home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
09 Jan 2025, 18:03 g00n Blogs Minimalistic 2020
06 Jan 2025, 20:57 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
06 Jan 2025, 19:25 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
06 Jan 2025, 11:47 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
01 Jan 2025, 09:52 hoeven Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
17 Dec 2024, 12:58 Broen13 Omklædning... Underlige ting
15 Dec 2024, 10:51 Broen13 Blogs The American Dream
Antal Registrerede Brugere: 23488
  0 Brugere, 782 Gæster Online.

Nyeste Bruger: tatavarnam
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Spillersøgning og -erfaring FM2009
| | | | |-+  Deal/No Deal - 09 [Den officielle]
0 Brugere og 7 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 34 35 [36] 37 38 ... 163 Udprint
Forfatter Emne: Deal/No Deal - 09 [Den officielle]  (Læst 231837 gange)
TottenhamHotspur
Gæst

Sv: Deal/No Deal - 09 [Den officielle]
« Svar #525: 30 Dec 2008, 21:12 »

Det er dælme mange penge, især for en fransk klub.
Vil sige deal hvisdu kan finde en passende erstatning og får lidt flere a pengene, med det samme

Det er også det jeg tænker, men han er jo kæmpe talent og ser ud til at kunne blive en meget vigtig mand for mit hold. Jeg er ved at sikre mig André-Pierre Gignac, men jeg tvivler på at han er en god nok erstatning.

-LFC-
Manager

« Svar #526: 30 Dec 2008, 21:18 »

André-Pierre Gignac er verdensklasse. Ham kan du roligt købe. Havde ham engang med Marseille og han drejede den ind fra alle mulige vinkler på alle mulige måder.

EDIT: Men til din deal vil jeg sige no. Fik engang 375 millioner fra Barcelona da jeg var Villarreal op til anden sæson.

sebman
Reserveholdsspiller

« Svar #527: 30 Dec 2008, 21:21 »

Det er også det jeg tænker, men han er jo kæmpe talent og ser ud til at kunne blive en meget vigtig mand for mit hold. Jeg er ved at sikre mig André-Pierre Gignac, men jeg tvivler på at han er en god nok erstatning.

Men de er jo ikke den samme type angriber så vidt jeg husker, men ja Gignac er en super angriber som sagtens vil kunne fører dit hold langt.

Danmark: Brøndby/ Viborg
Italien: Inter
Spanien: Atl. Madrid
Frankrig: PSG

TottenhamHotspur
Gæst

« Svar #528: 31 Dec 2008, 00:50 »

André-Pierre Gignac er verdensklasse. Ham kan du roligt købe. Havde ham engang med Marseille og han drejede den ind fra alle mulige vinkler på alle mulige måder.

EDIT: Men til din deal vil jeg sige no. Fik engang 375 millioner fra Barcelona da jeg var Villarreal op til anden sæson.

Men de er jo ikke den samme type angriber så vidt jeg husker, men ja Gignac er en super angriber som sagtens vil kunne fører dit hold langt.

I så fald tror jeg det bliver et nej, da det ikke ligefrem er penge jeg mangler. Og så må vi se om André-Pierre Gignac kan slå igennem. Han er i hvert fald hentet til klubben, og det samme er Jérémy Ménez, så nu er offensiven da sikret. 

DavidMadsen
Manager

« Svar #529: 31 Dec 2008, 01:01 »

Klub: Lyon
Sæson: Start på anden sæson
Spiller: Carlos Vela
Købe/sælge: Sælge
Køber/Sælger: Real Madrid
Beløb: De tilbyder 125 millioner nu og så yderligere 175 millioner over 24 måneder + 25% af næste salg.

Han har spillet godt og jeg er meget i tvivl om det ville være smart at sælge ham allerede.
Behold ham, han er og bliver gal. Du får nok ikke noget, som er meget bedre til den pris alligevel Smiley

TottenhamHotspur
Gæst

« Svar #530: 31 Dec 2008, 10:28 »

Behold ham, han er og bliver gal. Du får nok ikke noget, som er meget bedre til den pris alligevel Smiley

Det endte jeg også med at indse, så han er stadig en del af den bedste offensiv i Frankrig Tunge
Tak for svarene Wink

mama99ai
Førsteholdsspiller

« Svar #531: 31 Dec 2008, 10:42 »

30 mio £ plus 25% for naeste salg er en RIGTIG god pris - specielt naar du spiller med en klub som Lyon. Nu kan jeg ikke lige huske priserne paa spillerne helt praecist, men spoersmaalet er om ikke han kunne skiftes ud med Huntelaar, Pato, Balotelli eller lignende til en billigere penge og stadig have en super klasse spiller. Det tror jeg at jeg ville have gjort i stedet.

