200 mio. Hvis du har råd.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
alek9000
|
|
Alberto Zapater måske.
|
|
|
|
|
|
Alek er gud!

|
|
|
|
|
mljunker
|
|
skal jeg forlade QPR til fordel for Napoli er ved nytår 2009/2010. Napoli ligger fint i serie a, det samme gør jeg med QPR i PL. men jeg får 3x så meget i løn xD
Hvad er det lige du kan bruge din løn til??? Gør hvad du føler du har mest lyst til, hvis du er kørt sur i det med QPR så skift, ikke pga lønnen 
|
|
|
|
|
|
TSF
|
|
|
|
|
claus-vest
|
|
ellers kan du jo gemme og tage jobbet og så lave et nyt save med napoli
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
nicolas-nth
|
|
skal bruge lønnen til at blære mig overfor min fætter  valgte napoli, selvom jeg var glad i QPR, så tænkte jeg det ville være godt at prøve kræfter med Serie A
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
nicolas-nth
|
|
nu har sevilla budt på en af min gode spillere i Napoli: Klub: Napoli Spiller: Christian Maggio Købe/sælge: Sælge Pris: 107,5 mio (han er 64 mio værd) Sæson: midten af 2.
Deal/ no deal ?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
hj1128
Lilleputspiller
|
|
Jeg spiller selv med Napoli og skal igang med 2. sæson.
Jeg ville ikke sælge Maggio, i mit er han rigtig god på højre fløj med gode indlæg og han laver da også en del mål, når han rykker ind i feltet og modtager bolden fra modsatte side.
Så jeg vil sige no deal
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
claus-vest
|
|
no deal, hvis han er en vigtig spiller, skal du over 200 ...
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
jeppe_nr13
|
|
Klub: Barcelona Spiller: Francesc Fabregas Købe/sælge: Købe Pris: 800 mio. Sæson: sommer 2009
Er han de alt for mange millioner værd når man tager i betragtning at jeg kun vil have spanske spillere?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Sulo
|
|
Klub: Barcelona Spiller: Francesc Fabregas Købe/sælge: Købe Pris: 800 mio. Sæson: sommer 2009
Er han de alt for mange millioner værd når man tager i betragtning at jeg kun vil have spanske spillere?
Helt klart deal 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Joe Cocker
Lilleputspiller
|
|
Har spillet en sæson med at. madrid og sluttet som nummer tre i ligaen og transfervinduet er lige åbnet.
klub: arsenal spiller: heitinga Sælge beløb:200 mill. gennemsnitlig bedømmelse: 7.02 vurdering: 92.5 mill
Deal / No Deal
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|