|
TottenhamHotspur
Gæst
|
|
Hvis du køber så deal! ellers er det virkelig ringe
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Andse
|
|
Fik ham.. =) Aldrig købt ham før, så har ingen erfaring med ham.. Så nu må vi se.. Hvor meget går han normal for?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
FM|Anden
Lilleputspiller
|
|
Nyt bud å Arshavin Man C har budt 192.5 mil for ham?
Deal/ No deal?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
DimitarBerbatov
Gæst
|
|
Deal ville jeg udmiddelbart sige.. Ville måske prøve at få nogle klausuler ind i det som fx nogle procenter af næste transfersum 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
-LFC-
|
|
Fik ham.. =) Aldrig købt ham før, så har ingen erfaring med ham.. Så nu må vi se.. Hvor meget går han normal for?
Han bliver vanvittig. Har selv solgt ham efter første sæson for 375 millioner med Villarreal engang. Købte ham for 100 millioner.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Anqes
|
|
Nyt bud å Arshavin Man C har budt 192.5 mil for ham?
Deal/ No deal?
Deal hvis du kan få nogle procenter på, men jeg kunne godt selv have fundet på, at sige no deal i mit eget spil.
|
|
|
|
|
|
Yndlingshold: Brøndby & Arsenal! Yndlingspiller: Luis Figo.
|
|
|
|
|
Rooland
|
|
Navn : Humberto Suazo Klub : West Brom Køb/salg : Køb Pris : 82 mio Kampe : 21 Mål : 19
eller
Navn : Amr Zaki Klub : Wigan/Zamalek Køb/Salg : Køb Pris : 28 mio Kampe : 26 Mål : 17
Jeg leder efter en god målscorer til mit Tottenham og bare for at prøve lidt anderledes står valget mellem de to spillere. De ligger nr. 1 og 2. på topscorer listen i PL.
Hvem skal hentes?
|
|
|
|
« Seneste Redigering: 29 Dec 2008, 22:23 af Rooland »
|
|
|
|
|
|
|
sindsygt
Gæst
|
|
Navn: Patrice Evra Klub: Man Utd Køb/salg: salg Køber/ sælger: Inter Budt: 195 mio.
Ville selv sige nej, da han er rigrig vigtigt for mig, og en af de beste VB i spillet efter min mening. Selvom 195 mio er mange penge tror jeg at jeg siger nej. Hvad synes I?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
sindsygt
Gæst
|
|
Navn : Humberto Suazo Klub : West Brom Køb/salg : Køb Pris : 82 mio Kampe : 21 Mål : 19
eller
Navn : Amr Zaki Klub : Wigan/Zamalek Køb/Salg : Køb Pris : 28 mio Kampe : 26 Mål : 17
Jeg leder efter en god målscorer til mit Tottenham og bare for at prøve lidt anderledes står valget mellem de to spillere. De ligger nr. 1 og 2. på topscorer listen i PL.
Hvem skal hentes?
Jeg synes du skal tage den første. Han har det bedste scoringsgennemsnit af de 2:) Og hvis du leder efter en god målscorer, så er han da god, selvom der næsten er 50 mio til forskel i pris. Kan man få en alder oplyst på de 2?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
sindsygt
Gæst
|
|
Jeg sagde nej... Han er for vigtig for mig
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
SoAP
Gæst
|
|
Mauro Fellaini for 70 + Nedum Onuoha el. Raul Garcia for 80 mio ? Jeg er Newcastle, gerne hurtigt svar 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Pepe
Gæst
|
|
Raul Garcia 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
SoAP
Gæst
|
|
okay , men jeg har brug for en som virklig kan træde i karreter og få mig ud af krisen tror du han kan det?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
TottenhamHotspur
Gæst
|
|
Klub: Lyon Sæson: Start på anden sæson Spiller: Carlos Vela Købe/sælge: Sælge Køber/Sælger: Real Madrid Beløb: De tilbyder 125 millioner nu og så yderligere 175 millioner over 24 måneder + 25% af næste salg.
Han har spillet godt og jeg er meget i tvivl om det ville være smart at sælge ham allerede.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
sebman
|
|
Klub: Lyon Sæson: Start på anden sæson Spiller: Carlos Vela Købe/sælge: Sælge Køber/Sælger: Real Madrid Beløb: De tilbyder 125 millioner nu og så yderligere 175 millioner over 24 måneder + 25% af næste salg.
Han har spillet godt og jeg er meget i tvivl om det ville være smart at sælge ham allerede.
Det er dælme mange penge, især for en fransk klub. Vil sige deal hvisdu kan finde en passende erstatning og får lidt flere a pengene, med det samme
|
|
|
|
|
|
Danmark: Brøndby/ Viborg Italien: Inter Spanien: Atl. Madrid Frankrig: PSG
|
|
|
|