Selv om du maaske ville kunne faa 7.5 mio £ mere for ham er det jo altid en chance at tage. Det er altid let at vaere graadig naar man har gode varer paa hylden som andre er interesserede i og man skal da heller ikke saelge for lavt, men 30 mio (og jeg ved godt at noget af det kommer over 24 maaneder), samt 25% af naeste salg - hvilket betyder maaske yderligere 5-10 mio lige paa senere i spillet er simpelthen et klassebud.
« Seneste Redigering: 31 Dec 2008, 10:48 af mama99ai » Logged

TottenhamHotspur
Gæst

« Svar #532: 31 Dec 2008, 10:49 »

30 mio £ plus 25% for naeste salg er en RIGTIG god pris - specielt naar du spiller med en klub som Lyon. Nu kan jeg ikke lige huske priserne paa spillerne helt praecist, men spoersmaalet er om ikke han kunne skiftes ud med Huntelaar, Pato, Balotelli eller lignende til en billigere penge og stadig have en super klasse spiller. Det tror jeg at jeg ville have gjort i stedet.

Jeg er delvist enig i hvad du siger. Men i mine øjne minder Huntelaar og Balotelli for meget om de angribere jeg har i forvejen, og Pato er alt for dyr til at jeg overhovedet er interesseret. Samtidig vil jeg gerne beholde Vela da han er en kanon spiller for mit hold, og så kan han jo eventuelt blive solgt videre efter et par år for endnu flere penge.
Men ja det var selvfølgelig voldsomt mange penge for en fransk klub, det var bare ikke nok Thumbs Up

mama99ai
Førsteholdsspiller

« Svar #533: 31 Dec 2008, 10:54 »

Fair enough  Smiley - ved du om han har faste vaerdier i spillet, eller han er -10 i potential? Hvis han er -10, kan det jo vaere du har skudt papegoejen og saa er det bare om at holde fast i ham  Thumbs Up

Magnusa
Ynglingespiller

« Svar #534: 31 Dec 2008, 11:26 »

Klub: Arsenal
Sæson: lige kommet i 2009
Spiller: Theo Walcott
Købe/Sælge: Sælge
Beløb: 210 mio. + 20% af fortjeneste ved næste salg.

knudsen_0
Landsholdsspiller

« Svar #535: 31 Dec 2008, 11:33 »

NO DEAL! Overhovedet ikke nok! Han bliver en af de bedste spillere i spillet. Du skal overhovedet ikke sælge ham! Midt i anden sæson er han 300 mio værd i Arsenal..

Vuelve la ilusión

TottenhamHotspur
Gæst

« Svar #536: 31 Dec 2008, 11:36 »

Fair enough  Smiley - ved du om han har faste vaerdier i spillet, eller han er -10 i potential? Hvis han er -10, kan det jo vaere du har skudt papegoejen og saa er det bare om at holde fast i ham  Thumbs Up

Det ved jeg desværre ikke noget om, men han har i hvert fald imponeret i de første par kampe i den nye sæson. Så jeg håber det var det rette at beholde ham Smiley

Jeg vil også sige no deal. Walcott udvikler sig altid til en fremragende spiller, og der er derfor ingen grund til at sælge ham. Selvfølgelig medmindre du står og mangler nogle penge, men det tvivler jeg på Wink

KarelPoborský
Landsholdsspiller

« Svar #537: 31 Dec 2008, 12:58 »

Klub: FC København
Sæson: Efterået 08
Spiller: Zdenek Pospech
Køber/Sælger: Marseille
Beløb: De tilbyder 26 mio + 2,3 mio. efter ti ligakampe.
Jeg har Ondrej Kudela, samt Danni Jensen til den position.

Tidligere kendt under navnet "Vestjyde"
Vinder af Champions Freak 2011!

KarelPoborský
Landsholdsspiller

« Svar #538: 31 Dec 2008, 13:07 »

Sæson: Efterået 08
Spiller: Zdenek Pospech
Køber/Sælger: Marseille
Beløb: De tilbyder 26 mio + 2,3 mio. efter ti ligakampe.
Jeg har Ondrej Kudela, samt Danni Jensen til den position.

Nu er det i hvert fald for sent. Jeg har afvist tilbuddet, men har et andet

Sæson: Efteråret 08
Spiller: Levan Kenia
Købe/sælge: købe
sælger: Schalke 04
Beløb: 9 mio + 15 % af videresalg.

Tidligere kendt under navnet "Vestjyde"
Vinder af Champions Freak 2011!

Blankesten
Førsteholdsspiller

« Svar #539: 31 Dec 2008, 13:09 »

Nu er det i hvert fald for sent. Jeg har afvist tilbuddet, men har et andet

Sæson: Efteråret 08
Spiller: Levan Kenia
Købe/sælge: købe
sælger: Schalke 04
Beløb: 9 mio + 15 % af videresalg.

Nu kender jeg ikke Levan Kenia, men jeg siger altid til mig selv, at jeg ikke gider købe spillere med % af næste salg ..
Jeg prøver så at give lidt mere for ham, og så fjerne % 'erne

!!  Supra Societatem Nemo  !!

Sider: 1 ... 34 35 [36] 37 38 ... 163 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010